home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 44221 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #165: 17 Aug 2008, 08:40 »

Troede du lavede dine liste udfra en nogenlunde objektiv synsvinkel  Huh
Anyway så svarede du mig heller ikke på hvor den anden angriber blev af?  Rullende Øjne
fordi jeg vurderede udfra en 4-2-3-1
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #166: 17 Aug 2008, 10:21 »

Hmm ved sku ikke lige hvad jeg synes om den her gennemgang men jeg kan da tage den fra toppen... selvom man er barca fan må man nok indrømme at real er favoritter til at genvinde titlen, da de modsat Barca ikke har været superaktive på transfermarkedet og derfor burde fra start være langt bedre sammenspillet.... dog er jeg i tvivl om hvor god Cannavaro bliver for real i år... alderen og skader trykker.

Når du vurdere Kreatøren frygter jeg lidt der er gået for meget FM i den.... nok er Silva et kæmpe talent, men at sige han står over Iniesta og Sneijder er pænt overvurderet.  I mine øjne er Iniesta nok den bedste kreatør af de 3 mens Sneijder er en tand mere målfarlig... så alt i alt er real og barca nok even i den kategori.

Ang bomber så har jeg storespørgsmålstegn ved hvor meget du har fulgt med i optaktsfasen på de forskellige hold... hvordan real, valencia og villareal har spillet har jeg ikke fulgt med i så hvis jeg med min kommende udmelding tager helt fejl så tager jeg det med! Eto´o var på vej ud af Barca, men det var dengang.... han har i sommerens venskabskampe modsat Henry bombet og atter bombet, mens Henry ser ud til at ende ude på Ronaldinho´s gamle venstre angrebsside. I de 2 officielle kampe Barca har spillet blev det til 4-0 i cl kvalens (eto´o 2 kasser, henry 1 og Xavi 1) i Gamper turneringen mod Boca 2-1 (eto´o og puyol som målscore) dog spillede barca skidt i den kamp.

En dristig udmelding fra min side: Holder Eto´o sig nogenlunde fri af skader ender han som topscore i dette års la liga.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #167: 17 Aug 2008, 12:22 »

fordi jeg vurderede udfra en 4-2-3-1

Så har du så vidt jeg kan se, glemt en central midtbanespiller sammen med venstrekanten  Huh
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #168: 01 Sep 2008, 22:04 »

Er denne gået helt i stå??

Så er det vidst tid til at hive det her citat frem...
Logged


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #169: 01 Sep 2008, 22:19 »

Barcelona har simpelthen hentet Hleb som erstatning for Ronaldinho og Deco? Jamen held og lykke med det. Virker vanvittigt.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #170: 01 Sep 2008, 22:31 »

Mener Villa og Ruud deler første pladsen, mens der er hård kamp om 3 pladsen mellem Henry og Nihat.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #171: 01 Sep 2008, 22:42 »

Mener Villa og Ruud deler første pladsen, mens der er hård kamp om 3 pladsen mellem Henry og Nihat.
Nihat er klasser over Henry! Ihvertfald i La Liga...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #172: 01 Sep 2008, 22:48 »

Henry er ikke i top 20 tbh.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #173: 04 Sep 2008, 18:12 »

Hvornår kommer ''Bredde''?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #174: 04 Sep 2008, 18:16 »

Det er sgu ikke iorden, at kaste sig ud i sådan et projekt, og så bare stoppe. Så må man da bestemme sig? Man skuffer en hel del freaks blandt andet Smiley

Håber den kommer op igen.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #175: 04 Sep 2008, 18:18 »

Enig med Gherte. Det ødelægger en del for freaks der vil læse sådan noget. Hvis det er tilfældet at dette stopper, må vi vel have en anden til det? Det er ikke fordi jeg håber dette stopper, men håber da selvfølgelig det fortsætter. Det er også et stort arbejde med hensyn til tid, men det må bare ikke gå i stå nu!
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #176: 04 Sep 2008, 20:37 »

Det var da godt nok en meget dårlig begrundelse. Efter min mening er Ruud nummer ét alene af den grund at han score flere mål end de andre. Han er en klasse angriber, som har været topscore alle de steder han har spillet, lige meget hvilken liga. Han er en målscore, som man ikke finder meget bedre nogen andre steder, hvis det overhovedet findes, udover da Ronaldo var på toppen.

1. Ruud
2. Villa
3. Nihat
4. Henry

Selvom jeg er Barca fan må jeg sige du har ret syntes Ruud er en angriber i sær klasse, og kan ikk forstå du tager Henry med syntes da Eto'o er meget bedre, Henry har jo ikk spillet en særlig god sæson, men håber da han snart får sig vent til Spanien hvis det er det der er galt  Smiley 
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #177: 04 Sep 2008, 20:49 »

Tror det bliver rigtig tæt kamp mellem Madrid og Barca igen... hvor jeg selvfølgelig håber på Real Opstemt Hvis man skal gætte på en topscorer, ville jeg tro Villa
Logged


Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #178: 04 Sep 2008, 20:52 »

Tror det bliver rigtig tæt kamp mellem Madrid og Barca igen... hvor jeg selvfølgelig håber på Real Opstemt Hvis man skal gætte på en topscorer, ville jeg tro Villa

Barca vinder haha  Opstemt
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #179: 05 Sep 2008, 11:51 »

Hvis Henry ikke snart sættes på tribunen, så vinder Barca ingenting. Han er så ringe.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010