home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:34:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 19:27:36 Bubbles Blogkonkur... #15 - Danish Viking Wa...
05 Jun 2024, 13:52 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23325
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132825 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Joaors
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (PRM) Guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: (PRM) Guldfavoritterne  (Læst 35106 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #90: 07 Aug 2008, 15:42 »

Vent til første runde er spillet. Der er for mange ubesvarede spørgsmål i startopstillingerne og så har du også de sidste transfers med.

Synes ligesom nogle andre at van der Sar skulle have fået 3 point. Han er en super keeper!
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #91: 07 Aug 2008, 15:45 »

Bookmakerne kan da ikke vente til 1. runde er spillet, hvorfor han ikke skal vente. Ligesom bookmakerne skal han bedømme holdene fra egne øjne - vel at mærke inden det starter.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #92: 07 Aug 2008, 15:47 »

Bookmakerne kan da ikke vente til 1. runde er spillet, hvorfor han ikke skal vente. Ligesom bookmakerne skal han bedømme holdene fra egne øjne - vel at mærke inden det starter.
præcis Sir Toby, kan ikke være mere enig i det.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #93: 07 Aug 2008, 15:52 »

Nu er der så en masse der har sagt at VDS skulle have flere point end Reina... Ham vil jeg så gerne have lov til at forsvare nu... Han er i de 3 sæsoner han efterhånden har spillet PL blevet kåret til årets målmand hvert år baseret på flest clean sheats...

Hvis det ikke viser at man har klasse er det altså svært at vise det så, og både VDS og Cech har altså haft bedre forsvar foran dem end Reina har haft...


Desuden er reina fremtidens mand mens VDS jo har haft hans storhedstid...

Så selv uden mine farvede briller mener jeg sagtens det kan forsvares at han får flere point end VDS...
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #94: 07 Aug 2008, 18:06 »






På førstepladsen har vi Arsenals Bakary Sagna. En meget talentfuld ung spiller, som også optræder på Frankrigs ungdomslandshold. Han havde sidste sæson, måske sin bedste sæson hidtil. Fremtidens mand for det franske landshold, og for Arsenal. Han hiver alle 4 point hjem til Arsenal.

Owen Hargreaves blev i sidste sæson sat ned som højre back. Et positions skifte som er gået over alt forventning. Han har spillet flere gode kampe i højre side, hvor han har slået spillere som Wes Brown og Gary Neville af. Owen Hargreaves og Manchester får 3 point for den flotte omskoling.

På tredjepladsen har vi portugisiske Bosingwa, som Chelsea har hentet i Porto for 150 milioner kroner. Derfor er forventningerne store, og han beviste under EM slutrunden, at der er krummer i ham. Et godt EM fra portugiseren, giver ham 2 point til ham og Chelsea.

Álvaro Arbeloa er manden der indtager fjerdepladsen. Han var sidste sæson meget usikker på pladsen, hvor Rafa Benítez skiftede mellem ham og Carragher. Det har også givet præstations svingninger, og det er en af de dårlige ting ved Benitez’ konstante udskiftning på holdet. En fjerdeplads, og kun et enkelt point til Arbeloa og Liverpool.



« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:09 af stimo92 » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #95: 07 Aug 2008, 18:20 »

Nå så skal der diskuteres Smiley tag endelig ikke som kritik af dit arbejde, for det er et fremragende initiativ.

For det første ville jeg aldrig sætte Hargreaves på højrebacken. Wes Brown ejede pladsen i hele sidste sæson og gjorde det fantastisk stabilt. Faktisk spillede han flere kampe end nogen anden så vidt jeg husker. Ham eller Gary Nevilla skulle efter min mening have været Uniteds højre.
Og så synes jeg Scholes skulle have været med på midtbanen, men det er utroligt svært at sammensætte den "rigtige" midtbane for United.

Som SirToby synes jeg helt klart at van der Saar skulle være højere end Reina. Du siger han blunder ind i mellem, men selvom jeg følger United temmelig tæt, kan jeg ikke komme på en stor fejl i 07/08-sæsonen. Det kan jeg til gengæld ikke sige og Cech og Reina. Sidstnævnte var endda direkte årsag til 2 mål på Old Trafford.
Logged


theaabfan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #96: 07 Aug 2008, 18:22 »

2 point for bosingwa!? nu strammer du den!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #97: 07 Aug 2008, 18:23 »

Det er ikke Alvaro Arbeloa du har på dit billede, men Mark Gonzalez Wink

Arbeloa

Mark G Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #98: 07 Aug 2008, 18:24 »

2 point for bosingwa!? nu strammer du den!
Jeg ville også mene at han, i hvert fald, skal over Hargreaves. Ellers super dejligt lavet stimo Smiley rigtig nice topbanner Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #99: 07 Aug 2008, 18:25 »

Uenig!

For det første er Owen Hargreaves nok ikke Uniteds faste højreback. Jeg er enig i vurderingen af Sagna som den bedste, men Bosingwa skulle have fået de 3 point foran enten Wes Brown/Gary Neville, nok Brown da han spillede mest. Vurderingen af Arbeloa som sidst er jeg desværre enig i, men omvendt der var stortset ikke nogen i Liverpool der rigtigt ejede venstrebacken og højrebacken.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #100: 07 Aug 2008, 18:27 »

Det er ikke Alvaro Arbeloa du har på dit billede, men Mark Gonzalez Wink

Arbeloa

Mark G Wink

Det er rigtigt, Ghert har styr på sit yndlingshold..  Rullende Øjne
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #101: 07 Aug 2008, 18:29 »

Syntes Bosingwa skal ligge som nummer 1. Sagna er stadig ung og kan lære meget, samt er Brown eller Neville højreback for Man. Utd.

Det andet er at jeg gerne så du skrev noget mere til hver enkel spiller.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #102: 07 Aug 2008, 18:30 »

Jeg vil mene at Bosingwa, skulle have haft 3 point eller enda 4.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #103: 07 Aug 2008, 18:32 »

Nå så skal der diskuteres Smiley tag endelig ikke som kritik af dit arbejde, for det er et fremragende initiativ.

For det første ville jeg aldrig sætte Hargreaves på højrebacken. Wes Brown ejede pladsen i hele sidste sæson og gjorde det fantastisk stabilt. Faktisk spillede han flere kampe end nogen anden så vidt jeg husker. Ham eller Gary Nevilla skulle efter min mening have været Uniteds højre.
Og så synes jeg Scholes skulle have været med på midtbanen, men det er utroligt svært at sammensætte den "rigtige" midtbane for United.

Som SirToby synes jeg helt klart at van der Saar skulle være højere end Reina. Du siger han blunder ind i mellem, men selvom jeg følger United temmelig tæt, kan jeg ikke komme på en stor fejl i 07/08-sæsonen. Det kan jeg til gengæld ikke sige og Cech og Reina. Sidstnævnte var endda direkte årsag til 2 mål på Old Trafford.
Owen Hargreaves spillede på højrebacken det meste af foråret, hvor han slog Brown af.

Valgte at sætte Reina foran Sar, da jeg mener at Reina er meget stabil. For eksempel  i CL finalen, hvor Sar snubler over sine lange ben, det er sku ikke så professionelt. Kan godt være Reina har lavet enkelte drops, men i de kampe jeg har set ham, har han været rigtig god.
Det er ikke Alvaro Arbeloa du har på dit billede, men Mark Gonzalez Wink

Arbeloa

Mark G Wink
Det er rigtig pinligt. Der hvor jeg fandt renderet stod der at det var arbeloa. det er jeg selvfølgelig ked af, og det er en sjuske fejl.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:34 af stimo92 » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (PRM) Guldfavoritterne
« Svar #104: 07 Aug 2008, 18:47 »

Syntes Bosingwa skal ligge som nummer 1. Sagna er stadig ung og kan lære meget, samt er Brown eller Neville højreback for Man. Utd.

Bosingwa er et halvt år ældre end Sagna, som har spillet på et væsentligt højere niveau. Det er vidst Bosingwa der skal lære noget.

Owen Hargreaves spillede på højrebacken det meste af foråret, hvor han slog Brown af.

Valgte at sætte Reina foran Sar, da jeg mener at Reina er meget stabil. For eksempel i CL finalen, hvor Sar snubler over sine lange ben, det er sku ikke så professionelt. Kan godt være Reina har lavet enkelte drops, men i de kampe jeg har set ham, har han været rigtig god.

Det er jo bare decideret forkert det første du skriver. Hargreaves spillede enkelte kampe på højrebacken (måske 5-6 stykker), men Brown spillede omkring 40 inklusiv ChL-finalen. Hargreaves spillede kun højreback i forbindelse med skader til Ferdinand og Vidic, der tvang Brown ind i midterforsvaret.

Og van der Saar snublen var et resultat af for meget regn på en dårlig plæne, og ikke klodsethed.
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010