home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 35820 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #120: 23 Sep 2012, 19:29 »

FIFA13 er landet på min PS3, Liverpool spillede klasse, men blev snydt af dommeren. Tilfreds med indsatsen over hele linjen, derfor ender jeg langt fra så langt nede som jer. Dommeren kan man ikke slå!

7!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #121: 23 Sep 2012, 19:31 »

United vinder for første gang i fem år på Anfield Road, og FCK er foran med 3-0 i Parken. Samtidig smider City og Brøndby en sejr. Alt i alt en fantastisk dag.

12!

verdenskrig
Manager

« Svar #122: 23 Sep 2012, 19:32 »

Daniel gør mig en tjeneste og skyd dig selv Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #123: 23 Sep 2012, 19:36 »

Daniel gør mig en tjeneste og skyd dig selv Tunge
10hi, elsker det. Har du set min lille besked i din gæstebog. Har lige lagt en sød, lille hilsen. Kys

4-0 står det nu. Jørgensen og Corne river Silkeborg rundt som små skolebørn.

12 med pil op ^^

Naustratze
Gæst

« Svar #124: 23 Sep 2012, 19:46 »

Chelsea vinder desværre sent i går (Ved godt det ikke er i dag, men tænker på det), United vinder med hjælp fra dommeren, og da Arsenal så også var bagud var min dag nede på -3, men Arsenal fik scoret til 1-1 så tror det er en 02/4.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #125: 28 Sep 2012, 13:08 »

Min dag i Silkeborg. Skal til lægen. Den starter med jeg jokker i en hundlort, det er så hvad det er. Et flot vejr udenfor en dejlig dag. Men så kommer jeg til Silkeborg så er der fucking vejarbejde, 20 min til jeg skal være ved lægen. Så skal jeg kører hele vejen udenom Silkeborg for at kom til lægen. Så kan GPSen ikke finde vej. Finder en parkeringsplads og sætter mit dankort i automaten, den vil så ikke tage imod det arrrr. så kører jeg et andet sted hen og der må jeg holde i 30 min. nu skulle jeg så være ved lægen. Så kunne jeg igen ikke finde hvor det var. jeg snakker med en masse mennesker, de ved heller ikke hvor det er. Finder det så af mig selv, nu er jeg så 30 min forsinket. De siger så at jeg skulle vente i et stykke tid. jeg går ned og hæver penge i en bank. Går så over til bilen, døren sidder så fast og vil ikke gå op arrrrr. Jeg går ind af den anden side. Kører hen og finder igen en parkeringsplads holde og går igen ud i den anden side af bilen.. Går op til lægen og venter i 5 min. Jeg kommer indtil hende og snakker med hende i ca. 5 min og hun bare siger vi skal lige finde en ny tid til dig. Jeg tænker det kunne de ikke bare sige over telefonen. Så fik jeg en ny tid og kørte hjem igen. SÅ FUCK SILKEBORG SÅDAN EN LORTE BY..........

Dejligt at være tilbage i Viborg Opstemt

God weekend til jer alle sammen Opstemt

Risom
Manager

« Svar #126: 30 Sep 2012, 00:14 »

Hold kæft en dejlig lørdag, det har været! Opstemt

Startede dagen ud med at cykle en tur i solskin. Da jeg kom hjem vaskede jeg hurtigt min cykel, og da jeg havde gjort det begyndte det at regne. Fantastisk timing. Derefter tog jeg mig sammen til at lave min engelsk stil, så der ikke er nær så mange lektier i morgen.
Så tog jeg ned og så det lokale seniorhold spille med et par venner. De vandt 2-0. Derefter kom vennerne med her hjem, hvor den stod på fodbold i tv, pizza og FIFA. Først så vi LFC vinde 5-2, sådan Opstemt, hvorefter vi så United tabe 3-2 til Spurs Grin Desuden gode kampe for de to neutrale tilskuere.
Efter aftensmaden stod den på FIFA turnering mellem os. Og gæt hvem der vandt; mig  Cool
Nu er de så taget hjem, så står den vist bare på lidt surfen på nettet inden en god nats søvn venter.

I alt 10^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 30 Sep 2012, 00:45 »

Lorte lørdag og sikkert også Lorte Søndag! arbejd arbejd.... Smiley

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 30 Sep 2012, 05:27 »

Baher, nbajer, bajer!!! ALTID BAJER! Lidt for mange og fodbolkdmap med kampstart om 7 en halv time. Fuck.. Men bajer bajerf! og vi vinder selvfølgelig, for sådan er det jo! Jeg skal nok bare ikk spille så mange minutter!

EIDT: Og 1860 vandt 4-0! Selvom det godt nok var i går! OG12  Viborbg vandt 4-1 i fredags!!!! Og arritaeta scorede gto og dalgaard scorede 1! 14mål i 11 kamep, manden er jo guf!
« Seneste Redigering: 30 Sep 2012, 05:29 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 30 Sep 2012, 06:27 »

Baher, nbajer, bajer!!! ALTID BAJER! Lidt for mange og fodbolkdmap med kampstart om 7 en halv time. Fuck.. Men bajer bajerf! og vi vinder selvfølgelig, for sådan er det jo! Jeg skal nok bare ikk spille så mange minutter!

EIDT: Og 1860 vandt 4-0! Selvom det godt nok var i går! OG12  Viborbg vandt 4-1 i fredags!!!! Og arritaeta scorede gto og dalgaard scorede 1! 14mål i 11 kamep, manden er jo guf!
Must laugh!  funny

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

JKJ
Gæst

« Svar #130: 30 Sep 2012, 08:22 »

Lørdag kunne næsten ikke være bedre. Liverpool smadrede Norwich. Man U tabte og fik lov til at smage deres egen medicin da de havde masser af utur med dommeren. Inden da var hækken blevet klippet og flere buske var blevet fjernet og flyttet i haven. Der var også et par projekter i huset der blev afsluttet efter at have hængt lidt. Alt i alt en rigtig god dag.

Det må blive en 10'er

DeBuur
Manager

« Svar #131: 30 Sep 2012, 11:12 »

Lørdag var en super super dag - gennemførte hækkeklipning, vinterklargøring af haven og vask af familiens biler..herefter stod den på opgaveskrivning i strategisk ledelse og ikke mindst Fodbold på TV... Liverpool vandt og Man Utd tabte pragtfuld når man er gift med en Man Utd fan  Grin

Lørdag aften stod den på god mad, gode vine og nå ja en eller anden talent konkurrence (mine døtre er musisk begavet modsat faderen som kun kender Y.N.W.A)

Søndagen er startet godt med fortsat opgave skrivning som nu er sendt til vejledning og nu venter 2 .etape af have arbejdet og det sker i strålende solskin, eftermiddagen skal bruges til en tur til stranden også venter der et par gode fodboldkampe hvor jeg især glæder mig til at se OB-AGF og Randers-Brøndby... og med lidt hel når jeg også Espanyol -A.Madrid

Forude venter en spændende CL uge... verden er sgu dejlig  Peace

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #132: 08 Okt 2012, 22:11 »

Fin dag.
Det hele starter dog ikke særligt godt ud. Jeg skulle til eksamen klokken 9.00 i morges.
Det betød jeg skulle tage toget klokken 8.04 for at nå til Herning til tiden.
Men toget er selvfølgelig forsinket og jeg er først i Herning klokken 8.51.
Min bus til skolen kørte klokken 8.45 og det tager 20 minutter at gå!
Derfor måtte jeg hoppe ind i en taxa og bede ham træde sømmet i bund (Har altid gerne ville sige det!)
Det gjorde han så også! Som han sagde var det altid sjovt når kunderne havde travlt, så man kunne køre lidt "frisk".
Jeg var på skolen klokken 8.58 og nåede det derfor lige! Taxachaufføren fik også lige 15 kr. i drikkepenge! (Så rig er jeg)
Derefter var jeg til eksamen i matematik, hvor jeg trak det jeg gerne ville! Jeg fik 4, hvilket jeg er fint tilfreds med! (Mine forberedelser har været minimale!)
Derefter havde jeg fri resten af dagen. Så har jeg været til fodboldtræning med det U13 hold jeg træner. Udover det har jeg blot spillet FM, hvor jeg er rimelig awesome.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #133: 08 Okt 2012, 22:14 »

Sluttede den vildeste weekend i morges. Jeg har været på TalentCamp siden i torsdags, så skulle ikke skole! Tunge Har bare stenet hele dagen.
7/10

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #134: 08 Okt 2012, 22:24 »

Lort, lort, lort, træthed.

2/10.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010