Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
27 Maj 2025, 12:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 731 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
19
Forfatter
Emne: Bedste/værste drukhistorier (Læst 65144 gange)
TMP
Førsteholdsspiller
Sv: Bedste/værste drukhistorier
«
Svar #150:
02 Jan 2009, 02:20 »
Min værste må være her for ikke så længe siden, der skulle være juleafslutning på mit Gymnasium - FEDT! Jeg var inviteret hjem til opvarmning hos en dreng fra min skole, og der var en masse mennesker jeg ikke kendte - dog også en del som jeg godt kendte, og havde snakket med før.
Jeg kan huske at jeg intet havde spist den dag, fordi jeg havde været lidt småsyg og ikke havde den store appetit.. Da jeg når min 6. øl glemmer jeg selvfølgelig alt om at jeg intet har spist og drikker bare mere og mere.. Jeg tror jeg nåede op på 7 øl, 4 rene-vodka-shots og 3-4 jägermeister shots (og åbenbart har jeg også drukket "Cuban Strawberry" hvilket jeg intet vidste om, før jeg så et billede af mig med en flaske op til munden på facebook).
Men det hele ender med at jeg vælter ind i værtens forældres dør, og hans mor kommer ud, og jeg bliver smidt ud..
Jeg går ud, og jeg tænker ikke over at tage min jakke med eller noget...
Det første jeg gør er at gå hen i deres busk og pisse den til, for at genere moderen(For det blev hun sikkert vildet irriteret over
). Men "værten" kommer så ud igen og siger jeg godt kan komme ind igen hvis jeg passer på.. Jeg nåede dog ikke langt indenfor. Lige da jeg havde taget mine sko af vælter jeg, og jeg sidder nu i døren... Op ad døren.. Det næste jeg husker er at en eller anden kommer udefra og åbner døren og jeg vælter ud. Dernæst min kammerat stå og råbe mit navn... Derefter at 5 mennesker bærer mig ud(ja, og de havde endda problemer!!! - jeg er en meget lang fyr, dog ikke overvægtig skal siges
) ... De vælger at ligge mig på græsplænen, uden sko på, uden jakke på.
Derefter er resten blevet fortalt(det er meget af det jeg også skrev ovenover også), men det ender ihvertfald med at de ringer efter min far som kommer og henter mig.
Han vælger at ringe til ambulancefolk fordi jeg ikke kunne gå, men de siger at det nok er bedst jeg bare kommer hjem og sover min brandert ud, fordi jeg havde kastet det hele op.
Næste morgen vågner jeg klokken 6(jeg var trodsalt gået ud klokken 21), fuldstændig frisk - kan ikke sove mere - uden hovedpine. Med nogenlunde 15 sms beskeder fra folk fra min skole: "Hvor er du??", "Kommer du ikke idag eller hvad?" ... Enkelte beskeder lød også sådan: "Haha, nåå, jeg håber du får sovet din brandert ud".
Udover det kan det måske tilføjes at jeg netop den daghavde købt en splitterny trøje til 700 kr, som selvfølgelig skulle på den dag.
Da jeg kom ud på toilettet for at børste mine tænder, så bræk smagen kunne komme væk - ser jeg min trøje ligger i en balje med vand. Den har åbenbart været oversmurt ind i mit bræk(som iøvrigt KUN var væske!).
Heldigvis blev min trøje ren, og jeg griner - det gør mine venner også - over denne historie!
«
Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 02:46 af TMP
»
hitman1989
Juniorspiller
«
Svar #151:
02 Jan 2009, 05:18 »
Jeg er i en vennegruppe der godt kan lide at fyrer den af, vil så fortælle et par historier
Nå det hele startet en søndag formiddag, hvor drengene og jeg skulle til Brøndby kamp og vi drak lidt inde- min ven drak meget han blev så fuld han brækket sig i sine egne sko og tog dem på igen hehe
Vi kom så ud af døren og skulle have bus 147 vi havde sagt til vennen at vi ikke ville have ham med da han var alt for fuld. men han tog så med afligevel. Han falder så i søvn i bussen og da vi så var på Ballerup St. fik vi ham op og stå, men glæden var kort drengen brækker sig på vej ud af bussen og han ligger på jorden kl 14 og man kan ikke få kontakt med ham..
Vi ringet så til hans bror så han kunne hente ham, men han gad ikke og hans mor var på ferie, vi smider ham så ind i en taxa men han falder i søvn med det samme og bliver smidt ud af taxaen- vi ville til kamp det var jo Brøndby- Fck?!
så vi smidt ham ind i en bus og han kørte rundt i 5 timer med denne her bus
Det klammeste der er sket på en bytur er nok, Vi var på vej hjem fra frederiksund med natbussen og vi sidder ved et af de border der er i bussen. Min ven brækker sig så udover bordet, jeg sidder ved siden af ham og får en dejlig klat udover mig. han falder så ned på gulvet i sin fuldskab .. jeg begynder så at få det dårliger af lugten, brækker mig så men denne gang udover min ven hehe han brækker sig så mere og ligger roder rundt i det.. (han havde hvidt tøj på) længere op i bussen brækker en af mine andre venner sig over en mand vi ikke kendte .. Bussen stoppet i Ballerup da han ikke ville kører videre! Forstårligt nok hehe
realsliwa
Juniorspiller
«
Svar #152:
02 Jan 2009, 20:40 »
Var til en julefrokost med min gym. klasse her for en måneds tid siden. Vi er i forvejen ikke så mange drenge i klassen, og da de andre beslutter ikke at komme er det så mig og 14 piger
. Men jeg får så i løbet af maden hældt adskellige juleøl i mig og beslutter så halvvejs igennem risalamanden at jeg da skal bygge en pyramide agtig ting af dåser. Med hjælp fra nogle knap så fulde piger, bliver så ca 1,50 m højt. Det står dog kun i 1 minuts tid da jeg finder en frikadelle på guvet og smadret frikadellen mod "pyramiden" så den vælter ud over det hele.
Jeg skal så lige ud og slå en streg, og beslutter så at gøre det inde i et lille legehus, bare for sjov. Efter maden sætter vi så os alle sammen over i en lille sofagruppe og spiller et eller andet spil som jeg aldrig fattede, men jeg fik drukket resten af mine juleøl hvilket jeg var ret muggen over. Har så heldigvis vundet to vaser i pakkespil, som jo ganske belejligt kunne drikkes af.
Så jeg finder et eller andet på bordet og fylder mine vaser , dette sker fem-seks gange. Har senere fundet ud af jeg har tømt en 1 flaske alene med noget på 37 %.
Herfra af tåger jeg. Havde skrevet med en anden pige hele aftenen, som (i dag utroligt nok er min kæreste) næste dag fortalte at intet af hvad jeg havde skrevet havde givet mening. En af de andre piger havde så overtaget min telefon efter jeg ringede til en af mine mates, for at synge for ham.
Fik jeg først senere igen. Da mit lift hjem så kommer (venindes far som jeg kender
) spurter jeg igennem diverse blomsterbede selvom jeg knap kunne gå. Hele vejen hjem synger jeg så "I belive I can fly" til stor underholdning for de andre. Får så min telefon tilbage hvorefter jeg åbenbart af uforklarelige årsager sender den samme besked til alle i min telefonbog!!! Da jeg endelig er kommet i seng ringer min telefon så konstant, da folk ikke forstår hvad jeg har skrevet. Deriblandt nogle jeg ikke aner hvem der er, men som var meget flinke og forstående
Vågner kl 6. efter 2 timers søvn og er helt frisk, men stadig fuld. Kunne først gå nogenlunde lige igen kl 12.
Det var en god julefrokost..
El Campeones, Real 4ever
mandal
Ynglingespiller
«
Svar #153:
27 Jan 2009, 15:31 »
følgende er ikke noget jeg har gjort, men som en af mine venner har gjort i sin brandert.
Vi var en 5 stykker der sad oppe ved ham og drak da vi blev inviteret til to forskellige fester. vi sad og diskuterede i lang tid om hvilken fest vi skulle gå til, og det endte til sidst med at vi delte os op, og resten er noget jeg har fået fortalt
skal lige siges at det var i starten af januar hvor der lå en masse sne. men videre med historien.
det ender med at der er to som tager til en fest i Risskov, som de havde fået at vide først lukkede når de sidste tog hjem. og da de så kommer derned, efter en time ude i sneen bliver festen lukket fordi der er en der er væltet og har smadret værtens glasbord, og en anden som havde knækket sig i sofaen. så de beslutter sig for at gå hjem igen. og da de næsten er hjemme, små 200 meter fra husét vælger de at skilles, fordi de skændes om hvilken vej der er hurtigst. da den ene så, som forventet, er ved husét 5 min. efter ringer han til den anden for at hører hvor han er, og han siger så at han er ved tanken tæt på, som er 300 meter væk... men han siger at han snart er der... da der så er gået noget længere tid ringer han igen for at hører hvor han bliver af, og han svarer igen at han er ved tanken. så ham ved huset sætter sig ned og venter. men han falder så i søvn i en snedrive, men helt tilfældigt kommer den andens storebror forbi, og låser ham ind i huset. hvor han falder i søvn igen. dagen efter kan de ikke få fat på ham der var ved tanken, men efter noget tid kommer han gående hjem. han fortæller så at han er vågnet op i skæring, som er små 9 km. fra hans hus. og har endda været nød til at gå hjem igen, hvor der nu er blevet snestorm, fordi at han ikke havde penge til bus, og hans mobil var løbet tør
alek9000
Manager
«
Svar #154:
27 Jan 2009, 15:34 »
Var det ham, der var ved tanken, som vågnede op 9 km derfra?
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
mandal
Ynglingespiller
«
Svar #155:
27 Jan 2009, 20:20 »
Citat af: alek9000 27 Jan 2009, 15:34
Var det ham, der var ved tanken, som vågnede op 9 km derfra?
Ja det var det
kommer senere en historie med mig selv, hvor der indgår: en 18-års med fri fadøl, efterfulgt af dobbelt 18-års i byen, resultatet var et blåt øje
Boier
Ynglingespiller
«
Svar #156:
27 Jan 2009, 20:27 »
Var til en stor fest ude hos en ven, og der var så en der var blevet helt væk. Først ledte han efter en, spurgte mig om jeg vidste hvor han var. Jeg svarede (sympatisk som jeg er) at han var gået udenfor og 300 meter til højre. En halv time efter kommer han tilbage og siger han ikke fandt ham...
Det skal lige siges at han er rimelig buttet og har meget løst flæsk. Senere på aftenen har han smidt skjorten og står og danser og gnubber sig op af en stang.
verdenskrig
Manager
«
Svar #157:
21 Feb 2009, 10:14 »
Var til gym-fest i går, og lad mig starte med at sige, at det gik lettere galt
Startede med opvarmning hos en af pigerne fra min klasse hvor vi vel var 7-8 stykker.. Skide hyggeligt, og vi fik drukket en masse, grint og snakket...
Da vi så havde rundet halvanden time vil jeg tro, begyndte jeg så småt at miste førligheden med de ting jeg lukkede ud af kæften... Fik b.la fortalt en af mine gode venner, at jeg syntes han var møg hamrende lækker
Plus at jeg formåede at smadre et billede som hang på væggen ved trapperne, da jeg sku op på toilettet
Nå men så skulle vi op mod gym, og det var PISSE koldt og om det var det som forårsagde de senere ulykker ved jeg ikke, men det ku tænkes... Syntes ikke jeg var overdrevet fuld på dette tidspunkt,
men fuld det var jeg
Så kom vi derop, og jeg trådte ind af døren, og BANG... Herfra husker jeg INTET, udover at jeg stod oppe i baren hvor en af mine fodboldkammerater råbte "HVA SÅ GAARDE!!!!"... Alt andet er simpelthen slettet..
Det næste jeg husker er at jeg i bankelam tilstand forsøger at begive mig hjem, hvorefter jeg når at tage 10 skridt ud af bygningen da jeg bliver stoppet af en af dørmændende der ikke vil have at jeg gå hjem alene i den tilstand..
Nuvel, så jeg fik en dejlig bænk at sove på, og en stor pose til min mavesyre(Der var ikke andet, pga manglende aftensmad)
Det næste jeg så husker er at jeg halvsovende ligger med hovedet ned i posen, for pludseligt at høre min mors stemme.. Jeg tror selvfølgeligt at jeg drømmer, men nej den var sku god nok og skolen havde ringet og sagt hun sku hente mig, hvorefter jeg grædende prøver at forklare at det ikke var meningen jeg ville blive så fuld
XD...
Herefter ventede der en lille gåtur hjem med god hjælp fra min mor , men det er alligevel sin sag når ens promille formentligt er over de 30
...
Da jeg så kom hjem ørlede jeg først i stuen, på badeværelset, og på mit værelse, hvorefter væltede ned i min seng, med bræk udover mit tøj..
I dag fik jeg så at vide at kl var 10 da jeg blev hentet, så jeg har altså formået at være deroppe i en times tid... Hvad jeg har røget/drukket/spist der gjorde mig SÅ bankelam har jeg ingen anelse om, men slem var den XD
Nå men jeg lever da endnu, og af det jeg husker før og efter the real party var grinern
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Krellz
Landsholdsspiller
«
Svar #158:
21 Feb 2009, 10:24 »
Lyder som om du har hygget dig, haha
FCK88
Manager
«
Svar #159:
21 Feb 2009, 10:28 »
Fuck VK.. du har sgu da virkelig haft en super aften.. og tænk at være så fuld at man skal hentes af sin MOAR...
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
verdenskrig
Manager
«
Svar #160:
21 Feb 2009, 10:30 »
Haha ja den har jeg sku heller ikke prøvet før
..
Men tror sku ik jeg havde overlevet turen hjem alene, så det var nok ik helt dumt
Men super var det sku
enged
Gæst
«
Svar #161:
21 Feb 2009, 10:32 »
Citat af: verdenskrig 21 Feb 2009, 10:30
Haha ja den har jeg sku heller ikke prøvet før
..
Men tror sku ik jeg havde overlevet turen hjem alene, så det var nok ik helt dumt
Men super var det sku
Ellers var du aldrig kommet hjem
verdenskrig
Manager
«
Svar #162:
21 Feb 2009, 10:34 »
Nej det kunne det godt være endt med
FCK88
Manager
«
Svar #163:
21 Feb 2009, 11:06 »
Min værste drukhistorie kommer her : For 2 år siden holdt min lillesøster føzzdag hos min far og derfor var det kun min fars side af familien der blev inviteret.. En af mine fars kusiner er gift med en mand som har jordens lækreste døtre og selvfølgelig var det kun den yngste(som er 2 år yngre end mig) der var med til den føzzdag.. nå men vi fik i hvert fald en del at drikke og da klokken så nærmer sig 12/1-stykker om natten besluttede vi os for at vi ville op på tanken for at købe smøger.. Det gik også fint nok og vi fik da lige købt et par dåsebajere og en flaske vodka med også som vi drak på hjemturen.. da vi så er ca. 50 meter fra min fars lejlighed møder vi en gammel mand som spørger om vi ikke ville følge ham hjem for han var da godt nok beruset, SAGDE HAN SELV... Whatever, tænkte vi og sagde selvfølgelig ja.. så kom vi op til ham og han blev ved med at sige "hej jeg hedder poul-jørgen" mens vi var oppe hos ham hvor vi blev budt på både vin og bajere.. efter en halv time besluttede vi os så for at tage hjemad til min far og da vi kom op på værelset smed vi os begge i sengen, der var nydeligt opredt og klar til, ja-I-ved-nok.. sjovt nok havde vi begge samme ting i tankerne så der gik vel højst 1 minut før vi begge lå nøgne i sengen og vi gik så i gang med lagen-gymnastikken og lige pludselig sker der det som bare IKKE må ske.. JEG FALDT sgu i søvn!! .. 5-10 min. senere vågner jeg ved at tøsen stadig sidder ovenpå mig og rykker sig frem og tilbage(ved ikke ligefrem om det er fedt eller noget
) og så gik der vel 30 min. inden hun lige sagde.. "jeg smutter lige på toilet".. okay, sagde jeg bare og i det hun går ud fra værelset hører jeg yderdøren smække hvilket vil sige at hun forlod lejligheden.. jeg forsøgte at rende efter hende men uden held.. går så tilbage op i lejligheden og forsøger at ringe til hende en 15-20 gange men uden held.. så sikke en nat.. og for at gøre ondt værre så brækkede jeg mig også lige da jeg var ude for at lede efter hende .. fandeme ikke sjovt, men i dag er tøsen og jeg så kærester så noget godt er der vel kommet ud af det
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
verdenskrig
Manager
«
Svar #164:
21 Feb 2009, 11:59 »
For fanden hvor er det prisværdigt
... Hvordan helvede kan du falde i søvn, det er da en skandale
...
Kan dog godt lide hun bare gyngede videre
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »