home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:25:17 Fisken Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 14:48:46 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I dag kl. 10:26:25 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
I dag kl. 10:24:56 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
08 Dec 2025, 08:53 Broen13 Klubsøgnin... Independiente del Vall...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  2 Brugere, 770 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 898341 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2655: 13 Apr 2011, 14:09 »

1.
Jeg er uenig.. Jeg synes netop hans overblik og pasningsspil lover godt for fremtiden, og jeg tror at han som midtbanemand hos jer ville give jer noget i mangler pt.. Var Lampard kommet op på det niveau han havde inden sin skade så ville denne snak være overflødig.. Det er han bare ikke, og ingen ved om han kommer det.. Jeg er helt på linie med dig når du skriver at man bør overveje hans position på holdet.. Som jeg ser det ville det klæde Chelsea som klub at give chancen til egne spillere.. Det er den slags som er med til at skabe en stærk kultur i en klub, og jeg tror han vil være en af verdens bedste spilfordelere om få år.. Det er blot min mening, og kender jeg Chelsea ret ender det ikke sådan Peace

2. Men det er jo netop ikke blot hans manglende mål jeg anfægter.. Det er i lige så høj grad hans lyst til at spille fodbold, og hans manglende teknik som han åbenbart har glemt i Liverpool.. Jeg synes virkelig han er så stinkende dårlig med bolden, og Elkjær viste efter første kamp på broen en lang række sekvenser hvor Torres smider de mest simple bolde væk.. Det samme så jeg i går.. Jeg ved ikke hvad der er sket med manden, men når jeg ser Torres nu har jeg svært ved at se ham blive den Torres han var engang.. Han minder mig ufattelig meget om Ronaldinho, der gennemlevede præcist det samme,.. Bortset fra at Ronaldinho var en bedre spiller end Torres.. Drogba viser i det mindste stadig noget ærgerighed, noget farlighed, og en god teknik med bolden.. Uanset om Drogba er 33 og Torres 27 så er Drogba et langt bedre alternativ lige nu..
Det klogeste ville i min verden være at sælge Torres og hente en ny angriber ind.. Bevares kommer Torres i gang og bliver topscorer så skal jeg da være den første til at stå frem og sige jeg tog fejl.. Men når du ser på Torres lige nu, synes du så der er noget som helst i hans farlighed, hans spil med bolden, hans fysik(Acceleration, balance) eller hans attitude som peger i retning af at han snart bliver et godt aktiv for jer?

3.
Jeg har bare svært ved at se Roman give slip på den autoritære stil han kører Chelsea med.. Jeg tror de to vil komme på kollisionskurs efter ganske kort tid, og det er hverken gavnligt for Mourinho, for Roman, eller for Chelsea som fodboldklub Smiley
Jeg giver ikke en skid for alle de forskellige fodbold"eksperter" der findes. Halvdelen er lige til at lukke op og skide i. Han blev rost meget efter sit indhop mod Wigan, hvor det eneste der manglede var målet - Takket være La-Habsi. Og som jeg skriver, så påvirker selvtilliden jo alt ved hans spil. Lige fra hvad han skal gøre  med den, til hans first touch etc. Chelsea spiller jo heller ikke godt, og man kan ikke forvente at en angriber på et hold der ikke spilelr ogdt, nødvendigvis går ind og gør en kæmpe forskel. Bevares, han har i store perioder ikke spillet godt, men han har også vist glimt - særligt da han var sammen med Benayoun på banen, som pegede i den rigtige retning. Tror Elkjær kunne finde eksempler på samtlige Chelsea spillere i den kamp, hvor de lavede ged i den. Og Jan Mølby - OH MY GOD! Bakterierne i mit tarmsystem har mere forstand på fodbold end ham, og det er pisse ærgeligt, for han kommer til at påvirke så mange mennesker med han fuldstændig inkompetente og latterlige kommentarer. Han er så knaldhamrende dum at høre på!

McEachran kan som Jakob E skriver, blive en spillertype som Lampard. Jeg ser dog ikke Lampard som en kreatør, men manden som altid slår de sikre afleveringer. Så selv om han er knaldgod i pasningsspillet, så er han ikke typen der lige splitter et forsvar med sukkerballer.

Jakob E: Mener du ikke at der skal handles og sælges til sommer, og har du ikke nogle præferencer til hvordan det kommer til at se ud? Jeg snakker om 2 transfers som jeg synes vi mangler, og så at vi satser mere på vores egne folk. Vi kan jo ikke fortsætte ned af den sti vi tumler ned af nu?
Og jeg kan godt se at, hvis Lampard finder sit gamle jeg, så kan man ikke forsvare at sætte ham af holdet, men kan man forsvare at sætte Ramires a`f? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2656: 13 Apr 2011, 14:11 »

Jeg ser en Anelka der ikke giver at ofre sig for holdet. Det kan jeg ikke acceptere, og man ser det gang på gang. Nu er det slut. Farvel og tak til ham.

Sådan ser jeg ikke på Torres, selvom han ikk præsterer. I Liverpool synes jeg Torres var en egoist, det synes jeg ikke han er i Chelsea. Han prøver virkelig at gøre det rigtige, og selv om intet lykkedes for ham, forsøger han stadigvæk. Han skal nok komme i gang, og når han først har scoret, som Prebe Elkjær siger, bliver han den farligste mand at have rendende rundt i England. Jeg har fuld tiltro til Torres. Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2657: 13 Apr 2011, 14:16 »

ingen af de hold jeg så i dag fortjener at gå videre.. engelsk-international fodbold er godt nok dalende i kvalitet...
Haha, den kommentar der er jo helt væk.
United var så suverænt meget bedre end Chelsea, og spillede 2 geniale kampe mod Chelsea, som ikke fik et ben til jorden. United fortjener 100 % at gå videre, de var Chelsea totalt overlegne set over begge kampe.

Liverpool F.C

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2658: 13 Apr 2011, 14:19 »

Vi skulle eftersigende have budt på De Gea - hul i hovedet, hvis det passer, da Cech har stået vanvittigt godt denne sæson!

http://www.bold.dk/nyt/Atletico-Chelsea-og-United-har-budt

verdenskrig
Manager

« Svar #2659: 13 Apr 2011, 14:20 »

Jeg giver ikke en skid for alle de forskellige fodbold"eksperter" der findes. Halvdelen er lige til at lukke op og skide i. Han blev rost meget efter sit indhop mod Wigan, hvor det eneste der manglede var målet - Takket være La-Habsi. Og som jeg skriver, så påvirker selvtilliden jo alt ved hans spil. Lige fra hvad han skal gøre  med den, til hans first touch etc. Chelsea spiller jo heller ikke godt, og man kan ikke forvente at en angriber på et hold der ikke spilelr ogdt, nødvendigvis går ind og gør en kæmpe forskel. Bevares, han har i store perioder ikke spillet godt, men han har også vist glimt - særligt da han var sammen med Benayoun på banen, som pegede i den rigtige retning. Tror Elkjær kunne finde eksempler på samtlige Chelsea spillere i den kamp, hvor de lavede ged i den. Og Jan Mølby - OH MY GOD! Bakterierne i mit tarmsystem har mere forstand på fodbold end ham, og det er pisse ærgeligt, for han kommer til at påvirke så mange mennesker med han fuldstændig inkompetente og latterlige kommentarer. Han er så knaldhamrende dum at høre på!

Det er spillere som selv har spillet på det niveau, så man må jo gå ud fra de ved hvad de snakker om.. Når jeg ser analyserne i CL studiet, synes jeg da ofte de er gode og velargumenterede Smiley
Mølby har sine dumme kommentare ja, men når to kommentatore nærmest begynder at grine af Torres i den første kamp så må man da sige at der er noget galt med manden.. For det har jeg ALDRIG oplevet før.. Og jeg er enig med de to i at det var komisk så lidt der lykkedes for ham..
Problemet i den kamp var ikke blot hans evigt kiksede førsteberøriger, hans opgivende attitude, eller hans ringe pasningsspil.. Det var lige så meget hans manglende evne til at løbe de sidste meter for holdet i feltet.. Flere gange kommer Chelsea til baglinien hvor Torres bare står og fiser husleje af i feltet frem for at søge forreste eller bagerste stolpe..

Men jeg kan se det syndrom der ramte mig selv da Torres var i Liverpool nu har ramt en masse Chelsea fans.. For man vil så gerne gøre Torres bedre end han er, men faktum er at han i øjeblikket hverken evner at være mentalt tilstede, at bevæge sig for holdet, at holde i bolden når de spiller den op på ham, at aflevere simple bolde og at han når han for engangsskyld kommer frem til noget er møg uskarp..

I må tro hva i vil, men skifter Torres til sommer så håber jeg da i vil åbne øjnene og indse de samme ting Peace.. Jeg skal da tilgengæld nok erkende jeg tog fejl hvis han bliver en gevinst, pt har jeg bare svært ved at se hvor det skulle komme fra  Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2660: 13 Apr 2011, 14:21 »

Jakob E: Mener du ikke at der skal handles og sælges til sommer, og har du ikke nogle præferencer til hvordan det kommer til at se ud? Jeg snakker om 2 transfers som jeg synes vi mangler, og så at vi satser mere på vores egne folk. Vi kan jo ikke fortsætte ned af den sti vi tumler ned af nu?
Og jeg kan godt se at, hvis Lampard finder sit gamle jeg, så kan man ikke forsvare at sætte ham af holdet, men kan man forsvare at sætte Ramires a`f? Smiley
For mig, handler det om, at Lampard på trods af han ikke er så god for tiden, stadig er muligvis vores bedste spiller. Om ikke andet, så den vigtigste! Jeg synes midtbanen er fin, som den er. Vi kan ikke sætte nogle af de 3 der spiller lige nu af, og det er tilfredsstillende.

Men hensyn til transfer, vil jeg godt bede Ancelotti, om at gøre det helt klart, hvad det er, han vil spille, før vi handler ind. Vil han spille 4-3-3, eller 4-4-2? Find ud af det Ancelotti! Han er en dygtig træner, men jeg mener sgu han har fejlet taktisk på det seneste. Det her roteren, dur ikke.

Ellers vil jeg først og fremmest gerne have Ferreira og Anelka ud af truppen. Anelkas indstilling er til grin, og Ferreira som er en meget sympatisk spiller, som aldrig brokker sig over bænken, er bare ikke god nok. Jeg ønsker ham nogle gode sidste år i karrieren. Det fortjener han.

Ellers har jeg ingen bud, på nogle vi skal hente pt. Det venter jeg lidt med. Midtbanen med Essien, Lampard og Ramires, ser jeg som glimrende, og med McEachran, Benayoun (som kan få en vigtig rolle, også med hensyn til Torres) og Mikel på bænken, skal der ikke klages. Jeg ønsker mig sgu nok egentlig af alt, en god højre back. Jeg har ikke så stor tiltro til Bosingwa mere, og selv om Ivanovic er god, er han ikke den moderne offensive stil som f.eks. Cole er på venstre back. Måske en Coentrao er en fin spiller at få ind.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2661: 13 Apr 2011, 14:26 »

Det er spillere som selv har spillet på det niveau, så man må jo gå ud fra de ved hvad de snakker om.. Når jeg ser analyserne i CL studiet, synes jeg da ofte de er gode og velargumenterede Smiley
Mølby har sine dumme kommentare ja, men når to kommentatore nærmest begynder at grine af Torres i den første kamp så må man da sige at der er noget galt med manden.. For det har jeg ALDRIG oplevet før.. Og jeg er enig med de to i at det var komisk så lidt der lykkedes for ham..
Problemet i den kamp var ikke blot hans evigt kiksede førsteberøriger, hans opgivende attitude, eller hans ringe pasningsspil.. Det var lige så meget hans manglende evne til at løbe de sidste meter for holdet i feltet.. Flere gange kommer Chelsea til baglinien hvor Torres bare står og fiser husleje af i feltet frem for at søge forreste eller bagerste stolpe..

Men jeg kan se det syndrom der ramte mig selv da Torres var i Liverpool nu har ramt en masse Chelsea fans.. For man vil så gerne gøre Torres bedre end han er, men faktum er at han i øjeblikket hverken evner at være mentalt tilstede, at bevæge sig for holdet, at holde i bolden når de spiller den op på ham, at aflevere simple bolde og at han når han for engangsskyld kommer frem til noget er møg uskarp..

I må tro hva i vil, men skifter Torres til sommer så håber jeg da i vil åbne øjnene og indse de samme ting Peace.. Jeg skal da tilgengæld nok erkende jeg tog fejl hvis han bliver en gevinst, pt har jeg bare svært ved at se hvor det skulle komme fra  Wink

Jeg kan sagtens se at at Torres ikke spilelr godt for tiden. Ingen problemer der. Men han bliver også kritiseret unødvendigt da han ikke scorer, hvilket åbenbart gør at alt ved hans spil er galt. Men han har bevist at han er en af verdens bedste angribere, og hvorfor skulle han ikke kunne genfinde det niveau og spilel som han gjorde tidligere på sæsonen mod netop Chelsea. Der er for alngt mellem snapsene, men han skal nok få bombet fra næste sæson - fejler han der giver jeg dig ret, men for mig har han løbepas til resten af sæsonen og starten af næste sæson, men så skal det også ske.

Kritikken mod kommentatorerne var ikke rettet mod CL studiet og Preben Elkjær som gør det udemærket. Dog gider jeg ikke høre på Peter Schmeichel når det er United der tales om for han er da godt nok subjektiv!
Den var snarere rettet meget groft mod Jan Mølby som ikke er 5 potter pis værd!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2662: 13 Apr 2011, 14:28 »

For mig, handler det om, at Lampard på trods af han ikke er så god for tiden, stadig er muligvis vores bedste spiller. Om ikke andet, så den vigtigste! Jeg synes midtbanen er fin, som den er. Vi kan ikke sætte nogle af de 3 der spiller lige nu af, og det er tilfredsstillende.

Men hensyn til transfer, vil jeg godt bede Ancelotti, om at gøre det helt klart, hvad det er, han vil spille, før vi handler ind. Vil han spille 4-3-3, eller 4-4-2? Find ud af det Ancelotti! Han er en dygtig træner, men jeg mener sgu han har fejlet taktisk på det seneste. Det her roteren, dur ikke.

Ellers vil jeg først og fremmest gerne have Ferreira og Anelka ud af truppen. Anelkas indstilling er til grin, og Ferreira som er en meget sympatisk spiller, som aldrig brokker sig over bænken, er bare ikke god nok. Jeg ønsker ham nogle gode sidste år i karrieren. Det fortjener han.

Ellers har jeg ingen bud, på nogle vi skal hente pt. Det venter jeg lidt med. Midtbanen med Essien, Lampard og Ramires, ser jeg som glimrende, og med McEachran, Benayoun (som kan få en vigtig rolle, også med hensyn til Torres) og Mikel på bænken, skal der ikke klages. Jeg ønsker mig sgu nok egentlig af alt, en god højre back. Jeg har ikke så stor tiltro til Bosingwa mere, og selv om Ivanovic er god, er han ikke den moderne offensive stil som f.eks. Cole er på venstre back. Måske en Coentrao er en fin spiller at få ind.
Coentrao er venstre back Peace
Men altså, mine forslag til indkøb er jo baseret på hvordan jeg håber vi kommer til at stille op Smiley Og synes uanset hvad at vi mangler kreativitet og det kan der ikke være to meninger om.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2663: 13 Apr 2011, 14:37 »

Coentrao er venstre back Peace
Men altså, mine forslag til indkøb er jo baseret på hvordan jeg håber vi kommer til at stille op Smiley Og synes uanset hvad at vi mangler kreativitet og det kan der ikke være to meninger om.
Så bliver det nok ikke Coentrao. Tunge

Men jeg synes ikke vi mangler kreativitet. Det var ikke det der var galt i går. Det var indstilling blandt spillerne, og det fatter jeg simpelthen ikke. Det kan desværre kun skyldes manden ude på bænken. Der er ikke samme respekt mere, og den konstante skiftning af formation, gavner heller ikke holdet på nogen måde.

Jeg synes Ancelotti er en fantastisk træner, og fortjener at være i en klub som Chelsea, men han må desværre pakke sine ting, og forlade os efter denne sæson. Ærgerligt, for jeg elsker sgu Ancelotti. Hans evige evne til ikke at brokke sig i medier på trods af modgang, synes jeg er smuk. Jeg havde sgu nok gjort ligesom Wenger og Ferguson, men de kan lære noget af Ancelotti. Desværre er han fortid i Chelsea til sommer. Det er jeg sikker på.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2664: 13 Apr 2011, 14:41 »

Jeg syntes nu Chelsea´s trup er ganske fin, men det er træneren som er problemet.

I flere kampe stiller man op på en mærkelig måde, og spillerne virker som om de ikke føler sig hjemme i det system.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2665: 13 Apr 2011, 14:44 »

Så bliver det nok ikke Coentrao. Tunge

Men jeg synes ikke vi mangler kreativitet. Det var ikke det der var galt i går. Det var indstilling blandt spillerne, og det fatter jeg simpelthen ikke. Det kan desværre kun skyldes manden ude på bænken. Der er ikke samme respekt mere, og den konstante skiftning af formation, gavner heller ikke holdet på nogen måde.

Jeg synes Ancelotti er en fantastisk træner, og fortjener at være i en klub som Chelsea, men han må desværre pakke sine ting, og forlade os efter denne sæson. Ærgerligt, for jeg elsker sgu Ancelotti. Hans evige evne til ikke at brokke sig i medier på trods af modgang, synes jeg er smuk. Jeg havde sgu nok gjort ligesom Wenger og Ferguson, men de kan lære noget af Ancelotti. Desværre er han fortid i Chelsea til sommer. Det er jeg sikker på.

Jeg mener personligt vi mangler kreativitet. At Ancelotti nok er fortid, har du formentligt ret i - ligeledes med hensyn til spillernes attitude. Man må håbe at de i de sidste 7 kampe gør alt for at overbevise Roman om at de hører til i klubben. jeg er skam også ganske tilfreds med vores trup, jeg mangler bare en decideret playmaker og en mere udfordrende Wing. Og så selvfølgelig at vi satser på vores egne mere, end tilfældet har været indtil videre.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2666: 13 Apr 2011, 15:16 »

Haha, den kommentar der er jo helt væk.
United var så suverænt meget bedre end Chelsea, og spillede 2 geniale kampe mod Chelsea, som ikke fik et ben til jorden. United fortjener 100 % at gå videre, de var Chelsea totalt overlegne set over begge kampe.

"Ingen af de hold fortjener at gå videre" betyder jo ikke at Chelsea var bedre end united, selvom de var det..

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2667: 13 Apr 2011, 15:21 »

"Ingen af de hold fortjener at gå videre" betyder jo ikke at Chelsea var bedre end united, selvom de var det..
Du jo helt væk Duff...

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #2668: 13 Apr 2011, 15:28 »

Du jo helt væk Duff...

Du skal sgu ikke være for hurtig til at dømme. Hvis vi havde gået ind i kampen med det fortjente 2-1 resultat ville vi have gået videre.. mehn det er svært at vinde når man bliver røvrendt gang på gang på gang...

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2669: 13 Apr 2011, 15:31 »

Du skal sgu ikke være for hurtig til at dømme. Hvis vi havde gået ind i kampen med det fortjente 2-1 resultat ville vi have gået videre.. mehn det er svært at vinde når man bliver røvrendt gang på gang på gang...
Vi skulle have haft 1-1 med indtil kampen ja, men 2-1? Forstår ikke hvor du får det fra. Og selv med 1-1 skulle vi have været fremme og angribe, så det havde ikke ændret udfaldet af anden kamp formentligt. United var bedst, det må vi leve med omend vi bliver snydt for et straffespark i første kamp, men det var da også det eneste.

Sider: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010