home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (PRM) Guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: (PRM) Guldfavoritterne  (Læst 34447 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #120: 07 Aug 2008, 22:05 »

mon ikke man vil benytte en del rotation? Smiley
Tjoh, midtbanen er i hvert fald ret godt besat.
Men vi må se, hvad Scolari finder på.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #121: 08 Aug 2008, 10:01 »

Mht opstillingerne så kunne du evt. lave en position der hedder hængende angriber. De hold der spiller 4-4-2 bruger jo en angriber der går tilbage i banen. Hos United er Tevez/Rooney. Hos Chelsea kommer Deco til at ligge som playmaker lige bag Drogba. I Liverpool kommer Keane uden tvivl til at lave en masse defensivt arbejde der berettiger ham til at være hængende angriber og i Arsenal Van Persie.

Så passer opstillingerne bedre, for Anelka kommer ikke til at starte inde imo.  Peace
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #122: 11 Aug 2008, 14:18 »

kal vi snart videre i tråden?
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #123: 11 Aug 2008, 18:22 »

Owen Hargreaves spillede på højrebacken det meste af foråret, hvor han slog Brown af.

Sikke noget vrøvl. Hvor i alverden har du den idé fra?

Wes Brown var det ubestridte førstevalg på højrebacken i sidste sæson, og det var han af en ganske indlysende grund: Han gjorde det fremragende. I år har Ferguson allerede udtalt, at Gary Neville som udgangspunkt er førstevalget, og Brown vil naturligvis stå nummer to i køen efter en flot sidste sæson. Så hvad der helt præcist får dig til at vælge Owen Hargreaves, en midtbanespiller, det fatter jeg ikke.

Ydermere mener jeg, at Paul Scholes er en del af Uniteds optimale startellever. Anderson får muligvis flere kampe, men Scholes vil få de største. Jeg vil næsten ikke engang argumentere for det. Det er indlysende for folk, der følger United.

Endelig mener jeg (og det er blot min subjektive vurdering), at Edwin van der Sar er en langt bedre målmand end Reina, og jeg forstår ikke rigtig, at en person, som ikke støtter Liverpool, mener noget andet. Jeg kan stort set ikke mindes et eneste drop fra VDS i sidste sæson, så det ville være rart, hvis du kunne dokumentere dit postulat.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 10:32 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #124: 11 Aug 2008, 19:08 »

Vel talt U-S. Fuldstændig enig.
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #125: 11 Aug 2008, 19:18 »

Sikke noget vrøvl. Hvor i alverden har du den idé fra?

Wes Brown var det ubestridte førstevalg på højrebacken i sidste sæson, og det var han af en ganske indlysende grund: Han gjorde det fremragende. I år har Ferguson allerede udtalt, at Gary Neville som udgangspunkt er førstevalgtet, og Brown vil naturligvis stå nummer to i køen efter en flot sidste sæson. Så hvad der helt præcist får dig til at vælge Owen Hargreaves, det fatter jeg ikke.

Ydermere mener jeg, at Paul Scholes er en del af Uniteds optimale startellever. Anderson får muligvis flere kampe, men Scholes vil få de største. Jeg vil næsten ikke engang argumentere for det. Det er indlysende for folk, der følger United.
Endelig mener jeg (og det er blot min subjektive vurdering), at Edwin van der Sar er en langt bedre målmand end Reina, og jeg forstår ikke rigtig, at en person, som ikke støtter Liverpool, mener noget andet. Jeg kan stort set ikke mindes et eneste drop fra VDS i sidste sæson, så det ville være rart, hvis du kunne dokumentere dit postulat.

Jeg kan ikke rigtig lide at sige det, men jeg synes faktisk du har ret. På trods af at jeg er nogenlunde Liverpool-mand (i hvert fald langt mere end alle andre hold i Premier League) så vil jeg endda også give dig ret i at Saar er bedre end Reina. Og det viste han endda også under EM, hvor han jo ikke ligefrem spillede en dårlig slutrunde, i modsætning til Cech der var en anelse uheldig i flere situationer.

En anden diskussion man kan tage vedrørende hele denne idé er om det overhovedet er rigtigt at bedømme holdene ud fra en bestemt startopstilling. Alle holdene er så bredde at man umuligt ville kunne bestemme hvem der vil starte inde, og hvem der ikke vil. Og det har da godt nok også skabt en del debat.
En idé kunne måske være at starte forfra når transfervinduet er lukket og så vurderer ud fra hele truppen i stedet for en enkelt mand eller et par. Så vil der i hvert fald kun være vurderingen at diskutere om.
Logged

Vuelve la ilusión

JKJ
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #126: 12 Aug 2008, 10:28 »

Sikke noget vrøvl. Hvor i alverden har du den idé fra?

Wes Brown var det ubestridte førstevalg på højrebacken i sidste sæson, og det var han af en ganske indlysende grund: Han gjorde det fremragende. I år har Ferguson allerede udtalt, at Gary Neville som udgangspunkt er førstevalgtet, og Brown vil naturligvis stå nummer to i køen efter en flot sidste sæson. Så hvad der helt præcist får dig til at vælge Owen Hargreaves, det fatter jeg ikke.

Ydermere mener jeg, at Paul Scholes er en del af Uniteds optimale startellever. Anderson får muligvis flere kampe, men Scholes vil få de største. Jeg vil næsten ikke engang argumentere for det. Det er indlysende for folk, der følger United.

Endelig mener jeg (og det er blot min subjektive vurdering), at Edwin van der Sar er en langt bedre målmand end Reina, og jeg forstår ikke rigtig, at en person, som ikke støtter Liverpool, mener noget andet. Jeg kan stort set ikke mindes et eneste drop fra VDS i sidste sæson, så det ville være rart, hvis du kunne dokumentere dit postulat.

Enig... i hvert fald efter det jeg har læst,hørt og set mig frem til...

Skræmmende at jeg sidder her og giver en Man U mand ret, håber ikke det sker igen...  crazy
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #127: 17 Aug 2008, 00:48 »

Er den gået helt i stå her?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #128: 01 Sep 2008, 22:06 »

Er den gået helt i stå her?

Prøver lige at give det et forsøg mere.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #129: 01 Sep 2008, 22:17 »

Prøver lige at give det et forsøg mere.
Hvis den er gået i stå, så nytter det vel ikke at spørge igen?
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #130: 01 Sep 2008, 22:36 »

Hvis den er gået i stå, så nytter det vel ikke at spørge igen?

Man får ihvertfald ikke noget ud af ikke at spørge...
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #131: 01 Sep 2008, 22:38 »

kan godt svare jer på det. har simpelthen for travlt med skolen. Har prioriteret skole fremfor FmF, og det eneste jeg har laver på FM pt. er at jeg smider updates i min egen blog. Håber det var svar nok til jer alle.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010