home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64462 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #195: 17 Jul 2008, 16:38 »

Tak Rosso.

Jeg har for ikke så længe siden købt Football Manager 2008, nærmere betegnet i går. Men jeg har ikke fået spillet det endnu, og vhis jeg skal lave en blog om det, skal jeg nok lige lære spillet at kende. Hvis jeg bliver grebet af FM igen, så kommer der en blog, men der var jo en grund til, at jeg stoppede med FM Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #196: 20 Jul 2008, 00:18 »

Hey allesammen.

Siden jeg ikke rigtig har lyst til at blogge om Sociedad mere, vil jeg gerne sprøger jer om noget:

- Ville det være en idé, at jeg kom med en årsupdaten om den kommende sæson, og så skiftede klub, for at få lysten igen, eller skal jeg helt stoppe denne historie?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #197: 20 Jul 2008, 00:21 »

Drop bloggen - og skriv om FM.. (:
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #198: 20 Jul 2008, 00:22 »

Drop bloggen - og skriv om FM.. (:

Er første lige begyndt på fm igen, så skal lige lære spillet før jeg prøver Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #199: 20 Jul 2008, 15:30 »

Sæsonen 2009/2010, Part I

Real Sociedad

Succes perioden fortsatte for Real Sociedad i den nye sæson. Man havde meldt ud før sæsonen, at man nu satsede klart mest på ligaen, og gik efter mindst at få medaljer, og helt klart gik efter guldet. ”Truppen er godt rustet til en mesterskabskamp, nu må vi bare se om de kan få evnerne frem!” sagde Mikkel Sørensen før sæsonens første kamp, 1-0 sejren over Athletic. I den måned, september, hentede man 2 sejre, og et nederlag, til Atletico Madrid på hjemmebane, mens man i Champions League, nok vil huske den legendariske sejr på San Siro mest. Derudover, spillede man 0-0, hjemme med Liverpool. Den gode start blev fuldt fint op i oktober. Én uafgjort, mod Deportivo, blev hentet, mens man fik to sejre, og tabte hjemme til Valencia. I CHL, dummede man sig stygt, da Brann formåede at score i overtiden til 1-1, på en dødbold, hvor alle snorksov.

November blev en måned med modsætninger. I ligaen tromlede man de andre hold ud af banen, men i CL tabte man først hjemme til Milan, og så på Anfield til Liverpool. I ligaen vil man nok mest huske kampenmod Villarreal på El Madrigal, hvor Villarreals forsvar brillerede gang på gang, med ekstremt ringe defensivt spil. Blandt andet fik Sociedad deres to første mål, via en Villarreal spiller, der lavede selvmål. Sejren lød på urrealistiske 0-6. Resten af kampene blev vundet, 3 kampe mod bundhold. I starten af december, fandt man sig selv i en solid situation. Sociedad lå på 3., og med en sejr over Barcelona i månedens første kamp, kunne Sociedad overtage 1. pladsen. Ben Sahar sagde ja tak, og nedlage Barcelona, med hans to mål, i 2-0 kampen på Anoeta. Endnu en gang fik man fuldt hus i LaLiga, og ved vinterpause, førte man med hele fem point, ned til Valencia på 2. pladsen, via to fremragende måneder. I CHL, måtte man tage til takke med 3. pladsen, da man kun fik 0-0 i Norge, men alle var tilfredse. I Copa del Rey, slog man Malaga ud af turneringen.

I Uefa cuppen, skal man møde en gammel kending. På sensationel vis, blev Sociedad igen trukket op af hatten sammen med Celtic FC, som man slog ud af CHL kvalifikationens 3. runde.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #200: 20 Jul 2008, 16:24 »

Hey allesammen.

Siden jeg ikke rigtig har lyst til at blogge om Sociedad mere, vil jeg gerne sprøger jer om noget:

- Ville det være en idé, at jeg kom med en årsupdaten om den kommende sæson, og så skiftede klub, for at få lysten igen, eller skal jeg helt stoppe denne historie?
Jaaaa!
Logged

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #201: 20 Jul 2008, 16:49 »

Rutinerede kræfter checker ind

Transfers, Real Sociedad

Sociedad har indtil nu, haft en super sæson. Nummer 1 i ligaen, og en 3.plads i CL gruppespillet, men truppen er nu blevet ramt af skader. Så mange, at klubben måtte ud og henter nye kræfter ind. "Altså, vores trup var egentlig bred nok, men p.g.a. skader og alt for lavt niveau, måtte vi altså ud og hente nogen spillere, og her lagde vi vægt på at finde spillere, der var gode nu, og spm havde rutine. Vi har nu fået to spillere, som er rutinerede og stærke, og som helt klart gør det nemmere for os, at kunne vinde mesterskabet," udtalte Mikkel Sørensen.

Men nu til spillerne, for dem har vi ikke nævnt endnu. Den første der blev præsenteret, var Lucho Gonzalez, mega profil i FC Porto. Sociedads centrale midt var meget tynd, efter skader til hele tre spillere, og dermed banede det vejen for Lucho, der også gerne ville prøve lykken i en større liga, og hans valg var naturligt. Et hold der lå nr.1, men som han alligevel ville have rimelig let ved at spille sig ind på.

Den anden forstærkning var af en lidt ældre støbning. Det seneste år har han spillet i Newcastles sort-hvide trøje, og ellers har han været en legende i Leverkusen. Hans navn er Bernd Schneider. En 37-årig midtbanemand, med kæmpe rutine, og et herligt spark. En mand med lederegenskaber. Kort sagt en mand, der forstærker Sociedad på nogen nye punkter. Bernd har kostet20 millioner kroner, mens Lucho var tre gange så dyr.

Derudover meddelte man, at man havde sendt to af klubbens marginalspillere, Novo og Garitano, til Malaga, for godt 12 millioner kroner til sammen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #202: 20 Jul 2008, 18:33 »

Sæsonen 2009/2010, Part II

Real Sociedad

Den nye år startede så dårligt som muligt for Real Sociedad. Real Madrid kom på besøg på Anoeta, og gav en sand lektion i bold. Real Madrid tæskede Sociedad med hele 0-3, en præstation der ikke ville holde til en bedre karrakter end 03. I den efterfølgende udekamp mod Osasuna, i Copa del Rey, fik man kun 1-1, og de mange skader på midbanen, også til nyindkøbet Lucho, var en af mange grunde til den dårlige start. Alligevel havde man lige så langt forspring, da Valencia havde dummet sig lige så tit. I udekampen mod Getafe, tog man et stort skridt ud af krisen. Ben Sahar lavede hattrick, og Sociedad vandt med hele 1-5. Men man måtte se sig selv slået ud af Copaen, da Osasuna vandt en flot 0-1 sejr på Anoeta, og dermed kunne Real Sociedad ikke forsvare deres titel. Efter exitten i cuppen, kunne man dog også tænke mere på LaLiga. Det gik dog ikke efter planen. Først tabte man hjemme til Espanyol, og på Mallorca spilelde man de bedste bold længe, men Mallorca var møg heldige, og fik 1-1. Blot en uge senere, møtte man igen Mallorca i ligaen, og her spillede man dem igen ud af banen. Denne gang var man bedre til at udnytte chancerne, og 2-0 sejren kom i hus.

Februar startede med sæsonens tredje møde mod det skotske storhold Celtic, i Uefa Cuppen. I udekampen sidste år, tabte Sociedad, men i denne kamp, var de overlegne. En stemsikker 3-1 blev hentet hjem,og man vra aldrig i tvivl om, hvem der ville vinde. Et par dage senere, fik man revanche mod Espanyol, da en 0-1 sejr blev hentet hjem i Katalonien, og dermed begyndte det hele at se meget bedre ud. I returen mod Celtic, fik man lusket en 1-1’er hjem, og dermed var Sociedad klar til endnu en tørn i Uefa cuppen, hvor man skal møde norkse Vålerenga. Selvom avanchementet blev fejret, vandt man alligevel 1-0 over Getafe, og pludselig var forspringet ned til 2. pladsen meget langt. Opturen blev ved, og to sejre, og en uafgjort blev hentet, hvor den ene sejr var over Vålerenga.


Marts blev også god, men ikke det vilde. Først kom man videre i Uefa cuppen, ved at vinder 2-0 i Norge, og i ligaen vandt man over Hercules og Betis, inden man rendte ind i en skidt periode. Først tabte Baskerlandets Stolthed 4-2 på Camp Nou, hvor Barcelona spillede Sociedad fuldstændig ud af banen i alle spillets facetter, og dernæst spillede man kun 1-1 med Tottenham, i Uefa cuppens kvartfinale. Et exit så dermed udtil at være undervejs. Inden måneden var omme, fik man dog lige hentet en sejr over Valladolid, der viste, at holdet stadig kunne.

April var en kort måned, men en sensationel sejr blev hentet. Sociedad var nede i kampen mod Spurs, men på vanvittig vis, fik spanierne hevet en sejr i hus på 0-2, og var dermed klar til semifinalerne mod Valencia i Uefa cuppen. I ligaen fik man en sejr og en aufgjort, så det var godkendt. I den første semifinale kamp mod Valencia, kom Sociedad ind i et voldsomt stormvejr. På Mestalla bankede Valencia Sociedad 3-0, og dermed var flagremusene så godt som videre.

Sæsonafslutningen lå lige foran Sociedad, og nu blev det afgørende. Maj startede skidt, et 0-3 hjemmenederlag til Villarreal, et exit af Uefa cuppen, og et uafgjort resultat på Mestalla. Og lige som man troede det ikke kunne blive værre, vandt Osasuna nok en gang på Anoeta. Sociedad viste dog klassen, og en sejr blev hentet i Levante, og en uafgjort kamp mod Deportivo spilelde man også. Barcelona tabte point i deres sidste kamp i Maj, og dermed kunne Sociedad vinde mesterskabet, med en sejr over Atletico, ude. Alvoren var gået op for begge hold, og en kedelig 0-0 blev det til. Både Atletico og Barca dummede sig dog igen i næste runde, og dermed var Sociedad mestre, allerede inden deres kamp mod Sevilla. De to sidste kampe tog man let på, og tabte dem begge, til Bilbao og Sevilla, men det var alle tydeligvis ligeglade med!

Der kom dog skår i glæden, da manager Mikkel Sørensen, annoncerede, at han stoppede som træner i klubben. Han søgte nye udfordringer, og takkede spillerne, fansene, og først og fremmest ledelsen, for den tillid, som de havde vist ham. Hvor Mikkel tager hen vides ikke, men vi følger op på sagen!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #203: 20 Jul 2008, 18:54 »

Nogle der har lyst til at kommentere? :-)

Anyway, afstemning oppe, om hvem jeg skal skifte til!
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #204: 20 Jul 2008, 18:56 »

Super lækker blog! Og nice lavet med billederne!
Hehe kan du ikk lære mig at lave det med billederne Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #205: 20 Jul 2008, 18:58 »

Super lækker blog! Og nice lavet med billederne!
Hehe kan du ikk lære mig at lave det med billederne Smiley

Du skal have imageready...
Hvis du har det, så søg på noget med "imageready animation tutorial" eller sådan noget :-)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #206: 20 Jul 2008, 19:12 »

har stemt FCK Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #207: 20 Jul 2008, 19:14 »

Flot, flot sæson, når man vinde mesterskabet med et undertippet hold. Thumbs Up

Stemmen gik til ÆFSE TVENTE!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #208: 20 Jul 2008, 19:16 »

Jeg har stemt på Palermo, da jeg mener der ville komme bedst grafik og bedst underholdning! Keep it up!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #209: 20 Jul 2008, 19:18 »

En stemme til Hartlepool herfra - altid godt med noget engelsk lower league!
Logged



Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010