home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 65177 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #135: 02 Jan 2009, 00:47 »

Heh, jeg har svært ved at tage det seriøst. Du mener alkohol burde forbydes fordi folk som er gamle nok til at drikke og blot hygger sig ved at drikke sig fulde.
Hvis du er til strengere regler, så skal jeg med glæde henvise til Sverige, hvor de netop har en aldersgrænse på 21 ved køb af alkohol.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #136: 02 Jan 2009, 00:49 »

nej. tror du jeg gider og bo i sverige?

søgaard
Gæst

« Svar #137: 02 Jan 2009, 00:50 »

du kender vidst ikke min baggrund, men hvor skulle du kende den fra.. FOR at nævne det igen, så mener jeg at det er dumt at drikke, man laver alle mulige mærkelige, og ikke mindst noget så pinlige ting.. man udstiller sig selv på en forkert måde, og man er ikke sig selv under påvirkning af alkohol.
Det er netop disse ting, som mange folk finder spændende, at man tør at smide ens hæmninger og gøre ting, som man i ædru tilstand knap tør at tænke på. At kunne feste igennem uden at tænke over, hvordan folk tænker omkring en.
De pinlige ting følger med, men som regel får man da bare et godt grin ud af det, og så er det ovre. Det er jo ikke sådan at folk direkte dømmer en pga. at man har været lidt for fuld en gang, så er man et dårligt menneske..
nej. tror du jeg gider og bo i sverige?
Det ved jeg da virkelig ikke. Men omkring alkohol har du samme synspunkt som dem, så det ville da et eller andet sted være oplagt, hvis du er så meget imod vores alkoholvaner herhjemme Wink
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:53 af Søgaard » Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 02 Jan 2009, 00:52 »

du kender vidst ikke min baggrund, men hvor skulle du kende den fra.. FOR at nævne det igen, så mener jeg at det er dumt at drikke, man laver alle mulige mærkelige, og ikke mindst noget så pinlige ting.. man udstiller sig selv på en forkert måde, og man er ikke sig selv under påvirkning af alkohol.
Nej gør jeg ikke.. Kan bare ikke forstå hvorfor du går ind under dette emne der handler om at være på druk og have lavet dumme/sjove ting, hvis du alligevel mener det er dumt at drikke.. Så kan du da bare lade være med at klikke dig ind under det emne, hvis du alligevel bliver pernitten over det der bliver skrevet..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #139: 02 Jan 2009, 00:54 »

folk kan bare lade være med at svare mig.. hej hej

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #140: 02 Jan 2009, 00:56 »

og til dig med at jeg skulle bo i Sverige, jeg har ingen intensioner om at flytte dertil.. kan ikke lide sverigé, og desuden kan jeg ikke se efbs kampe derfra.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 02 Jan 2009, 00:57 »

Eller.. Endnu bedre idé! Du kunne lade være med at skrive under det her emne..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #142: 02 Jan 2009, 00:58 »

ja, men hvis folk lod være med at svare ville jeg ikke blive ved.  jeg gider ikke være uvenner, undskyld. hej hej

enged
Gæst

« Svar #143: 02 Jan 2009, 01:13 »

jeg gider ikke være uvenner, undskyld. hej hej

funny haha Peace

Men nu vil jeg da fortælle en af mine sjove historier, her i sommers holdte jeg fest ude i min have, og da en af mine venner er kendt for at være typen der drikker en mindre mængde også er han bare stiv, han er super svagdrikker, men han besluttede sig så for at han ville score en af mine gode veninder, måden han gør det på er at kravle op i et træ, hvor efter han råber "Jeg kommer ikke ned før hun vil kysse med mig!" det resulterede så bare i at hele festen fik sig et godt grin, og ja, han fik ikke scoret den aften Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #144: 02 Jan 2009, 01:28 »

funny haha Peace

Men nu vil jeg da fortælle en af mine sjove historier, her i sommers holdte jeg fest ude i min have, og da en af mine venner er kendt for at være typen der drikker en mindre mængde også er han bare stiv, han er super svagdrikker, men han besluttede sig så for at han ville score en af mine gode veninder, måden han gør det på er at kravle op i et træ, hvor efter han råber "Jeg kommer ikke ned før hun vil kysse med mig!" det resulterede så bare i at hele festen fik sig et godt grin, og ja, han fik ikke scoret den aften Peace
Hehe enged! Fed historie! Sådan vil jeg også gøre næste gang jeg skal score en pige hehe! Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #145: 02 Jan 2009, 01:33 »

funny haha Peace

Hehe, kommer til at tænke på mandrilaftalen: Grin

http://www.youtube.com/v/g4fnE7PHn8U

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #146: 02 Jan 2009, 01:36 »

Hehe enged! Fed historie! Sådan vil jeg også gøre næste gang jeg skal score en pige hehe! Smiley

som han skrev før, så gik det ikke særligt godt for ham der kravlede op i træet?  Det er nok dumt selv og prøve  Thumbs Up

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #147: 02 Jan 2009, 01:39 »

som han skrev før, så gik det ikke særligt godt for ham der kravlede op i træet?  Det er nok dumt selv og prøve  Thumbs Up

Men til gengæld havde han det nok sjovt - ligesom alle andre som fester og drikker.

søgaard
Gæst

« Svar #148: 02 Jan 2009, 01:40 »

Men det er en historie man kan sidde og grine af her bagefter, og tænke tilbage på, og tænke, hvor åndssvag han må have været dengang. Det er et eller andet sted hyggeligt, at kunne sidde om 5-10 år og snakke med kammeraterne om de kan huske dengang han kravlede op i træet og ikke ville gå ned. Så kan man få et godt grin over hinanden, og igen have en god tid, hvilket man for det meste har, når man er beruset.

enged
Gæst

« Svar #149: 02 Jan 2009, 01:55 »

Præcis Søgaard, lige præcis ham min ven der drikker sig altid i hegnet og laver alle mulige underlige ting, men det er jo det som er det sjove, sådan er folk så forskellige, men det sjove i når man drikker er jo at man laver sådan nogen underlige ting, som man ikke ville gøre normalt.

Men det kan jo også sagtens være hyggeligt hvis man sidder og ser fodbold og så drikker man lige en øl eller to med gutterne, uden man drikker sig stiv.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010