home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 32357 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #135: 08 Okt 2012, 22:26 »

Lort, lort, lort, træthed.

2/10.
Jeg er enig. 1/10.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #136: 08 Okt 2012, 22:32 »

Jeg er enig. 1/10.

Lad os gå ned til havnen og dø.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #137: 08 Okt 2012, 22:32 »

Bedste ide i har fået længe.
Logged


bobbefar
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #138: 08 Okt 2012, 22:33 »

Har haft en ok dag med massere af fifa også ender dagen med at jeg bliver crew prospect her på siden !
9/10 !
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #139: 08 Okt 2012, 22:40 »

Weekenden var set over begge dage en 9´er.

Lørdag var gør rent og handle ind dag indtil midt eftermiddag hvorefter jeg havde en drengerøvs eftermiddag/aften med en god ven hvor vi fik set noget bold, drukket nogle øl, fik spist pizza (nr 14  Smiley ), spillet nogget billiard og sluttede af med en omgang rafling i gaden.
Søndag var ren hgge hvor famlien tog lidt hensyn til den træthed jeg havde, er ikke så tit jeg er i byen Wink , Liverpool spillede igen en god kamp og holdt nullet - skal jo finde noget positivt i kampen, AaB smadrede Brøndby og til sidste hyggede kæresten og jeg med noget godt tv om aftenen.

I dag har været ren rutine på jobbet, en 7'er.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #140: 08 Okt 2012, 22:42 »

Jeg havde virkelig den værste skoddag i går. Ved godt at man normalt ikke fortæller det aftenen efter, men det gør jeg altså nu  crazy

I virkeligheden startede det hele Fredag(Lørdag) nat kl. 02 hvor jeg og nogen andre herfra siden sad og spillede FIFA. Jeg blev ved at sige nu måtte det blive den sidste, men nej. Vi skule lige have en mere, og folk fik også overtalt mig til at spille en gang mere. Således blev klokken 2 før jeg gik i seng. Det var dumt. Rigtigt dumt  Forlegen

Søndag var der godt nok knald på. Jeg skulle allerede op klokken 8, fordi vi skulle til Brunch hos nogen venner i Roskilde klokken cirka 9.30. Vi er fire familier der jævnligt ses og den ene har to børn der er på samme alder som mig og en af de andre et. Men den familie med to havde så meldt afbud og ham den anden kunne ikke være mere ligeglad med fodbold og oprigtigt talt ikke den mest fantasifulde fyr jeg kender, selvom han er mega flink. Derfor kom vi til at sidde ved bordet og høre om huspriser, forbrug og sådan noget hele formiddagen. Jeg ved ikke med ham, men jeg var ved at kede mig halvt ihjel. Og allerede der var jeg møgtræt.

Da vi så kom hjem deromkring klokken 13 havde jeg ikke meget energi tilovers, men jeg havde lovet at tage over til min mormor og slå græs, så det måtte jeg hellere. Det gode ved det er at jeg altid får en Fax Kondi, men alligevel blæste det sygt meget, så ikke den fedeste tur, selvom det næsten altid er noget jeg gerne gør gratis.  Wink

Så kom jeg hjem igen, og da klokken kom op omkring 5 skulle jeg så til kamp. Allerede der tænkte jeg at det her overlever jeg da aldrig. I Floorball spiller man altså 3x20 minutter på fuld knald og når man så er træt på forhånd kan det godt blive en lang kamp. Vi skulle spille mod Hvidovre, og det er et godt hold. Vi vidste nok allesammen godt at de var bedre end os, og at det var en svær kamp. Rigtigt svær. Vi har før fået tæsk af dem, men vi følte at vi havde forberedt os godt. I første periode startede vi fint, men kom bagud 1-0 og så var det ligesom op ad bakke. Vi kom til pause bagud 3-0 og det var bestemt ingen katastrofe. Vi havde gjort det fint og havde egentlig holdt dem  længere væk fra eget mål end vi havde frygtet. Så vi var ikke jublende lykkelige, men alligevel godt tilfredse.

Anden periode var bedre end første. Noget bedre. Vi kom bedre med og fik fint spil igang men alligevel gav vi nogen chancer væk og klasse fornægter sig aldrig. Vi endte derfor med at tabe anden periode 4-1 og gik dermed til pause bagud 7-1.  Sur Vi var opsatte på at vi kunne spille med bare en periode da vi gik ud til tredje, men nej. Vi startede i undertal og de fik lynhurtigt udnyttet det. Bagud 8-1 er det svært at sætte sig op til noget som helst, og det endte med et kollektivt sammenbrud. Målene haglede ind og tredje periode var bestemt ikke sjov. Vi blev spillet rundt, bevægelsen manglede, energien maglede og etableret angrebsspil manglede i den grad. Tredje var under al kritik. Kampen endte derfor med et knebent nederlag på 15-1  Forlegen Værre end jeg havde frygtet, men positivt er at vi i to perioder var relativt godt med, vores niveau taget i betragtning.

Jeg kom hjem og gæt hvad man så får smidt i hovedet? Brøndby taber 3-1 og Liverpool få kun 0-0 hjemme mod Stoke.  ticked off

Derefter venter El Clasico og jeg havde jo håbet på bare lidt spænding på en ellers elendig dag. Men nej. De første tyve minutter var ikke særligt spænende, heller ikke selvom jeg nåede at se to mål. Da jeg kigge på uret igen er den 23.55  ticked off Så tog trætheden alligevel det sidste stik Sur Man falder bare ikke i søvn til El Clasico! Jeg skammer mig  Forlegen

1/10

Men nu er det også aften og jeg må ikke være træt imorgen. Gider det ikke igen   crazy
« Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 22:46 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #141: 08 Okt 2012, 22:42 »

Blev det så langt?  Shockeret  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #142: 09 Okt 2012, 23:29 »

Lortedag igen. Startede ud med at få 10 i spansk, men så endte det også lidt der. Glemte mit idrætstøj (min Rajon Rondo-trøje og min basketball) i bussen, så ved ikke, om jeg nogensinde får det at se igen. Tog hjem og sov til klokken 7, spiste lidt, overvejede at lavede engelskaflevering og tog derefter til træning. Spillede af helvede til og kunne ikke rigtigt ramme noget. Satte dog en dejlig fadeaway til sidst. Så var vi også tæt på at køre en østeuropæer ned, det kunne havde reddet dagen en smule. Nu skal jeg nok til at lave lektier, men jeg er så fucking træt.

2/10.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #143: 11 Okt 2012, 18:04 »

Fik pisse våde sko til idræt, fordi jeg ikke kunne deltage, gættede på 28 spørgsmål ud af samme antal mulige til idrætsprøven, og jeg gider ikke en skid i dag.

Et tal udenfor skalaen.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #144: 11 Okt 2012, 20:39 »

Falder først i søvn efter kl. 3, og vågner kl. 07.00. Køleskabet er tomt = ingen morgenmad til mig! Fedt! Afsted fordi  man har tre forelæsninger fra kl. 08.15 om først vælgeradfærd, derefter en om Marx´ økonomiske teori og til slut en forelæsning om De retlige kilder. Aner ikke hvad der blev sagt til den sidste, jeg sov.. Derefter har man et vejledermøde, gab!!! Klokken er nu 15.40 og jeg cykler ufattelig langsomt hjem! Har aldrig cyklet så langsomt, støn.. Nå de tjekkede åbenbart vores værelser idag for fejl (bor i nybyggeri), det havde jeg da glemt, så havde da ikke lige lavet en liste over alle de ting, jeg er utilfreds med! Yes yes.
Men lige pludselig banker de gamle på døren, se det er fedt! Så fik jeg da lækker aftensmad i dag! Endelig noget godt kød! Smiley
Nu er de smuttet og jeg skal til at se Spanien U21 - Danmark U21.

På trods af en elendig nat og kedelige forelæsninger, samt langsommeligt vejledermøde (Gad vide hvad han min vejleder sagde?), så reddes dagen da godt nok af en klasse aftensmad, så vil give dagen 6/10! Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #145: 11 Okt 2012, 21:05 »

God dag.. Først oppe og træne fitness med en ven fra morgenstunden af. Var gået i seng kl 22 i går, så var dejlig frisk der.. Skønt at få rørt sig sådan så tidligt på dagen..

Bagefter hjem til bedsteforældrene og hyggesnakke i flere timer mens der var frokost og eftermiddagskaffe. Altid en fornøjelse Opstemt

Og her sent på aftenen en god omgang træning med vores SS hold, hvor jeg stod ganske fint, og havde flere gode redninger. Dog irriterer det mig at jeg stadig kun er 2.valg da jeg synes jeg spiller bedre til hver træning end 1'ern, men må jo bare blive ved med at arbejde hårdt Smiley

7/10
Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #146: 11 Okt 2012, 21:47 »

Min yngste datter er syg..3 timers meget spredt og afbrudt søvn... stod op kl. 5.30 skrev opgave om strategisk ledelse idet så jeg skulle til vejledning i eftermiddag... og fandme om jeg ikke fik godkendt min problemformulering og fik go til min dataindsamling... så kan en torsdag ikke blive bedre  Opstemt

Logged

YNWA

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #147: 11 Okt 2012, 23:33 »

er i gang med fjerde nattevagt i træk og nu med hold i ryggen.. Yes det er fedt ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #148: 13 Okt 2012, 22:45 »

Starter med i går Smiley

Det var motionsdag på skolen. For morgenen af skulle vi have noget, der hed body combat. Efter min overbevisning var det uden tvivl en ny form for zumba, og jeg kunne slet ikke tage det seriøst. Vores matematiklærer gik meget op i det og svedte som et svin, virkeligt ulækkert når HUN stod og lå ned (det skulle man åbenbart også). Kæmpe vandpyt næsten på gulvet bagefter.
Så skulle vi løbe 7,6 km. Kom igennem på 42 min med lunt, da vi skulle spille kamp om aftenen. Fik hyggesnakket med en fra paralelklassen på turen. Da jeg kom ind var der en time til, vi måtte tage hjem, men heldigvis fik vi overtalt vores lærer til at gå en halv time før. Vinden stod i nordøst, så der var dermed medvind hjem af og det regnede heller ikke(5 km har jeg hjem). Virkelig fedt.
Nå, men hjem og slappe lidt af med FM og FIFA inden aftenens kamp. Den forløb ikke så godt for os.
Vi kom hurtigt bagud 0-1 inden vi kom igang. Så opstår der en situation, hvor jeg åbenbart får gult kort for brok. Det var til grin, da det var en anden fra vores hold, der havde sagt noget til dommeren. Kæft det var lort. Nå kom ind igen lige inden pausen, hvor det stadig stod 0-1.
Efter halvlegen får vi et frispark 5 meter ca. uden for feltet, som jeg skulle sparke. Rammer den godt med en hård inderside, og vinden hjælper også til. Målmanden får desværre snittet den ud på stolpen.
Senere får vi endnu et frispark. Denne gang på kanten af hjærnet af feltet i venstre side. Igen skal jeg sparke. Ville lave et spark, der både kunne rettes ind og gå selv i mål, og sidstnævnte lykkedes. Den suste ind lige ved fjerneste stang igennem venner og fjender. Desværre får de også scoret på frispark til 1-2. Meget træls efter vi havde brændt et par chancer. Det blev ved 1-2 og dermed havde vi ikke sikret os 2. pladsen i U17A. Vi kan dog få den i morgen, men vi skal spille mod 1. pladsen desværre.

Efter det stod den på landskamp, Playstation, sodavand og slik og chips med vennerne. Hyggelig aften/nat.

7 på 12 skalaen pga. resultatet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #149: 14 Okt 2012, 22:45 »

Lørdag:
Slået græsplæne for sidste gang, tjek.
Ryddet lidt op i haven, tjek
Sat havemøbler plus griilen væk, tjek.
Ryddet godt op i skuret, tjek.
Kørt en masse gammelt skrammel på lossepladsen, tjek.
Hygget med fanilien, tjek

Søndag:
Rå hygget hele dagen med familien, tjek.

Det eneste der manglede var noget klubbold frem for disse trælse landsholdspauser, men det er jeg desværre ikke herre over

En rigtig god weekend. 9/10.
« Seneste Redigering: 14 Okt 2012, 22:52 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010