home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:25:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 10:06:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898566 gange)
ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2670: 13 Apr 2011, 15:45 »

Chelsea skulle ifølge mange Engelske aviser være meget tæt på Romelu Lukaku, og eftersigende os favoriter til  Neymar og Van der Wiel.
Er der nogle her der ved noget om Wiel, har læst meget om ham men jeg har aldrig set ham spille eller noget.
På Goal står der os at en repræsentant fra chelsea har sagt de vil sælge drogba så de får rum til at købe de tre spiller jeg nævner over. Hvad synes i om de handler, Lukaku ved jeg ikke om vi skal købe, for de spiller vi skal købe er spillere som kan hjælpe Torres med at forbedre sig, Ancelotti har selv sagt at det helle skal bygges op omkring Torres, er det så ikke dumt at gå ud og betale 200 mio for en 17 årig angriber.
Siden vi nu også mangler kanter hvorfor så købe Neymar, han er angriber, selvfølgelig kan han godt spille som kant, men det vi har brug for er en rigtig kant som Hazard eller A. Sanchez

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2671: 13 Apr 2011, 15:49 »

Chelsea skulle ifølge mange Engelske aviser være meget tæt på Romelu Lukaku, og eftersigende os favoriter til  Neymar og Van der Wiel.
Er der nogle her der ved noget om Wiel, har læst meget om ham men jeg har aldrig set ham spille eller noget.
På Goal står der os at en repræsentant fra chelsea har sagt de vil sælge drogba så de får rum til at købe de tre spiller jeg nævner over. Hvad synes i om de handler, Lukaku ved jeg ikke om vi skal købe, for de spiller vi skal købe er spillere som kan hjælpe Torres med at forbedre sig, Ancelotti har selv sagt at det helle skal bygges op omkring Torres, er det så ikke dumt at gå ud og betale 200 mio for en 17 årig angriber.
Siden vi nu også mangler kanter hvorfor så købe Neymar, han er angriber, selvfølgelig kan han godt spille som kant, men det vi har brug for er en rigtig kant som Hazard eller A. Sanchez

Vi kan godt købe Lukaku, så han kan lære noget af Drogba det første år Smiley Men så skal Drogba ikke sælges. Synes han skal blive i klubben som reserve for Torres, hvis han kan affinde sig med det. Neymar tror jeg ville være rigtigt god på kanten, og vi har jo succes med de brasilienere, så jeg ved ikke helt. Van Der Wiel tror jeg er et godt køb, men jeg håber først og fremmest på en kreatør på midtbanen og en decideret kantspiller - Måske kan Neymar gå an der og udvikle sig til noget genialt.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #2672: 13 Apr 2011, 15:55 »

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2673: 13 Apr 2011, 15:57 »

Sikkert også udemærket. Jeg kan ikke finde rundt i alle de rygter efterhånden, så tror bare jeg vælger at overhøre dem alle, og så rent faktisk se hvad der sker til sommer istedet. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2674: 13 Apr 2011, 15:59 »

Sikkert også udemærket. Jeg kan ikke finde rundt i alle de rygter efterhånden, så tror bare jeg vælger at overhøre dem alle, og så rent faktisk se hvad der sker til sommer istedet. Smiley
Fornuftigt. Det gør jeg også.

Der er rygter frem og tilbage, og snak om handler vi ønsker osv, men intet er en realitet før de er præsteret med en Chelsea-trøje over hovedet. Jeg venter og ser.

ChelseaFan16
Lilleputspiller
*

« Svar #2675: 13 Apr 2011, 16:05 »

Vi kan godt købe Lukaku, så han kan lære noget af Drogba det første år Smiley Men så skal Drogba ikke sælges. Synes han skal blive i klubben som reserve for Torres, hvis han kan affinde sig med det. Neymar tror jeg ville være rigtigt god på kanten, og vi har jo succes med de brasilienere, så jeg ved ikke helt. Van Der Wiel tror jeg er et godt køb, men jeg håber først og fremmest på en kreatør på midtbanen og en decideret kantspiller - Måske kan Neymar gå an der og udvikle sig til noget genialt.
Selvfølgelig kan Lukaku lære meget af Drog, men UEFA's nye regel om at kluber ikke må være i minus økonomisks vil sige at Chelsea måske er nødt til at skille ssig af med nogle deres stjerner.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #2676: 13 Apr 2011, 17:50 »

Nu har jeg ikke fulgt så meget med idag, men går der nogen rygter om ny træner? Lippi har lige udtalt han gerne vil prøve PL

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2677: 13 Apr 2011, 18:20 »

Har ikke hørt om nogle rygter, men nej tak til Lippi!

verdenskrig
Manager

« Svar #2678: 13 Apr 2011, 18:38 »

Så kan i jo lige så godt beholde Ancelotti.. Som jeg ser Lippi står han for en endnu mere organiseret og letlæselig spillestil end Ancelotti.. Han forstår sig tilgengæld på at opbygge en god defensiv, men som jeg ser det er det ikke der Chelseas største problem ligger pt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #2679: 13 Apr 2011, 18:45 »

Nej det er også det jeg tænker, har bare læst at Lippe har udtalt han gerne vil til PL. Det er heller ikke en træner jeg ønsker at se i træner sædet.

Hvis de skulle beslutte sig at skifte træner, så håber jeg sgu de tager en som har prøvet kræfter med PL hold.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2680: 13 Apr 2011, 19:01 »

Ved ikke om der tidligere er blevet linket til denne hjemmeside, men god humor er det! Smiley
www.hasfernandotorr esscoredforchelsea. com

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2681: 13 Apr 2011, 19:02 »

Ved ikke om der tidligere er blevet linket til denne hjemmeside, men god humor er det! Smiley
www.hasfernandotorr esscoredforchelsea. com
Hmmm, linket ser underligt ud :S

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2682: 13 Apr 2011, 19:03 »

Linket virker ikke, men jeg har set den. Kan dog ikke se hvad den skal gøre godt for, alle ved at Torres ikke har scoret endnu. Hån er ikke vejen frem.

Lavezzi
Gæst

« Svar #2683: 13 Apr 2011, 19:04 »

Der er sgu ikke meget humor over det.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2684: 13 Apr 2011, 19:07 »

Linket virker ikke, men jeg har set den. Kan dog ikke se hvad den skal gøre godt for, alle ved at Torres ikke har scoret endnu. Hån er ikke vejen frem.
Så ville det næsten være sjovere at poste:

i liverpool tråden.

Men det har man alligevel for meget klasse til.

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010