home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 44191 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #135: 09 Aug 2008, 01:17 »

Hvis du bytter om på Iniesta og Sneijder er vi enige Wink

Ellers en god gennemgang du har haft indtilvidere
Takskal du have bave Smiley

Hmm der er jeg lidt uenig, men de lå meget tæt Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #136: 09 Aug 2008, 01:19 »

Du er lidt meget forkert på den fc-hansen! xD

For det første så er Silva egen avl og var kun lejet ud til Celta en eller 2 sæsoner. For det andet spillede Ibagaza for Mallorca sidste år, hvor han lavede 16-17 assist og kom på årets hold! xD
Skrev jeg ikke også kom hjem fra Celta? ellers er det selvfølgelig en bommert :9

Den anden er sku skidt, men tak for rettelsen -LFC- Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #137: 09 Aug 2008, 03:22 »

Det er godt med dig Ali, for Real Madrid er jo ikke stærkere end Barcelona på målmandsposten og i forsvaret. Wink

I know, men min antagelse viste sig at være korrekt, når Ramos er over Dani Alves. Jeg ser ikke en bedre højreback end Dani Alves på denne jord, og Ramos er slet ikke i nærheden tbh.

At placere Sneijder over Iniesta er skandaløst. Iniesta var klart en af ligaens bedste, hvorimod Sneijder forsvandt og var anonym ofte.

Jeg føler lidt subjektivitet over det, men det er fin læsning nonetheless Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #138: 09 Aug 2008, 13:37 »

Jeg synes du vurderer glimrende. Alle er enig/uenig fordi de holder med et bestemt hold, og det er ganske enkelt umuligt at gøre alle tilfredse. Ikke desto mindre er det dig, fc-hansen, der laver vurderingerne.

Jeg har dog lige en enkelt indvending mere jeg fandt i din vurdering af målmandsposten. Victor Valdes er ikke hentet, men egen avl i Barcelona. Du skriver at de manglede n god målmand og hentede derfor Valdes.
Logged

Vuelve la ilusión

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #139: 09 Aug 2008, 15:03 »

Måske mente han, at han blev hentet op af reserveholdet, hvor han i øvrigt burde have blevet?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #140: 11 Aug 2008, 19:21 »

Skal der ik snart gang i det her igen?
Logged

Vuelve la ilusión

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #141: 17 Aug 2008, 00:48 »

Er denne gået helt i stå??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #142: 17 Aug 2008, 01:00 »

Kom så med angriberne! Opstemt
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #143: 17 Aug 2008, 01:01 »

Nihat vinder stensikkert angriberkategorien! Tunge
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #144: 17 Aug 2008, 01:13 »

Nihat vinder stensikkert angriberkategorien! Tunge
Kan jeg ikke love, vil smide den op om lidt Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #145: 17 Aug 2008, 01:52 »


David Villa   Nihat  Henry  Nistelrooy



Så skal vi have vurderet La ligas bedste spydspidser, og nummer et på denne liste er et af rygtebørsens mest hotte navne pt. David Villa. Villa har sinde hans ankomst fra Zaragoza taget Valencia med storm, og scoret mål på samlebånd. Han er meget alsidig, og besidder en meget god teknik, og en god sparketeknik, og en høj speed, der kan sende selv de bedste forsvarsspillere på glatis. Under sommerens EM slutrunde stjal han mange overskrifter, og endte også, med 4 mål, at blive turneringens topscorer. Totenham, Chelsea, Barcelona, Real Madrid, ja det er bare nogle af de klubber Villa er blevet sat i forbindelse med hen over sommeren, men skal Valencia vinde Mesterskabet, så skal han blive hvor han er. 4 point til ham.

Nummer 2 på listen var også med under EM slutrunden, og hans navn er Nihat. Teknik, Sparketeknik, Speed Træfsikkerhed er bare nogle af de egenskaber den alsidige offensivspiller besidder, og han er en sand killer. Bombede sidste år for Villarreal, og intet ser ud til at kunne stoppe han i denne sæson. Haner en meget dygtig spiller og han får 3 point.

Bag ham kommer en gammel gunners mand, nemlig Thierry Henry. Den aldrende franskmand, har siden hans skifte ikke rigtigt fundet fodfæste, hvilket er baggrunde for den ”Ringe” placering på denne liste. Hans speed er enorm, og han er samtidig udstyret med hen teknik og træfsikkerhed, så guderne sig må forbarme. Under EM var han forholdsvis anonym, ligesom resten af Frankrig, der jo skuffende endte 3 i deres pulje. Men henry har ikke vist nok klasse til at få højere pointtal, så giver ham kun 2 point.

Sidstepladsen går til en Real mand denne gang, og hans navn er Ruud Van Nistelrooy. En meget stor træfsikkkerhed, og et godt hovedspil er hans største kompetencer. Dog har han, ligesom Henry, havde lidt svært ved at omstille sig fra Engelsk til spansk fodbold i starten, er dog blivet bedre, meget bedre. dog mener jeg at de andre bare er bedre fodboldspillere og derfor ender han som rosinen i pølseenden. Han var med på meget succesrigt landshold i form af Holland under denne slutrunde, men fik det aldrig personligt til at køre 100% optimalt. 1 point til ham. 






« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 02:02 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #146: 17 Aug 2008, 01:53 »

"Dog har han, ligesom Henry, haft lidt svært ved at omstille sig fra Engelsk til spansk fodbold, og derfor ender han som duksen."

Grin

Hvem blev topscorer i forrige sæson?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #147: 17 Aug 2008, 01:54 »

Nistelroy har da været suværen for Real Grin Grin
Logged

19-18!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #148: 17 Aug 2008, 01:55 »

Det var da godt nok en meget dårlig begrundelse. Efter min mening er Ruud nummer ét alene af den grund at han score flere mål end de andre. Han er en klasse angriber, som har været topscore alle de steder han har spillet, lige meget hvilken liga. Han er en målscore, som man ikke finder meget bedre nogen andre steder, hvis det overhovedet findes, udover da Ronaldo var på toppen.

1. Ruud
2. Villa
3. Nihat
4. Henry
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #149: 17 Aug 2008, 01:55 »

"Dog har han, ligesom Henry, haft lidt svært ved at omstille sig fra Engelsk til spansk fodbold, og derfor ender han som duksen."

Grin

Hvem blev topscorer i forrige sæson?
Nistelroy har da været suværen for Real Grin Grin
Ja men han havde en svær start i Madrid er det jeg mener, ændre lige
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010