home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 65750 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Champions League finalen
« Svar #285: 22 Maj 2008, 19:28 »

Nu ved jeg det ikke, da jeg ikke så den kamp, men er du sikker på, at de ikke viste begge? Hvis de ikke gjorde, så medgiver jeg, at det virker besynderligt, og jeg har da heller ikke sagt, at studiet ikke favoriserer United. Det skinner naturligvis tydeligst igennem i Schmeichel, men jeg synes ikke, at hans United-favorisering er værre end Elkjærs favorisering af alt, hvad der har med Italien at gøre. Tværtimod synes jeg egentlig, at både Elkjær og Laudrup er gode til at opveje for Schmeichels favorisering af United.
Jeg syns Laudrup er relativ neutral, men kan da kun være enig i at Elkjær = alt med Italien

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #286: 22 Maj 2008, 19:33 »

Jeg vil ikke engang sige tillykke, synes virkelig ikke det er fortjent...
Hader Man. Urin. mere end fucking nogensinde! AD!

Godnat!

Jeg vil gerne have lov til at beklage dette indlæg... Det var barnligt, umodent og utroligt dårligt sportsmanship...  Skuffet

Jeg vil samtidigt gerne have lov til at ønske Man. United tillykke med trofæet...  Smiley

Tak for en fantastisk god kamp og en god sæson...  Smiley

Morten.

Indlægget er nu slettet.

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

ManUtd83
Manager

« Svar #287: 22 Maj 2008, 19:36 »

Jeg vil gerne have lov til at beklage dette indlæg... Det var barnligt, umodent og utroligt dårligt sportsmanship...  Skuffet

Jeg vil samtidigt gerne have lov til at ønske Man. United tillykke med trofæet...  Smiley

Tak for en fantastisk god kamp og en god sæson...  Smiley

Morten.

Indlægget er nu slettet.

Godt at du indså det Smiley havde ikke engang set det indlæg, men jeg er selv kommet til at skrive dumme ting, mens jeg var bitter.

Dog var det dog fortjent at United vandt ChL.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #288: 22 Maj 2008, 20:45 »

Finalen var deja vu. Chelsea-spillerne leger supermand overfor modspillere og dommere, og så til sidst tuder de.

Ringe dommer, men god kamp Smiley

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #289: 23 Maj 2008, 16:43 »

Beklager at jeg har en mening der er anderledes en din! Jeg kan godt høre at det er hårdt for dig...

Og nej, jeg har ikke sagt noget om at Rooney, Tevez, Ferdinand er middelklassespiller e. Men jeg mener at Ronaldo bærer United, og man kan jo bare se på hvor mange mål han har scoret i denne sæson. Ville Rooney have scoret 42 mål hvis Ronaldo ikke gjorde det? Han har stået for utrolig mange assist og mål og været blændende, og utallige gange har vi set United holdet falde sammen, når Ronaldo ikke spillede godt.

Nu har jeg forsvaret min mening, så vil jeg bede dig om at tale pænere i stedet for at kalde det det "dummeste du nogensinde har hørt" at jeg har en anden mening end dig. Se om du kan acceptere at ikke alle er enige med dig.

Jeg undlod at se hvad der skete i studiet efter kampen, men ja, Schmeichel præger meget...

Det kan godt være Ronaldo er god og han er blevet kaldt verdens bedste, hvilket han også er efter min mening. Men at han ligefem skulle være den bærende faktor hos United, det er lige at overvurdere manden. En mand gør ike et helt hold. Det kunne jo tænkes, at hvis ikke Ronaldo havde spillet så godt i år, så havde Rooney eller Tevez lavet flere mål. Man skal jo også tænke på, at jo flere mål man score, jo mere ego bliver man. Det er et naturligt træk hos de fleste fodboldspillere. Ikke at sige Ronaldo er ego, men hvor han kunne have spillet Rooney eller Tevez fri, så skyder han selv.
Der er også andre spillere, der har været med til at gøre United så dominerende i år. Rio Ferdinand, Vidic, Scholes, Tevez m.fl.. Og ikke glemme Van der Sar, som Ferguson selv siger, er den bedste erstatning for Schmeichel.

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Rossonero
Gæst

« Svar #290: 23 Maj 2008, 16:52 »

Cristiano Ronaldo er for Manchester United, lidt som Francesco Totti er for Roma. Niveauet forhøjes i Uniteds spil, hvis Ronaldo er med i startopstillingen. Han er den spiller, der formår at føre spillet til et højere standpunkt. Manchester United kan sagtens vinde kampe uden Ronaldo på spil, men Ronaldo er med til at gøre spillet endnu bedre i mine øjne.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #291: 23 Maj 2008, 17:30 »

Jeg kan ikke helt forstå folks høje mening om Van der Sar. Efter finalen blev han hyldet som en helt, og folk (ferguson) sagde at dette beviste han havde klassen til United. Han havde 1 refleksredning, og så reddede han et straffe (ja, et meget vigtigt straffe, men stadig kun et straffe). Jeg synes altså at han i slutningen af sæsonen har virket temmelig usikker, og har haft nogle personlige fejl og en del kommunikationsfejl. Jeg mener dog ikke at United skal købe ny keeper, da de har et par gode reserver, men jeg mener at man overvurderer VDS's klasse.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Æsop
Gæst

« Svar #292: 23 Maj 2008, 17:43 »

Jeg kan ikke helt forstå folks høje mening om Van der Sar. Efter finalen blev han hyldet som en helt, og folk (ferguson) sagde at dette beviste han havde klassen til United. Han havde 1 refleksredning, og så reddede han et straffe (ja, et meget vigtigt straffe, men stadig kun et straffe). Jeg synes altså at han i slutningen af sæsonen har virket temmelig usikker, og har haft nogle personlige fejl og en del kommunikationsfejl. Jeg mener dog ikke at United skal købe ny keeper, da de har et par gode reserver, men jeg mener at man overvurderer VDS's klasse.
Selvfølelig er det ikke KUN et straffe, store kampe skaber store spillere..

At være god når det gælder er jo netop det der gør hele forskellen, at han så har set usikker ud et par kampe mod West Ham, og Blackburn, eller han har haft 2 dårlige udspark mod Barcelona som ingen indflydelse havde på kampen, det er jo i sagens natur fuldstændig ligemeget..

Det handler om at have store personligheder på dit hold, nogle der kan gøre forskellen når det hele skal afgøres.

Manglen på disse spillere er blandt andet grunden til at Arsenal på trods af mange gode kampe mod Slavia Prague, aldrig  har vundet den største europæiske klubturnering..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #293: 23 Maj 2008, 17:51 »

Jeg kan ikke lige se sammenhængen mellem Arsenals kampe mod Slavia Prague og VDS. Vi var i finalen mod Barca for blot 2 år siden, så helt skidt ser det nu ikke ud i europæisk sammenhæng - Men okay, du prøvede lige at flette en sviner ind på Arsenal - Godt forsøg, eller...

Men for lige at komme med et nogenlunde fornuftigt svar, så ser jeg bare noget af det samme man så i den sidste sæson Lehmann stod som førstemålmand for Arsenal.. Han havde nogle fremragende redninger og stod til tider fænomenalt, men han havde efterhånden nogle enkelte fejl, der dog ikke kostede noget. Det gjorde det så i denne sæson, hvor han efter at have kostet 2 mål i 3 kampe, blev sat af holdet. Det samme skete med Seaman i sin tid, og det samme sker med VDS - Spørgsmålet er bare om det bliver i næste sæson, sæsonen efter, eller sæsonen efter igen...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Æsop
Gæst

« Svar #294: 23 Maj 2008, 18:02 »

Jeg kan ikke lige se sammenhængen mellem Arsenals kampe mod Slavia Prague og VDS. Vi var i finalen mod Barca for blot 2 år siden, så helt skidt ser det nu ikke ud i europæisk sammenhæng - Men okay, du prøvede lige at flette en sviner ind på Arsenal - Godt forsøg, eller...

Men for lige at komme med et nogenlunde fornuftigt svar, så ser jeg bare noget af det samme man så i den sidste sæson Lehmann stod som førstemålmand for Arsenal.. Han havde nogle fremragende redninger og stod til tider fænomenalt, men han havde efterhånden nogle enkelte fejl, der dog ikke kostede noget. Det gjorde det så i denne sæson, hvor han efter at have kostet 2 mål i 3 kampe, blev sat af holdet. Det samme skete med Seaman i sin tid, og det samme sker med VDS - Spørgsmålet er bare om det bliver i næste sæson, sæsonen efter, eller sæsonen efter igen...
Sammenhængen opstår når vi snakker om vindertyper som Van der Sar, og mangel på samme. Da det er de typer der skaber forskellen mellem de rigtig store hold, og hold som Arsenal..

Arsenal har som du vil ville spillet ganske flot fodbold i mange år, men grundet manglen på ledere og vindertyper, er de meget ofte knækket når det gjaldt. Og når det sker, ja så er det flotte fodboldspil jo absolut intet værd.. Medmindre man selvfølelig spiller for sympati priserne..

Jeg vidste ikke at 2. pladser talte for noget som helst, men det gør det åbenbart når man holder med Arsenal?

Derudover var det jo netop Lehmans fortjeneste at i overhovedet kom i den finale du omtaler..

Redningen på Anelkas skud gjorde hele forskellen, og så er den jo ikke længere.

Man kan konstatere Van der Sar åbenbart har stået godt nok til at United kunne komme i finalen, og når han så også afgør den til deres fordel, ja så er det mildest talt stupidt at sætte spørgsmålstegn ved ham..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #295: 23 Maj 2008, 18:11 »

Dine argumentationer bliver mere og mere underlige...

Selvfølgelig tæller en 2. plads i CL turneringen da for noget? Man får, så vidt jeg ved, både sølvmedaljer og en pæn pengepose med. Men for dig er det åbenbart det samme som at ryge ud i gruppespillet eller hvad? Ja, vel var Lehmann en stor del af at vi kom videre i CL det år, fordi at han netop havde nogle store redninger det år. Men som sagt: Året efter begyndte han at vise små, ikke-fatale fejl, og i år gik det så helt galt. Så var han blevet for gammel. Men okay, du må gerne forblive naiv, og regne med at VDS er verdens bedste målmand, og at han står fremragende indtil han runder de 60. Det er mig ligegyldigt.

Jeg fastholder dog stadig, på trods af at det i dine øjne er stupidt, at man begynder at kunne se fejltrin hos Van der Sar, og at han ikke holder mange år endnu. Men, igen som sagt, har United heldigvis gode reserver i Kuzszack og Foster.

Og nu tror jeg at jeg lader være med at snakke mere om Arsenal, for det har overhovedet INTET med Van der Sar at gøre, da jeg aldrig har sat tvivl ved VDS's vindermentalitet, men derimod hans evner/fremtid. Men som sagt var det åbenbart den eneste måde, du kunne flette en sviner ind på Arsenal som du åbenbart hader inderligt. Jeg er glad for at jeg ikke ser så farvet på fodbold som du gør.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #296: 23 Maj 2008, 18:18 »

Dine argumentationer bliver mere og mere underlige...

Selvfølgelig tæller en 2. plads i CL turneringen da for noget? Man får, så vidt jeg ved, både sølvmedaljer og en pæn pengepose med. Men for dig er det åbenbart det samme som at ryge ud i gruppespillet eller hvad? Ja, vel var Lehmann en stor del af at vi kom videre i CL det år, fordi at han netop havde nogle store redninger det år. Men som sagt: Året efter begyndte han at vise små, ikke-fatale fejl, og i år gik det så helt galt. Så var han blevet for gammel. Men okay, du må gerne forblive naiv, og regne med at VDS er verdens bedste målmand, og at han står fremragende indtil han runder de 60. Det er mig ligegyldigt.

Jeg fastholder dog stadig, på trods af at det i dine øjne er stupidt, at man begynder at kunne se fejltrin hos Van der Sar, og at han ikke holder mange år endnu. Men, igen som sagt, har United heldigvis gode reserver i Kuzszack og Foster.

Og nu tror jeg at jeg lader være med at snakke mere om Arsenal, for det har overhovedet INTET med Van der Sar at gøre, da jeg aldrig har sat tvivl ved VDS's vindermentalitet, men derimod hans evner/fremtid. Men som sagt var det åbenbart den eneste måde, du kunne flette en sviner ind på Arsenal som du åbenbart hader inderligt. Jeg er glad for at jeg ikke ser så farvet på fodbold som du gør.

Vos jeg ikke husker helt fejl, så er det rigtigt. Reddede han ikke et straffe mod Villarrral, som kunne sendt dem videre? Eller tager jeg helt fejl? Huh

19-18!

Æsop
Gæst

« Svar #297: 23 Maj 2008, 18:19 »

da jeg aldrig har sat tvivl ved VDS's vindermentalitet, men derimod hans evner.
Der hvor præmissen bliver forkert, er der hvor du skiller de to ting ad..

Hvis han kan afgøre den største, og vigtigste klub turnering i hele verden, på trods af at hans evner åbenbart ikke er imponerende. Så er det jo bare fantastisk, jeg vil da til være en tid hellere have spillere uden evner der vinder titler, end spillere med fantastiske evner der ingenting vinder.. Men nu hedder jeg selvfølelig hellere ikke Wenger til efternavn...

Du snakker om at Van der Sar bliver overvurderet, så må jeg dig om følgende: Han afgør den største klub turnering i verden, og er samtidig med til at sikre sit hold mesterskabet i verdens største liga. Hvordan kan du overvurdere en sådan præstation?
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 18:24 af Æsop » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #298: 23 Maj 2008, 18:32 »

Nei, det her begynder at blive for latterligt.
Van Der Sar er ikke verdens bedste mðlmand indse det dog. Han har lavt nogle fejl ( Godt nok ikke så mange) , og været usikker i den afsluttende del af sæsongen.

Han afgjorde ikke kun Champions League. Ronaldo, Tevez, Vidic, Carrick og alle de andre de der spillede godt, lavede mål, gode pasninger, headee bolden væk osv osv har vundet CL. Det er Holdet der har vundet CL.

Ja, Van Der Sar har vindermentalitet, men han er ikke så god som han har været. Der er pt. keepere som er bedre end ham. Buffon, Cech, Cassilas, Frey, Julio Cesar synes jeg er bedre. ( Har måske glemt nogen)

Van Der Sar vil ikke stå godt i målet i mange år endnu, og hans nivå går måske ned allerede til næste sæsong.

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #299: 23 Maj 2008, 18:42 »

Ja, Van Der Sar har vindermentalitet, men han er ikke så god som han har været. Der er pt. keepere som er bedre end ham. Buffon, Cech, Cassilas, Frey, Julio Cesar synes jeg er bedre. ( Har måske glemt nogen)

Han er bedre, end han nogensinde har været før. Resten er jeg dog nogenlunde enig i. At betvivle, hvorvidt VDS er god nok til at stå for United, ville dog være en grov fejl, men vi kan hurtigt blive enige om, at han ikke er verdens bedste. Han er dog i top ti på min liste.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010