home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 44172 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
(La Liga) Guldkampen
« : 07 Aug 2008, 00:27 »

Heey Drenge Smiley


som i læste i stimos tråd, så vil jeg gerne lave en mesterskabsvurderin g udfra trupperne. Denne skal foregå i den spanske. Jeg har lige siden John Spurs lagde denne fremragende idé ud på sitet, gennem sin DK vurdering, ¨ået og tænkt lidt over at de sku da egentlig kunne være skægt at lave. Jeg tvivler meget på at jeg når JS standarder, da hans var en del over verdensklasse, hvilket jeg nok ikke kan leve op til, men jeg vil gøre mit bedste, og håber på en masse debat omking dette emne.

Og lad os starte et sted. Hvem vil i gerne have jeg skal vurderer udfra? Har tænkt lidt på Real, BArca Atletico, seville Valencia og evt. villareal. er 6 hold for meget, hvis ja så giv jeres bud på hvilke hold der skal med i vurderingen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #1: 07 Aug 2008, 00:28 »

Tag Villarreal og drop Valencia. Ej vælg det selv. Men det er altså ikke den bedste måde at starte på Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Andreas93
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #2: 07 Aug 2008, 00:29 »

jeg vil sige de 6 hold som du selv nævner.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #3: 07 Aug 2008, 00:29 »

Tag Villarreal og drop Valencia. Ej vælg det selv. Men det er altså ikke den bedste måde at starte på Wink
hvilken? at jeg spørger til råds omkring holdene eller? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #4: 07 Aug 2008, 00:30 »

Real Madrid, Barcelona, Villarreal og Valencia er selvskrevede imo. 5 hold er passende, men når der skal sorteres ét fra af to ca lige hold, så bliver det svært. Jeg ville nok undlade at tage Sevilla med.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #5: 07 Aug 2008, 00:30 »

jeg vil sige de 6 hold som du selv nævner.
har også selv tænkt meget på dem, men vil det blive for meget med 6 tror i?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #6: 07 Aug 2008, 00:30 »

Real M, Atletico M, Barca og Villarreal er de eneste seriøse bud imo.  Smiley
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #7: 07 Aug 2008, 00:30 »

Tag Villarreal og drop Valencia. Ej vælg det selv. Men det er altså ikke den bedste måde at starte på Wink

Valencia er jo et af de største hold i ligaen men Villarreal er sidste års toere så jeg ville nok tage 6 hold Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #8: 07 Aug 2008, 00:33 »

Real, Barca, Villarreal, Atlético Madrid og Valéncia synes jeg du skal skrive om. Sevilla er IMO. ikke stærke nok. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #9: 07 Aug 2008, 00:34 »

Valencia er jo et af de største hold i ligaen men Villarreal er sidste års toere så jeg ville nok tage 6 hold Smiley
Jeg føler også lidt at Valencia er selskrevet, men igen. På trods af at jeg er Val fan, er jeg sku meget i tvivl om hvor de står henne? Men vil lige overveje, og så tage stilling til det Senere. Kommer med svar ved 1 tiden Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #10: 07 Aug 2008, 00:37 »

Jeg føler også lidt at Valencia er selskrevet, men igen. På trods af at jeg er Val fan, er jeg sku meget i tvivl om hvor de står henne? Men vil lige overveje, og så tage stilling til det Senere. Kommer med svar ved 1 tiden Smiley
Valéncia har et rimligt stærkt hold, hvis man ser bort fra Moretti på venstrebacken. De har bare manglet en ordentlig træner, hvilket de har fået i Unai Emery!

Men jeg bliver skuffet, hvis ikke Manuel Pellegrini får 5 stjerner og dermed maks i trænervurderingen! Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #11: 07 Aug 2008, 00:39 »

Valéncia har et rimligt stærkt hold, hvis man ser bort fra Moretti på venstrebacken. De har bare manglet en ordentlig træner, hvilket de har fået i Unai Emery!

Men jeg bliver skuffet, hvis ikke Manuel Pellegrini får 5 stjerner og dermed maks i trænervurderingen! Wink
Hehe skal se hvad jeg kan gøre for at tilfredsstille dig. Regner med at starte med Trænervurdering
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #12: 07 Aug 2008, 00:44 »

Rygter sender konstant Villa og Silva væk fra klubben, og bliver det en realitet så er Valencia ikke med i guldkampen i år, så jeg synes du ska vente lidt med at beslutte om Valencia skal med. Hvornår vil du starte din vurdering?
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #13: 07 Aug 2008, 00:47 »

Rygter sender konstant Villa og Silva væk fra klubben, og bliver det en realitet så er Valencia ikke med i guldkampen i år, så jeg synes du ska vente lidt med at beslutte om Valencia skal med. Hvornår vil du starte din vurdering?
Jegregner med at smide første udkast op imorgen, men er lidt presset mht. tid, så hvis jeg føler at jeg kan give jer en update med Kvalitet i, så ryger den op imorgen, omvendt vil jeg ikke smide den op, hvis der ikke er kvalitet i det Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #14: 07 Aug 2008, 00:48 »

Du er Valencia-fan og i tvivl om hvor de står henne?
Well, hvad det står i, er helt sikkert...Nemlig lort til halsen Wink

Mht. rygter om Villa, så er det næsten 100 han bliver. Silva er lidt mere usikkert.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010