home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (PRM) Guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (PRM) Guldfavoritterne  (Læst 34454 gange)
stimo92
Gæst
 
(PRM) Guldfavoritterne
« : 06 Aug 2008, 23:25 »

Hej freaks

Mange af jer kender sikkert John Spurs "Gennemgang af Guldfavoritterne", den tråd som handler om de fem favoritter i sas ligaen. Har gået og tænkt på, om vi ikke skulle lave en til den engelske premier league? Jeg vil gerne gennemgå de fire hold der i mine øjne er favoritter Manchester United, Arsenal, Chelsea og Liverpool. Selvfølgelig kun hvis der er stemning for det, for ellers gider jeg ikke ligge arbejde i det. Håber også det er i orden over for dig John Spurs når jeg nærmest "stjæler" din idé, men jeg synes bare den er fantastisk.

Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #1: 06 Aug 2008, 23:27 »

Hej freaks

Mange af jer kender sikkert John Spurs "Gennemgang af Guldfavoritterne", den tråd som handler om de fem favoritter i sas ligaen. Har gået og tænkt på, om vi ikke skulle lave en til den engelske premier league? Jeg vil gerne gennemgå de fire hold der i mine øjne er favoritter Manchester United, Arsenal, Chelsea og Liverpool. Selvfølgelig kun hvis der er stemning for det, for ellers gider jeg ikke ligge arbejde i det. Håber også det er i orden over for dig John Spurs når jeg nærmest "stjæler" din idé, men jeg synes bare den er fantastisk.


Ja cool, så laver jeg i SPanien crazy

Ej hvis JS accepterer, syntes jeg da det kunne være fedt. Kunne som sagt også godt finde på at lave en i Spanien, men også kun hvis der er stemning for det? Hehe men jo syntes det kunne være nice Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #2: 06 Aug 2008, 23:29 »

det lyder spædnende og jeg ville helt klart læse med.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #3: 06 Aug 2008, 23:31 »

Det lyder spændende, men så nu meget hellere John Spurs gjorde det Skuffet Skuffet Skuffet
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #4: 06 Aug 2008, 23:32 »

nå hvad mener du med det yoggi ticked off
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #5: 06 Aug 2008, 23:34 »

nå hvad mener du med det yoggi ticked off

At den måde Spurs gjorde det på var helt fantastisk, og at du umuligt kan gøre det lige så godt.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #6: 06 Aug 2008, 23:34 »

Det lyder spændende, men så nu meget hellere John Spurs gjorde det Skuffet Skuffet Skuffet
Kan sku da være lige meget hvem der gør det, bare det er godt! Syntes det er en nice ide, som jeg har sagt Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #7: 06 Aug 2008, 23:34 »

At den måde Spurs gjorde det på var helt fantastisk, og at du umuligt kan gøre det lige så godt.
Hvor fanden ved du det fra? Sur
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #8: 06 Aug 2008, 23:34 »

ved du squ da ikke en skid om yoggi? du har ikke set mig prøve. lad venligst være med at være så pessimistisk
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #9: 06 Aug 2008, 23:35 »

Hvor fanden ved du det fra? Sur

du kan sige dig selv det, tror der er mange der er enige med mig i at vi gerne så John Spurs gøre det.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #10: 06 Aug 2008, 23:37 »

du kan sige dig selv det, tror der er mange der er enige med mig i at vi gerne så John Spurs gøre det.
Ku kan jeg da ej! Du kunne jo starte med at give manden en chance, og hvis du er så sikker på det er lort, kan du jo bare lade være at læse det  ticked off
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #11: 06 Aug 2008, 23:39 »

tak FC Hansen, synes også virkelig det er noget underligt noget at sige. folk må følge med hvis de vil, og hvis de vil have spurs til det, må de prøve at overtale ham ticked off
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #12: 06 Aug 2008, 23:39 »

Ku kan jeg da ej! Du kunne jo starte med at give manden en chance, og hvis du er så sikker på det er lort, kan du jo bare lade være at læse det  ticked off

forstår ikke han lader Spurs blive ved med at udvikle hans fantastiske ide, istedet for den bliver nakket. han havde selv tænkt sig at lave sådan en  Ubeslutsom
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #13: 06 Aug 2008, 23:40 »

jamen har skam også spurgt spurs, og hvis han siger at han vil være træt af at jeg lavede den, så bliver den ikk til noget
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #14: 06 Aug 2008, 23:42 »

forstår ikke han lader Spurs blive ved med at udvikle hans fantastiske ide, istedet for den bliver nakket. han havde selv tænkt sig at lave sådan en  Ubeslutsom
Kunne de to jo snakke sammen og finde ud af det. Jeg syntes bare det er lidt lamt at "Male fanden på væggen", som du gør. Jeg ville sige det var fair, du ikke var glad for det hvis han havde lavet en, men du kan jo ikke sidde og bedømme ham på forhånd.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010