home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89484 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #195: 09 Mar 2009, 16:23 »

Nu hiver jeg lige et citat ud af en bog: "Desuden er der stærke energifelter inden for cirklerne der har de førnævnte virkninger. Matematikeren Gerald Hawkins opdagede, at størrelsen af mange cirkler har samme indbyrdes forhold som intervallerne i en toneskala. Begge forskere udelukke, at de skulle være menneskers værk." - Om korncirkler. Så fik vi vidst slået det plads? Peace Og til det med opvarmningen: det sker i ca. 30 sek., og temperaturen er på over 500°C - det kan noget menneske eller nogen menneske-opfundet maskine vel næppe gøre?

er enig i alt det andet, men lige her må jeg komme med en indskydelse..

Jeg har hørt at man har skabt maskiner der kan skabe samme temperatur som der er på solens overflade.. Det er dog en kæmpe maskine og at de har slæbt noget i den retning ud på en mark uden at blive set på noget tidspunkt anser jeg for værende usandsynligt Smiley

Arh, næppe. Du gjorde måske.


Syntes nu ellers det er et ret godt bevis som den gode Musalho fremfører her Peace.. Det giver i hvertfald bare næring til tanken om at de ikke kommer fra mennesker... Og hvis de ikke kommer fra mennesker hvad så...

Og nej ikke naturfænomen som der blev sagt i går, for jeg kender ikke et der kan frembringe sådanne forhold.. Men hvis andre kender må de gerne oplyse mig, jeg er altid modtagelig for ny viden Peace

Men er det ikke naturfænomen hva så... En ting kan jeg i hvertfald efter lang tids dybdegående research konkludere..

De laver ikke sig selv Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #196: 09 Mar 2009, 16:29 »

g00n@

Eller nogen andre..

Beviserne på, at disse korncirkler og "magien" omkring dem ikke er konstrueret (?) af mennesker, er efterhånden talrige - vi har ikke fået ét eneste tegn på, at de er lavet af mennesker, så jo, jeg tror vidst godt, vi kan konstatere, at de IKKE er lavet af menneskehænder.. Med mindre du eller nogen anden snart kommer med noget, der kan bruges? Det med at mønstrene kan laves af mennesker; ja, flot, men det ændrer ikke på, at der er så meget andet dertilhørende, som vi ikke kan lave ved disse mønstre.


Jeg har hørt at man har skabt maskiner der kan skabe samme temperatur som der er på solens overflade.. Det er dog en kæmpe maskine og at de har slæbt noget i den retning ud på en mark uden at blive set på noget tidspunkt anser jeg for værende usandsynligt Smiley

Hehe, det vidste jeg så ikke lige, men at den laver disse mønstre uden at beskadige dem, kun bøje dem, anser jeg for usandsynligt - også at den skaber disse "kræfter" under opvarmningen.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:31 af BenMusalho » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #197: 09 Mar 2009, 16:48 »

g00n@

Eller nogen andre..

Beviserne på, at disse korncirkler og "magien" omkring dem ikke er konstrueret (?) af mennesker, er efterhånden talrige - vi har ikke fået ét eneste tegn på, at de er lavet af mennesker, så jo, jeg tror vidst godt, vi kan konstatere, at de IKKE er lavet af menneskehænder.. Med mindre du eller nogen anden snart kommer med noget, der kan bruges? Det med at mønstrene kan laves af mennesker; ja, flot, men det ændrer ikke på, at der er så meget andet dertilhørende, som vi ikke kan lave ved disse mønstre.
Hehe, det vidste jeg så ikke lige, men at den laver disse mønstre uden at beskadige dem, kun bøje dem, anser jeg for usandsynligt - også at den skaber disse "kræfter" under opvarmningen.

Du kan jo overhovedet ikke kalde dig ekspert på det her område og derfor kan du heller benægte at de er menneskeskabte. Muligvis har du set nogle nogle vildt manipulerede dokumentarer, men der kan sgu være så mange ting ved de her koncirkler. Så længe jeg ikke har set en såkaldt alien, så tror jeg ikke en meter på at en grøn slimet ven skulle have leget rundt med høg.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #198: 09 Mar 2009, 16:52 »

Men hvis du så fint kan afvise vores teori uden at komme med et eneste modargument, vil jeg da have lov at spørge..

Hvordan er de så lavet Smiley

Og hvor har BenM kaldt sig ekspert Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #199: 09 Mar 2009, 16:56 »

Jeg syntes underligt nok der på det seneste bliver talt udenom fra "oppositionen".. Prøv at kommentere på de ting vi rent faktisk skriver, og kommenter på de beviser vi skriver i stedet for bare at sige at i ikke har set en alien eller hvad i ellers siger..

For nej jeg kan sku godt regne ud i ikke har set en grøn slimet alien med en le (wtf Grin ) og hvis i havde var der ligesom heller ikke meget at diskutere vel xD

Eks: Muligvis har du set nogle nogle vildt manipulerede dokumentarer, men der kan sgu være så mange ting ved de her koncirkler.

Manipuleret fordi de faktisk fremfører det der er sket, og havd er det der kan være så meget af ved disse korncirkler.. Jeg syntes det er at springe over hvor gæret er lavest hvis jeg skal være ærlig Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #200: 09 Mar 2009, 16:57 »

Der har aldrig været godt salg i benægtelser. Det er en sensationshistorie at sige: korncirkler er ikke lavet af mennesker
Det er derimod utrolig dårlig presse at skrive: korncirkler er menneskeskabte

Derfør hører man ofte mest om det mystiske, i forhold til det opklarende. Jeg tror ikke at der er rumvæsner på jorden. Men jeg tror til gengæld at der er liv i andre galakser. Det ville være mærkeligt andet. Men i vores galakse er vi ret alene. Det er jeg overbevist om. Men eftersom der ikke er endegyldige beviser for det ene eller det andet, så kan jeg ikke udelukke nogen af delene! Thumbs Up

EDIT
jeg mener selvfølgelig: der har aldrig været godt salg i det åbenlyse. Sad i mine egne tanker da jeg skrev den første linie crazy
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:59 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #201: 09 Mar 2009, 16:57 »

Du kan jo overhovedet ikke kalde dig ekspert på det her område og derfor kan du heller benægte at de er menneskeskabte. Muligvis har du set nogle nogle vildt manipulerede dokumentarer, men der kan sgu være så mange ting ved de her koncirkler. Så længe jeg ikke har set en såkaldt alien, så tror jeg ikke en meter på at en grøn slimet ven skulle have leget rundt med høg.
Øøøhm? Har jeg sagt det? Kom nu med nogle modargumenter i stedet for alt det der.. Jeg kunne vel også skrive: "Jeg tror ikke en meter på, at en grøn slimet ven ikke skulle have leget rundt med en høg". Sådan, nu kan vi få en fed debat. Smiley Og desuden har flere forskere benægtet, at de er menneskeskabte.. Men ja, I ved nok bedre end dem..
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #202: 09 Mar 2009, 16:59 »

Har ikke sagt han var ekspert, bare at han ikke kunne kalde sig det - ligesom alle os andre. (Okay, ja. Lidt kringlet). Dérfor kan han ikke bare konstatere at de er ikke er menneskeskabte. Må indrømme at jeg hverken har set eller læst ret meget om det, derfor kan jeg vel ikke komme med nogle med- og modargumenter, men er stadig af den tro - indtil i viser mig en grøn særling - at de selvfølgelig er menneskeskabte. Følger bare min sunde fornuft indtil det modsatte er bevist. Bliver det bevist - nej, konspirationsdokume ntarer og "nogle forskere mener" er ikke beviser - så skal jeg være den første til at give en undskylding og et " i havde ret".

Jeg plejer desuden at give Area 51 skylden for alle mærkelige ting her på jorden, det er så nemt, haha Wink Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #203: 09 Mar 2009, 17:01 »

Makkerskilap: Fair nok at du har en holdning til emnet, men det er simpelthen for lamt at "stemple" ud, bare du får den mindste modgang i en debat. Forventede du, at vi alle ville hylde din teori? Det var da i hvert fald en smule naivt...

Benmusalho:
Kan du komme med et link fra en neutral objektiv side, der underbygger dette statement? "Ydermere kan der på disse strå, efter det har fundet sted, findes et lag af jernoxid, der minder om glasur - et fænomen, der kun optræder ved temperaturer på over 500°C"

Det ville gøre hele snakken om dette en smule mere seriøs. Smiley

Edit: Som Njaourinho nævner, bliver du nødt til at finde de oprindelige udtalelser frem, hvis du vil tages seriøst. Ellers er hans argument lige så godt Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 17:07 af ZhotLog » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #204: 09 Mar 2009, 17:05 »

Øøøhm? Har jeg sagt det? Kom nu med nogle modargumenter i stedet for alt det der.. Jeg kunne vel også skrive: "Jeg tror ikke en meter på, at en grøn slimet ven ikke skulle have leget rundt med en høg". Sådan, nu kan vi få en fed debat. Smiley Og desuden har flere forskere benægtet, at de er menneskeskabte.. Men ja, I ved nok bedre end dem..

Når du bruger "flere forskere har benægtet at de er menneskeskabte" som argument, så bliver det ikke svært at finde modargumenter, selvom jeg ikke ved en klejne om det her.

Jeg prøver: Oh, flere forskere har benægtet at det er aliens med rumpistoler der har lavet koncirklerne. Kanon argument.

Jeg er i bund og grund ligeglad. Det irriterede mig dog allivel lidt, at du nærmest på alles vejne udfra nogle forskeres menninger, kunne konstatere at du havde ret og sådán var dét.. 
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 17:08 af Njaourinho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #205: 09 Mar 2009, 17:06 »

En bog, der hedder "Mysterier - Uforklarlige fænomener og undere".. Kan lige prøve at finde det på en internetside.. Peace

EDIT: www.korncirkler.dk - tryk på videnskab -> og derefter nummer 2.. Nogenlunde det samme jeg læste i bogen..

EDIT2: Et citat fra siden:
"Sommetider er høj-magnetisk jern smeltet til jordpartikler i cirklen eller jorden indeholder mikroskopiske jernkugler, hvor mængden af jern (magnetit) kan være 560 gange så høj som normalt i jord. Hypotesen er, at jernstøv fra meteorstøv højt oppe i luften bliver samlet i den nedadgående elektromagnetiske lufthvirvel, som så fysisk skaber formationerne, og under varmen sammensmeltes støvet til kugler og ender i jorden under planterne."


« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 17:12 af BenMusalho » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #206: 09 Mar 2009, 17:14 »

Spørg lige landmændene ovre i England, om ikke der findes beviser for, at korncirklerne er menneskeskabte, så vidt jeg lige husker var der to brødre, der i årtier lavede korncirkler derovre, men til sidst blev taget med fingrene i kagedåsen, så at sige, og blev stillet over for et enormt erstatningskrav, fra de ramte landmænd, hvis afgrøder de havde ødelagt.

Den med varmen har jeg aldrig hørt før, og var afgrøderne ramt af en sådan varme, så ville de dø og visne på stedet, det er jo blandt andet det som nogle af de orangeklædte folk der render rundt med gasbrændere på fortovene lever af. Det der i mange år har undret forskerne ved korncirklerne er, at stråene bare er bukket, men ikke knækket, og at kornet faktisk lever videre. Det mente man i lang tid, at mennesker ikke kunne gøre, indtil man snuppede førnævnte brødre på fersk gerning, og de dermed kunne vise hvordan man med meget simple midler kunne gøre det, og endda på kort tid.

Man kunne jo i øvrigt også stille sig selv dette spørgsmål - Hvis korncirklerne ikke er menneskeskabte, hvorfor skulle de så blive mere og mere avancerede? det skulle vel ikke være nogen sag for disse avancerede aliens, at skabe et enddog meget avanceret mønster allerede for længe siden. Menneske derimod skal lige lære kunsten at kende først, og skal træne sig bedre og bedre.

Det er i øvrigt også sket flere gange, at forskere har erklæret en korncirkel for ægte (altså at de ikke kunne bevise at den var menneskeskabt), hvorefter mennesker er stået frem og har kunnet dokumentere, at det var dem, der havde lavet dem...

Hvad uforklarlige fænomener angår, så skal man passe på med bare at bortforklare det som rumvæsnernes værk. I gamle dage gjorde man det samme, dengang var det bare ikke rumvæsner der stod bag, men guder. Mennesket har en tendens til at tage den letteste forklaring for gode varer, netop fordi det er det letteste, men historien har gang på gang modbevist denne, den letteste forklaring. Det er ikke alt videnskaben endnu kan forklare, vi kan forklare meget, men der er stadig ting vi ikke har gennemskuet, Kuglelyn er et godt eksempel, vi er vel ikke nogen, der er i tvivl om, at der findes en naturlig forklaring, vi kender den bare ikke endnu.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #207: 09 Mar 2009, 17:19 »

g00n@

Eller nogen andre..

Beviserne på, at disse korncirkler og "magien" omkring dem ikke er konstrueret (?) af mennesker, er efterhånden talrige - vi har ikke fået ét eneste tegn på, at de er lavet af mennesker, så jo, jeg tror vidst godt, vi kan konstatere, at de IKKE er lavet af menneskehænder.. Med mindre du eller nogen anden snart kommer med noget, der kan bruges? Det med at mønstrene kan laves af mennesker; ja, flot, men det ændrer ikke på, at der er så meget andet dertilhørende, som vi ikke kan lave ved disse mønstre.
Hehe, det vidste jeg så ikke lige, men at den laver disse mønstre uden at beskadige dem, kun bøje dem, anser jeg for usandsynligt - også at den skaber disse "kræfter" under opvarmningen.

At du nævner at par forskere (?) som har skrevet i en bog at de ikke mener det kan gøres af mennesker, gør det jo næppe til noget bevis. Farvede påstående ja, indicier måske, bevis - ikke i nærheden.

Det med at bøje uden at knække så jeg i det tidligere omtalte program - det blev såmænd lavet ved hjælp af et bræt med snore igennem som de så trådte på henover kornet.
Logged



Pepe
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #208: 09 Mar 2009, 17:22 »

Så længe folk snakker om aliens som man kender dem fra film, så tror jeg ikke en brik på det. Denn underlige idé er jo kommet af Hollywood, og det er jeg helt sikker på ikke findes. Til dels også UFO'er. Hvis man derimod snakker om bakterier, dyr der ikke ligner mennesker eller noget i den stil, så er jeg helt med på den. Jeg tror simpelthen ikke på, at Jorden er den eneste befolkede planet i hele universet - det er naivt. Der må simpelthen være andre arter og liv andre steder end her. Spørgsmålet er nærmere, hvor udviklede de er?

Med hensyn til korncirklerne tror jeg, at de er menneskabte - i hvert fald indtil det modsatte er bevist. Jeg er slet ikke afvisende overfor, at det kommer et andet sted fra end mennesker, men jeg vil se nogle beviser før jeg skal tro på det.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #209: 09 Mar 2009, 17:25 »

Spørg lige landmændene ovre i England, om ikke der findes beviser for, at korncirklerne er menneskeskabte, så vidt jeg lige husker var der to brødre, der i årtier lavede korncirkler derovre, men til sidst blev taget med fingrene i kagedåsen, så at sige, og blev stillet over for et enormt erstatningskrav, fra de ramte landmænd, hvis afgrøder de havde ødelagt.

Den med varmen har jeg aldrig hørt før, og var afgrøderne ramt af en sådan varme, så ville de dø og visne på stedet, det er jo blandt andet det som nogle af de orangeklædte folk der render rundt med gasbrændere på fortovene lever af. Det der i mange år har undret forskerne ved korncirklerne er, at stråene bare er bukket, men ikke knækket, og at kornet faktisk lever videre. Det mente man i lang tid, at mennesker ikke kunne gøre, indtil man snuppede førnævnte brødre på fersk gerning, og de dermed kunne vise hvordan man med meget simple midler kunne gøre det, og endda på kort tid.

Man kunne jo i øvrigt også stille sig selv dette spørgsmål - Hvis korncirklerne ikke er menneskeskabte, hvorfor skulle de så blive mere og mere avancerede? det skulle vel ikke være nogen sag for disse avancerede aliens, at skabe et enddog meget avanceret mønster allerede for længe siden. Menneske derimod skal lige lære kunsten at kende først, og skal træne sig bedre og bedre.

Det er i øvrigt også sket flere gange, at forskere har erklæret en korncirkel for ægte (altså at de ikke kunne bevise at den var menneskeskabt), hvorefter mennesker er stået frem og har kunnet dokumentere, at det var dem, der havde lavet dem...

Hvad uforklarlige fænomener angår, så skal man passe på med bare at bortforklare det som rumvæsnernes værk. I gamle dage gjorde man det samme, dengang var det bare ikke rumvæsner der stod bag, men guder. Mennesket har en tendens til at tage den letteste forklaring for gode varer, netop fordi det er det letteste, men historien har gang på gang modbevist denne, den letteste forklaring. Det er ikke alt videnskaben endnu kan forklare, vi kan forklare meget, men der er stadig ting vi ikke har gennemskuet, Kuglelyn er et godt eksempel, vi er vel ikke nogen, der er i tvivl om, at der findes en naturlig forklaring, vi kender den bare ikke endnu.

Det er jo derfor religioner opstår! Hvorfor dør vi? Hvad sker der efter døden? Mennesket har alle dage været bange for døden, og derfor har det været dejlig betryggende med en religion der siger, at man kommer i himlen en dag. Det er ét eksempel på religions funktion.

I takt med at mennesket finder ud af mere og mere så bliver antallet af religiøse i almindelighed mindre. Til gengæld er antallet af fanatiske troende ret stabilt...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010