home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (PRM) Guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (PRM) Guldfavoritterne  (Læst 34471 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #30: 07 Aug 2008, 00:00 »

Så sæt den igang, så får vi at se.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #31: 07 Aug 2008, 00:02 »

kan sige at jeg vil lave gennemgangen, men den første update, regner jeg først med imorgen. 
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #32: 07 Aug 2008, 00:04 »

Hvad med vi lod Stimo92 komme med denne gennemgang, og stoppede denne diskussion.

Enig...

Men igen. Jeg håber, at han er indstillet på den mængde arbejde der er i at lave denne form for gennemgang. Og så håber jeg, at han vil tage kritiske kommentare lidt bedre end han har gjort her, omend det måske har været lidt for meget af Yoggidk, da han jo ikke ved hvordan stimo92 vil lave det. Selvom jeg sætter pris på det Yoggidk - altså, at du gerne ser mig lave dem Wink

Jeg kan ikke se hvorfor Stimo ikke skulle have lov til at lave sådan en.

Han har vel præcis ligeså meget ret til at lave en gennemgang af en liga, som JS har det. Om niveauet bliver lige så godt, som JS lagde det, er op til Stimo at bevise. Jeg ser intet galt at Stimo kommer med sine vurderinger til PRM. Det er jo ikke sådan, at bare fordi Stimo har lavet sin vurdering, så kan JS ikke komme med nogen. Det ville svare lidt til at sige, at hvis jeg lavede en blog om FCK, så må du ikke lave sådan en.

Held og lykke med projektet, Stimo, jeg ser frem til at se hvilke vurderinger du vil komme med, og mest af alt om jeg er enig i dem.

Enig, og igen - jeg vil ikke afvise, at jeg kommer med en senere, men nu skal transfervinduet lige lukke først, så jeg ikke ender med at vurdere f.eks. FCK udfra et forsvar, hvor Peter Larsson pludselig kommer til - omend det ikke har betydet så meget, da Ulrik Laursen er skadet alligevel. Eller hvor der pludselig forsvinder en angriber - eller kommer en til. Selvfølgelig vil der altid være mange faktore der spiller ind, men når transferdeadline er lukket, så er der i hvert fald noget at forholde sig til Smiley

Jeg er sikker på, at Stimo kan gøre et godt stykke arbejde. Det kan alle, såfremt man ikke bliver blind i fan-loyalitet. (altså at man udelukkende mener, at ens eget holds spillere er de bedste). Bruger man fornuftige argumenter (som John var god til) så bliver resultatet aldrig helt dårligt. Og som John siger, så er det jo meningen, at der skal skabes debat.

Jeg synes det kunne være fedt, hvis det blev JohnSpurs der fortsatte med at evaluere guldkampene rundt om i Europa, men mest fordi han leverer et produkt man kender, og synes godt om. Men uanset hvem der laver sådan en gennemgang, så vil jeg læse de første 2-3 vurderinger, før jeg laver en mening om hvorvidt det er godt eller skidt.

Så for at gøre en lang historie kort:

Jeg synes det kunne være fedt, hvis John laver den, men jeg bakker 100% op om Stimo! Alle er dygtige til det modsatte er bevist  crazy

Godt skrevet, og tak for rosen Smiley

Prøv lige at læse JS´s genemgang igennem igen. Er I sikre på at I kan tåle kritikken for jeres valg, som altid vil være personlige?.

Jeg synes at ideen er god, men kan I køre den helt i mål når folk ikke er enige med jer?

Det kræver folk af en vis støbning, som JS jo tydeligvis er.

Nu har jeg givet min mening tilkende og gider ikke diskutere mere i aften.

Enig, den blev personlig til tider, men det tager jeg nu ikke så tungt Smiley
Men rigtigt. Det er noget der skal tages stilling til inden man går igang.

kan sige at jeg vil lave gennemgangen, men den første update, regner jeg først med imorgen. 

Sørg for at gå igang med de andre så snart du har smidt den første op. Ellers står du pludselig og skal skrive hurtigt og får ikke argumenteret ordentligt for dine valg. Held og lykke  Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #33: 07 Aug 2008, 00:04 »

Hvis man kører lidt videre, hvad siger i til en med Spanien fra mig? Jeg kunne godt tænke mig at lave en, men kun hvis i vil høre den, for ellers så er det ikke skægt.

@Dalle75:

meningen med dette er jo netop at der bliver debat, og du vil jo aldrig kunne være 100% enig, meget sjældent i hvert fald. Jeg ville kunne stå for det, og tror også stimo kan Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #34: 07 Aug 2008, 00:05 »

Det er i al fald for ærgeligt, at der skal skabes dårlig stemning før tråden overhovedet er blevet oprettet  Opstemt

Vi kan jo altid blive uvenner bagefter! Som udgangspunkt er der jo hverken blevet gjort noget godt eller skidt. (udover at der er blevet lavet et godt initiativ, som det ALTID vil være).

Ser frem til tråden!

Men prøv at lave 5 hold, så vi får en midtermand. Det tror jeg giver et mere overskueligt resultat. Men det er jo bare min mening  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #35: 07 Aug 2008, 00:06 »

Hvis man kører lidt videre, hvad siger i til en med Spanien fra mig? Jeg kunne godt tænke mig at lave en, men kun hvis i vil høre den, for ellers så er det ikke skægt.

@Dalle75:

meningen med dette er jo netop at der bliver debat, og du vil jo aldrig kunne være 100% enig, meget sjældent i hvert fald. Jeg ville kunne stå for det, og tror også stimo kan Smiley

Jeg gentager mig selv "så hellere John Spurs gøre det" men okay.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #36: 07 Aug 2008, 00:06 »

hvem skulle det 5. hold være Rullende Øjne man city eller tottenham?
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #37: 07 Aug 2008, 00:07 »

Det er i al fald for ærgeligt, at der skal skabes dårlig stemning før tråden overhovedet er blevet oprettet  Opstemt

Vi kan jo altid blive uvenner bagefter! Som udgangspunkt er der jo hverken blevet gjort noget godt eller skidt. (udover at der er blevet lavet et godt initiativ, som det ALTID vil være).

Ser frem til tråden!

Men prøv at lave 5 hold, så vi får en midtermand. Det tror jeg giver et mere overskueligt resultat. Men det er jo bare min mening  Thumbs Up

Og hvad skulle det 5. hold være? Der er en grund til disse 4 bliver kaldt Big Four Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #38: 07 Aug 2008, 00:07 »

Hvis man kører lidt videre, hvad siger i til en med Spanien fra mig? Jeg kunne godt tænke mig at lave en, men kun hvis i vil høre den, for ellers så er det ikke skægt.

@Dalle75:

meningen med dette er jo netop at der bliver debat, og du vil jo aldrig kunne være 100% enig, meget sjældent i hvert fald. Jeg ville kunne stå for det, og tror også stimo kan Smiley

Go for it!  Thumbs Up Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #39: 07 Aug 2008, 00:07 »

Og hvad skulle det 5. hold være? Der er en grund til disse 4 bliver kaldt Big Four Smiley

Tottenham, de har et godt hold.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #40: 07 Aug 2008, 00:07 »

Så tag Tottenham med i vurderingen, så der er fem hold. Synes Spurs har handlet godt indtil videre, mens Pompey har mistet en del ved deres salg af Muntari, selvom Crouch og Defoe nok skal få noget godt igang i front. Man City ved man ikke rigtig hvor man har, så Spurs må være nummer fem i denne vurdering. Wink

Og det er ikke fordi jeg er Spurs fan  Rullende Øjne
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #41: 07 Aug 2008, 00:08 »

hvem skulle det 5. hold være Rullende Øjne man city eller tottenham?

Tja, det er jo op til forfatteren af tråden.

Jeg synes bare, at det giver en anden overskuelighed, at der toppen, midtermanden og bunden.

Men sådan er jeg  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #42: 07 Aug 2008, 00:08 »

Og hvad skulle det 5. hold være? Der er en grund til disse 4 bliver kaldt Big Four Smiley
Jeg ville faktisk sige at Totenham næsten skulle være med også Smiley
Go for it!  Thumbs Up Peace
Jamen jeg prøver Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #43: 07 Aug 2008, 00:09 »

okay alle sammen. alle disse indlæg bliver slettet, da jeg ikke synes de hører hjemme i debatten. i er alle velkomne til at skrive jeres mening, men vil helst have at i først skriver den efter jeg har postet den første vurdering.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #44: 07 Aug 2008, 00:10 »

Jeg gentager mig selv "så hellere John Spurs gøre det" men okay.
Jeg prøver altså yoggi, ligegyldigt hvad du sige Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010