home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  2 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64868 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #150: 12 Jul 2008, 03:51 »

Har lige læst det igennem.. og hvor er det dog godt!!

Go Ghert! Peace
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #151: 12 Jul 2008, 11:22 »

Har lige læst det igennem.. og hvor er det dog godt!!

Go Ghert! Peace

Tusind tak skal du have, Nico Wink

Jeg regner med, at i får den afgørelse på sæsonen i dag. Vi mangler to måneder og en pokalfinale. Ved godt jeg sagde det samme igår, men i dag SKAL jeg have gjort denne sæson færdig!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #152: 12 Jul 2008, 20:13 »



Der kommer update om pokalfinalen for sig selv Wink
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #153: 12 Jul 2008, 20:32 »

Flot, flot 4. plads! Og så endda kun 2 point fra en 2. plads, men det er stadig en meget fin 4. plads!
Tillykke med CL-kval Wink
Glæder mig til at høre mere om Copa Del Rey finalen Tunge
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #154: 12 Jul 2008, 20:39 »

Flot, flot 4. plads! Og så endda kun 2 point fra en 2. plads, men det er stadig en meget fin 4. plads!
Tillykke med CL-kval Wink
Glæder mig til at høre mere om Copa Del Rey finalen Tunge

Jeg er ikke helt sikker på om der er CL kval i FIFA, så måske er jeg bare direkte kvallet Thumbs Up

Og du hører om CdR finalen i awten Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #155: 12 Jul 2008, 20:50 »

Det lyder superb! Peace
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #156: 12 Jul 2008, 21:05 »

Rigtig fed blog, også om FIFA - SKØNT Opstemt!

Men jeg har dog et spørgsmål. Hvordan kan du have så mange penge ?! Shockeret
65 mio. for Kezman Shockeret 40 for Cassio. Shockeret

Jeg plejer at købe Cassio for 3-4 mio kr. ?!
Er det forskellen på PS3 og PSP?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #157: 12 Jul 2008, 21:10 »

Rigtig fed blog, også om FIFA - SKØNT Opstemt!

Men jeg har dog et spørgsmål. Hvordan kan du have så mange penge ?! Shockeret
65 mio. for Kezman Shockeret 40 for Cassio. Shockeret

Jeg plejer at købe Cassio for 3-4 mio kr. ?!
Er det forskellen på PS3 og PSP?

Man kan da ikke spille med kroner i FIFA Rullende Øjne

Jeg købte Kezman for 6,5 pund, og så regner jeg dem om til Kroner Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #158: 12 Jul 2008, 22:24 »

Sociedad satte smukt punktum på sæsonen

28.07.09, Real Sociedad

Det har været en sublim sæson af Mikkel Sørensens unge tropper, men en kamp manglede, for de blå og hvid stribede. Pokalfinalen mod Valencia på Camp Nou, som også var klubbens primære mål at nå, ud over at overleve i LaLiga, skulle man lige spille, inden en fortjent ferie ventede, for det talentfulde hold. Begge hold stillede i deres normale hjemmetrøjer, og stadion var delt op i en stor orange del, og en lille blå del. Mikkel Sørensen kom med denne kommentar før kampen: "I dag har vi ikke meget på spil. Vi har nået alle vores mål. Valencia derimod nåede ikke at komme i Champions League, og de er også tvunget til at levere noget specielt hvert år, som at vinde en titel. De skal gansk enkelt vinde, men vi kan spille frit. Og når vi spiller frit, er vi bedst. Spilelrne ved dog også hvad de kan vinde, så de vil gå friskt til den fra start til slut."

Kampen startede meget nervøst for Sociedad. Efter 2 minutter legede David Villa lidt med Felipe, men brasillianeren nåede at redde situationen, inden den blev farlig. Blot 3 minutter senere, så det udtil, at Real Sociedad havde fundet sig til rette på Camp Nous smukke plæne. Kurtulus fik et godt skud sendt afsted, lige uden for feltet, men veteranen Canizares, reddede bolden, så den røg ud til hjørnespark. Derefter fulgte 10 kedelige minutter oppe på midtbanen, hvor intet rigtig skete, men pludselig kom Kezman fri via en lang løbe tur. Vinklen var dog kun lige til at få et hjørnespark, via et skud. Efter det kom endnu en skidt periode, men efter en halvtimes tid, fik Villa sendt et drøn af en afslutning afsted. Den så ud til at gå ind, men Cassio reddede flot. Hurtigt efter Villas superskud, kom Jaiteh frem til en god skudchance, lige uden for feltet. Det flotte skud blev dog nok en gang reddet af den karismatiske Santiago Canizares.

Efter 35 minutter skete der endelig noget afgørende. Ben Sahar var i kamp med to forsvarsspillere inde i feltet. Den kamp vandt Ben Sahar, men lige da han skulle skyde, fældede Raul Albiol ham, og dommeren var hurtig til at give straffe.
Men underligt nok, slap Albiol med en advarsel. Kezman var sikkerheden selv på straffe, og han lagde den op i nettaget, til en fortjent nok 1-0 føring. Valencia svarede dog alt for hurtigt igen. 5 minutter senere lå bolden bag Cassio i Sociedads net. Villa havde lavet en tunnel på Caceres, og var iskold foran mål, og scorede dermed til udligning, 1-1. Lige inden pausen ramte Sahar uheldigt nok overliggeren.

I anden havleg var Sociedad klart bedst. Allerede fra start makerede Kezman sig med en masse afslutninger, men han kunne ikke rigtig finde vej til netmaskerne. Valencias offensiv var helt væk, og den producerede absolut intet. Kezman blev ufortrødent ved med at søge et mål, og det lykkedes han faktisk også, efter 65 minutter. Her kommer han en-mod-en med Miguel. Kezman vandt duellen via en smark finte, og da han mødte Canizares, blev bolden lag perfekt over i det lange hjørne, til trods for en sprællemand, der dækkede næsten hele målet. Efter målet virkede Valencias hold meget slidt, og uden tro på det hele, og Kezman sled sig gang på gang igennem, og fik nye hjørne spark. Afgørelsen faldt dog igennem normalt spil. Kezman slog en intelligent stikning til Ben Sahar, der smukt lagde bolden over i hjørnet, og sikrede dermed Real Sociedad Copa del Rey titlen, år 2009!
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #159: 12 Jul 2008, 22:28 »

YEEEEEEEEEES! Resultatet kunne jo ikke være meget bedre! Flot! Dejligt at se Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #160: 12 Jul 2008, 22:30 »

YEEEEEEEEEES! Resultatet kunne jo ikke være meget bedre! Flot! Dejligt at se Opstemt

Opstemt

Jeg bliver i Sociedad, så der kommer nok snart nogle handler, og også en update om 3. Kvalrunde til CL, mod Celtic FC Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #161: 12 Jul 2008, 22:31 »

God update, og tillykke med polakken, og 4 pladsen... Opstemt

Bliver godt med Cl bold til næste sæson Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #162: 12 Jul 2008, 22:32 »

God update, og tillykke med polakken, og 4 pladsen... Opstemt

Bliver godt med Cl bold til næste sæson Thumbs Up

Tak Smiley

Vi må da håbe, at jeg kan slå Celtic ud af 3. runde så Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #163: 12 Jul 2008, 22:36 »

Tak Smiley

Vi må da håbe, at jeg kan slå Celtic ud af 3. runde så Wink
Tja når jeg kunne slå dem 3-1 med wolfsburg, kan du vel også  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #164: 12 Jul 2008, 22:53 »

genialt lavet det grafik med resultatet nede i højre hjørne i sidste update (;
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010