home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 31992 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #165: 14 Apr 2013, 23:25 »

Jeg blev vækket af min Niece på 6, der ringede bare lige ville fortælle at hun elsker mig - det er sgu da fedt Thumbs Up

Ellers.. en dejlig dovne søndag - sender en tak til kanal 4, der sendte "De unge mødre" marathon, der gav mig en dejlig dag med Stoke - United og masser af FM + Left 4 Dead 2.. Lovely Thumbs Up Nu vil jeg lige tage en halv time mere og så må jeg hellere komme i seng så jeg er klar til arbejde i morgen kl. 07 Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #166: 04 Sep 2013, 04:59 »

Havde første dag på high school i dag, så vil lige få lidt gang i denne tråd igen. Smiley

Skulle af en eller anden grund først møde kl. 11 og hele dagen var sådan set bare introduktion med forkortede timer. Første fag er Sports Management, hvor første emne er fantasy football. Opstemt Selvom jeg ikke ved så meget om det, er det vildt fedt! Dernæst American Literature og US History hvor jeg nok kommer til at blive udfordret, men det skal nok være spændende. Study hall (fritime) er klasse efterfulgt af journalism og hvor er det fedt, at man kan vælge det! Har så valgt at have tysk for at holde det lidt oppe inden gym.. I forvejen er det ikke min stærke side og nu hvor alt kører på engelsk er det ikke just bedre. Dog stinker de amerikanske elever dog endnu mere til den end mig af hvad jeg lige kunne fornemme på nogle ord fra hver, så det er ikke helt skidt. Har så algebra på et nemt niveau, som jeg måske skal have opgraderet på et tidspunkt. Til slut Am. government med en cool lærer, så det skal nok være sjovt. Smiley

Fandt i øvrigt rundt til de forskellige lokaler (man går rundt fra klasse til klasse) til tiden, så det var super!

Havde så kamp på soccerholdet i aften, hvor vi slog et pænt ringe hold 4-0. Fik lavet en assist, men ellers ikke noget særligt.

Det må blive en 7^ pga. kampen kunne have været bedre, men fedt at være på high school! Smiley
« Seneste Redigering: 04 Sep 2013, 05:11 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #167: 05 Sep 2013, 21:51 »

Jeg kan da godt lige forsøge at holde den ved lige også...

Havde en fin dag på arb. Jeg havde dog glemt en bog jeg skulle bruge til mit første modul kl. 8, så måtte møde tidligt på arbejde og forberede der, for at være klar.. Modulet gik ellers fint, men andet modul var lidt en blandet fornøjelse, da der bestemt ikke var megen lyst blandt eleverne til at snakke - de påstod hårdnakket at 'for mange lektier' er undskyldning nok til at ikke laver lektier... Men tidligt fri, og jeg fik hentet knægten allerede kl. 12 fra sin første dag i børnehaven, der var gået over al forventning. Dagen får en 6'er herfra..

I morgen bliver det bedre med fredag, film i den ene time og engelsk i den anden. Så på trods af et møde før første modul, skal det nok blive en god fredag!  Thumbs Up

PS: Disney Sjov i morgen - Disneyslik er ikke forbeholdt børneaftener.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #168: 05 Sep 2013, 23:25 »

Dagen i dag har stået i FM's tegn sammen med en kollega/gamle skolekammerat, hvor vi bare har gamet FM12 - han er Stoke og jeg er Brøndby, og pt går det sgu ikke meget bedre end irl med mit BIF hold, men mon ikke det kommer "Jeg tror på projektet" HAHA. Imorgen står den på tur til Fatherland sammen med den lille familie og det ene hold bedsteforældre, så mon ikke junior bliver forkælet igen.
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010