home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1267 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 62433 gange)
JessThorup-FAN
Ynglingespiller

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #120: 02 Jan 2009, 00:23 »

måske lidt off-topic, men hvorfor drikke? kan man ikke have det sjovt uden indblanding af alkohol?  Hævet Øjenbryn

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 02 Jan 2009, 00:25 »

Sagtens Wink Men alkohol skal der nu også være plads til, selvom man ikke altid har det lige godt dagen efter ticked off

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #122: 02 Jan 2009, 00:27 »

nej, man har det nemlig dårligt dagen efter, og man laver altid et eller andet lort  under påvirkning af alkohol.. man burde sætte aldersgrænsen op alkohol.. til 21 vil jeg sige.. børn kan ikke styre det.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 02 Jan 2009, 00:30 »

Ja, og det lort kan man se tilbage på, og så grine af det.. Uden at sige jeg er fuldvoksen vil jeg nu heller ikke mene man er barn når man er 18 år..

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

søgaard
Gæst

« Svar #124: 02 Jan 2009, 00:32 »

nej, man har det nemlig dårligt dagen efter, og man laver altid et eller andet lort  under påvirkning af alkohol.. man burde sætte aldersgrænsen op alkohol.. til 21 vil jeg sige.. børn kan ikke styre det.
Hvorfor bør det sættes op, når det er mindretallet der ikke kan finde ud af at styre deres alkoholdforbrug. Jeg tvivler desuden en stramning ved hjælp af at sætte aldersgrænsen op til 21, blot vil forværre det, da vi derved opfordrer de unge til at gå i undergrunden med sprut, og især med stoffer, som efterhånden i dagens Danmark bliver nemmere og nemmere at finde. Desuden vil en stramning få unge over til cigaretter igen, da aldersgræsen ved dem kun er 18 år. Næeh. Lad blot alkoholen blive, men smid tobak og stoffer langt væk.

Du nævner bagsiden ved fuldhed, hvad med den positive side. Ellers generte personer tør lige pludselig at spørge piger om de vil danse. Man smider sine hæmninger og i stedet bare går amok (på den gode måde Wink )

« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:34 af Søgaard » Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #125: 02 Jan 2009, 00:34 »

argh.. hold da op.. vi alle et lille barn inde i! Opstemt drikker ikke selv, og er 19, har smagt en øl og puha det var ikke godt og alt andet alkohol gider jeg ikke. desuden er er jeg træt af de små 16 årige piger der render og drikker sig noget så beruset nede i den lokale park.. smut hjem og se disney-show.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:39 af JessThorup-FAN » Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 02 Jan 2009, 00:35 »

Stofferne giver jeg dig ret i, men tobakken bør være op til personen selv om de vil ryge eller ej.. (Er selv ryger)
Kan sagtens se det fra ikke-rygernes side at det er irriterende at der bliver røget omkring en og sådan, men hvis folk går ud og ryger for sig selv, burde det jo ikke genere nogen..
argh.. hold da op.. vi alle et lille barn inde i! Opstemt drikker selv, og er 19, har smagt en øl og puha det var ikke godt og alt andet alkohol gider jeg ikke. desuden er er jeg træt af de små 16 årige piger der render og drikker sig noget så beruset nede i den lokale park.. smut hjem og se disney-show.
Du drikker selv, men kan ikke lide øl, og alt andet alkohol gider du ikke drikke? Kan godt være der sidder en lille promille fra igår i kroppen stadigvæk, men kan ikke forstå det indlæg? Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:37 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #127: 02 Jan 2009, 00:37 »

du skriver: "man smider sine hæmninger.." ja det er fint med dig, man smider også sit tøj.  Cool

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #128: 02 Jan 2009, 00:39 »

det var en fejl.. drikker IKKE. har redigeret. man skal ikke påstå at jeg er eller har været fuld.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 02 Jan 2009, 00:41 »

Så vidt jeg lige kan læse mig frem til, har hverken jeg eller nogen andre nogensinde påstået at du har været eller er fuld..

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #130: 02 Jan 2009, 00:42 »

nej, men generelt skal man ikke sige noget dårligt om mig.

ZhotLog
Gæst

« Svar #131: 02 Jan 2009, 00:43 »

At være fuld er nu ikke nødvendigvis en dårlig ting Wink

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 02 Jan 2009, 00:45 »

nej, men generelt skal man ikke sige noget dårligt om mig.
Er der heller ingen der har gjort..
At være fuld er nu ikke nødvendigvis en dårlig ting Wink
Nej, man kan sgu for mange timer til at gå med det Grin Og så har man noget at se tilbage på, hvis man kan huske det Smiley

Michael Joseph Jackson
R.I.P.
The King of Pop!

korzika
Gæst

« Svar #133: 02 Jan 2009, 00:46 »

Alkohol ftw.

Uden det tror jeg manges byture, vil være ret kedelige, iforhold til dem med akohol. Men ja, man kan godt have det sjovt uden. Men personligt, så syntes jeg det er sjovere med alkohol. Normalt er jeg en stille og genert dreng, men når jeg er beruset er jeg udadvent. Og jeg kan sagtens styre det..

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #134: 02 Jan 2009, 00:47 »

du kender vidst ikke min baggrund, men hvor skulle du kende den fra.. FOR at nævne det igen, så mener jeg at det er dumt at drikke, man laver alle mulige mærkelige, og ikke mindst noget så pinlige ting.. man udstiller sig selv på en forkert måde, og man er ikke sig selv under påvirkning af alkohol.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010