home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 60494 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #300: 23 Maj 2008, 18:48 »

Hvis der er nogen der kan finde en situation i denne sæson, hvor VDS direkte har kostet et mål vil jeg gerne se det. Jeg kan ikke selv komme på nogen, og jeg følger trods alt United temmelig tæt.

VDS er naturligvis ikke ung, men folk undervurderer ham meget godt. Han beviste i ChL-finalen og for den sags skyld også i mange andre kampe, at hans reflekser stadig er i fin stand. Derudover synes jeg også hans indgreb i luften er fine nok.
Hans vigtigste egenskab er dog hans rolighed og erfaring. Han betyder meget for den backkæde, men det er bare ikke noget man ser i kampens hede.

Synes personligt ikke United skal handle på det punkt. Vi har jo Foster, som jeg synes skal tage gradvist over i næste sæson.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #301: 23 Maj 2008, 18:51 »

Hvis der er nogen der kan finde en situation i denne sæson, hvor VDS direkte har kostet et mål vil jeg gerne se det. Jeg kan ikke selv komme på nogen, og jeg følger trods alt United temmelig tæt.

VDS er naturligvis ikke ung, men folk undervurderer ham meget godt. Han beviste i ChL-finalen og for den sags skyld også i mange andre kampe, at hans reflekser stadig er i fin stand. Derudover synes jeg også hans indgreb i luften er fine nok.
Hans vigtigste egenskab er dog hans rolighed og erfaring. Han betyder meget for den backkæde, men det er bare ikke noget man ser i kampens hede.

Synes personligt ikke United skal handle på det punkt. Vi har jo Foster, som jeg synes skal tage gradvist over i næste sæson.

Jeg er da også enig i hvad du siger - Som jeg selv skriver, har han ikke lavet noget fatalt i denne sæson - Og endnu. Han har stadig gode reflekser, og har været god i luften ja. Og ja, med Foster og Kuzzzz'ack som backup, bør United ikke købe en ny keeper - Og det tror jeg heller ikke at de gør.

Jeg er dog også enig med jemil - Han har lavet nogle fejl (dog ikke af den fatale slags), og han er ikke nær verdens bedste, og han er selvfølgelig også i sin karrieres efterår. Kort sagt bekræfter I egentlig det som jeg har pointeret, men som folk ikke helt ville forstå.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #302: 23 Maj 2008, 18:55 »

Jeg synes også han er god, men synes at de skal spille Foster ind i de lidt mindre vigtige kampe, fx carling cup eller fa cup mod dårlige hold
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #303: 23 Maj 2008, 18:57 »

Jeg synes også han er god, men synes at de skal spille Foster ind i de lidt mindre vigtige kampe, fx carling cup eller fa cup mod dårlige hold

Det tror jeg helt sikkert også at Ferguson vil gøre fra næste sæson.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #304: 23 Maj 2008, 21:54 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153283

Sikke en idiot! har ikke ondt af at han brændte mere hvis han virkelig gjorde det.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #305: 23 Maj 2008, 21:59 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153283

Sikke en idiot! har ikke ondt af at han brændte mere hvis han virkelig gjorde det.
hvis han nu virkelig havde spyttet, så tror jeg der var gjort mere ud af det. og mon ikke tevez havde reageret anderledes end han gør i filmen ?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #306: 23 Maj 2008, 22:01 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153283

Sikke en idiot! har ikke ondt af at han brændte mere hvis han virkelig gjorde det.

Nu har jeg set Filmen 3 gange og jeg kan stadig ikke se det
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #307: 23 Maj 2008, 22:08 »

Nu har jeg set Filmen 3 gange og jeg kan stadig ikke se det
jeg så den nok 40 gange igår og min konklusion var også at han ikke spyttede. hans mund former sig lidt som om han kan spytte efter første gang han "tørrer munden i trøjen" men han kan umuligt have nået at spytte. og de 40 gange er ikke at overdrive.
Logged

Kazak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #308: 24 Maj 2008, 14:41 »

Hvem tror i egentlig Mourinho holdt med
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #309: 24 Maj 2008, 15:17 »

Hvem tror i egentlig Mourinho holdt med

Uuuuh den er svær...

Jeg ved simpelthen ikke, om han holdt med sine gamle kammerater eller den klub han har konkurreret med gennem 3-4 år. Tough one.
Logged


Kazak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #310: 24 Maj 2008, 15:32 »

hvis man er the special one, stort set har så mange penge man skal bruge, og bare ikke kan vinde CL.
så bliver man fyret, cirka 8 måneder senere står Chelsea i Finalen, med Grant en amatør i trænersædet (Amatør i Forhold til THE SPECIAL ONE) Og Grant har så vidt jeg husker kun købt Anelka.

Så kunne det være at Mourinho syntes det var lidt nedtur at det åbenbart ikke var sværere at komme i finalen.

Jeg tror ikke Mourinho havde noget imod at United vandt.

Edit: Amatør er måske lige voldsomt nok
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 15:34 af Kazak » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #311: 24 Maj 2008, 15:35 »

Mener for det første de sagde, at de var enige om, at de to parter skulle skilles (Chelsea og Mourinho).

For det andet tror jeg da gerne han vil se sine gode venner Terry, Carvalho, Drogba osv. stå med en ChL-medalje i hånden selvom han ikke har ført dem til den. Så smålig er han naturligvis ikke.
Logged


Kazak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen
« Svar #312: 24 Maj 2008, 15:46 »

nu var det jo ikke lige om han blev fyret eller om de var enige om at skilles der var pointen, selvom du har ret i at det var sidst nævnte der var fremme i pressen
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen
« Svar #313: 25 Maj 2008, 11:26 »

Mourinho har helt sikkert holdt med United, for hvis, som rygterne siger, er på vej til Inter, kan han få nogle af spillerne ( Essien, Lampard og Terry ) billigere end hvis de stod med guldmedaljere om halsen. Men på den anden side. Det var jo næsten hans fortjeneste de stod i finalen. Han hade bygget holdet op til det de viste i denne sæson. Groft sagt, han holdte med United, men i hjertet nok Chelsea.
Men med Grants fyring, mon ikke der venter en lille overraskelse. Der er igen rygter, der forlyder, at han er på vej tilbage.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Niko
Gæst
 
Sv: Champions League finalen
« Svar #314: 25 Maj 2008, 11:29 »

Mourinho har helt sikkert holdt med United, for hvis, som rygterne siger, er på vej til Inter, kan han få nogle af spillerne ( Essien, Lampard og Terry ) billigere end hvis de stod med guldmedaljere om halsen. Men på den anden side. Det var jo næsten hans fortjeneste de stod i finalen. Han hade bygget holdet op til det de viste i denne sæson. Groft sagt, han holdte med United, men i hjertet nok Chelsea.
Men med Grants fyring, mon ikke der venter en lille overraskelse. Der er igen rygter, der forlyder, at han er på vej tilbage.


Mourinho er en fyr som alle fodboldfanatikere vil læse om. Han er en special one, hvorfor alle gerne vil se på hans sjove udtagelser. Derfor er det naturligt, at de skriver han kommer til Chelsea - fordi det sælger godt.

I øvrigt, så er det dejligt at se en tråd med god debat i. Selvom det ikke er omkring FM.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010