home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 338 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 32359 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #150: 14 Okt 2012, 22:49 »

Min dag har været helt igennem fantastisk, efter en lækker 4-0 sejr over Øster Sundby igår eftermiddags kan vi nu selv afgøre om det hedder serie 2 eller 3 næste sæson.

Glæden var dog største idag , da jeg har fundet ud af at jeg nu lægger nummer 1 på topscorer listen for serie 3 hold i region Nordjylland.

Når JBU for tid til at opdatere deres liste, for i selvfølgelig et link hvor de 21 kasser så pænt står noteret.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #151: 28 Okt 2012, 22:45 »

Har haft en ganske fin weekend.

Igår lørdag, hyggede jeg med ungerne inden kæresten og jeg smuttede en tur i byen sammen med 3 rigtig gode vennepar. Dejligt med en børnefri aften og hvor det ikke kun drejede sig om kartoffelmos, problemmer med at få den store i bad og seng osv osv.

Idag har det så været rendyrket hygge med de dejlige møgunger, hvor den store havde legoklodseri hele stuen, fedt når man så får lov til at være legebarn igen og den lille prinsesse bare lå og prøvede at komme fra ryg til mave samridig med at hun grinedede og pludrede det bedste hun kunne Smiley

Eneste minus var igen en fejldom mod Liverpool.

Men alt i alt 9/10  Thumbs Up
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #152: 06 Nov 2012, 17:28 »

Første dag på min nye arbejde siden jeg mistede mit gamle job for 3 uger siden!
Godt nok kun en prøveperiode til December, men hvis jeg bare gør det godt, skal jeg nok blive.
Jeg havde faktisk slet ikke lyst til at komme af sted da jeg lagde mig til at sove i nat, fordi jeg lige kørte chiller stilen for groft, men det har alligevel været fantastisk at komme i gang igen.

Jeg har stået i regnvejr og rodet med el-tracing, hvilket ikke er sjovt. Men jeg hyggede mig dog. Jeg har sgu savnet det. Og i selskab med Jessie J, Katy Perry, Leona Lewis og Kristinia Debarge kunne dagen ikke være bedre!

Nu sidder jeg og drikker en kop kaffe, venter på min lasagne er færdig og kigger på billeder af katy Perry på Last.fm.

I aften er der Real Madrid mod Dortmund i fjernsynet hvilket jo også bare er perfekt!
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #153: 09 Dec 2012, 23:00 »

Det her har virkelig været en mærkelig dag for mig. Og på nogen måder meget lang.

Ja lad os starte med igår aftes. I dag skulle mit hold have spillet kamp i Skælskør klokken 10. Dette betyder så at vores hold skal mødes oppe ved hallerne klokken 8, og i morges ville det nemt tage en halvtime-40 minutter. Så jeg skulle tidligt op. Har jeg ikke ligefrem lyst til på en søndag. Men i går får jeg så besked om at kampen er aflyst fordi vores hold ikke kan stille hold. Den havde jeg ikke lige set komme, for normalt er vi altså to hele kæder. Men det har da to positive ting. For det første skal jeg ikke så tidligt op. For det andet bliver vi taberdømt med 0-3, hvilket dybest set skåner vores målscore for mål imod.

Nå men jeg vågner så klokken 10 og så er der bare FM og FIFA det meste af dagen. Det var så meget godt. Men omkring klokken to skal jeg så afsted igen, fordi jeg skal ind til noget ungdomsklub i vores kirke. (I Baptistkirken kalder  vi det Kristendomsklasse). Sidste år gik vi til det hver Onsdag, men fordi vi har opdaget at vi næsten ikke kan undvære det, har vi valgt at fortsætte med at mødes et par gange. Jeg skal så til Kongens Nytorv med Metro og selvfølgelig er der store forsinkelser, så jeg kommer altså noget for sent. Vi spiller Cranium, hvilket som altid er pisse hyggeligt, men da jeg beskyldte det andet hold for at være mere korrupte end hele FIFA som organisation kom der gang i den  Grin Det var så tydeligt at de snød så det drev, men beviser havde vi ikke mange af. Cranium er seriøst et under spil, så der blev en del sjov når folk skulle mime alt muligt.

Senere skal vi så ud og købe noget mad, og hele vejen ned til Kongens Nytorv, går vi og lurpasser på hinanden, for vi er alle sammen bevæbnwet med en ordentlig snebold. Det ender så med at vi står to hold, og stille og roligt bevæger vi os derned af mens sneboldene flyver rundt. Det hele ender så med at jeg får en ordentlig en ligge i hovedet og det er altså ikke altid liges sjovt når man går med briller  Grin Så jeg skynder mig i dækning inde i den nybyggede McDonalds, som der åbenbart er stemning for. Vi kommer ind og sætter os, og tror det eller ej, men så går strømmen sgu. Vi bliver siddende på de McD i buldermørke de næste tyve minutter indtil vi bliver smidt ud. Det var søreme en anderledes oplevelse  Opstemt

Men strømmen er bare gået i halvdelen af hele indre by, så vi går så halvdelen ned af strøget i mørke. Her er der så sjappet og det hele er bare en stor vandpyt. Og fordi jeg ikke har nogen vinterstøvler har jeg kun Spezials på. De bliver selvfølgelig gennemblødte så let som ingenting, så jeg går med stivfrosne tæer resten af aftenen  Skuffet Vi kommer så ned på Burger King (var åbenbart næste prioritet  Rullende Øjne)  hvor vi så endelig får noget mad. Så er af en eller anden grund, en der kommer til at nævne noget om en Fax og da jeg så siger at konceptet er meget smart, bliver jeg mobbet resten af aftenen med det. Af en eller anden grund er der to af mine venner der synes det er skide sjovt og de begynder så at joke omkring det. Resten af aftenen bliver stort set uuholdelig. De kunne bare slet ikke lade være at grine af det. det lyder mærkeligt og JA det var fandme også mærkeligt...

Jeg kommer så ned til toget der går to minutter efter. Yes. Da jeg så endelig kommer hjem til min station, kommer bussen lige. Chancen er en til en million for den kører kun en gang i timen eller sådan noget, så det var meget heldigt. Der slap jeg lige for en halv times gang i snestorm.

Jeg kommer hjem og så ser man lige anden halvleg af Liverpool, der på nydelig vis vender 1-2 til 3-2 og det luner da en hel del. Lige nu står den på John Mayer i øerne og lidt mad inden det er sengetid  Wink

Jeg havde givet den 10/10 hvis ikke det var for de stivfrosne tæer, så den får altså "kun" 9/10.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #154: 12 Dec 2012, 20:33 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Edit: 10/10  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 20:41 af JKJ » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #155: 12 Dec 2012, 20:36 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Tillykke  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #156: 12 Dec 2012, 21:14 »

En noget blandet dag so far..

Jeg er småsyg for tiden, i nat kunne jeg ikke falde i søvn. Jeg valgte så kort efter myldretiden at tage udenfor i den virkelige verden, da jeg har lovet den gamle at tømme hans postkasse og afleverer et brev i banken for ham, mens han er nede i de varme lande (eller faktisk kun et land, nærmere bestemt Thailand). Ingen problemer med at tage afsted, og så er morgenmad fra bageren sgu ikke det værste. Cool

So far, so good. Efter de to opgaver var fuldført var det tid til at stikke ind mod byen for at mødes med min bror, og få købt de sidste gaver til julen. Jeg kommer op på togperronen for at tage toget derind, men over højtaler anlægget bliver der nævnt en masse gøgl om at togtiderne er ændret, og at de ikke kører til Hovedbanen. Endestationen var istedet Dybbelsbro, hvilket var cool nok, da vi havde aftalt at mødes i Fisketorvet. Da toget nærmer sig Danshøj st. fortæller lokoføreren at toget kun kører til Valby. Så af gik jeg på Danshøj, tog et andet tog til Flintholm st., og så metroen til Islands Brygge st., hvorfra jeg så gik til Fisketorvet.

Gaverne blev købt, og jeg fik småsovet i bussen på vej hjem. At de gamle i huset så lige valgte at give pizza om aftenen var sgu ikke det værste. Jeg har ellers intet lavet siden jeg kom hjem, fordi jeg er pisse træt. Resten af dagen foregår i selskab med CS og Copa del Rey. Og så skal resten af ugen bare soves væk.
Nå ja, og så skal også hade de der frickin' aber. Fuck dem.
http://ekstrabladet.dk/112/article1883013.ece
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #157: 12 Dec 2012, 21:21 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Edit: 10/10  Thumbs Up

Ja, bare du ikke tager fejl af den 11.11.11 og den 12.12.12.. Shit happens, og hukommelsen skal nok fejle på et eller andet tidspunkt...    crazy

Men et stort tillykke skal du da have !
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #158: 12 Dec 2012, 21:24 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Edit: 10/10  Thumbs Up

Tillykke Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #159: 12 Dec 2012, 21:24 »

Tillykke JKJ Opstemt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #160: 12 Dec 2012, 22:00 »

Tillykke  Smiley

Takker Wink

Ja, bare du ikke tager fejl af den 11.11.11 og den 12.12.12.. Shit happens, og hukommelsen skal nok fejle på et eller andet tidspunkt...    crazy

Men et stort tillykke skal du da have !


Hehe så galt gåt det forhåbentlig ikke, men takker  Thumbs Up

Tillykke Smiley

Takker  Thumbs Up

Tillykke JKJ Opstemt Thumbs Up

Vi bukker og siger tak  Thumbs Up
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #161: 12 Dec 2012, 22:12 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Edit: 10/10  Thumbs Up

Kæmpe tillykke til dig JKJ
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #162: 12 Dec 2012, 22:17 »

Har 2 små børn.
Har rundet de 40 år.
Har haft den samme kæreste i snart 8 år.
Det er den 12.12.12.

Hvad gør man så, helt frivilligt?

Man bliver gift med den dejigste kæreste og moren til sine 2 dejlige unger.  Smiley

Og når man har nået min alder, er det en dato jeg kan huske for altid  Opstemt

Edit: 10/10  Thumbs Up

Stort tillykke til kongen  Peace Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #163: 14 Apr 2013, 23:06 »

Hvad er der da blevet af denne tråd? crazy Smiley

Jeg kan da lige opsummere min søndag. Stod op halv 9 og så lidt Formel 1 + FM. Derefter stod den kamp mod Kjellerup, hvor vi var nede med 0-3 efter 50 min. Vi kom dog tilbage, og jeg fik selv scoret til 3-3 2-3 min før tid, så det var fint. Så var der lidt Amstel Gold Race og en FA-Cup kamp + onside, man kunne se. Og så er FmF også blevet besøgt en del.  Wink

Alt i alt en fin dag, der ikke forværres af, at jeg har fri i morgen Opstemt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #164: 14 Apr 2013, 23:14 »

Rigtig god dag i dag..! Jeg fik besøg af mine forældre, så fik jeg hentet en ny (brugt) sofa med min far. Det var så en lækker 21 årig tøs der solgte den, så den dufter vildt meget af hendes parfume = god at sidde i. Så kunne jeg bitche af at Robin van Cuntsie gik helt amok og i selvsving over at han kunne finde ud af at score på straffespark og så var der pizzariamad til aftensmad. Alt i alt en god dag  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010