home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 44266 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #15: 07 Aug 2008, 00:51 »

Rygter sender konstant Villa og Silva væk fra klubben, og bliver det en realitet så er Valencia ikke med i guldkampen i år, så jeg synes du ska vente lidt med at beslutte om Valencia skal med. Hvornår vil du starte din vurdering?

Enig! Vil helt klart foretrække du valgte at udskyde din beslutning til vinduet smækker i.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #16: 07 Aug 2008, 01:09 »

Du er Valencia-fan og i tvivl om hvor de står henne?
Well, hvad det står i, er helt sikkert...Nemlig lort til halsen Wink

Mht. rygter om Villa, så er det næsten 100 han bliver. Silva er lidt mere usikkert.
Da ikke økonomisk? Shockeret

Husk lige, at i lige har fået en rig ejer i Juan Villalonga eller sådan noget. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #17: 07 Aug 2008, 14:50 »




Så er der truffet en beslutning omkring valg af klubber. Jeg har, på trods af råd om at udskyde beslutningen, taget en beslutning. Jeg har valgt at tage 4 hold med i min vurdering, hvor jeg ellers tidligere luftede tanken om en vurdering med hele 6 hold indblandet.  Den er dog manet til jorden, og jeg har skåret det ned til 4 hold.


Real Madrid er det først hold, som jeg har valgt at tage med. De seneste 2 år er mesterskabet havnet hos kongeklubben, som forud for den nye sæson ser meget stærke ud. De har ikke mistet nogen prominente navne, hvorimod de har signet Racing stjernen, Garay, som man dog har valgt at udleje til Santander, da han ikke havde udsigt til spilletid hos Real. Derudover er Ruben De La Red, handlet tilbage til kongeklubben, hvorfra han jo kom til Getafe i 2007. Der udviklede han sig, og blev et kæmpe hit, noget der b. la resulterede i en EM deltagelse for Spanien. Det store potentiale kendte man tydeligvis i Madrid, da man havde lavet en klausul i hans kontrakt, således at man kunne hente ham tilbage til kongeklubben for 30 mio. kr. Senest har Van der Vaart været meldt til kongeklubben, og skulle eftersigende være meget tæt på. Men alt i alt et meget stærk hold, som uden tvivl vil ende blandt de 4 bedste og jeg har dem som mesterskabsfavorit.

Mit bud på en slutplacering: 1   


Når man snakker spanske sværvægtere, er FC Barcelona, umulige at undgå at snakke om. De seneste 2 sæsoner har man stået uden titler på Camp Nou, noget man ikke er vant til, hvilket man tydeligt så i deres ageren på transfermarkedet. Der har nemlig været gang i svingdøren i Barcelona, hvor flere profiler er tjekket ind. Men som vi bedst kender det, ryger nogen ind, og andre ud. Præcis sådan har det set ud i Barca, som b. la har mistet den brasilianske tryllekunstner, Ronaldinho, og den smilende portugiser Deco, Zambrotta er taget til Milan, Dos Santos til Totenham, hvorimod Sevillas store stjerne, Dani Alves er landede i Barca, sammen med Hleb, som kom fra Arsenal, Caceres, fra ligarivalerne Villarreal, Keita, ligeledes fra Sevilla og sidst, men bestemt ikke mindst, Pique fra Man Utd. Når man hører alt dette, tænker man ”Status Quo”, men det gør jeg ikke. Et hold kan ikke bare sættes på banen, og så kører tingene på skinner, nej det skal også sammenspilles, og med alt den rotation der har været hen over sommeren i Barca truppen, er det tvivlsomt om tingene vil kører fra start, for alle ved hvor vigtigt det er at få en god start, men dog mener jeg at Barca har et bedre hold end både Valencia og Villarreal, så jeg tror de ender i en top 2.

Mit bud på slutplacering: 2


Sidste år, var et meget ondt år for Valencia. Tidligt CHL exit og Dårlig ligaplacering, var virkelig noget der tog hårdt på Valencia og deres fans, som dog kunne trøste sig med pokalturneringen, hvor man slog Getafe i finalen. Men det var et alt, alt for lille plaster på såret hos Flagermusene. Canizares, den meget loyale keeper, blev vejet og fundet for let, ligesom mange andre. Og så står vi her. På vippen til en ny sæson, hvor tingene meget gerne skulle vendes på hovedet for den ambitiøse klub. Indkøbene er udeblevet, mens du ikke har sagt farvel til nogle store endnu. Men skal Valencia blande sig i top 3 i år, så er det meget vigtigt at man holder på sine to superstjerne, Villa og Silva. Det er spillere, der kan afgøre en kamp på egen hånd, hvilket de får brug for. Ryger disse to alligevel, så er de ude af guldkampen, medmindre de henter to superstars ind. Jeg tror på at de kan holde på disse to, og kan de det, samtidig med at tingene begynder at køre, så ender de i top 3.
Mit bud på slutplacering: 3


Sidste år meldte Valencia sig ud af topstriden, mens Villarreal meldte sig ind. Et fantastisk kollektiv, krydret med nogle giftige individualister, gjorde at man b. la snød Barca, og endte 2’er i det samlede regnskab. De helt store ændringer i truppen er ikke kommet, dog er Jon Dahl Thomasson, den danske landsholdsforward, skiftet til Feynoord. men hvis de vil derop hvor det sner, så skal der gerne en profil til hver kæde ind. Et af omdrejningspunktern e på holdet, Marcos Senna, er rygtet til flere udenlandske storklubber. Et skifte, som kan blive skæbnesvangert for Villarreal, da han havde en meget stor andel i sidste sæsons 2. Plads.  Spændende bliver det at følge, men jeg tror de får det svært. Hvad jeg ikke nåede at få sagt, er Caceres, den store forsvarskrumtab, skiftet til FC Barcelona, noget der også kan gå hen og få stor betydning, når medaljerne skal hænges om halsen. Nummer 4 bliver de.

Mit Bud på slutplacering:4
   


FC Barcelona:
Valdes – Dani Alves, Puyol, Pique, Abidal – Yaya Toure, Xavi – Messi, Iniesta, Hleb – Henry

Real Madrid:
Casillias – Ramos, Pepe, Cannavaro, Marcelo – Sneijder, Diarra – Robinho, Raul, Robben – Van Nistelrooy

Villarreal: Diego Lopez – Venta, Gonzalo, Godin, Capdevilla – Edmilson, Senna – Carzola, Ibagaza, Nihat – Rossi

Valencia: Hildebrand – Miguel, Albiol, Marchena, Moretti – Albelda, Banega – Joaquin, Silva, Vicente – Villa


Opstillingerne er lavet i en 4-2-3-1, hvor jeg vil bedømme I følgende kategorier: Manager, Keeper, Højre og venstre back, Centerstopper spillende og airforce, Oprydder duo. Offensiv spillere Venstre Højre og Central, og Forward. Nogle indvendinger imod disse kategorier, og 11’erne?             
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 17:59 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #18: 07 Aug 2008, 14:52 »

Shockeret
Du har Pascal Cygan fremfor Gonzalo Rodriguez? Shockeret Kan du ændre det med det samme. Wink

EDIT: Salget af Caceres er heller ikke nogen svækkelse, da han aldrig har spillet en kamp for Villarreal. Eller sådan noget, han var lejet ud hele sidste sæson. Til sidst har Senna erklæret Villarreal evigt troskab. Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 14:54 af -LFC- » Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #19: 07 Aug 2008, 14:54 »

Vil Pique spille fremfor Milito? Det er nok det største spørgsmålstegn jeg vil stille ved 11'erne ..
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #20: 07 Aug 2008, 14:57 »

Vil Pique spille fremfor Milito? Det er nok det største spørgsmålstegn jeg vil stille ved 11'erne ..

Milito er skadet, så det vil han nok.
Logged


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #21: 07 Aug 2008, 15:15 »

Da ikke økonomisk? Shockeret

Husk lige, at i lige har fået en rig ejer i Juan Villalonga eller sådan noget. Smiley

Valencia har i den grad problemer økonomisk.

Og Soler var rigere end Villalonga, som ikke er præsident btw Wink

Det er Vicente Soriano der pt. styrer Valencia...
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #22: 07 Aug 2008, 15:43 »

Shockeret
Du har Pascal Cygan fremfor Gonzalo Rodriguez? Shockeret Kan du ændre det med det samme. Wink

EDIT: Salget af Caceres er heller ikke nogen svækkelse, da han aldrig har spillet en kamp for Villarreal. Eller sådan noget, han var lejet ud hele sidste sæson. Til sidst har Senna erklæret Villarreal evigt troskab. Opstemt
ja henry erklærede også gunners evigt troskab, men blev det holdt, nej Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #23: 07 Aug 2008, 16:14 »

ja henry erklærede også gunners evigt troskab, men blev det holdt, nej Smiley
De snakker også om forlængelse. Desuden kræver Villarreal 25 millioner (enten Euro eller pund, har glemt det), men ret lige Cygan med Gonzalo. Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #24: 07 Aug 2008, 16:15 »

Valencia har i den grad problemer økonomisk.

Og Soler var rigere end Villalonga, som ikke er præsident btw Wink

Det er Vicente Soriano der pt. styrer Valencia...
Der kan man bare se. Smiley Jeg hørte ellers tale om, at Villalonga både ville bruge 400 millioner kroner på indkøb, men det må vel så være et løst rygte. Shockeret
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #25: 07 Aug 2008, 17:59 »

De snakker også om forlængelse. Desuden kræver Villarreal 25 millioner (enten Euro eller pund, har glemt det), men ret lige Cygan med Gonzalo. Wink
okay Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #26: 07 Aug 2008, 18:00 »

Dit banner er meget sjusket, ellers flot Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #27: 07 Aug 2008, 18:03 »

"Valencia: Hildebrand – Miguel, Albiol, Marchena, Moretti – Albelda, Banega – Joaquin, Silva, Vicente – Villa"

Aaarj, vel?
Nærmere
Valencia: Hildebrand – Miguel, Albiol, Marchena, Moretti – Baraja, Banega – Joaquin, Silva, Mata – Villa
evt med Marchena istedet for Banega på midten, og Alexis til at tage Marchenas plads.

Banneret er sjusket, utroligt, at du ikke kan finde bedre versioner af klublogoerne.

Ellers fint initiativ, omend jeg desværre ser Atletico som mindst lige så store aspiranter som Valencia og Villarreal!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #28: 07 Aug 2008, 18:13 »

Egenligt ser jeg hellere Villarreals formation sådan
Diego Lopéz - Ángel/Javi Venta er lidt i tvivl, Godín, Gonzalo, Capdevila - Senna, Egurén - Cazorla, Pirés - Nihat, Rossi

Dvs. ingen Ibagaza eller Fernandéz i den opstilling, men det var ihvertfald sådan Villarreal stillede op for det meste i foråret - med stor succes! Tunge
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #29: 07 Aug 2008, 18:16 »

Egenligt ser jeg hellere Villarreals formation sådan
Diego Lopéz - Ángel/Javi Venta er lidt i tvivl, Godín, Gonzalo, Capdevila - Senna, Egurén - Cazorla, Pirés - Nihat, Rossi

Dvs. ingen Ibagaza eller Fernandéz i den opstilling, men det var ihvertfald sådan Villarreal stillede op for det meste i foråret - med stor succes! Tunge
Så vidt jeg ved spillede Ibagaza der ikke i efteråret- eller gjorde han?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010