home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89419 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #165: 09 Mar 2009, 12:46 »

Der vil jeg så have lov at stille mig kritisk op... Nu kender jeg ikke den præcise tid for tegningernes rekonstruktion men er der nogle beviser for at det er mennesker der har lavet dem?.. Og hvem siger overhovede at de havde denne simpel måleenhed som denne Joe Nickell brugte...

Der er vel i virkeligheden lige så lidt beviser for at det er rumvæsner der har lavet dem, som mennesker... Hvis jeg må have lov at omvende tvivlen...

En ting er at mennesker måske/måske ikke har bygget pyramiderne selv, men der havde de trods alt overblikket over bygningen hele tiden og den ragede op så de ku se hvor langt de er nået... Det er i den grad ikke tilfældet her!


Fordi det målesystem Joe Nickell brugte, i virkeligheden var så simpelt, at hvis datidens Nazcaer(?) bare var halvt så kloge som man går og tror, kunne de sagtens have regnet det ud dengang...

Anyway: http://www.onagocag.com/nazca.html
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #166: 09 Mar 2009, 12:50 »

Hvis denne tråd fortsætter med at være rimelig seriøs, smider jeg måske nogle af de 92 links jeg har om emnet herinde..  Smiley

Hvorfor ikke bare smide nogen af linksene ind nu, så debatten fortsat kan leve? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #167: 09 Mar 2009, 12:55 »

Hvorfor ikke bare smide nogen af linksene ind nu, så debatten fortsat kan leve? Smiley

Der er jo mange.. Så vil lige igennem dem først. Men smider nok nogle op..  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #168: 09 Mar 2009, 13:01 »

Hvorfor ikke bare smide nogen af linksene ind nu, så debatten fortsat kan leve? Smiley

Indtil videre har det taget makkerskilap, 9 måneder at finde de links frem. Så du skal nok væbne dig med lidt tålmodighed  Wink
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #169: 09 Mar 2009, 13:06 »

Nah, det har det ikke Yessir, det er folk som dig, der fjerner lysten fra mig, til overhovedet at forsøge at bidrage til sådan en debat her. Sidst blev det jo mødt med dyb useriøsitet, og så gider jeg sku ikke bruge min tid på, at finde de links jeg vil bruge ud af dem jeg har, og skrive dem herinde. Det er meningsløst.

Og det jeg er ved at skrive lige nu, overvejer jeg sku også at droppe Rullende Øjne
Logged

It's all, part of the plan.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #170: 09 Mar 2009, 13:20 »

Uanset hvor mange useriøse indlæg der end måtte være i en debat, er det kun positivt, hvis man selv kan bringe noget godt i en sådan en. Så uanset hvad, så vil jeg da anbefale dig, makkerskilap, så smide linksene, eller nogen af dem ihf, op, så debatten kan fortsætte med sin seriøstitet. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #171: 09 Mar 2009, 13:25 »

Jeg synes mange har en tendens til at undervurdere menneskets evner i gammel tid. Husk lige på, at selv dengang fandtes der hjerner der var skarpere end gennemsnittet i dag, og teknologier der siden blev glemt, og så opdaget igen. De gamle Egyptere lavede f.eks. batterier, og var ret skarpe astronomer. Pyramiderne kunne ikke bygges på en uge dengang, men de havde altså også pænt meget mere tid til det, og næsten uendelige mængder af arbejdskraft, i form af slaver, der ikke havde nogen fagforening, eller skulle passe på ryggen, og hvad ved jeg, de var faktisk mere eller mindre ligegyldige for bygherren, kradsede der et par stykker af, så fik man bare nogle nye, der var nok at tage af. Mange af de matematiske formler vi stadig bruger den dag idag, nogle af dem så indviklede, at gennemsnittet ikke forstår dem, er altså udtænkt af de gamle Grækere. Så kom ikke og sig at menneskene dengang var dumme. Bare fordi vi ikke har kendskab til at de havde visse teknologier, er det ikke ensbetydende med at de ikke havde dem, de kan bare være gået tabt med tiden.

Derimod virker det underligt, hvis en overlegen livsform, der var så langt foran mennesket, at den kunne rejse universet tyndt, skulle flyve herned, bare for at stable nogle sten og tegne store aber og edderkopper, og så ellers bare rejse igen. Ville de ikke tegne eller bygge noget mere brugbart? Tegningerne og byggerierne ligner noget menneskene dengang ville have lavet, ikke noget fra en fremmed verden.

Jeg siger ikke, at der ikke findes andet intelligent liv derude, tvært imod, det er jeg ret overbevist om at der gør, den statistiske mulighed er i hvert fald til stede, som BenMusalho pointere i sit lille regnestykke om mælkevejen - dog vil jeg lige pointere, at jeg er ret sikker på, at ikke en eneste af de stjerner han nævner, kan have intelligent liv boende, det kan planeterne i kredsløb omkring dem derimod godt, hvis de rette omstændigheder er til stede, og det er mere eller mindre usandsynligt, at det ikke skulle være tilfældet på et par stykker af dem.

Vi skal også huske på, at disse rumvæsner, altså har lige så svært ved at finde os, som vi har ved at finde dem. Det er altså rigtig mange planeter i rigtig mange solsystemer med rigtig store afstande imellem, der skal gennemsøges. BenMusalho nævner at der er mere end 100 milliarder solsystemer i mælkevejen, er der så i gennemsnit 5 planeter i hvert solsystem, så er det jo allerede mere end 500 milliarder planeter der skal undersøges. Prøv lige at forestille jer hvor lang tid det vil tage at finde bare én planet med liv i sådan en mængde. Jeg gør mig ingen forhåbninger om, at vi finder liv derude i min levetid, og gør vi, så når vi i hvert fald ikke ud til det.

Det er som at lede efter en meget lille nål i en uendeligt stor høstak, sådan er det for os, og sådan vil det også være for livformer fra andre planeter derude.

Og igen, hvorfor skulle disse livsformer flyve så uendeligt langt, bare for at tegne et mønster på en kornmark, uden at blive set, og så derefter bare fordufte igen? Og hvis de endelig lader sig se, så er det kun for mennesker der ikke forstår at håndtere et kamera (og så selvfølgelig Sussi og Leo)... Og hvis de rent faktisk hjalp Egypterne med at bygge pyramiderne, eller hjalp Peruvianerne med at tegne store tegninger, eller hjalp med at bygge modeller af solsystemet, så skulle de jo have vist sig dengang, hvorfor gør de det så ikke mere?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #172: 09 Mar 2009, 13:30 »

Uanset hvor mange useriøse indlæg der end måtte være i en debat, er det kun positivt, hvis man selv kan bringe noget godt i en sådan en. Så uanset hvad, så vil jeg da anbefale dig, makkerskilap, så smide linksene, eller nogen af dem ihf, op, så debatten kan fortsætte med sin seriøstitet. :-)

De links jeg har tænkt på at smide op, kræver timers "arbejde" fra folk herinde, for det er videoer, og ved ikke helt om denne debat er "stort nok" til det.. hvis man kan sige det sådan.. Men på den anden side, hvis jeg ikke gør det, og bare skriver ting, så har jeg ikke rigtigt noget at bakke det op med. Og så er det meningsløst igen..

Men emnet er sku interessant..
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 13:33 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #173: 09 Mar 2009, 13:32 »

Smid dem ind makkerskilap Opstemt
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #174: 09 Mar 2009, 13:33 »

Nah, det har det ikke Yessir, det er folk som dig, der fjerner lysten fra mig, til overhovedet at forsøge at bidrage til sådan en debat her. Sidst blev det jo mødt med dyb useriøsitet, og så gider jeg sku ikke bruge min tid på, at finde de links jeg vil bruge ud af dem jeg har, og skrive dem herinde. Det er meningsløst.

Og det jeg er ved at skrive lige nu, overvejer jeg sku også at droppe Rullende Øjne

Så vidt jeg husker, så var debatten da bestemt ikke useriøs, der var bare delte meninger om hvorvidt vi havde haft besøg eller ej. Det er ikke useriøst, bare fordi nogen har en anden mening end en selv, det er jo netop det der gør en debat god. Målet med en debat er jo ikke at nå til enighed, men derimod at få luften nogle synspunkter, og se tingene fra flere forskellige vinkler. Det er et spændende emne, jeg har i hvert fald altid været meget fascineret af det, og selvom jeg ikke tror på, at vi har haft besøg endnu, så vil jeg da gerne høre argumenterne, fra de som mener at vi har, det kunne jo være, at der pludselig dukkede et op, der ikke kunne skydes ned, og om ikke andet så får jeg da et indblik i tankegangen bag teorierne.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #175: 09 Mar 2009, 13:42 »

De første links er videoer.. Mange herinde vil sikkert ikke se dem, fordi de er for lange osv osv osv, men imo er det et must, hvis man virkelig er interesseret.

Første link.. The Disclosure Project. http://disclosure.netro.ca/npcc.wmv

Andet link.. Hele den her serie er virkelig også et must see, synes jeg. Jeg så det hele for nylig, og for mig, virker det utroligt overbevisende. http://www.youtube.com/v/Q73ZtRCfYo0&feature=relatedhttp:

Tredje link.. http://video.google.com/videoplay?docid=-3611205436090721403

Folk kunne også kigge på sider som http://www.heaven.eu.com/ og www.projectcamelot. org især den sidste, hold !#@% der er meget info på den side, imo.

http://www.ufocasebook.com/2009/lifecouldflourish.html

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread329997/pg1

http://www.netscientia.com/orgins.html

more to come.. maybe.
Logged

It's all, part of the plan.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #176: 09 Mar 2009, 13:47 »

Så vidt jeg husker blev debatten ikke useriøs, men jeg tillod mig da i hvert fald at tvivle på objektiviteten af de links du fremkom med dengang og nu.

Når det er sagt, er jeg da 100% enig med DNE's 2 sidste indlæg - alle meninger er velkomne, blot man ikke selv tror at alt hvad man mener er den endegyldige universelle sandhe, og alle andre bare er nogle idioter. Wink


Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #177: 09 Mar 2009, 14:08 »

Nah, det har det ikke Yessir, det er folk som dig, der fjerner lysten fra mig, til overhovedet at forsøge at bidrage til sådan en debat her. Sidst blev det jo mødt med dyb useriøsitet, og så gider jeg sku ikke bruge min tid på, at finde de links jeg vil bruge ud af dem jeg har, og skrive dem herinde. Det er meningsløst.

Og det jeg er ved at skrive lige nu, overvejer jeg sku også at droppe Rullende Øjne

Det forstår jeg simpelthen ikke?
Så fordi jeg gik ind og stillede mig kritisk til dine indlæg sidst, så var det et resultat af dyb useriøsitet?
Hvis jeg var så useriøs omkring emnet, tror du så jeg havde brugt så meget tid på at gå dine indlæg igennem?
Jeg mener, come on! Så havde jeg da bare smidt en kort kommentar... Jeg forstår simpelthen ikke at du vælger at fremhæve mig, når jeg rent faktisk læste dine indlæg, og stilte spørgsmål til dem  Huh

I så fald må du meget undskylde at jeg gik ind og var opposition i den her debat, for at få dig til at smide noget mere konkret på bordet. Så vil jeg dog have lov til at beholde min mening om at du var den mest useriøse i tråden, da du aldrig formåede at forsvare dine holdninger/teorier særlig godt, og bl.a aldrig svarede på mine to sidste lange (og dybt seriøse) indlæg i tråden.  crazy
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #178: 09 Mar 2009, 14:12 »

Så vidt jeg husker blev debatten ikke useriøs, men jeg tillod mig da i hvert fald at tvivle på objektiviteten af de links du fremkom med dengang og nu.



Han fik netop ikke smidt nogen links op sidst, på trods af flere opfordringer  Wink
Jeg mener sågar han skrev at han sagtens kunne smide links op hvis det var det folk/jeg ville have, og deraf min stikken i siden til ham for en lille times tid siden. Den sang var bare ved at blive gammel  Smiley

Men nu kom der da nogen links op kan jeg se, glæder mig til jeg har tid til at kigge dem igennem...
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #179: 09 Mar 2009, 14:21 »

Ja, hvis vi nu lader hinanden have deres meninger, i stedet for at kalde dem idiotiske (vk) eller dumme (knudsen_0), så kunne det være debatten kunne vedblive at være seriøs. Smiley

Det beklager jeg meget hvis jeg har, har nok ladet mig rive med lige der... Selvfølgelig har alle lov at have deres meninger her, er bare ret træt af at folk er SÅ skeptiske overfor noget som de rent faktisk hverken kan be eller afkræfte Peace.. Men sådan er det, og nogle er sikkert også træt af min fantasi, og måske højtflyvende teori..

DNE@

Ja men det du gør her syntes jeg er noget så fair som det kan blive.. For du argumentere netop præcist for de ting der gør at det er usandsynligt..

Jeg holder dog fast i min teori, og hvis du ikke har set den står den et par sider tilbage, og jeg mener også at vi kender til mange indicier som gør at vi kan have haft besøg fra rummet... F.eks de ting BenM siger, og omkring de ting mig og NF fremhævede i går´...

Jeg har den vished om at meget af det der er sagt og skrevet om emnet i tidens løb er løgn og latin.. Er nemlig ik så naiv at tro på alt.. Omvendt nægter jeg at tro på at ALT hvad der er skrevet og sagt om rumvæsner i tidens løb er falskt... Så naiv er jeg nemlig heller ikke...

Jeg har set mange udsendelser og dokumentare hvor jeg bagefter har tænkt: Kors i hytten vi er sku ikke alene..

Men min teori er det jeg mener, og syntes selv jeg har forklaret og argumenteret godt nok for hvorfor det sku hænge sådan sammen.. Omvendt kan jeg intet bevise, og det er jeg godt selv klar over...

Gid jeg kunne Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010