home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23339
  1 Bruger, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: shophianargis
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64736 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #180: 14 Jul 2008, 14:06 »

Nice har det også på PSP, ordenlig nice. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #181: 14 Jul 2008, 14:08 »

Kan afsløre, at der kommer et speciel "mode" til Champions League" Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #182: 14 Jul 2008, 14:37 »

Fandme godt det der Ghert Thumbs Up

Williams er jo klasse, og skal nok blive endnu bedre i fremtiden, og aissati er bare en typisk hollandsk 10'er Opstemt

Super gode indkøb Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #183: 14 Jul 2008, 22:11 »

Stor udskiftning hos baskere

31.08.09, Real Sociedad

Hvis Sociedad skal have en lige så god sæson som den foregående, skal der sies en smule mere ud i truppen. Og det er nu blevet gjort. Real Sociedad havde stadig en del for meget fyld, med spillere der har været gode, men nu er Sociedad altså et niveau højere oppe, og der kunne disse spillere ikke nå op, mente ledelsen. I dag, dagen før vinduet smækkede i, kunne man annoncere klubbens sidste handler.

Første emne var spillersalg, pga den lidt for brede trup. Den tidligere anføre og stjerne Aranburu har ikke haft meget at gøre på Sociedads hold på det seneste, og han var blevet solgt til Livorno, der tilgengæld sendte 5 millioner til Baskerlandet. De to afrikanske talenter, Etheringthon og Sribor var blevet sendt til hver deres segunda klub. Sribor vendte tilbage til Sevilla B, og Etheringthon skiftede til Cordoba. Begge på lejekontrakter. De sidste der var blevet solgt, var to angribere. Diaz de Cerio og Oskitz var træt af at varme bænken, og Sociedad var trætte af deres store løn. Oskitz skiftede til Empoli for 16 millioner kroner, og Diaz de Cerio fortsatte i Spanien, og Tenerife, der har betalt omkring 1 million kroner for ham.

Man formåede dog også at hente en spiller, inden vinduet smækkede i. En stor profil, der også var dyr i løn at få til. Shunsuke Nakamura har haft to forfærdelige år i Celtic, og de valgte ikke at forlænge med japaneren, især pga hans høje løn. Nakamura fandt sig slet ikke nogen ny klub, da hans lønkrav var lige høje, men Sociedad manglede en midtbane mand, og Sørensen var sikker på, at Nakamura nok skulle blive guld værd for Sociedad. "Det undrer mig, at ingen har villet betale Shunsukes trods alt høje løn, bare fordi han har haft to halvsløje sæsoner. Vi ved hvad Shunsuke står for, og jeg, og alle her i klubben, er sikre på, at Nakamura bliver en enorm gevinst for os. Hans skud er fremfor alt nået vi kan bruge."
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #184: 14 Jul 2008, 22:33 »

Dejligt køb Smiley

Er ikke et sekund i tvlvl om at han passer perfekt til den spanske liga, og det skud han har fidnes vel kun bedre hos Juninho Thumbs Up

En klar forstærkning og så enda på fri... Røverkøb Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #185: 14 Jul 2008, 22:52 »


Velkommen til den første, og forhåbentlig ikke sidste månedlige europa-cup update fra Sociedad. I denne måned var opgaven at spille sig i Champions League. Modstanderen var skotske Celtic, som også hungrede efter billetten til fodboldens himmerige.

Første kamp på Anoeta, skulle blive en ren fornøjelse for de spanske værter. Allerede efter små to minutter kombinerede Sociedad flot. Det udmyntede sig i et smukt Barnetta indlæg, som Jaiteh let kunne hamre i nettet med pandebrasken. Allerede hurtigt efter, var Sociedad tæt på, men først brændte Kezman en friløber, og så skød Sahar bolden over på returen. Duoen viste sig dog også fra den gode side, og Sahar behandlede flot en høj bold ind i feltet, skød på overliggeren, og Kezman fuldte op, og headede returen ind. Målet faldt lige inden overtiden i første halvleg, og blot 1 minut senere, scorede Kezman igen. Han braser igennem, og skuddet bliver ringe, men hårdt, og Boruc holder den ikke. 3-0, og ydmygelsen af skotterne var total.

I anden halvleg slappede Sociedad af, og gjorde sig klar til returkampen. I kampen i Glasgow, virkede Celtic håbløse, og de fik på ingen måde lagt det fornødne pres, for at fremtvinge de nødvendige mål. Faktisk var Sociedad oftere tæt på, via giftigt kontraspil, men de fik aldrig scoret. Kampen lignede længe en nulløsning, men med to minutter igen, fik Celtic frispark, og David Beckham, som Celtic har hentet hjem til europa igen, skruede bolden ind på velkendt vis, og gav dermed Celtic sejren. Men den samlede sejr, den fik Sociedad.

Sociedad er havnet i en meget mærkelig gruppe. Udover spanierne selv, tæller gruppen også giganterne Liverpool og AC Milan, samt upåagtede Brann Bergen. Mikkel Sørensen har lagt planen: "Jo altså, hvis vi skal være realistiske, så skal vi nok ikke regne med at gå videre. Og vi går da i første omgang også efter 3. pladsen, men vi giver alt hvad vi har, og måske kan vi overraske."
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #186: 14 Jul 2008, 22:56 »

Sådan! Sociedad tilbage i Champignon Ligaen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #187: 14 Jul 2008, 23:01 »

Sådan! Sociedad tilbage i Champignon Ligaen Thumbs Up

Ja, det er fedt!

Ny afstemning!!!
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #188: 14 Jul 2008, 23:04 »

hvad sværhedsgrad spiller du på ghert`?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #189: 14 Jul 2008, 23:05 »

hvad sværhedsgrad spiller du på ghert`?

Står i første indlæg... Er ret ringe, så plejer at spille på semi-pro.

Hvis jeg skifter til et større hold, så går jeg helt klart op på prof. Smiley
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #190: 14 Jul 2008, 23:07 »

okay hvis du kun spiller på semi prof, så burde du vinde CL Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #191: 14 Jul 2008, 23:07 »

okay hvis du kun spiller på semi prof, så burde du vinde CL Peace

Haha, så let er det ikke for mig...

Simulerer også nogle af kampene, for at give jer flere åpdates Wink
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #192: 14 Jul 2008, 23:08 »

heehe okay Smiley Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #193: 17 Jul 2008, 16:29 »

Jeg ved ikke hvor meget lyst jeg pt. har til dette spil/blog. Jeg tror jeg starter en ny op, og sætter denne på pause...

EDIT: Tror det bliver en lille hygge blog, som nok ikke får sin egen tråd. Ville det være en idé at jeg fortalte lidt en gang imellem i FIFA tråden?
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 16:31 af Ghertesteas » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #194: 17 Jul 2008, 16:34 »

Jeg ville ønske, du bloggede om Football Manager.

Det kunne blive stort med din grafiske kunnen og kreativitet, men ellers en skidegod blog.

Ærgerligt at du trykker på pause, lige når Champions League er kommet på menuen.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010