home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64458 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #210: 20 Jul 2008, 19:25 »

Jeg ville ønske, du bloggede om Football Manager.

Det kunne blive stort med din grafiske kunnen og kreativitet, men ellers en skidegod blog.

Ærgerligt at du trykker på pause, lige når Champions League er kommet på menuen.

Fuldstændig enig med Rossonero.

Har dog stemt på FC Köln, da jeg synes det kunne være interessant. Palermo som andetvalg.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #211: 21 Jul 2008, 00:20 »


Palermo kunne her til morgen præsentere klubbens nye træner. En træner, som var uden klub, men ikke ret længe. En dansker, i det store udland. Succestræneren, Mikkel Sørensen. Sørensen har nydt stor succes i den baskiske klub, Real Sociedad, men sagde selv op, få dage efter klubbens flotte mesterskab. Grunden var, at han ville have nye udfordringer.

Nu er han altså havnet på Scicilien, hvor han skal tage over hos øens stolthed, Palermo, efter at succestræneren Stefano Colantuono, valgte at sige op af personlige årsager. Mikkel Sørensen glæder sig til at tage over hos de lyserøde boldspillere. "Det har været en utrolig mindeværdig tid i Baskerlandet, hvor jeg holdte af alle, lige fra vores fans, til spillerne, til ledelsen, ja helt til alle mennesker på gaden, som har taget rigtig godt imod mig. De var overraskende rolige, da jeg sagde farvel, de vidste, at jeg også måtte videre. Nu glæder jeg mig til udfordringerne i en mere taktisk liga, og jeg kan rigtig godt lide den spillertrup jeg har tilrådighed. Der er et godt mix af gamle og unge, boldkunstnere og sliddere, men jeg vil alligevel godt ud og forstærke os."

Chairman Maurizio Zamparini, lagde ikke skjul på sin begejstring over at have kapret en så talentfuld træner som Mikkel Sørensen. "Det er ikke altid, at ikke-italienere får lov at træne her i Støvlelandet, men vi var bare så overbeviste om Mikkels evner. Han har leveret noget fantastisk i Sociedad, og da han meddelte sit stop dér, var vi ikke i tvivl om, at det var ham, vi skulle have som afløser for Stefano Colantuono. Samtidig har han været god til at udvikle unge spillere, og gjort dem modne, noget som vi her i US Palermo ser som vejen frem, og vi er meget taknemmelige, hvis det lykkedes ham."

Palermo skal, allerede om to uger, spille første kamp i Champions League kvallen mod Hannover 96 fra Tyskland, men Mikkel Sørensen håber på et par unge forstærkninger, til en lidt for "gammel" midtbane. "Vi mangler lidt ung frækhed," lød det poetisk fra den danske succes.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #212: 21 Jul 2008, 00:33 »

Jajajajajajaajajaja jajajajaja Thumbs Up

Spændene klubvalgg Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #213: 21 Jul 2008, 00:35 »

Jajajajajajaajajaja jajajajaja Thumbs Up

Spændene klubvalgg Wink

Tak Anders :-)

Hvad siger i til den nye stil i layoutet? Synes jeg havde brug for noget nyt. Og der kommer IKKE hjemmeside åpdates om Palermo. :-)
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #214: 21 Jul 2008, 00:36 »

Tak Anders :-)

Hvad siger i til den nye stil i layoutet? Synes jeg havde brug for noget nyt. Og der kommer IKKE hjemmeside åpdates om Palermo. :-)
Stil og stil, altså. Det er jo bare som almindelige updates Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #215: 21 Jul 2008, 00:38 »

Stil og stil, altså. Det er jo bare som almindelige updates Wink

Jaja, men jeg har valgt at fokusere meget på sort Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #216: 21 Jul 2008, 01:27 »


Mikkel Sørensen søgte forstærkninger inden mødet med Hannover 96 i Champions League kvalifikationen, og det fik han. Fire spillere, to på fri transfer, en fra hans gamle klub, og en forsvarsspiller. Først og fremmest kom Yoan Gourcuff til på en fri transfer. Gorcuff havde skabt problemer i Milans trup, og derfor blev hans kontrakt ikke forlænget. Plaermo slog til, mens ingen andre ville. Gourcuff er en teknisk stærk fransk midtbanespiller, og derfor sammenlignes han også med den sublime Zinedine Zidane. Noget, som Gourcuff dog ikke bryder sig om.

Den anden spiller på fri transfer, var Marko Marin. Marko spillede før i Mönchengladbach, men han ville hellere til Palermo, og nægtede at forlænge sin kontrakt med den tyske klub. Marko er en offensiv spiller, der kan spille i både angrebet og midtbanen, og han har flere gange vist sit værd, på forskellige tyske ungdomslandshold. Han er ikke ligefrem en målsluger, men det vil Mikkel Sørensen hjælpe ham med at blive. Et andet talent der blev hentet, var Ferran Gallardo, fra Sociedad, Mikkels gamle klub. Gallardo er en blot 16-årig defensivmidt, men han spiller som en rutineret oprydder, og Sørensen ville bare have ham med sig, uanset hvad. Der er krummer i drengen, var hans første indskyddelse.

Sidste indkøb, var en forsvarsspiller, en brasilliansk forsvarsspiller, Thiago Heleno, der er hentet for omkring 25 millioner kroner i Cruzeiro. Kritikkere mener dog, at der er dumt at hente en brasser ind som forsvarsspiller, men Mikkel Sørensen er glad for Thiago og hans andre indkøb. "Jeg er ligeglad med hvad andre synes, så længe vi får succes! Gourcuff er et problembarn, men det var Nakamura også, da jeg hentede ham. Gourcuff er en spiller, med et stort talent, og vi skal nok få ham til at tage sig sammen, og tænke på det han er bedst til, spillet med bolden. Marko er også en meget stærk spiller at få gratis til klubben. Der er fedt, at det eneste han absolut ville, var at prøve sig i Palermo, og jeg forventer, at hans glæde for at være her, spiller ind, og at han leverer en solid indsats. Jeg forventer også at Thiago Heleno får stor succes, og jeg er sikker på, at dem der hele tiden taler om skrønen med brassilianere i forsvaret er dårlige, tager fejl, og må æde deres ord i sig igen, når de ser Thiago forsvare. Gallardo er et meget stort talent, kun 16, men virker som en der har været med længe. Hvor jeg end tager hen, vil jeg altid gå efter at få ham, da jeg mener, at han kan en stor spiller."
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #217: 21 Jul 2008, 10:20 »


August blev en formidabbel måned at starte ud med - Palermo hev kort sagt sejre hjem, som man selv skifter sokker. Første match sæsonen bød på, var en hjemmekamp, i Champions League kvalifikationen. I mestrenes liga, er der stor forskel på succes og fiasko, og det virkede som om, at begge mandskaber havde forstået det. På hver deres måde!

For Palermo lagde ud i det velkendte stormspil, som Mikkel Sørensen er kendt for, og det gav hurtigt mange tilbud, foran mål. Blandt andre Edison Cavani, der gang på gang formåde at komme til afslutninger. Allerede efter små 8 minutters spil, drønnede han igennem, og siden havde han 4-5 store chancer en-mod-en med Robert Enke, men målet skulle først falde med et kvarter igen. Her var det Amauri, der kom fri på kanten af feltet, han trak ind mod målet, og bankede den ned i hjørnet. Og selvsamme Amauri, havde chancen i overtiden, men bolden blev ikke sendt godt nok afsted.

Returopgøret i Tyskland bød på samme opskrift. Palermo lagde ud i et hårdt og tungt pres, og det gav lynhurtigt bonus. Efter fem minutter, er Diana fri, og han takker for tilliden, ved at banke bolden op i hjørnet. Og det skulle blive helt afgjort, allerede efter 10 minutter, for dér kom Cavani fri. Alle indstillede sig på endnu en brændt chance, og endnu et skår i mandens selvtillid, men bolden blev overlegent trillet ind. Palermo vinder sikkert 0-3, via en scoring til sidst af nu top skarpe Edison Cavani, der bankede bolden op i krogen.

Serie A fik også en god start. Efter de to tætte Hannover 96 kampe, mødt man Sampdoria hjemme, og Amauri sikrede en sejr, i sæsonens første kamp i den hjemlige liga. I 2. runde ventede noget lidt værre, da Roma tog i mod. Palermo sjokerede dog en hel nation, ved at tæske Roma, via et super mål af Bresciano, og en friløbs scoring af bomberen Cavani. Til sidst lavede Palermo dog én dum fejl, og det udnyttede Francesco Totti til at score, men det nyttede intet, da kampen var forbi minuttet efter.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #218: 21 Jul 2008, 10:33 »

2 gode updates og fedt med en sejr over Roma!

KIU Thumbs Up
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #219: 21 Jul 2008, 13:54 »

Babababam im <3 it! Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #220: 01 Aug 2008, 21:52 »

Har du en update på vej Gherten? Rullende Øjne

Nå, men du fortjener lidt ros. Du er blevet en rigtig god skribent siden du startede og grafikken er jo topklasse. Flotte resultater du fik med Sociedad og fedt skifte til Palermo. Thumbs Up

Håber du fortsætter! Thumbs Up
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #221: 01 Aug 2008, 21:55 »

Alt for mange stavefejl, men gode resultater. Glæder mig til at høre mere om Palermo.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #222: 01 Aug 2008, 21:56 »

Jeg ved ikke om den fortsætter, har ikke helt motivationen til det lige nu.

Elne, tak for kritikken, men kan du ikke finde nogen eksempler? Peace
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #223: 01 Aug 2008, 22:28 »

sjokerede = Chokerede
mødt(e) man Sampdoria (tastefejl, lidt for hurtigt) Smiley
drønnede = drønede
formidabbel = formidabel

Et udpluk af dem.

Men utrolig flot grafik!!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
« Svar #224: 01 Aug 2008, 22:42 »

sjokerede = Chokerede
mødt(e) man Sampdoria (tastefejl, lidt for hurtigt) Smiley
drønnede = drønede
formidabbel = formidabel

Et udpluk af dem.

Men utrolig flot grafik!!

Jeg så dem også lige selv, tak for din tid! Thumbs Up

Tak Wink
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010