home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:25:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 10:06:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  1 Bruger, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898584 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2685: 13 Apr 2011, 19:08 »

Ved ikke om der tidligere er blevet linket til denne hjemmeside, men god humor er det! Smiley
www.hasfernandotorr esscoredforchelsea. com
Amen jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set det link den seneste uge. Det er ikke noget der ligner at være sjovt.

verdenskrig
Manager

« Svar #2686: 13 Apr 2011, 19:15 »

Så ville det næsten være sjovere at poste:

i liverpool tråden.

Men det har man alligevel for meget klasse til.

Vi ligger da en plads højere end under fat Rafa  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #2687: 13 Apr 2011, 19:21 »

Vi ligger da en plads højere end under fat Rafa  crazy
Man skal selvfølgelig tage alle de forbedringer man kan få, men det er alligevel 3 pladser under Torres.

verdenskrig
Manager

« Svar #2688: 13 Apr 2011, 20:13 »

Man skal selvfølgelig tage alle de forbedringer man kan få, men det er alligevel 3 pladser under Torres.

Det ændrer stadig ikke på at Torres er lort, og Carroll og Suarez er søde!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2689: 15 Apr 2011, 18:31 »

Efter tirsdagens CL-nedtur mod United, skal vi have rejst os til i morgen. Vi skal en tur til WBA, som er forrygende kørende for tiden. Lige siden de fik Roy Hodgson for 6 kampe siden, har holdet ikke tabt. Han har hentet 3 uafgjorte og 3 sejre hjem, hvilket har gjort at West Bromwich næsten er sikker på ikke at rykke ned. Fantastisk af Hodgson. Vi er derimod ikke fantastisk godt kørende for tiden. Vores spillere og især Torres, har fået mange hug i pressen siden i tirsdag. Jeg synes visse ting, ligner en hetz mod manden, for blt at nedgøre ham. Derfor håber jeg han scorer i morgen. Så holder de deres kæft. Jeg tror ikke der er så mange ændringer fra i tirsdags egentlig. Vi spiller nok 4-3-3, hvor Torres starter ude. Det er mit bud. Så med Luiz i midterforsvaret med Terry, og Ivanovic på højre back. Ellers tror jeg midtbanen er den samme som mod United. Lampard, Essien og Ramires er sikre startere, og Malouda spillede flot mod United og derfor får han den offensive venstre kant i morgen, hvor Anelka spiller den højre, og Drogba ligger fremme i midten. Som vi gjorde før vi fik Torres. Det er mit bud. Dog er Ancelotti svær at gennemskue for tiden.

Vi har et skud tilbage i bøssen, og det er Premier League. Impossible is nothing, så derfor kan vi også blive mestre. Det er 8 point der skal hentes, hvis vi vinder den kamp vi har i hånden. United skal altså helst tabe til Arsenal, mens vi også skal slå dem på Old Trafford. Så er 6 af dem hentet. Vi skal selvfølgelig spille fejlfrit resten af sæsonen. Arsenal må også gerne tabe til Liverpool i denne weekend. Jeg sætter min lid til Kuyt.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2690: 16 Apr 2011, 11:29 »

Vi siger nu bare at Torres score idag, kan nogle af jer forestille sig ham fejre sit første mål for Chelsea, jeg kunne godt forestille mig ham have en trøje under hvor der står noget om de Engelske aviser som har hugget ham ned de seneste uger/måneder.Huh?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2691: 16 Apr 2011, 11:32 »

Vi siger nu bare at Torres score idag, kan nogle af jer forestille sig ham fejre sit første mål for Chelsea, jeg kunne godt forestille mig ham have en trøje under hvor der står noget om de Engelske aviser som har hugget ham ned de seneste uger/måneder.Huh?

Det kan jeg ikke forestille mig. Torres er ikke en mand der håner aviserne på den måde. Han vil bare score mål og gøre det godt i Chelsea. Han vil ikke ud og være en der skal have hævn mod pressen. Han er en sympatisk mand.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2692: 16 Apr 2011, 11:34 »

Det tror jeg ikke på han ville. Men det vil da være en kæmpe forløsning for ham. Absolut. Så han vil da juble som en sindssyg. Men lad os nu se. Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2693: 16 Apr 2011, 20:45 »

lyder fornuftigt 3 gode unge spillere og hvis man kan få dem for kun 65mio pund ville det virkelig gavne truppen.. det eneste negative er at vi så skal høre på at vi er en købe klub nok endnu en gang :/..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2694: 16 Apr 2011, 20:47 »

lyder fornuftigt 3 gode unge spillere og hvis man kan få dem for kun 65mio pund ville det virkelig gavne truppen.. det eneste negative er at vi så skal høre på at vi er en købe klub nok endnu en gang :/..

Du finder ikke en mere utroværdig side end caughtoffside, så jeg ville ikke få alt for høje forhåbninger.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2695: 16 Apr 2011, 20:48 »

Du finder ikke en mere utroværdig side end caughtoffside, så jeg ville ikke få alt for høje forhåbninger.

man har vel lov at håbe Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2696: 16 Apr 2011, 21:23 »

Selvfølgelig, men hvis vi skulle købe alle de spillere vi bliver kædet sammen med, kunne vi stille med 5-6 fulde hold.

Nå - mit syn på dagens kamp:

WBA - Chelsea - 1-3.

Efter en sæson der indtil videre kun har budt på skuffelser for os Chelsea fans, bortset fra de positive januarhandler, var det rart endeligt at kunne se, at vi rent faktisk kan spille flot og effektiv fodbold. Dagens Chelsea mandskab levede fuldt og fast op til de forventninger man bør have til et hold med stjerner som vores. Jeg vil faktisk gå så vidt som at sige, at man kan drage paralleller til sidste sæson samt begyndelsen på indeværende sæson - både i forhold til spillet, men også i forhold til opstillingen. Jeg er ikke længere i tvivl om, hvordan vi spiller bedst - 4-3-3, hvilket "desværre" giver os noget af et dilemma - Torres eller Drogba? Som Drogba spiller i dag, gør han sig fuldt berettiget til at starte inde hver kamp. Jeg har dog så stor tiltro til at Torres nok skal slå igennem i Chelsea, og tager man Drobas alder i betragtning, så taler det for at det er Torres der skal satses på. Tror ikke længere der kan være tvivl om at de begge har det bedst med at være alene på toppen. Godt det ikke er mig der skal vælge.

Selve kampen var en fornøjelse rent offensivt, men vi laver for mange defensive fejl, hvilket tydeligt kom til udtryk ved 1-0 målet. Jeg føler ikke at sejren på noget tidspunkt var i fare, og vi var dog også langt tættere på at score til 4-1 et, end WBA var på at reducere. Helt overordnet må man sige at sejren idag endda var for lille, selvom vi møder et af ligaens mest formstærke hold. Vi spiller (og jeg bryder mig så langt fra om at bruge dette udtryk!) næsten Barcabold. God tålmodighed i opbygningen, et hav af brændte chancer og 3 fine mål. Vi dominerede fuldstændig midtbanen med Lamps, Mikel og Essien. Idag så man den "gamle" Lampard som altid var at finde i feltet, hvilket også udløste et typisk mål fra hans side - Dejligt at se! Mikel og Essien imponerede mig også i høj grad idag. De r begge så fysiks stærke at de kan hamle op mod enhver modstander, og de var hurtige til at låse modstanderne fuldstændig og bryde spillet.

Jeg kunne skrive meget positivt om kampen idag - og jeg synes jeg vil nævne Torres. Jeg var glad for at se alle de løb han tog om bag forsvarsspillerne, hvilket også førte til at han scorede et fint mål. Om der var offside, skal jeg lade være usagt, dertil har jeg ikke set den langsomme gengivelse nok. - men det er helt sikkert at den ikke var særligt stor, hvis den var der - ærgeligt!

Drogba, Cole, Lampard og Malouda imponerede mig desuden også vildt meget idag, og især Drogba var jo altødelæggende! Det var Drogba fra sidste sæson, og kan han genfinde det niveau, har man også den fornemmelse at hans fysik er god nok til at han kan være topangriber flere år endnu, hvilket bare gør Drogbatorresdilemma et så meget sværere.

Men fedt med en lækker sejr idag, vi skal nok som minimum nå Arsenal ! Smiley (det gælder om at være positiv!)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2697: 16 Apr 2011, 21:30 »

Så desværre ikke kampen i dag. Så skal jeg vidst ind og finde nogle højdepunkter fra kampen i dag, det lyder jo smukt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2698: 16 Apr 2011, 21:49 »

Så desværre ikke kampen i dag. Så skal jeg vidst ind og finde nogle højdepunkter fra kampen i dag, det lyder jo smukt.

Det var smukt! "Boldbesiddelsen for de sidse 5 minutter hedder vel 98-2 i Chelseas favør" Sagt af kommentatorerne. God kamp!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2699: 17 Apr 2011, 21:26 »

Som Hallihallo siger, så var vi fremragende i går, hvor specielt Drogba, Lampard og A. Cole imponerende. Vi spillede som et mesterhold, og straffede WBA. Vi skulle faktisk have vundet større, men sejren er nu det vigtigste. Hallihallos gode indlæg beskriver det meste, og derfor sparer det mig besværet.

Også godt at se Arsenal smide 2 point i det 101. minut i dag. Kuyt gjorde som jeg bad ham om. Wink

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010