home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen  (Læst 65787 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Champions League finalen
« Svar #270: 22 Maj 2008, 17:37 »

Beklager at jeg har en mening der er anderledes en din! Jeg kan godt høre at det er hårdt for dig...

Nu har jeg forsvaret min mening, så vil jeg bede dig om at tale pænere i stedet for at kalde det det "dummeste du nogensinde har hørt" at jeg har en anden mening end dig. Se om du kan acceptere at ikke alle er enige med dig.
Undskyld, hvis det ramte så dybt  Huh.
Men du nævner, at United har faldet sammen utallige gange? hmm.. Kan du finde nogle eks. til mig.

United-styrer
Gæst

« Svar #271: 22 Maj 2008, 17:39 »

Frimann, Werge? tvivlsomt... men jeg snakker studieværter Wink og kan da også huske at efter kampen mellem L'pool og Chelski var der et stort Manure emblem i baggrunden... Men det er da fint at du er klar over det...  Peace

Mølby.

Pinligt, du ikke kan snakke om United uden at skrive Manure konstant (jeg skrev kun Liverfools for at give igen). Gider ikke spilde tid på dig. Eller rettere denne diskussion, for vi bliver tydeligvis aldrig enige om det mindste.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 17:48 af United-styrer » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #272: 22 Maj 2008, 17:40 »

Undskyld, hvis det ramte så dybt  Huh.
Men du nævner, at United har faldet sammen utallige gange? hmm.. Kan du finde nogle eks. til mig.

Nej, jeg gider ikke lige til at kigge sæsonen igennem for at finde eksempler til dig. Men når Ronaldo har spillet ringe, har United generelt også spillet ringe. Sådan står det ihf. printet i min hukommelse.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #273: 22 Maj 2008, 17:41 »

Nej, jeg gider ikke lige til at kigge sæsonen igennem for at finde eksempler til dig. Men når Ronaldo har spillet ringe, har United generelt også spillet ringe. Sådan står det ihf. printet i min hukommelse.
Okay, fair nok  Smiley. Hver sin mening.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #274: 22 Maj 2008, 17:42 »

Mølby.

Pinligt, du ikke kan snakke om United uden at skrive Manure konstant (jeg skrev kun Liverfools for at give igen). Gider ikke spilde tid på dig.

Er du ikke en af dem der konsekvent skriver Chelski eller andre øgenavne, i stedet for Chelsea, eller er jeg helt galt på den? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #275: 22 Maj 2008, 17:42 »

Er du ikke en af dem der konsekvent skriver Chelski eller andre øgenavne, i stedet for Chelsea, eller er jeg helt galt på den? Wink

Ikke i seriøse diskussioner på tværs af fangrupper.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #276: 22 Maj 2008, 17:42 »

Synes ikke vi skal snakker mere om Dommerpræsentatione r.
Og jeg synes Man Utd har bevidst at de kan stå på egne ben.
Men de spiller jo 10 gange bedre med Ronaldo!! (:

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #277: 22 Maj 2008, 17:50 »

Tror bare ikke han kunne klare lige at få lidt igen af samme skuffe... Gad vide om han ved hvad Manure betyder? Hævet Øjenbryn

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

United-styrer
Gæst

« Svar #278: 22 Maj 2008, 17:52 »

Tror bare ikke han kunne klare lige at få lidt igen af samme skuffe... Gad vide om han ved hvad Manure betyder? Hævet Øjenbryn

Ville jeg blive irriteret over det, hvis jeg ikke vidste det? Drop den hånlige attitude. Jeg fatter bare ikke, hvad det skal til for. Hawk1nZ og jeg har en seriøs debat omkring evt. favorisering af United, og du kommer med et indlæg, som kun er til for at provokere. Det er så dumt.

Anyway, hvad angår United-logo, var det så efter den anden semifinale? For så er det vel meget naturligt, eftersom United var finalemodstanderen.

ManUtd83
Manager

« Svar #279: 22 Maj 2008, 18:19 »

Du er helt vild sej når du konstant skriver Manure, det skal du have ros for! Både utroligt opfindsomt og temmeligt modent også.

Og lige til Hawkinz uden citat fjol Smiley lige i går er jeg altså ret sikker på, at Ronaldo faldt ud, fordi United faldt ud og ikke omvendt. Ronaldo strålede i første halveg fordi United havde bolden så meget, men i anden halveg brugte Chelsea deres fremragende fysik og United fik ikke bygget spillet op. Ronaldo er bare ikke en spiller man ser når hans hold ikke har bolden.

Niko
Gæst

« Svar #280: 22 Maj 2008, 18:44 »

Det gik da meget godt uden Ronaldo i F.A Cup'en,
da vi slog Arsenal 4-0 og det var enda en af de bedste kampe fra united i denne sæson. Uden Ronaldo i Truppen.

Men har har jo ikke spillet dårligt, når han ikke har været med. Jeg synes, som Hawk, at når Ronaldo er på banen og underpræstere, så underpræstere United også.

United-styrer
Gæst

« Svar #281: 22 Maj 2008, 18:46 »

Men har har jo ikke spillet dårligt, når han ikke har været med. Jeg synes, som Hawk, at når Ronaldo er på banen og underpræstere, så underpræstere United også.

Folk bliver ved med at sige, at Ronaldo mangler at præstere i de store kampe. Vi har vundet Champions League (som i min verden er forholdsvis store kampe), men kan alligevel ikke spille, når Ronaldo ikke er på toppen? Jeg har lidt svært ved at følge det.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #282: 22 Maj 2008, 18:50 »

Nej, My bad.

Læste ikke lige fra starten af

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #283: 22 Maj 2008, 18:57 »

Ville jeg blive irriteret over det, hvis jeg ikke vidste det? Drop den hånlige attitude. Jeg fatter bare ikke, hvad det skal til for. Hawk1nZ og jeg har en seriøs debat omkring evt. favorisering af United, og du kommer med et indlæg, som kun er til for at provokere. Det er så dumt.

Anyway, hvad angår United-logo, var det så efter den anden semifinale? For så er det vel meget naturligt, eftersom United var finalemodstanderen.
Det havde da været mere naturligt at vise et Chelski logo eftersom det var efter den kamp hvor DE gik videre og ikke ManU.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

United-styrer
Gæst

« Svar #284: 22 Maj 2008, 19:11 »

Det havde da været mere naturligt at vise et Chelski logo eftersom det var efter den kamp hvor DE gik videre og ikke ManU.

Nu ved jeg det ikke, da jeg ikke så den kamp, men er du sikker på, at de ikke viste begge? Hvis de ikke gjorde, så medgiver jeg, at det virker besynderligt, og jeg har da heller ikke sagt, at studiet ikke favoriserer United. Det skinner naturligvis tydeligst igennem i Schmeichel, men jeg synes ikke, at hans United-favorisering er værre end Elkjærs favorisering af alt, hvad der har med Italien at gøre. Tværtimod synes jeg egentlig, at både Elkjær og Laudrup er gode til at opveje for Schmeichels favorisering af United.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010