home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: BLOG: Forza Aquile! (tidl. Sociedad)  (Læst 64952 gange)
Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #90: 06 Jul 2008, 17:24 »

Hvornår kommer den næste update, Ghert? Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #91: 06 Jul 2008, 17:32 »

Hvornår kommer den næste update, Ghert? Peace

Er gået lidt død i den, så ved ikke om der kommer mere Skuffet

Men regner med, at en ny blog lander senere på dagen Cool
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #92: 06 Jul 2008, 17:34 »

Øv Skuffet Det ville ellers havde været klasse at se hvordan du ville gøre det i La Liga Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #93: 06 Jul 2008, 17:35 »

Der er en afstemning oppe. Men ejg må erkende, at de at du trak bloggen frem igen, gav mig motivation Opstemt

...og det ser ud til at jeg bare skal stoppe Opstemt
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #94: 06 Jul 2008, 17:37 »

No way! Du skal fortsætte! Opstemt
- Det er da dejligt at være en motivationsfaktor for dig Cool Grin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #95: 06 Jul 2008, 18:11 »

Midtbanen forstærket for baskerne
20.08.08, Real Sociedad

Tamas Priskin var et vigtigt og godt køb, i processen om at gøre Sociedads trup bred med klassespillere, men midtbanen trænkte til en overhaling. Ledelsen og Sørensen nåede at gøre samtlige fans nervøse over midbanens situation, inden de nogle uger før vinduet smækkede i, hentede to klassespillere til midtbanen. Der er tale om en kantspiller og en defensiv midtermand. To spillere med forskellige kvaliteter. Der er tale om Tranquillo Barnetta og Serdar Kurtulus.

Tranqullio Barnetta er et af schweizisk fodbolds største håb. Den skudstærke kantspiller har allerede vist sine kvaliteter for Leverkusen i Bundesligaen, men valgte istedet Sociedad. Han kommer på en fri transfer. Årsagen til skiftet fortæller han om: "Det har været en fed tid i Leverkusen, men på den anden side, så havde jeg brug for at gå et skridt op. Måske er klubberne lige gode, men den spanske liga er, med al respekt for Bundesligaen, en tak bedre. Hos Sociedad får jeg fast spilletid i LaLiga, som passer rigtig godt til mit spil, hvis jeg selv skal sige det."

Serdar Kurtulus er også et stort håb i sit hjemland, Tyrkiet. Han har i en unge alder vist storspil på Besiktas' defensive del af midtbanen, og derfor var et skifte til en af de store ligaer, naturligt. Ihvertfald i følge ham selv: "Der er kommet mange gode spillere til Tyrkiet de senere år, men mange af de bedste spillere i verdenen, render rundt hernede i spanien, og jeg vil måle mig overfor de aller bedste. Jeg vil huskes som en spiller, der kunne sætte de største spillere ud af kampene, og en spiller, som var frygtet. For at bevise jeg kan det, skal jeg spille mod de bedste hver eneste weekend, og derfor måtte jeg sige farvel til Besiktas, selvom det var svært." Serdar Kurtulus er hentet for omkring 18 millioner danske kroner.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 21:06 af Ghertesteas » Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #96: 06 Jul 2008, 19:12 »

Der er nogle små stavefejl, men det er ikke noget som har den store betydning. Rigtig flot indlæg igen, igen, igen.. Wink
Dine indkøb ser også yderst fornuftigt ud, så nu sidder jeg og nok også et par af de andre brugere, bare på at du får tæsket La Liga Wink Cool
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #97: 06 Jul 2008, 21:07 »

Der er nogle små stavefejl, men det er ikke noget som har den store betydning. Rigtig flot indlæg igen, igen, igen.. Wink
Dine indkøb ser også yderst fornuftigt ud, så nu sidder jeg og nok også et par af de andre brugere, bare på at du får tæsket La Liga Wink Cool

Håber da på en top-6 placering, så vi kan spille europabold, næste season Wink
Ellers går vi efter Copa del Rey Djævel
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #98: 06 Jul 2008, 21:11 »

Det kunne være rigtig fedt! Cool
Vind noget sølvtøj så er jeg sgu glad! Grin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #99: 07 Jul 2008, 01:18 »

Real Soceidad har truppen klar!
01.09.08, Real Sociedad

MÅLMÆND: Asier Riesgo, Claudio Bravo.



FORSVAR: Gerardo García, Martin Caceres, Felipe, Marcelo, Ion Ansotegui, Xabi Castillo, Carlos Martinez, Victor Lopez, Mikel Gonzalez.



MIDTBANE: Gari Uranga, Gaizka Garitano, Tijan Jaiteh, David Vaughan, Mikel Aranburu, Xabi Prieto, Álvaro Novo, Tranquillio Barnetta, Serdan Kurtulus, Gorka Elustondo, Dani Estrada, Dalibor Stevanovic.



ANGREB: Ben Sahar, Morten Skoubo, Oskitz Estefania, Tamas Priskin, Iñigo Díaz de Cerio.






*Updaten er bedst i firefox!
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #100: 07 Jul 2008, 01:23 »

Ved du hvad Gherte?. Denne fifa blog har faktisk gjort mig så ivirg efter at spille FIFA igen, at jeg vil måske gå i dine fodspor, Smiley.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #101: 07 Jul 2008, 01:26 »

Ved du hvad Gherte?. Denne fifa blog har faktisk gjort mig så ivirg efter at spille FIFA igen, at jeg vil måske gå i dine fodspor, Smiley.

Sådan en kommentar gør en smigret! Tak for det Smiley

Og bare kom med den blog. Så kan vi få inspiration fra hindanden Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #102: 07 Jul 2008, 01:28 »

UTROLIG dejligt at få et overblik over din trup. Og som sagt før. Jeg glæder mig til at se hvad du kan opnå i La Liga. Sååå.. Kan du så se at komme igang! Opstemt
Men lækker updaten. Nu har jeg et overblik over truppen igen, som i øvrigt ser rigtig fornuftig ud Wink


Ved du hvad Gherte?. Denne fifa blog har faktisk gjort mig så ivirg efter at spille FIFA igen, at jeg vil måske gå i dine fodspor, Smiley.

Ærlig talt, så tror jeg ikke den kommer op på vores kære Gherts niveau. Det er jeg ked af at sige Forlegen

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #103: 07 Jul 2008, 01:30 »

UTROLIG dejligt at få et overblik over din trup. Og som sagt før. Jeg glæder mig til at se hvad du kan opnå i La Liga. Sååå.. Kan du så se at komme igang! Opstemt
Men lækker updaten. Nu har jeg et overblik over truppen igen, som i øvrigt ser rigtig fornuftig ud Wink


Ærlig talt, så tror jeg ikke den kommer op på vores kære Gherts niveau. Det er jeg ked af at sige Forlegen



Tak GH Opstemt Ja det var godt med en lille update om min trup, for jeg beskriver den jo ikke meget!

Men han skal bare komme med den anyway, kunne være sjovt!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BLOG: Vamos Erreala
« Svar #104: 07 Jul 2008, 10:41 »

Scouting
Talentarbejdet, Real Sociedad

I FIFA 08, kan man jo scoute i forskellige dele af verden, og her vil jeg skrive de spillere, som jeg har hentet hjem til Spanien, via min scout. Mange af disse spillere bliver sikkert ikke til noget, men kunnne være sjovt, hvis nogen gør! Husk at tjekke dette indlæg, da det bliver opdateret, jeg skal nok huske og henvise jer, når der sker noget.

Ohon Sribor, Midtbane, scoutet i Afrika.

Rating ved scouting: 50
Nuværende Rating: 54
Alder ved scouting: 18
Nuværende Alder: 19

Dylon Etheringthon, Midtbane, scoutet i Afrika.

Rating ved scouting: 50
Nuværende Rating: 53
Alder ved scouting: 20
Nuværende Alder: 20

Ferrán Gallardo, Midtbane, scoutet i Spanien.

Rating ved scouting: 53
Nuværende Rating: 53
Alder ved scouting: 15
Nuværende Alder: 15
Alexander Samsurov, Angriber, scoutet i Spanien.
Rating ved scouting: 56
Nuværende Rating: 56
Alder ved scouting: 17
Nuværende Alder: 17
« Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 14:25 af Ghertesteas » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010