home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (PRM) Guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (PRM) Guldfavoritterne  (Læst 34474 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #15: 06 Aug 2008, 23:43 »

Kan i ikke bare vente til JS kommer online, vis han ikke allered er det, og så først snakke med ham om det, og så bare give ham der laver vurderingen en chance før vi begynder at konkludere noget?
Logged

19-18!

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #16: 06 Aug 2008, 23:44 »

@ stimo92 & fc-hansen:

Hvorfor spørger I efter folk mening når I ikke kan tåle at høre den?

Yoggidk starter i en pæn og sober tone hvorefter I 2 poptøser flamer over ham.

Tag jer nu lige sammen!!!! Sur
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #17: 06 Aug 2008, 23:44 »

hov hov - lad nu være med at komme op og slås om det... Kunne godt have fundet på at tage Premier League, men synes det er fint hvis Stimo gør det. Jeg har besluttet mig for ikke at tage flere før efter d. 31. august, da der ikke er mulighed for at se hvad de forskellige klubber henter ind. Dermed også sagt, at jeg måske har dummet mig ved at tage SAS-ligaen allerede nu Wink

Samtidig er det jo ikke noget jeg har patent på, altså at lave disse tråde. Derfor er det vel bare godt, hvis der bliver gået videre med det. Så må folk jo se om det er noget de vil læse videre på. Andet er der vel ikke at sige til det Wink

God fornøjelse Stimo. Det kræver en del arbejde, og der er jo ingen der siger, at jeg ikke kan lave den med Premier League, selvom du laver den. Opstemt

Igen - det er måske min idé, men jeg har på ingen måde patent på den, og vil da kun være spændt på at hører hvordan stimo92 kommer igang med det. Nu skal det siges, at mange af mine vurderinger var skrevet i god tid, da jeg vidste, at der ville gå alt for lang tid mellem opdateringerne, hvis jeg skrev dem efterhånden.

Du - stimo92 - skal bare være indforstået med det arbejde der ligger i det. Altså, hvis du vil lave det på samme måde som jeg gjorde. Men håber da du kommer op med en smule nyt i forhold til det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #18: 06 Aug 2008, 23:48 »

@ stimo92 & fc-hansen:

Hvorfor spørger I efter folk mening når I ikke kan tåle at høre den?

Yoggidk starter i en pæn og sober tone hvorefter I 2 poptøser flamer over ham.

Tag jer nu lige sammen!!!! Sur

Tak for lidt opbakning...

hov hov - lad nu være med at komme op og slås om det... Kunne godt have fundet på at tage Premier League, men synes det er fint hvis Stimo gør det. Jeg har besluttet mig for ikke at tage flere før efter d. 31. august, da der ikke er mulighed for at se hvad de forskellige klubber henter ind. Dermed også sagt, at jeg måske har dummet mig ved at tage SAS-ligaen allerede nu Wink

Samtidig er det jo ikke noget jeg har patent på, altså at lave disse tråde. Derfor er det vel bare godt, hvis der bliver gået videre med det. Så må folk jo se om det er noget de vil læse videre på. Andet er der vel ikke at sige til det Wink

God fornøjelse Stimo. Det kræver en del arbejde, og der er jo ingen der siger, at jeg ikke kan lave den med Premier League, selvom du laver den. Opstemt

Igen - det er måske min idé, men jeg har på ingen måde patent på den, og vil da kun være spændt på at hører hvordan stimo92 kommer igang med det. Nu skal det siges, at mange af mine vurderinger var skrevet i god tid, da jeg vidste, at der ville gå alt for lang tid mellem opdateringerne, hvis jeg skrev dem efterhånden.

Du - stimo92 - skal bare være indforstået med det arbejde der ligger i det. Altså, hvis du vil lave det på samme måde som jeg gjorde. Men håber da du kommer op med en smule nyt i forhold til det Smiley

Du skal altså lave en med PRM  Græder
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #19: 06 Aug 2008, 23:48 »

@ stimo92:

Tror du at du kan klare at folk er så uenig i dine vurderinger som folk var i JS´s vurderinger?.
Efter at have set hvordan du reagerede på Yoggis kritik vil jeg sige nej.
Men det er op til dig. Hvis du laver arbejdet skal jeg nok følge det
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #20: 06 Aug 2008, 23:51 »

Tak for lidt opbakning...

Du skal altså lave en med PRM  Græder

Vil ikke afvise at den kommer efter transferdeadline uanset om stimo92 fortsætter eller ej. Men det må vi se på. Lad nu stimo92 kommer igang. Det kan være det bliver en ligeså stor succes.

@ stimo92:

Tror du at du kan klare at folk er så uenig i dine vurderinger som folk var i JS´s vurderinger?.
Efter at have set hvordan du reagerede på Yoggis kritik vil jeg sige nej.
Men det er op til dig. Hvis du laver arbejdet skal jeg nok følge det

Vurderinger vil altid være subjektiv, og meningen er jo netop - med dissen gennemgange - at der skal komme noget debat ud af det. Det var i hvert fald meningen med min, og det synes jeg også der kom. Derfor var jeg godt tilfreds med den, og vil bestemt ikke afvise der kan komme flere, og at jeg gør SAS-ligaen færdig. Lige pt. er afstemningen dog tæt inde i min tråd.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #21: 06 Aug 2008, 23:52 »

@ stimo92 & fc-hansen:

Hvorfor spørger I efter folk mening når I ikke kan tåle at høre den?

Yoggidk starter i en pæn og sober tone hvorefter I 2 poptøser flamer over ham.

Tag jer nu lige sammen!!!! Sur
Prøv at hør her mester.

Yoggi starter med at sige at han umuligt kan gøre det lige så godt som JS. Det kan da got være svært, da JS er helt unik til det, men han giver jo ikke manden en chance. du kan jo ikke sidde og sige at han ikke kan, så længe han aldrig har set ham gøre det vel?Så spurgte Stimo92 om der ville være stemning for det, ikke hvem han helst villehave lavede det, af JS og stimo  Sur
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #22: 06 Aug 2008, 23:53 »

@ stimo92:

Tror du at du kan klare at folk er så uenig i dine vurderinger som folk var i JS´s vurderinger?.
Efter at have set hvordan du reagerede på Yoggis kritik vil jeg sige nej.
Men det er op til dig. Hvis du laver arbejdet skal jeg nok følge det
ej helt seriøst dalle. synes lige du skal tage og læse yoggis indlæg igen. er ikke engang startet på at skrive noget i tråden, og skrev højt og tydeligt i mit første indlæg, at det var kun hvis JS sagde god for det, at jeg ville lave den. Så kort tid efter bliver jeg nærmest høvlet ned af Yoggi, som siger at jeg ihvertfald ikke kan lave den lige så godt som JS gjorde.
1. det ved han ikke om jeg kan, for jeg har ikke skrevet noget endnu.
2. hvis han skal være så pessimistisk fra starten, synes jeg bare han skal holde det for sig selv.

synes bare det er forkert at med det samme bliver der sagt af ham, at den bliver dårlig. ved godt det er skåret groft ud, men på en måde er det dét han siger.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #23: 06 Aug 2008, 23:55 »

Prøv at hør her mester.

Yoggi starter med at sige at han umuligt kan gøre det lige så godt som JS. Det kan da got være svært, da JS er helt unik til det, men han giver jo ikke manden en chance. du kan jo ikke sidde og sige at han ikke kan, så længe han aldrig har set ham gøre det vel?Så spurgte Stimo92 om der ville være stemning for det, ikke hvem han helst villehave lavede det, af JS og stimo  Sur

jeg startede høfligt mester.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #24: 06 Aug 2008, 23:57 »

Hvad med vi lod Stimo92 komme med denne gennemgang, og stoppede denne diskussion.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #25: 06 Aug 2008, 23:57 »

jeg startede høfligt mester.
Du starter i hvert fald med at sige at  du hellere så JS lave den, hvilket der ikke er noget galt i, det var jo ´bare ikke det du blev bedt om at bedømme, hvorefter du fastholder at JS er meget bedre til det, hvilket du også gerne må sige, men du skal måske lige se Stimos arbejde an før du dømmer ham.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #26: 06 Aug 2008, 23:58 »

Hvad med vi lod Stimo92 komme med denne gennemgang, og stoppede denne diskussion.
Ja lad os det Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #27: 06 Aug 2008, 23:59 »

Jeg kan ikke se hvorfor Stimo ikke skulle have lov til at lave sådan en.

Han har vel præcis ligeså meget ret til at lave en gennemgang af en liga, som JS har det. Om niveauet bliver lige så godt, som JS lagde det, er op til Stimo at bevise. Jeg ser intet galt at Stimo kommer med sine vurderinger til PRM. Det er jo ikke sådan, at bare fordi Stimo har lavet sin vurdering, så kan JS ikke komme med nogen. Det ville svare lidt til at sige, at hvis jeg lavede en blog om FCK, så må du ikke lave sådan en.

Held og lykke med projektet, Stimo, jeg ser frem til at se hvilke vurderinger du vil komme med, og mest af alt om jeg er enig i dem.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #28: 06 Aug 2008, 23:59 »

Jeg er sikker på, at Stimo kan gøre et godt stykke arbejde. Det kan alle, såfremt man ikke bliver blind i fan-loyalitet. (altså at man udelukkende mener, at ens eget holds spillere er de bedste). Bruger man fornuftige argumenter (som John var god til) så bliver resultatet aldrig helt dårligt. Og som John siger, så er det jo meningen, at der skal skabes debat.

Jeg synes det kunne være fedt, hvis det blev JohnSpurs der fortsatte med at evaluere guldkampene rundt om i Europa, men mest fordi han leverer et produkt man kender, og synes godt om. Men uanset hvem der laver sådan en gennemgang, så vil jeg læse de første 2-3 vurderinger, før jeg laver en mening om hvorvidt det er godt eller skidt.

Så for at gøre en lang historie kort:

Jeg synes det kunne være fedt, hvis John laver den, men jeg bakker 100% op om Stimo! Alle er dygtige til det modsatte er bevist  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #29: 07 Aug 2008, 00:00 »

Prøv lige at læse JS´s genemgang igennem igen. Er I sikre på at I kan tåle kritikken for jeres valg, som altid vil være personlige?.

Jeg synes at ideen er god, men kan I køre den helt i mål når folk ikke er enige med jer?

Det kræver folk af en vis støbning, som JS jo tydeligvis er.

Nu har jeg givet min mening tilkende og gider ikke diskutere mere i aften.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010