home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 899090 gange)
korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2715: 23 Apr 2011, 20:26 »

http://hasfernandotorresscoredforchelsea.com/

Så skete det sgu. Fernando Torres fik scoret, og det er sgu super. Mon ikke det giver et selvtillidsboost.

West Ham voldte os imo. lidt for mange problemer, men vi vinder heldigvis alligevel. Om det var banens tilstand, der voldte problemer, skal jeg ikke kunne sige, men fuck det. 3 point og Fernando Torres fik scoret!

Ellers nogle rigtig flotte mål af Malouda og Lampard. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2716: 23 Apr 2011, 20:34 »

Fantastisk af Torres for scoret, men mindst lige så fantastisk var holdet jubel. Det var fantastisk at se. Men ellers er 3-0, nok lidt misvisende. West Ham spillede en flot kamp, og havde flere gode chancer. Banen var dog meget vanskelig, og den snød flere spillere. Det er faktisk ret vigtigt vi scorede 2 kasser til sidst. Premier League afgøres på målscorer, og vi er nu kun 2 mål ringere end United. De skal jo smide point for at vi kan blive mestre, så der misser de også på målkontoen. Det er ikke helt umuligt, men vinder de på Emirates, næste weekend, så er det slut. Jeg tror dog på Arsenal i den kamp.

Gode præstationer af Lampard, Mikel, Luiz og Cech. Torres gjorde det også godt da han kom ind. Lavede et flot oplæg til en fri Anelka, og virkede meget farligt.

THE BLUES!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2717: 23 Apr 2011, 20:36 »

Hold kæft hvor er det fedt at se spillernes reaktion på Torres scoring - Det gav satme nogle chills!
Imponerende at vi formår at holde 0´et i en kamp med så mange chancer til begge hold.
Det var i mange tilfælde tilfældighedernes spil, men alt i alt - 3-0, Torres scoring, Torres assist, Lampard som vi kender ham i feltet og Malouda tilbage i målform!

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #2718: 23 Apr 2011, 20:37 »

Dejligt Torres endelig fik puttet bolden i nettet. Det var også meget tiltrængt for i de efterfølgende minutter viste han mere end han havde gjort i samtlige 13 førhenværende kampe i Chelsea-trøjen. Ret ironisk at Drogba spiller fremragende, bliver skiftet ud og at Torres så scorer. Nu har vi i hvert fald endnu et es (eller luksusproblem) i titelkampen, der stadig er åben (Dog ærgeligt United har Chivuavua).

Spillet fungerede egentlig fint, selvom det var svært under de forhold. Håber virkelig ikke Essiens knæ har taget betydelig skade. Holder ikke ud, hvis han er ude i flere måneder igen, igen.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2719: 23 Apr 2011, 21:51 »

Er ikke meget for at sige det, men jublede sgu da Torres scorede. Kan sgu ikke hade ham, og han har sgu fortjent det mål.

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2720: 24 Apr 2011, 11:45 »

Nu så jeg kun første halvleg og så højdepunkter efter kampen, men det virkede som vi ikke tog opgaven seriøst. Der var alt for mange fejlafleveringer. Men når afleveringerne var præcise, så virkede vi farlige. Vil fremhæve Kalou. Jeg elsker den mand. Han er fantastisk at se på. Han har noget i sig, noget udfordrende og frækt. Jeg synes ikke han skal ofres hvis vi henter en ny kant til sommer, han er en uforudsigelig spiller, med en fantastisk speed og vilje. Han vil kæmpe for at vise sit værd. Måske derfor han er publikums favorit. Dog har han tendens til at spille nogle dårlige kampe og falde helt ud af dem, men det skal nok komme i og med, at han får nogle flere kampe fra start.

Også fantastisk at Torres fik scoret, det betyder sindssyg meget for det her hold. Bare se deres jubel efter hans scoring, det gav gåsehud. Jeg tror på mesterskabet, nu kan i hakke mig ned, men som vi spiller for tiden så er det stadig muligt. United har nogle svære kampe mod Arsenal og os. Derudover har de også nogle CHL kampe mod Schalke, som nok skal trække tænder ud. Vi må for alt i verden bare ikke miste point i nogle af de resterende kampe, så er chancen forspildt.

Chelsea <3

HRz
Gæst

« Svar #2721: 24 Apr 2011, 19:26 »

Nu skal Torres lige bombe i de sidste kampe.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2722: 25 Apr 2011, 21:58 »

Ja hvem skulle tro at Torres fik scoret i denne sæson for os? crazy

Vi er virkelig inde i en god stime for tiden, og jeg frygter faktisk ikke Tottenham næste weekend sådan som vi spiller for tiden, eneste minus skulle da være at Ancelotti har udtalt at der er god chance for at Torres og Drogba starter inde mod Tottenham. Hvorfor prøve noget som ikke fungerer? Huh

Arsenal er også godt på vej til at smide deres sæson totalt på gulvet. Man kan håbe de kan slå United, men det tror jeg simpelthen ikke på sker. Mesterskabet er og må ikke være målet for denne sæson, der skal vi være meget tilfreds med sølvet

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2723: 30 Apr 2011, 12:48 »

Kamp mod Tottenham i aften, den bliver vist på 6´eren kl.18.30.

Jeg tror bestemt på en sejr mod et formsvagt Tottenham hold som med et nederlag må siges at være ude af CL-ræset, mens vi kan lægge pres på United inden i morgen.

Jeg siger en 2-1 sejr, på mål af Torres og Malouda

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2724: 30 Apr 2011, 12:56 »

Jeg frygter næsten altid Tottenham, men fordi de netop er formsvage for tiden, er jeg sikker på, at vi vinder. Jeg håber Torres er på bænken igen, selv om Ancelotti har udtalt, at han overvejet at putte både Drogba og Torres i spil. Det tror jeg bare vi skal lade vær med.
Jeg tror vi stiller op akkurat som de de tre forgående kampe, så det vil altså sige sådan her:

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - A. Cole

Essien - Mikel - Lampard

Kalou        Drogba      Malouda

Ellers håber jeg at McEachran er på bænken i dag, og får lidt spilletid. Jeg ved chancen er lille, men jeg håber. Den knægt er sindssyg.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2725: 30 Apr 2011, 13:12 »

Tror der er store chancer for vi stiller med både Torres og Drogba i dag, sammen med Malouda.

McEachran vil have rigtig godt af at blive lejet ud næste sæson, enten til en oprykkerklub eller en mindre klub i PL, ligesom Arsenal gjorde med Wilshere, og det har jo gavnet ham helt vildt.
Tror ikke McEachran vil få mere spilletid for 1. holdet i denne sæson desværre.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2726: 30 Apr 2011, 13:24 »

Nej, og det er lidt en skam, for han kan sagtens spille med. Men jeg er enig. Lad os leje ham ud. Jeg synes det ville være idiotisk af Ancelotti at bryde en formation, der har fungeret fremragende i de seneste 3 kampe. Men nu har Torres jo scoret, og han er en stjerne, og skal også have spilletid. Derfor er chancen for at de begge kommer i kamp fra start i dag god. Men lad os nu se. Spurs skal i hvert fald besejres!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2727: 30 Apr 2011, 15:09 »

Hvor bliver kampen spillet?

Jeg tror selv på en meget lige kamp. Føler stadig ikke at Chelsea har vist fantastisk spil, og selvom Tottenham røg ud i CL, viste det i ugen efter mod Arsenal at de stadig spiller rigtig flot og farligt fodbold, hvor de kom fra 1-3 til 3-3. Ja, vel var det mod Arsenal, men de skal bestemt ikke undervurderes, og det tror jeg lidt de bliver i aften. Det kan godt blive en rigtig svær kamp for Chelsea.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2728: 30 Apr 2011, 15:13 »

Den bliver spillet på Stamford Bridge. Men du kan have ret, men udover deres flotte comeback mod Arsenal, som selvfølgelig også er en speciel kamp for begge mandskaber, synes jeg ikke de har imponeret. De smider dumme point mod Wigan, WBA osv, og jeg tror deres Champions League-eventyr har taget rigtig hårdt på dem. Jeg frygter ikke Spurs så meget i dag, som jeg oftest gør, men jeg kan selvfølgelig tage grusomt fejl.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2729: 30 Apr 2011, 16:03 »

Ja netop. De er en marginalt mindre effektiv version af United, som også smider dumme point mod de ringere hold, men som virkelig formår at sætte sig op til kampe mod de store hold. Selv efter at de havde tabt 5-0 ude mod Real, går de stadig ud og leverer en rigtig flot fight på hjemmebane. Selv når de er bagud 1-3 mod Arsenal lader de sig ikke slå ud af modgangen, men kommer flot tilbage. De er selvfølgelig klart stærkere på hjemmebane end udebane, men netop mod de større hold sætter de sig op - Og efter deres CL eventyr tørster de efter at sikre sig mere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010