home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1135 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 62420 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #105: 04 Jun 2008, 23:22 »

Ikke dem der har idag din klovn... Wink Tænkte mere på dem der evt havde i fredags eller lign?

HOVHOV HOV.... Tal pænt Grin

Grønthandleren
Gæst

« Svar #106: 04 Jun 2008, 23:22 »

Ikke dem der har idag din klovn... Wink Tænkte mere på dem der evt havde i fredags eller lign?

Hahaha Opstemt Nå ja. Det tænkte jeg sgu ikke lige på funny

GudenEricsson
Gæst

« Svar #107: 04 Jun 2008, 23:37 »

Det havde jeg Smiley

Vi holdte sidste skoledag hos en i fredags, og vi havde fået en del at drikke.. Så ved 12 tiden lagde jeg mig lige ned for at få en lille lur.. Jeg vågner op med at en eller anden fulderik kysser mig lige på munden!!!! Shockeret Jeg skubber ham selvfølgelig væk - ren refleks, og han ryger ind i en busk, hvor han knækker sig ud over ham selv. Det var de andre flade af grin af resten af aftenen Wink

Men man skulle nok være der Peace

Cencur
Manager

« Svar #108: 04 Jun 2008, 23:39 »

Haha nice.. Har selv disse historier som jeg fortæller om:

Hos veninden i Holsterbro

Sankt Hans i Herlev

Ved søen med eksen

Svensk lortefest

Dumheder i Hvidovre

Druk inden stævne

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst

« Svar #109: 04 Jun 2008, 23:41 »

Nu har de fleste haft sidste skoledag... Så må I ha' et par historier at fortælle! Smiley

Nah ikke specielt. Jeg tilbragte mindst en halv time ved at stå lænet op ad en stibom (sådan en fætter), hvor jeg bare stod og skulle have luft. Da jeg så blev fulgt hjem af nogle gutter, sagde jeg "Nu kaster jeg op," hvorefter jeg gik direkte ud i hækken og mavesyren kom til sin ret.
Havde den aften blandet lidt af hvert, så min mave havde fået en del ting. Ikke det vildeste, men du spurgte selv.. Wink Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #110: 04 Jun 2008, 23:41 »

Ja, ved nu ik om det er den sjoveste historie men her kommer den.

Jeg var til Randers away da FCK skulle spille mod dem, jeg er selv uoff. og er med i en gruppe som jeg også kørte med. Der skal self. drikkes til sådan en busaway og det blev det skam også, da vi så endelig kom derover var jeg ved at blive lidt ædru men stadig fuld, så mig og en af mine venner besluttede at Staden på i Randers og ikke på Cristiania. Så næsten hele kampen råbte vi "Staden i Randers!!" Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #111: 04 Jun 2008, 23:47 »

Det havde jeg Smiley

Vi holdte sidste skoledag hos en i fredags, og vi havde fået en del at drikke.. Så ved 12 tiden lagde jeg mig lige ned for at få en lille lur.. Jeg vågner op med at en eller anden fulderik kysser mig lige på munden!!!! Shockeret Jeg skubber ham selvfølgelig væk - ren refleks, og han ryger ind i en busk, hvor han knækker sig ud over ham selv. Det var de andre flade af grin af resten af aftenen Wink

Men man skulle nok være der Peace
LOVE IT!!! funny

Kæft det ville jeg gerne have set Opstemt Grin crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #112: 04 Jun 2008, 23:50 »

Jeg fejrede sidste skoledag i fredags, og her blev der drukket igennem i en 12 timers tid...
Vi holdte privatfest hos en fra min klasse, der havde sin logrende hundehvalp rendende i festteltet, men mere om hunden senere.

Jeg husker, at jeg lå på en trampolin (en af de store), og dissede Brøndby for sygt, hvorefter jeg fik tæsk af klassens 4-5 Brøndby fans (Hvilket forklarer de 100000 blå mærker på mine overarme.) Det fik vi faktisk et par timer til at gå med.. Derefter gik vi ind i teltet for at drikke videre, og her begyndte det at gå galt. Det sidste jeg kan huske er, at jeg havde taget min studietrøje omvendt på, og derefter røg stikket fra hjernen. Jeg har fået fortalt, at jeg væltede rundt, og at jeg efter 10 minutters intens eftersøgning (ikke alvorligt med politi osv.) blev fundet sovende ude på trampolinen. Derefter blev jeg, af hvad jeg har fået fortalt, båret ind i teltet og lagt på en bænk. Her lå jeg så og knækkede mig, og bræk flød på græsset. Hundehvalpen var dog så flink at slikke det op, og umiddelbart tænker man, at jeg skylder den hund en tjeneste.. men men men - jeg vågnede op lørdag morgen i min seng - med tøj på. Jeg løber ud og knækker mig, kigger derefter ned af mig selv, og her er jeg smasket ind i hundelort... Jeg har åbenbart væltet mig rundt ude i deres have, hvor den latterlige hund havde fri adgang til at skide så meget den ville!

Pis!

( Ikke et synderligt velformuleret indlæg, men hva fanden.. Det er sent på aften Wink )

Cencur
Manager

« Svar #113: 04 Jun 2008, 23:52 »

Haha, nice Jharn.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #114: 04 Jun 2008, 23:52 »

HAHAHAHA!! Opstemt Sikke en kvik lille hund funny

Pollebolle
Gæst

« Svar #115: 04 Jun 2008, 23:53 »

hvorefter jeg fik tæsk af klassens 4-5 Brøndby fans (Hvilket forklarer de 100000 blå mærker på mine overarme.) Det fik vi faktisk et par timer til at gå med..
Pis!

HAHA! lyder godt "Det fik vi faktisk et par timer til at gå med"  funny funny funny funny funny funny funny funny

Gosser
Manager

« Svar #116: 31 Dec 2008, 19:59 »

Glæder mig til denne tråd i morgen Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #117: 31 Dec 2008, 23:29 »

Ja, eller i over morgen hvis man virkelig fester igennem. Godt nytår til alle.

31 minutter til nytår!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #118: 01 Jan 2009, 14:00 »

Efter flere timers hæsblæsende nytårsfest sammen med alverdens mennesker, blev jeg hentet af Mama - tror kl. havde været 4-5 stykker? Fuck det. Jeg skal så selvfølgelig vise hende, at jeg ikke er sååå fuld igen, da jeg kune går i 8. Det lykkes da også til fulde, lige endtil jeg skal stige ud af bilen. Jeg vælger at slå foden ind i bilen, og vælter ind i carporten. Very smart, Andreas. Min mor kommer så løbende, ret omsorgsfuld men samtidig sur, og forsøger forgæves at få rejst mig op. Hvad der sker derefter ved jeg ikke helt, udover jeg her kl. 1 vågner med ret ondt i hovedet.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 02 Jan 2009, 00:21 »

Nytårsaften, da vi skulle til at skrive 2008 på kalenderen var nok en de stiveste aftener i mit liv. Vi var til en forholdsvis stor fest hos en veninde, og jeg lægger godt ud med at køre et par sneøl ned, efterhånden bliver jeg mere og mere fuld.. Lige pludselig lægger jeg mærke til at der da egentlig er en meget sød pige med til den her fest, og hende skal jeg da hen og danse med! Det går også meget godt, da vi så af en eller anden grund kommer væk fra det med at danse igen.. Klokken begynder så at nærme sig midnat, og herefter svigter hukommelsen mig forfærdelig meget.. Men kan huske at jeg får åbnet champagnen, og drukket den, og så finder jeg frem til hende den søde tøs igen, danser lidt med hende, da jeg så selvfølgelig begynder at blive dårlig..
Resten af historien har jeg fået fortalt af mine venner.. Jeg står så udenfor, godt igang med at brække champagnen og øllene op igen, og så står pigen og en ven ved siden af mig, da jeg så siger til min ven (uden at vide tøsebarnet står lige ved siden af mig) at det var da irriterende jeg skulle blive dårlig og brække mig, for jeg havde så meget lyst til at kysse den kære pige.. Det ender så med at hun går ind igen, og jeg ser ikke mere til hende resten af aftenen..
Til sidst på aftenen får jeg så at vide at en af vores venner er løbet væk, og vi bliver nødt til at finde ham.. Efter at have ledt et stykke tid, finder vi ham ude ved jernbanen, hvor han ligger og ryster, og er fuldstændig uden for rækkevidde.. Vi får ringet til en ambulance, for vi kunne godt se i vores kæmpe brandert at den var ikke helt god.. Men da alarmcentralen tager telefonen kan de ikke forstå hvor vi siger vi er henne, for vi bor i en lille by der hedder Hørve, og ikke så langt derfra er der selvfølgelig en by der hedder Høve, så efter at have brugt 10-15 minutter på at forklare dem det, og finde navnet på den vej vi står på, beslutter de sig endelig at sende en ambulance.. Den ankommer så lidt senere, og vi får sendt vores ven på afsted med den.. Rigtig dårlig start på et nyt år Ubeslutsom
Det skal lige siges her til sidst at op til 3 måneder efter den aften fik jeg stadig nye ting at vide som jeg havde lavet den aften, og kan ikke huske halvdelen af den selv Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:24 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010