home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:25:17 Fisken Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 14:48:46 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I dag kl. 10:26:25 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
I dag kl. 10:24:56 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
08 Dec 2025, 08:53 Broen13 Klubsøgnin... Independiente del Vall...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  1 Bruger, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898330 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2640: 13 Apr 2011, 09:52 »

Opskriften til næste sæson må være:

- Købe minimum én ung kantspiller - Eden Hazard, Gervinho, Alexis Sanchez, (Robben) eller Neymar måske. Muligvis sats på Kakuta!
- Købe én Kreativ midtbanspiller, en rigtig kreatør som kan slå de gyldne afleveringer og som selv er målfarlig - Pastore, Hamsik, Sneijder
- Hvis Drogba kan affinde sig med at være indskifter, ville det være perfekt, og i det tilfælde skal han beholdes som en dødsensfarlig joker.
- Anelka ud.
- Sturridge tilbage og giv ham noget spilletid.
- Kalou. Kan godt lide ham, men hvis vi har Drogba, Sturridge og Torres skal han væk.
- Sats på Torres, han skal nok komme igang.
- Ferreira ud! - sats på Ivanovic/Bruma
- Zhirkov ud! - sats på Van Anholt
- Malouda ud, med mindre han kan affinde sig med at være rotationsspiller.
- Hvis Ancelotti ryger (hvilket jeg synes ville være synd, da vi mangler stabilitet), så Mourinho tilbage!!!! - eller Guus.
- Lampard, bliver DESVÆRRE!!!!!!!! (Elsker ham), nødt til at affinde sig med at blive rotationsspiller.
- Bosingwa ud!
- Benayoun ud - kan ikke få ham til at passe ind desværre.

Min drømmeopstilling: 4 - 5 - 1, med offensive kanter og offensiv midt.

Cech

Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Ramires/Lamps - Essien

Sneijder

Sanchez                  Kakuta

Torres

Bænk:
Drogba
Lamps/Ramires
Alex
Anholt
McEachran (Skal også have rigeligt med spilletid)
Malouda
Hilario

Tror det ville være mit drømmescenarie - selvom jeg ikke synes det er sjovt at skulle af med f.eks. Kalou.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2641: 13 Apr 2011, 10:16 »

Du har nogle fine holdninger, og jeg er bestemt enig i nogle af dem, dog er der en enkelt jeg synes er ude i skoven. Hvorfor fanden skal Lampard bænkes? Han har spillet to dårlige kampe mod United, og så skal han lige pludselig være en rotationsspiller. Jeg er bestemt ikke enig. Jeg er afklaret med, at hans målfarlighed MÅSKE forsvinder, men så er han altså stadig en fremragende playmaker. Jeg synes Lampard er vores bedste spiller sammen med Terry, Essien og Drogba. At bænke ham, ville være synd.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2642: 13 Apr 2011, 10:23 »

Du har nogle fine holdninger, og jeg er bestemt enig i nogle af dem, dog er der en enkelt jeg synes er ude i skoven. Hvorfor fanden skal Lampard bænkes? Han har spillet to dårlige kampe mod United, og så skal han lige pludselig være en rotationsspiller. Jeg er bestemt ikke enig. Jeg er afklaret med, at hans målfarlighed MÅSKE forsvinder, men så er han altså stadig en fremragende playmaker. Jeg synes Lampard er vores bedste spiller sammen med Terry, Essien og Drogba. At bænke ham, ville være synd.
Helt bestemt synd at bænke ham ja, men hvis vi får en decideret playmaker ind i form af Sneijder f.eks. så skal Lampard have en mere defensiv rolle. Ramires er i øjeblikket vores bedste midtbanespiller, og kan simpelthen ikke forsvare at sætte ham af, selvom Lampard er og altid vil være, min yndlingsspiller. Essien synes jeg er selvskrevet i og med han er verdens bedste på hans position. Men det smerter mig at skulle sætte ham af, dog vil han jo stadig få mere end rigeligt med spilletid i forhold til mit drømmescenarie. Tror det er det bedste for holdet, og han vil jo også sagtens kunne tage over for en eventuel kreatør i perioder, hvis det bliver nødvendigt. Men ellers, for at holde spillerne friske, så kan han jo i princippet rotere med alle tre. - Det samme med MecEachran.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2643: 13 Apr 2011, 10:25 »

@Guldbrand:
Jeg er uenig med dit syn på midtbanen. Ja, et overtag her ville klart være at ønske, men jeg tror ikke at en 4-5-1 ville have hjulpet. Som jeg så det, så var den 4-3-3 der blev anvendt i forvejen med to meget defensive kanter, og ikke som 3 deciderede angribere. Problemet i min optik var, at holdet var dovent. Midtbanen kom simpelthen ikke ordentligt med frem, og når der endelig var en der buldrede afsted, så var der ingen at spille bolden til. Samtidig så er jeg stor modstander af Anelka, og selvom han da har spillet godt i Chelsea i perioder, så synes jeg at han taktisk er helt ude af kontekst, når han løber rundt tættere på midten end på målfeltet når Chelsea spiller bolden rundt på Uniteds banehalvdel.
Sammenligner man hans deltagelse i det opbyggende spil med netop Rooney der gør lidt det samme, så var det tydeligt hvem der var bedst igår...

Det der er skuffende er blot den indstilling Chelsea-truppen virker til at have overfor så vigtig en kamp. Det eneste trofæ klubben havde en seriøs chance for at sikre sig, var vel CL, men med den indstilling de viste, så var det fuldt fortjent, og det gik i vasken.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2644: 13 Apr 2011, 10:31 »

Er helt enig med Jakob. Lampard skal ikke bænkes, han er stadig Ramires klart overlegen. Den opstilling som Hallihallo kommer med, ville være frygtindgydende.

Ang. Ancelotti, så tror jeg han er en færdig mand. Han kan tydeligvis ikke motivere de ældre spillere, og derved mister vi lidt af deres lederegenskaber. Men hvem skal vi hente ind? Luis Van Gaal? Frank Rijkaard? Guus Hiddink? Jeg er selv i vildrede, de har alle vist noget, og er alle store navne, men hvem vil spille den slags fodbold som vi evt. skal spille med den opstilling Hallihallo kom med? Rijkaard gjorde det delvist i Barca. Van Gaal har gjort det lidt i Bayern. Hiddink kan det hele. Ærligt talt ser jeg nok alligevel helst Rijkaard, da han er yngst, og derfor kan sidde i sædet i længere tid. Hvis Abramovich, bare vil give ham lidt tid, så kan han blive en succesfuld træner.

Og til kampen igår..
United var os overlegen igen igår, vi havde ikke gejsten. Mere er der ikke at sige. Jeg er så skuffet!!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2645: 13 Apr 2011, 10:33 »

@Swizz CataR

Der er ingen tvivl om at indstilling var helt hen i vejret, og at man ikke vinder en CL kvartfinale med den måde de gik ind til kampen.

Dog syntes jeg at man spillede mere med to offensive kanter, end fem på linje. At de så blev presset tilbage er en anden sag, men udgangspunktet var stadig at stå højt på banen med de to kanter, og det er den taktiske koncept jeg gerne havde set ændret. Grunden til at United har været så stærke igennem hele året, og også kampen igår er pga. den løbevillighed der er i truppen, og at man gerne tager de ekstra løb for holdet. Dette sker primært fra midtbanen, og kan man lykkedes med at lukke af for dette, ved at skabe en dominans, og lægge en stort pres på United med en høj linje, så tror jeg at kampen vil se anderledes ud, og at kampen ville havde vippet over til Chelsea fordel - Såfremt viljen var til det...

Skal man slå United skal man i min optik have kontrol over midtbanen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2646: 13 Apr 2011, 10:45 »

Er helt enig med Jakob. Lampard skal ikke bænkes, han er stadig Ramires klart overlegen. Den opstilling som Hallihallo kommer med, ville være frygtindgydende.

Ang. Ancelotti, så tror jeg han er en færdig mand. Han kan tydeligvis ikke motivere de ældre spillere, og derved mister vi lidt af deres lederegenskaber. Men hvem skal vi hente ind? Luis Van Gaal? Frank Rijkaard? Guus Hiddink? Jeg er selv i vildrede, de har alle vist noget, og er alle store navne, men hvem vil spille den slags fodbold som vi evt. skal spille med den opstilling Hallihallo kom med? Rijkaard gjorde det delvist i Barca. Van Gaal har gjort det lidt i Bayern. Hiddink kan det hele. Ærligt talt ser jeg nok alligevel helst Rijkaard, da han er yngst, og derfor kan sidde i sædet i længere tid. Hvis Abramovich, bare vil give ham lidt tid, så kan han blive en succesfuld træner.

Og til kampen igår..
United var os overlegen igen igår, vi havde ikke gejsten. Mere er der ikke at sige. Jeg er så skuffet!!

Jeg ville blive lykkelig, hvis Lampard genfinder sit gamle niveau fra starten af sæsonen - så er han jo selvskrevet. Men alderen gør at han ikke længere er så meget at finde i feltet - tror jeg, og derfor skal han have en mere defensiv rolle, uden at være decideret defensiv midtbanemand. Synes Ramires har et tempo og en løbevillighed som gør at han fortjener en startplads, og kan ikke se ham sat af holdet - det samme med Essien. Derfor Lampard Skuffet
Men tilbage til mit scenarie - hvis det sker bliver jeg ovenud lykkelig. Gennemsnitsalderen falder betragtligt, vi får satset mere på egen talentmasse, samt det "kun" kræver to indkøb. De to spillere vil vel kunne erhverves for 5-600 millioner sammenlagt, hvilket er overskueligt for Abramovich tror jeg. Samtidig skal man tænke på at vi får nogle penge ind for alle de spilelre vi så skal af med, og derfor også letter noget af det pres der er på lønbudgettet, hvilket på den lange bane er nødvendigt.

Ligefør man skulle sende en personlig meddelse til Roman med forslaget Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2647: 13 Apr 2011, 10:51 »

Jeg ville blive lykkelig, hvis Lampard genfinder sit gamle niveau fra starten af sæsonen - så er han jo selvskrevet. Men alderen gør at han ikke længere er så meget at finde i feltet - tror jeg, og derfor skal han have en mere defensiv rolle, uden at være decideret defensiv midtbanemand. Synes Ramires har et tempo og en løbevillighed som gør at han fortjener en startplads, og kan ikke se ham sat af holdet - det samme med Essien. Derfor Lampard Skuffet
Men tilbage til mit scenarie - hvis det sker bliver jeg ovenud lykkelig. Gennemsnitsalderen falder betragtligt, vi får satset mere på egen talentmasse, samt det "kun" kræver to indkøb. De to spillere vil vel kunne erhverves for 5-600 millioner sammenlagt, hvilket er overskueligt for Abramovich tror jeg. Samtidig skal man tænke på at vi får nogle penge ind for alle de spilelre vi så skal af med, og derfor også letter noget af det pres der er på lønbudgettet, hvilket på den lange bane er nødvendigt.

Ligefør man skulle sende en personlig meddelse til Roman med forslaget Smiley

Kanon god idé  Wink Om han så lytter, tvivler jeg på  crazy
Kunne godt forestille mig at Sneijder er utilfreds i Inter, med tanke på deres dårlige sæson. Og Sanchez vil gerne til en storklub, hvor vi kunne være en mulighed!

Wetteland
Ynglingespiller

« Svar #2648: 13 Apr 2011, 11:55 »

Ligesom jer andre er jeg som Chelsea mand også skuffet efter igår. Skuffet over vores spilleres indsats, ikke resultatet.. Sådan som vi spillede har vi sgu ikke fortjent en skid! Jeg synes det er tankevækkende at vi år efter år, ryger ud af CL (eller taber CL finalen) til et hold der på papiret er dårlige end vores (undtagen Barca 08).. MIN HOLDNING er at grunden til barca og united spiller så godt og ALTID præstere i store kampe er at de er en sammenspillet trup der kender hinanden ud og ind. Jeg synes det ville være for 'nemt' af Abramovich at fyre Ancelotti nu. Jo vist vi har haft en elendig sæson, men hvis Ancelotti ryger, skal vi til at have en ny manager for gud ved hvilken gang, som har sine egne ideer og foretrækker andre spillere end Ancelotti gør. Problemet er så bare at mange i vores sædvanlige start 11'er er faretruende tæt på at skulle på fodbold pension. Hvis jeg skulle have noget at skulle sagt, så skal Ancelotti blive og de eneste spillere der skal ud er Zhirkov, også dem der ikke kan indfinde sig med at være rotationsspiller. Vi skal have banket ind i hovederne på vores spillere at holdet er vigtigere end spilleren.
Og hvis jeg skulle nævne et indkøb eller to så, så jeg gerne en mand som Hazard komme til truppen, da han i min optik har et enormt potentiale og en kæmpe sult, som nogle af vores spillere er begyndt at mangle lidt (men som jeg tror de kan finde frem igen). Jeg er dog meget optimistisk til næste sæson fordi:
Vi har hentet David Luiz & Torres. Torres SKAL NOK komme igang, og når han gør kommer alle kritikere af ham til at fortryde hvad de har sagt. David Luiz bliver en af verdens bedste på hans position (mente jeg også før han kom til Chelsea).

Feel free to comment boys Smiley

Fuck Art  - Let's Dance!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2649: 13 Apr 2011, 12:28 »

Ligesom jer andre er jeg som Chelsea mand også skuffet efter igår. Skuffet over vores spilleres indsats, ikke resultatet.. Sådan som vi spillede har vi sgu ikke fortjent en skid! Jeg synes det er tankevækkende at vi år efter år, ryger ud af CL (eller taber CL finalen) til et hold der på papiret er dårlige end vores (undtagen Barca 08).. MIN HOLDNING er at grunden til barca og united spiller så godt og ALTID præstere i store kampe er at de er en sammenspillet trup der kender hinanden ud og ind. Jeg synes det ville være for 'nemt' af Abramovich at fyre Ancelotti nu. Jo vist vi har haft en elendig sæson, men hvis Ancelotti ryger, skal vi til at have en ny manager for gud ved hvilken gang, som har sine egne ideer og foretrækker andre spillere end Ancelotti gør. Problemet er så bare at mange i vores sædvanlige start 11'er er faretruende tæt på at skulle på fodbold pension. Hvis jeg skulle have noget at skulle sagt, så skal Ancelotti blive og de eneste spillere der skal ud er Zhirkov, også dem der ikke kan indfinde sig med at være rotationsspiller. Vi skal have banket ind i hovederne på vores spillere at holdet er vigtigere end spilleren.
Og hvis jeg skulle nævne et indkøb eller to så, så jeg gerne en mand som Hazard komme til truppen, da han i min optik har et enormt potentiale og en kæmpe sult, som nogle af vores spillere er begyndt at mangle lidt (men som jeg tror de kan finde frem igen). Jeg er dog meget optimistisk til næste sæson fordi:
Vi har hentet David Luiz & Torres. Torres SKAL NOK komme igang, og når han gør kommer alle kritikere af ham til at fortryde hvad de har sagt. David Luiz bliver en af verdens bedste på hans position (mente jeg også før han kom til Chelsea).

Feel free to comment boys Smiley

Selvfølgelig er vi røget ud til hold som på papiret er bedre. Var Champions league ikek sådan, så hade Barcelona vundet mange gange i træk, mens vi skulle have været i semi- eller finalen år efter år. Peace
Men for en gangs skyld kan vi (næsten) kun bebrejde os selv for, at vi røg ud. Udover dommerfejlien i første kamp, synes jeg ikke der var nogle graverende fejl i dommerkvintetens præstation. Vi spillede dårligt, og det kan vi kun bebrejde os selv - vi havde dog vores chancer, men dem formåede vi ikke at udnytte.

Næste sæson ser jeg også gerne Hazard i klubben, hvis ikke vi kan få Sanchez. Ville også være vildt med en på hver kant, men jeg tror på at Kakuta kan blive en stjerne, hvis han får chancen. Torres skal vi have igang, og derfor må førsteprioriteten være en spiller, som kan slå den gyldne aflervering til ham - noget vi i høj grad mangler nu. Derudover er noget kreativitet på kanterne også i den grad savnet. Forsvaret er ikke vores problem - det mener jeg stadigvæk er det stærkeste i Premier League, hvis ikke i verden. Vi har lukket færrest mål ind i ligaen, og havde vores målscoring været som sidste år, så lå vi nok ikke, hvor vi gør nu.

Håber og tror på at holdet kommer til at se nogenlunde ud som jeg skrev tidligere - det ville være perfekt! på den måde skal vi nok kunne konkurrere bedre med United næste år, også selvom de formentligt henter en stjerne eller to.

verdenskrig
Manager

« Svar #2650: 13 Apr 2011, 13:33 »

- Købe én Kreativ midtbanspiller, en rigtig kreatør som kan slå de gyldne afleveringer og som selv er målfarlig - Pastore, Hamsik, Sneijder

- Sats på Torres, han skal nok komme igang.

- Hvis Ancelotti ryger (hvilket jeg synes ville være synd, da vi mangler stabilitet), så Mourinho tilbage!!!! - eller Guus.

Har lige et par kommentare til de punkter Smiley

1.
Her synes jeg man skal droppe indkøb og i stedet give Josh McEachran chancen.. Af det jeg har set til ham, så virker han netop som en spiller i mangler.. En spiller der kan få bolden i fødderne og via sit gode blik for spillet kan skabe farlige situationer, men som også evner at træde på bolden og få ro på.. Sad og så kampen i går med en ven, og vi var meget enige om hvor meget i mangler en spilfordeler.. Ingen af jeres midtbanespillere i går evner at træde på bolden og få ro på, eller skabe noget med pasningsspillet.. I smider den alt for ofte væk på midten, fordi jeres 3 spillere derinde ganske enkelt ikke har den kreativitet og ro på bolden som skal til.. Og frem for så igen igen at gå ud og købe ind i dyre domme, burde man så ikke i stedet satse på nogle spillere som ser ud til at have en stor fremtid foran sig?
Den slags spillere kan være med til at opbygge en kultur i Chelsea..

2.
Her er jeg lodret uenig.. Jeg synes snarere i skal beholde Drogba, og få sendt Torres videre. For problemet med Torres er ikke bare det at han ikke laver nogle mål for jer, for det er han ikke den første angriber som har prøvet i verdenshistorien.. Problemet er for mig at se mere det at han er horribel med bolden, har attitude som en pige, og generelt løber lidt rundt som om han faktisk ikke gider spille fodbold.. Hans mentale tilstand er så langt ude, og jeg har med al respekt svært ved at se ham komme tilbage.. Han virker totalt udbrændt og træt af at spille fodbold.. Og hans tekniske evner med bolden er så langt fra noget Chelsea burde være tilfreds med, at jeg har svært ved at se hvordan man kan mene at " Torres nok skal komme i gang".  For problemet er ikke bare at han ikke scorer.. Det er så meget mere end det  Smiley

3.
Så længe i har Roman tror jeg aldrig i får Mourinho tilbage.. Måden han blev fyret på da han var hos jer, synes jeg var til grin, og jeg har meget svært ved at se to autoritære typer som Roman og Mourinho arbejde sammen igen, efter at det en gang er kikset..
Det i i stedet skal håbe på er en manager som vil spille et moderne system, med bredde kanter, højt presspil, og massere af bevægelse for boldholderen.. Peace Som det bliver foreslået vil Jürgen Klopp måske være en god løsning, men spørgsmålet er om han kan indgyde den respekt der skal til i en trup som den Chelsea har Smiley

Ellers er jeg ret enig i dine andre punkter.. Specielt omkring Lampard som jeg mener totalt har tabt tråden efter sin skade.. Malouda bør i bruge mere fast imo. Jeg ser et ret stort lys i ham.. Han har netop nogle af de kompetencer der skal til for at skabe farlige situationer på kanten Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2651: 13 Apr 2011, 13:45 »

Har lige et par kommentare til de punkter Smiley

1.
Her synes jeg man skal droppe indkøb og i stedet give Josh McEachran chancen.. Af det jeg har set til ham, så virker han netop som en spiller i mangler.. En spiller der kan få bolden i fødderne og via sit gode blik for spillet kan skabe farlige situationer, men som også evner at træde på bolden og få ro på.. Sad og så kampen i går med en ven, og vi var meget enige om hvor meget i mangler en spilfordeler.. Ingen af jeres midtbanespillere i går evner at træde på bolden og få ro på, eller skabe noget med pasningsspillet.. I smider den alt for ofte væk på midten, fordi jeres 3 spillere derinde ganske enkelt ikke har den kreativitet og ro på bolden som skal til.. Og frem for så igen igen at gå ud og købe ind i dyre domme, burde man så ikke i stedet satse på nogle spillere som ser ud til at have en stor fremtid foran sig?
Den slags spillere kan være med til at opbygge en kultur i Chelsea..

2.
Her er jeg lodret uenig.. Jeg synes snarere i skal beholde Drogba, og få sendt Torres videre. For problemet med Torres er ikke bare det at han ikke laver nogle mål for jer, for det er han ikke den første angriber som har prøvet i verdenshistorien.. Problemet er for mig at se mere det at han er horribel med bolden, har attitude som en pige, og generelt løber lidt rundt som om han faktisk ikke gider spille fodbold.. Hans mentale tilstand er så langt ude, og jeg har med al respekt svært ved at se ham komme tilbage.. Han virker totalt udbrændt og træt af at spille fodbold.. Og hans tekniske evner med bolden er så langt fra noget Chelsea burde være tilfreds med, at jeg har svært ved at se hvordan man kan mene at " Torres nok skal komme i gang".  For problemet er ikke bare at han ikke scorer.. Det er så meget mere end det  Smiley

3.
Så længe i har Roman tror jeg aldrig i får Mourinho tilbage.. Måden han blev fyret på da han var hos jer, synes jeg var til grin, og jeg har meget svært ved at se to autoritære typer som Roman og Mourinho arbejde sammen igen, efter at det en gang er kikset..
Det i i stedet skal håbe på er en manager som vil spille et moderne system, med bredde kanter, højt presspil, og massere af bevægelse for boldholderen.. Peace Som det bliver foreslået vil Jürgen Klopp måske være en god løsning, men spørgsmålet er om han kan indgyde den respekt der skal til i en trup som den Chelsea har Smiley

Ellers er jeg ret enig i dine andre punkter.. Specielt omkring Lampard som jeg mener totalt har tabt tråden efter sin skade.. Malouda bør i bruge mere fast imo. Jeg ser et ret stort lys i ham.. Han har netop nogle af de kompetencer der skal til for at skabe farlige situationer på kanten Smiley
1. Som jeg skriver skal vi netop også give McEachran noget mere spilletid, MEN! Han er ikek spilleren der skal slå de gyldne afleveringer - ser ham mere som en fremtidig afløser for Lampard, hvilket jo i og for sig også ville være super. En decideret playmaker - nej. Derfor har vi brug for en sådan.

2. Drogba er 33. Torres har bevist at han kan score mål på stribe i PL, og det kommer han til igen. Selvtilliden eller manglen på samme påvirker selvfølgelig ikke kun hans afslutninger, den påvirker hele hans spil. - Det er klart. Får han en type som Sneijder, der kan slå den tidlige og gyldne aflevering så skal han nok score igen. Det kræver (som jeg skrev) en radikal ændring af formation, derfor skal vi også have enten Hazard eller Sanchez ud på kanten så der også kommer noget kvalitet derfra, hvilket Torres nok skal kome til at nyde godt af.

3. Spørgsmålet er om Abramovich ikek efterhånden har set at han begik en fejl i at fyre Mourinho. Jeg synes det var en mega brøler! Mou har stadig stor kærlighed for engelsk fodbold og især Chelsea, så tror i princippet gerne han vil tilbage til Chelsea. Det kræver at Roman giver ham nærmest fuld kontrol, og kan han det det, så kan jeg ikke se at det ikke ville kunne lade sig gøre.

verdenskrig
Manager

« Svar #2652: 13 Apr 2011, 13:56 »

1. Som jeg skriver skal vi netop også give McEachran noget mere spilletid, MEN! Han er ikek spilleren der skal slå de gyldne afleveringer - ser ham mere som en fremtidig afløser for Lampard, hvilket jo i og for sig også ville være super. En decideret playmaker - nej. Derfor har vi brug for en sådan.

2. Drogba er 33. Torres har bevist at han kan score mål på stribe i PL, og det kommer han til igen. Selvtilliden eller manglen på samme påvirker selvfølgelig ikke kun hans afslutninger, den påvirker hele hans spil. - Det er klart. Får han en type som Sneijder, der kan slå den tidlige og gyldne aflevering så skal han nok score igen. Det kræver (som jeg skrev) en radikal ændring af formation, derfor skal vi også have enten Hazard eller Sanchez ud på kanten så der også kommer noget kvalitet derfra, hvilket Torres nok skal kome til at nyde godt af.

3. Spørgsmålet er om Abramovich ikek efterhånden har set at han begik en fejl i at fyre Mourinho. Jeg synes det var en mega brøler! Mou har stadig stor kærlighed for engelsk fodbold og især Chelsea, så tror i princippet gerne han vil tilbage til Chelsea. Det kræver at Roman giver ham nærmest fuld kontrol, og kan han det det, så kan jeg ikke se at det ikke ville kunne lade sig gøre.

1.
Jeg er uenig.. Jeg synes netop hans overblik og pasningsspil lover godt for fremtiden, og jeg tror at han som midtbanemand hos jer ville give jer noget i mangler pt.. Var Lampard kommet op på det niveau han havde inden sin skade så ville denne snak være overflødig.. Det er han bare ikke, og ingen ved om han kommer det.. Jeg er helt på linie med dig når du skriver at man bør overveje hans position på holdet.. Som jeg ser det ville det klæde Chelsea som klub at give chancen til egne spillere.. Det er den slags som er med til at skabe en stærk kultur i en klub, og jeg tror han vil være en af verdens bedste spilfordelere om få år.. Det er blot min mening, og kender jeg Chelsea ret ender det ikke sådan Peace

2. Men det er jo netop ikke blot hans manglende mål jeg anfægter.. Det er i lige så høj grad hans lyst til at spille fodbold, og hans manglende teknik som han åbenbart har glemt i Liverpool.. Jeg synes virkelig han er så stinkende dårlig med bolden, og Elkjær viste efter første kamp på broen en lang række sekvenser hvor Torres smider de mest simple bolde væk.. Det samme så jeg i går.. Jeg ved ikke hvad der er sket med manden, men når jeg ser Torres nu har jeg svært ved at se ham blive den Torres han var engang.. Han minder mig ufattelig meget om Ronaldinho, der gennemlevede præcist det samme,.. Bortset fra at Ronaldinho var en bedre spiller end Torres.. Drogba viser i det mindste stadig noget ærgerighed, noget farlighed, og en god teknik med bolden.. Uanset om Drogba er 33 og Torres 27 så er Drogba et langt bedre alternativ lige nu..
Det klogeste ville i min verden være at sælge Torres og hente en ny angriber ind.. Bevares kommer Torres i gang og bliver topscorer så skal jeg da være den første til at stå frem og sige jeg tog fejl.. Men når du ser på Torres lige nu, synes du så der er noget som helst i hans farlighed, hans spil med bolden, hans fysik(Acceleration, balance) eller hans attitude som peger i retning af at han snart bliver et godt aktiv for jer?

3.
Jeg har bare svært ved at se Roman give slip på den autoritære stil han kører Chelsea med.. Jeg tror de to vil komme på kollisionskurs efter ganske kort tid, og det er hverken gavnligt for Mourinho, for Roman, eller for Chelsea som fodboldklub Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2653: 13 Apr 2011, 14:03 »

Hvor er det frygtelig at læse, om nogle af de scenerier folk ønsker sig. Så taler vi virkelig om en klub, der er på dybt vand. Og I har vel ret.
Lampard laver så mange fantastiske ting, at han ikke kan bænkes. Han er en fantastisk fodboldspiller, og selvom han ikke spillede godt i nogle af kampene mod United, så spiller han imo fint i PL. Hans afleveringer skal ikke undervurderes, og hvis dynamikken forsvinder, kan han bliver en playmaker som er en af verdens bedste. At bænke ham, vil være at skyde sig selv i foden.

Med hensyn til Torres, giver jeg ham gerne resten af sæsonen til at spille sig ind. Jeg har fuld tiltro til at han får succes i Chelsea. Han er pisse dygtig.

McEachran skal selvfølgelig have kampe i den kommende sæson, og det kommer han også til. Han har en kæmpe potentiale, og får han lært lidt af Lampard, (som jeg ren faktisk ved at Lampard forsøger på) med hensyn til dybdeløb og målfarlighed, kan han blive den perfekte arvetager. Anelka ser jeg gerne forlade klubben til sommer. Jeg er træt af at se på ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #2654: 13 Apr 2011, 14:06 »

Med hensyn til Torres, giver jeg ham gerne resten af sæsonen til at spille sig ind. Jeg har fuld tiltro til at han får succes i Chelsea. Han er pisse dygtig.

Anelka ser jeg gerne forlade klubben til sommer. Jeg er træt af at se på ham.

Angående Lampard tror jeg at jeg opgiver lige med dig, da han er dit idol.. Jeg tror ikke vi får noget fornuftigt ud af at diskutere det Wink

Men det her kan jeg simpelthen ikke forstå.. Burde du ikke bytte om på de to citater der står med fed? For hvordan du kan være træt af Anelka, mens Torres render rundt og faktisk er værre end han var i Liverpool ( Hvor du hadede Torres for netop det han præsterer nu)   Peace

Cool

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010