home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64757 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #165: 12 Jul 2008, 23:14 »

Man kan da ikke spille med kroner i FIFA Rullende Øjne

Jeg købte Kezman for 6,5 pund, og så regner jeg dem om til Kroner Smiley

Nej okay så.
Men hvordan kan du have så mange penge???
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #166: 12 Jul 2008, 23:15 »

Han er gud. Han kan alt, MichaelHarlev Cool
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #167: 12 Jul 2008, 23:19 »

Nej okay så.
Men hvordan kan du have så mange penge???

Som Sociedad har man 8 i stadion manager, og derfor får man mange penge. Smiley
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #168: 12 Jul 2008, 23:22 »

Rigtig fed blog, også om FIFA - SKØNT Opstemt!

Men jeg har dog et spørgsmål. Hvordan kan du have så mange penge ?! Shockeret
65 mio. for Kezman Shockeret 40 for Cassio. Shockeret

Jeg plejer at købe Cassio for 3-4 mio kr. ?!
Er det forskellen på PS3 og PSP?
Jeg tjener penge ved at signe spillere fra "Uden Kontrakt" og sælge dem lige når jeg har signet dem Wink! Har omkring 200 millioner pund på en Real Madrid karriere hvor alle spiller også udskiftere er over 90!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #169: 12 Jul 2008, 23:23 »

Jeg tjener penge ved at signe spillere fra "Uden Kontrakt" og sælge dem lige når jeg har signet dem Wink! Har omkring 200 millioner pund på en Real Madrid karriere hvor alle spiller også udskiftere er over 90!

Det trick bruger jeg også Smiley

Men det er tit, at man kan miste en masse penge, inden man sælger dem, pga deres psyko løn.. eller hvis man ikke får solgt dem, så så nemt er det ikke!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #170: 12 Jul 2008, 23:40 »

Nå okay så.
Vildt du har 8 i stadion manager Shockeret
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #171: 12 Jul 2008, 23:40 »

Lol fifa er så nemt. Du skal opgradere din kontraktforhandler. .. og så bare signe mange på fri transfer. Jeg fik ronaldinho til bif efter 2 sæsoner, og nu har alle på mit hold over 85...blandt andet har jeg aguero, dos santos og nasri osv... det er alt for let det spil...
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #172: 12 Jul 2008, 23:43 »

Lol fifa er så nemt. Du skal opgradere din kontraktforhandler. .. og så bare signe mange på fri transfer. Jeg fik ronaldinho til bif efter 2 sæsoner, og nu har alle på mit hold over 85...blandt andet har jeg aguero, dos santos og nasri osv... det er alt for let det spil...

Men man skal også huske at opgradere stadioenmanager, ellers kan man ikke tage lønningerne på de store spillere. Og det er ikke altid, a der er nogen gode "firtransfer" spillere Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #173: 13 Jul 2008, 00:25 »

Udskiftninger i det bagerste led

5.08.09, Real Sociedad

Real Sociedads trup var, trods de mange salg i vinters, stadig for stor, og i dag blev der tynget ud i den. Målmanden Riesgo, der var 1. målmand i lang tid, indtil Cassio kom, fandt sig en ny klub, i form af de spanske mestre Betis, som Sociedad også skal møde i Super Copa finalen. Betis betalte små 10 millioner kroner for målmanden, og gjorde dermed lidt af et scoop.

Udover Asier Riesgo, har Sociedad også sagt farvel til to mand fra det centrale forsvar. Victor Lopez er blevet skudt afsted til Albacete for små 5 millioner kroner. Victor fik slet ikke spilletid i den foregående sæson, og derfor var et skifte naturligt, for begge parter. Den sidste der siger farvel, er Carlos Martinez, som også er fra det centrale forsvar. Carlos Martinez har heller ikke fået meget spilletid, og da Numancia tilbød 2 millioner kroner for den 23-årige forsvarsspiller, var Sociedad og Carlos Martinez selv, ikke i tvivl.

Truppen blev dog også forstærket. Således kunne Sørensen stolt præsentere en lille brasillianer. Anderson Pico fra Gremio er en lille skudstærk back, og han skal prøve og erobre en plads på en af backerne. Han minder meget om Marcelo, som har haft kæmpe succes i Sociedad, så derfor måtte Sociedad slå til. Anderson Pico blev kåret til den bedste back i hjemlandets liga, og han søgte nye udfordringer, og ville gerne prøve sig af i europæisk fodbold.

Mikkel Sørensen var meget glad for handlerne: " Ja jeg er tilfreds. Vores trup var alt for stor, og med al respekt for Martinez og Victor, så var de ikke de vigtigste spillere i truppen. Så derfor var vu nød til at sælge dem videre, for at få tynget ud, tjene penge, og selvfølgelig hjælpe dem med deres karriere. Anderson Pico er en god tilføjelse. Han minder som sagt meget om vores finurlige back Marcelo, og det ville være en fornøjelse, at se de to kloner løbe ude på hver deres kant," sluttede Sørensen med et skævt smil.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #174: 13 Jul 2008, 00:32 »

God update Smiley specielt Grafikken er rigtig god Wink KIU
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #175: 13 Jul 2008, 00:50 »



Spændende køb, og gode salg Smiley

og som fc-hansen siger, (Og som jeg selv sagde på msn før)... Du styrer sku til det grafiske Thumbs Up...

Hold niveauet Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #176: 13 Jul 2008, 00:53 »

Tak til jer begge, og skal nok holde niveauet. Har stadig meget lyst til bloggen. I skal nok forvente et klubskifte sker Wink

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15077.msg453139#msg453139
« Seneste Redigering: 13 Jul 2008, 01:03 af Ghertesteas » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #177: 14 Jul 2008, 13:55 »

To unge mænd til Sociedad

20.08.09, Real Sociedad

I Sociedad havde man solgt 3 spillere, og fået 1 ind. I dag kunne man så annoncere, at to nye spillere kom til klubben. En offensiv midtbanemand, og en lille hurtig angriber, som på sigt ville blive store profiler, ihvertfald hvis man sprøger Mikkel Sørensen selv. Sociedad har skrevet kontrakt med den suveræne topscorer i den danske Superliga, David Williams fra Brøndby. David Williams var i en klasse for sig, og lavede over 20 mål. Mikkel Sørensen fortalte: "Davids spidskompetence er ikke ligefrem at score mål, men mere at skabe chancer for andre. At han præsterede at lave over 20 mål i den danske liga, til trods for at han egentlig ikke er en målmager, og at han gjorde netop det i en alder af blot 21 år, overbeviste os om, at han var en mand for os. Hvis vi arbejder lidt med hans målnæse, har vi en potentiel topscorertype, men der skal trænes først."
David Williams er hentet for svimlende 50 millioner kroner, og når dermed op i den højeste prisklasse, for danske salg.

Den anden gut der er blevet hentet, er PSV's lille offensive kreatør, Ismaël Aissati. Dermed bliver han genforenet med sin gode ven fra PSV tiden, brasillianske Cassio, og det var også en af de afgørende faktorere, i hans 40 millioner kroners skifte. "Jeg måtte videre fra PSV og søge nye udfordringer. Jeg havde mange tilbud, men Sociedad virkede som en klub, lige efter min smag. De spiller den fodbold jeg kan lide, og jeg får en masse holdkammerater på min egen alder. Især af det også dejligt at se Cassio igen, og nu skal vi jo træne sammen dagligt igen. Jeg glæder mig til at vise Anoetas publikum, hvad jeg kan," lød det selvsikkert fra hollænderen.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #178: 14 Jul 2008, 14:03 »

Hvordan ser din startopstilling ud ?

Og hvilken konsol er det du spiller på ?
Iøvrigt gode indkøb.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #179: 14 Jul 2008, 14:04 »

Hvordan ser din startopstilling ud ?

Og hvilken konsol er det du spiller på ?
Iøvrigt gode indkøb.

Når vinduet er smækket i, får i en trupupdate Wink
Spiller på min PSP Opstemt Opstemt
Tak, og der kommer mindst 1 mere Wink
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010