home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 686 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Slut, prut, men ikke finale]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Leeds United står foran sin anden sæson i Coca-Cola Championship efter en sensationel 6. plads. Hvordan går det i 2009/2010 sæsonen?
En fiasko - Plads 16-24
- 2 (6,5%)
Ikke lige det vi havde regnet med - Plads 10-15
- 1 (3,2%)
Ok, men ikke bedre end sidste sæson - Plads 7-9
- 1 (3,2%)
Playoff MED oprykning
- 11 (35,5%)
Playoff UDEN oprykning
- 3 (9,7%)
Plads 1 eller 2 og direkte oprykning
- 9 (29%)
Behøver jeg at vælge?
- 4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Slut, prut, men ikke finale]  (Læst 45352 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United
« Svar #135: 19 Maj 2008, 16:25 »



Coca-Cola Championship
Play-off semifinale, første kamp


Leeds – Wigan
1: 5,00   X: 3,50   2: 1,57






Uha, uha, uha. En led sæsonafslutning er ovre, nu står Leeds United på den play-off plads som jeg egentlig burde være glad for, men som jeg alvorligt frygter bliver en grim oplevelse med en ordentlig gang bank og efterfølgende nedtur for holdet. Oddsene er et tegn på at Leeds står i play-off semifinalen efter en legendarisk nedtur i løbet af de sidste to-tre måneder. Leeds United skal lave et comeback af dimensioner for at have bare en spinkel chance for at spille i dette års Play-off finale.



Holdet til dagens kamp er stort set favorit start-11’eren i denne sæson. Den eneste forandring er at Husar’s humør er i bund og at jeg derfor hiver ham ud af holdet på venstre fløj. Ramovic er på holdet i stedet for Zaluska da han igen-igen er småskadet. Holdet kommer til at spille den almindelige, hjemmebanefodbold, der har givet ok resultater over sæsonen. Med både Neemelo og Niculae oppe foran burde der være skarphed nok til at gøre de høje hjemmebane odds til skamme.



Allerede efter de første tyve minutter af kampen er jeg parat til at sende drengene på sommerferie. Den tidligere Liverpool-bomber Heskey er med i noget uhyggeligt simpelt 1-2 spil og scorer så let som ingenting efter kun tre minutter. Leeds ligger helt ned og bliver kørt rundt i manegen af de veloplagte Wigan-spillere, der er mere end klar til at tage en ny sæson i Premier League. Men ud af ingenting får vi en udligning, og det vender kampen. Drengene kæmper sig op af dynden, Ramovic i målet hiver en hel del stærke redninger op af hatten og bliver MOM. Vi ender med at få en ok udgangspunkt for 2. kamp med en 3-2 sejr. Om det ene måls forspring er nok, må tiden vise.



Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United
« Svar #136: 19 Maj 2008, 16:26 »

Ulidelig spændende Wink

Hvornår kommer 2. del?
Logged

19-18!

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #137: 19 Maj 2008, 18:33 »

Fedt du vinder første semifinalen Smiley Smiley men du sætter os læsere lidt på pinebænken, når du ikke også skriver om  den anden semifinale  - for tvivler stærkt på, at du ikke har spillet den. Alt andet lige, så glæder jeg mig til næste update med semifinalen og forhåbentligt finalen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #138: 19 Maj 2008, 19:04 »

Et farligt resultat, du tager med til JJB Stadium.. Forhåbenlig får kommer der et hurtigt mål til din fordel, som vil åbne kampen endnu mere.. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #139: 19 Maj 2008, 19:05 »

god update og god sejr og håber du kommer videre til finalen! hvornår kommer returen
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #140: 19 Maj 2008, 19:40 »

Et farligt resultat, du tager med til JJB Stadium.. Forhåbenlig får kommer der et hurtigt mål til din fordel, som vil åbne kampen endnu mere.. Opstemt

Jeg er helt enig med Zone.. Ærgeligt at Cotterill får scoret i anden halvleg, men der er lagt op til en super rekurkamp, som jeg glæder mig meget til at høre om.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #141: 19 Maj 2008, 19:51 »

Stadig en fed blog, endnu en gang. Håber sku du vinder blogkonkurrencen. Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #142: 19 Maj 2008, 21:07 »

Fedt du vinder første semifinalen Smiley Smiley men du sætter os læsere lidt på pinebænken, når du ikke også skriver om  den anden semifinale  - for tvivler stærkt på, at du ikke har spillet den. Alt andet lige, så glæder jeg mig til næste update med semifinalen og forhåbentligt finalen.

Du er sgu' for snedig, hva'?  Wink  Opstemt


Kan folk klare den anden semifinale nu??  Rullende Øjne
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #143: 19 Maj 2008, 21:16 »

Ja, jeg er bare så snedig Smiley

jeg er klar på en update.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Første Play-off semifinale!]
« Svar #144: 20 Maj 2008, 14:39 »



Coca-Cola Championship
Play-off semifinale, anden kamp


Wigan – Leeds
1: 1,50   X: 3,60   2:5,50




Det er afgørelsens time for Leeds United. Nu skal vi enten tage os sammen og hente den uafgjort vi går efter, eller også ryger vi ud og skal tage en sæson mere i The Championship, hvilket jo ikke ville være urimeligt Leeds’ situation taget i betragtning. Alligevel er det ærgerlig at skulle snuble når både holdet og én selv er sulten efter succes. Til sagens kamp har jeg valgt at lave nogle ændringer. Damborg får chancen fra start fordi Rachwal er træt i benene efter sidste kamp og derfor rykkes Eustace over på den kreative midtbane. Nu må vi se om det bliver en lykkelig konstellation. Taktikken er kontraspil – drengene skal ligge på lur og vente på at de erobre bolden, så de kan stikke af sted og score det ene gode mål som kan sikre os en ufortjent sejr eller en uafgjort.



Tja, hvad skal jeg sige? Det bliver til endnu en sæson i The Championship og en lang, dejlig sommerferie til spillerne. Og det er velfortjent, da Leeds i første halvleg falder fuldstændig fra hinanden. Igen er det meget nemt for Heskey og co at kombinere sig igennem på midten, vores forsvarsspillere kan slet ikke følge med. Jeg sidder foran skærmen og kan ikke engang være sur på spillerne. Jeg er flov over den utroligt ringe præstation. Det er ikke værdigt til play-off.


Men så gik det alligevel som jeg havde håbet efter 1-5 lussingen mod Portsmouth. Vi rykker ikke op to år i træk. Men jeg havde bare ikke håbet det skulle være på denne måde, hvor vi bliver klædt af til skindet.







Hvis jeg skal evaluere over hele sæsonen vil jeg sige at jeg har lidt svært ved at se hvorfor holdet faldt sammen her i foråret. Jeg har et stærkt hold, med en hel del spillere jeg er stolte over at have. Det har bare været tydeligt at særligt den centrale midtbane har haft store udfald. Hvorfor forstår jeg ikke, da spillerne er gode nok til at begå sig i ligaen. For nu at sige det kort: Jeg har meget svært ved at se hvordan jeg skal forbedre holdet og gøre det stærkere i kampen om oprykning. Måske KAN Leeds bare ikke rykke op. Eller også er mit humør bare i bund lige nu, selv om jeg burde være glad for at Leeds United har mere end bevist at de for alvor hører til i The Championship.

Jeg har brug for en tænkeboks.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 15:54 af Dusty78DK » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Anden Play-off semifinale!]
« Svar #145: 20 Maj 2008, 15:53 »

god update bare mega ærgeligt med resultatet men jeg er sikker på at du rykker op på et tidspunkt! KIU
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Anden Play-off semifinale!]
« Svar #146: 20 Maj 2008, 15:54 »

Ærgerligt at du ikke rykkede op, og det virker lidt som om du måske skal væk fra Leeds efter den? ..
Held og lykke med oprykning i næste sæson.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Anden Play-off semifinale!]
« Svar #147: 20 Maj 2008, 15:58 »

Væk fra Leeds? Så ville jeg i hvert fald skynde mig væk fra bloggen. Opstemt

Jeg ville blive skuffet, hvis Dusty ikke fuldfører sin mission og efterlader arbejdet halvfærdigt, hvilket jeg er sikker på, han ikke gør. Det er jo heller ikke decideret en skuffelse, at du ikke rykkede op. Det er jo klart, at holdet lige skal forstærkes, så du kan hæve holdets standard, og længere er den vel ikke.

Op på hesten igen, Dusty!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Anden Play-off semifinale!]
« Svar #148: 20 Maj 2008, 15:58 »

Øv øv.. Jeg er sikker på, at du sagtens kan få Leeds op i PL. Forhåbenlig kommer der de rette udskiftninger i truppen, og så skal den ha' gas i næste sæson Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dasmessi
Gæst
 
Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Anden Play-off semifinale!]
« Svar #149: 20 Maj 2008, 17:06 »

Kæft hvor er det ærgeligt med resultatet. Men bar fortsæt så vinder du PL.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010