home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 144 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64891 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #120: 07 Jul 2008, 22:50 »

Kanon update!
Logged

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #121: 08 Jul 2008, 11:15 »

Sociedad sælger ud
16.01.09, Real Sociedad

Real Sociedad havde alt for mange halvgode spillere i truppen, og i det hele taget bare for mange. Så her til morgen kunne de meddele, at de havde slogt hele 4 spillere, plus én udlejning. Udlejningen er det afrikanske talent, Sribor, der smutter til Sevilla B, indtil sæsonen er slut. En god løsning for alle parter. Men andre spillere ser man ikke foreløbig hos Sociedad. David Vaughan blev solgt for 3 millioner kroner til Getafe, den wallisiske kantspiller har ikke fået meget spilletid i sæsonen, og derfor var et skifte nødvendigt.

Udover David Vaughan, blev Gerardo også skudt afsted til en ligarival. Den aldrende højreback var kørt i stå hos Sociedad, og Recreativo kom hurtigt med et bud på 1 mio. kroner, som Sociedad fant ganske fint, for en 33 årig spiller. Derfor kom en handel istand, til stor tilfredshed for Gerardo, der søgte nye udfordringer.

To spillere røg til Segunda, to spiller der ikke var gode nok til Sociedad. I Alaves havde man og store planer med Gari, og de bød hele 10 mio. kroner for midtbane manden, og det kunne Sociedad ikke afslå, for en marginalspiller. Dani Estrada var den anden mand, og han skifter til Hercules CF for omkring 3-4 mio kroner. Dermed fik Sociedad trimmet truppen, og gjort en del spillere gladere. Der skal dog nok komme indkøb!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #122: 08 Jul 2008, 13:17 »

Sociedad sælger Skoubo!
21.01.09, Real Sociedad

Her til formiddag, kunne Real Sociedad meddele endnu mere på spillerfronten. Man havde blot 5 dage forinden, solgt hele fire spillere, og lejet en ud. Man startede med at fortælle, at afrikaneren Etheringthon, var blevet lejet ud til Sevilla B, og dermed blev genforenet med sin kammerat, Sribon.

De store nyheder kom dog også. Morten Skoubo var blevet solgt til ligarivalen, Espanyol, for omkring 16 millioner kroner. Årsagen til skiftet, var, at Skoubo var oppe i alderen, og man søgte en ny stjerne angriber. Da Espanyol tilbød det dobbelte af Skoubos værdi, var Sociedad hurtige til at sige ja tak. Mikkel Sørensen udtalte sig om skiftet: "Morten skal have en stor tak for det flotte arbejde i klubben, men efter begge parters ønkse, fandt vi en ny klub. Vi er glade for, at vi kan få så mange penge for ham, og nu skal vi have en stjerne angriber. Igen tak til Morten for den fantastiske tid."
Det var ikke muligt at få en kommentar fra Morten Skoubo selv, da han var rejst til Catalonien, for at bliver præsenteret.

Pressemødet var dog ikke slut. Salen var tavs efter man hørte om salget af Skoubo, topscoreren i sidste sæsons Segunda Division, men Sociedad kunne nu byde en tilgang velkommen. Ind ad døren trådte en ukendt spiller. Mikkel Sørensen forklarede, at han hed Cassio, og kom fra PSV Eindhoven. "Han er et stort keeper talent, og det er rent uheld for ham, at en så god målmand som Gomes, allerede spillede i PSV. Her vil han blive fast målmand fra Februars start, og det fik ham til at skifte til os. Cassio er uden tvivl en kommende klasse målmand."
Real Sociedad har da heller sparet på pengene, og de har sendt op mod 40 millioner kroner til Eindhoven, for at få den unge målmand.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #123: 08 Jul 2008, 13:23 »

Nooooo! Den eneste dansker i klubben, og så bliver han solgt Skuffet
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #124: 08 Jul 2008, 14:02 »

Nooooo! Den eneste dansker i klubben, og så bliver han solgt Skuffet

Vi har da mig Hævet Øjenbryn
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #125: 08 Jul 2008, 15:38 »

Vi har da mig Hævet Øjenbryn
We want a player! Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #126: 08 Jul 2008, 23:52 »

Serber afløser Skoubo
31.01.09, Real Sociedad

Efter salget at Morten Skoubo, fortalte manager Mikkel Sørensen, at klubben ville gå efter en stor angrebstjerne. Dagen før transfervinduet smækkede i, blev han så officielt hentet. Navnet er Mateja Kezman, en serber, der på det seneste har været lidt, af en nomade.

Kezman var en kæmpe stjerne i PSV, og spillede nogle flotte sæsoner, en af dem scorede han flere mål, end han spillede kampe. Da Mourinho tog over hos Chelsea, blev Mateja hentet til klubben, og den først store test i hans karriere blev indledt. Men Kezman fejlede, og fik mindre og mindre spilletid. Så efter den sæson skiftede han til Atletico. Her gik det heller ikke godt, og derfor kom han til Fenerbache, hvor han er kommet nogenlunde tilbage på sit gamle niveau.

Nok en gang er han skiftet klub, men han er denne gang helt sikker på, at han har gjort det helt rigtige: "Oh ja, der har været mange skifter for mig. Her i vinduet havde jeg også tilbud fra min gamle klub PSV, og hjemme fra Serbien, men jeg vil så gerne vise, at jeg kan bombe i en stor liga. Sociedad passer mig godt. De spiller flot fodbold, og angriberne får mange chancer, og hvis jeg selv skal sige det, så er min styrke, at jeg er en sikker afslutter."

Mikkel Sørensen lod ikke skjul på, at Kezman var en drømmesigning i hans optik. "Det kunne dårligt være bedre. Jeg har altid kunne lide Mateja, og jeg beundrer hans scoringssnit, især for PSV. Vi har brug for en bomber, til at spille sammen med Ben Sahar, og vi har her fået en meget kompetent en af slagsen."

Mateja Kezman er købt for den nette sum af 65 millioner kroner.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #127: 09 Jul 2008, 00:05 »

En udemærket sign., men hent nogen danskere i stedet crazy
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #128: 09 Jul 2008, 00:07 »

En udemærket sign., men hent nogen danskere i stedet crazy

Der er INGEN danskere der kan spille bold crazy

TT tror jeg nok der skal komme noget med danskere senere i denne blog! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #129: 09 Jul 2008, 00:11 »

ÅPDATE!!!6

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #130: 09 Jul 2008, 00:15 »

Der er INGEN danskere der kan spille bold crazy

TT tror jeg nok der skal komme noget med danskere senere i denne blog! Wink

Jon Dahl ka' crazy

Thumbs Up

Det ser godt ud, selvom resultaterne svinger noget Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #131: 09 Jul 2008, 00:16 »

Jon Dahl ka' crazy

Thumbs Up

Det ser godt ud, selvom resultaterne svinger noget Skuffet

Ja men LaLiga er tæt, og med et par sejre kan vi let ligge nr.1 igen Grin
Ej, vi går efter top6, men aller mest Copa del Rey titlen Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #132: 09 Jul 2008, 00:30 »

Hør er, hvis jeg skal følge med kræver jeg danskere på dagsordenen ticked off

Ej spøg til side, det er et fint salg, og en god erstatning Cool..

Og "udemærket" resultat...

For ik at give dig storhedsvanvid( Du er jo fck'er Rullende Øjne), vil jeg kalde dine åpdates bestået Wink  Opstemt Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #133: 09 Jul 2008, 00:31 »

Hør er, hvis jeg skal følge med kræver jeg danskere på dagsordenen ticked off

Ej spøg til side, det er et fint salg, og en god erstatning Cool..

Og "udemærket" resultat...

For ik at give dig storhedsvanvid( Du er jo fck'er Rullende Øjne), vil jeg kalde dine åpdates bestået Wink  Opstemt Grin

Men det får du ikke, der er nok af mig til jer alle Djævel Hævet Øjenbryn

Ja, ikke? Hævet Øjenbryn

 Forseglede Læber
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #134: 09 Jul 2008, 00:35 »

Men det får du ikke, der er nok af mig til jer alle Djævel Hævet Øjenbryn

Ja, ikke? Hævet Øjenbryn

 Forseglede Læber
Kys Hævet Øjenbryn

Men forventer at kvaliteten opretholdes Wink Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010