home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Apr 2025, 22:00 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
Antal Registrerede Brugere: 23550
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GentleBreeze
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Slut, prut, men ikke finale]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Leeds United står foran sin anden sæson i Coca-Cola Championship efter en sensationel 6. plads. Hvordan går det i 2009/2010 sæsonen?
En fiasko - Plads 16-24
- 2 (6,5%)
Ikke lige det vi havde regnet med - Plads 10-15
- 1 (3,2%)
Ok, men ikke bedre end sidste sæson - Plads 7-9
- 1 (3,2%)
Playoff MED oprykning
- 11 (35,5%)
Playoff UDEN oprykning
- 3 (9,7%)
Plads 1 eller 2 og direkte oprykning
- 9 (29%)
Behøver jeg at vælge?
- 4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [Slut, prut, men ikke finale]  (Læst 52028 gange)
kasperbp12
Manager

Sv: The Resurrection of A.F.C. Leeds United [sæson 09/10 i gang!]
« Svar #165: 22 Maj 2008, 20:07 »

god gennemgang af dine køb og gode indkøb! og må jeg godt se nogle SS af dine indkøb Smiley? KIU

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 22 Maj 2008, 23:14 »

Så fik vi updaten Smiley

Rigtig spændende indkøb, og specielt OB spillerne glæder jeg mig til at se hvordan de klarer sig...

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Dusty78DK
Manager

« Svar #167: 23 Maj 2008, 09:35 »

god gennemgang af dine køb og gode indkøb! og må jeg godt se nogle SS af dine indkøb Smiley? KIU

Nope, dette er en dogme-blog  Wink

En rigtig flot gennegang af indkøb & en spændende trup du har dig.. jeg har stemt playoff med oprykning.. KIU

Så fik vi updaten Smiley

Rigtig spændende indkøb, og specielt OB spillerne glæder jeg mig til at se hvordan de klarer sig...

Det lyder som et par spænende spillere, du har lokket til det engelske. Dejligt at se noget dansk blod også Thumbs Up

Nu kommer oprykningen! LEEDS I PREMIER LEAGUE LÅLÅLÅLÅL Opstemt

Tak for roserne alle sammen.

Jeg var selv en smule skeptisk over om særligt Troest kunne stå distancen i England, men han klarede sig fint i venskabskampene, hvilket Borring også gjorde, så måske er Leeds på vej til at blive den nye danskerklub i England  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #168: 23 Maj 2008, 09:36 »

Lovende start

August 2009

Jeg er meget spændt før sæsonstarten denne sæson. Mere end jeg har været de andre. Ikke kun fordi jeg har hentet en del nye spillere, men fordi der har været optræk til ballade i klubben denne sommer, og fordi klubbens ledelse på nuværende tidspunkt mener at Leeds burde være klar til Premier League. Den ambition skal bevises på banen, hvis I spørger mig. Jeg tvivler på at spillernes og klubbens ambitioner er realistiske.

Ligaen starter lige så slattent som den sluttede i sidste sæson. Vi må nøjes med en nulløsning mod Coventry på trods af at vi virkelig dominerer kampen fra start til slut. Men det er et tegn på vi er på vej i den rigtige retning. Sejrene begynder at flokkes og humøret i klubben er opadgående. 3-1 over Notts Co, 3-0 over Blackpool og 3-2 over West Bromwich viser at Leeds er godt på vej nu.

Midt i august er humøret i truppen så højt at Michalik beder om at få lov til at blive i klubben. Jeg har forsøgt at få ham afsat i løbet af sommeren, men da jeg ikke vil sælge ham for peanuts har det knebet med tilbud. Nu er han tilbage og tilfreds med at være det. I løbet af måneden udskifter jeg Niculae med Neemelo som targetangriber og selv om Jonas Borring har fået lang snor er hans præstationer ikke gode nok til at han kan blive i start 11’eren. Så Husar kommer tilbage i månedens sidste kamp mod Southampton. Han scorer et flot langskudsmål i den imponerende 4-1 sejr, der giver os en uventet 1. plads á point med Reading, Nottingham Forest og Birmingham.

Måske er dette begyndelsen på noget stort.

kasperbp12
Manager

« Svar #169: 23 Maj 2008, 10:25 »

super godt skrevet og gode resultater og håber på at det holder sæsonen ud! Glæder mig til at høre mere fra Leeds! KIU

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #170: 23 Maj 2008, 11:15 »

Lyder som om at det bliver en tæt liga i championship i den sæson du har gang i. Du skriver selv som om du selv mener du har fået nogle blandede resultater, men alligevel ligger på den delt første plads.

Det er i år Leeds skal slå til!! Smiley Peace

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

JimmyGP
Manager

« Svar #171: 23 Maj 2008, 11:36 »

Det er uden tvivl begyndelsen på noget stort.. Fantastisk update.. KIU Dusty

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 23 Maj 2008, 11:40 »

Med fare for at gentage mig selv og de mange andre som følger med i denne blog. Så er det her en fantastisk blog, den formår virkelig at fange en. Det er også sjovt at høre hvor kritisk du er selvom det går godt, da jeg er på samme måde i min måde at skrive på.
Så god vind herfra  Thumbs Up
You can do it Dusty,

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager

« Svar #173: 23 Maj 2008, 11:43 »

Med fare for at gentage mig selv og de mange andre som følger med i denne blog. Så er det her en fantastisk blog, den formår virkelig at fange en. Det er også sjovt at høre hvor kritisk du er selvom det går godt, da jeg er på samme måde i min måde at skrive på.
Så god vind herfra  Thumbs Up
You can do it Dusty,

Er jeg for kritisk??

Jeg kan huske Hans Backe det sidste år han var i FCK. en måned inden ligaen sluttede, hvor FCK lå til guld, spillede holdet en ringe kamp og Backe kvitterede med at sige at han anså det for at være umuligt at holdet vandt guldet. Drengene tog sig sammen og fik deres metal.

Det kan godt være jeg er fro kritisk, men jeg har bare svært ved at få holdet til at spille stabilt. Eller måske savner jeg bare de gode gamle FM06 dage, hvor man med garanti kunne slå alle, hvis bare man pillede lidt ved de personlige indstillinger for spillerne.  Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #174: 23 Maj 2008, 19:47 »

hvornår kommer der update

Dusty78DK
Manager

« Svar #175: 23 Maj 2008, 20:04 »

Højt humør, høj placering

September 2009

Der er noget stort under opsejling i Nordengland. Leeds United, der lignede et groggy midterhold i sidste halvdel af sidste sæson, spiller i denne sæson med en helt anden gejst. August og september resulterer en hel del gode præstationer og ikke ét eneste liganederlag. De to nedrykkere Reading og Birmingham har taget førertrøjen i Coca-Cola Championship, men de er langt fra så suveræne som Everton og QPR var sidste år. Leeds ligger lige bagefter på 3. pladsen og spillet fungerer.

Der er viljen til forskel i denne sæson. I udekampen mod Charlton er vi bagud 1-2 inden spillerne de sidste fem minutter af kampen viser deres vilje ved at vende skuden og vinde 3-2. Mikhalik og Delaney har vist sig at være et stærkt makkerpar i forsvaret, Andreas Dahl er ikke helt oppe i gear endnu som den kreative midtbane mand, men Jonas Borring er efterhånden ved at overheale Husar som klubbens bedste venstre fløj. Oppe foran er det Neemelo og Robert Zeher der både afgør Charlton kampen og i det hele taget gør modstandernes målfelt usikre. De stærke præstationer sikrer mig prisen som månedens manager i september – den første anerkendelse jeg har fået for mit arbejde i 1½ år

Måske er dette sæsonen. Måske er dette virkelig den sæson jeg har ventet på. Den dag hvor spillernes indbyrdes forståelse går op i en højere enhed.

Jeg håber det.

kasperbp12
Manager

« Svar #176: 23 Maj 2008, 20:28 »

god update og godt skrevet!!

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #177: 23 Maj 2008, 21:01 »

Glad for at det går godt i Leeds Smiley

Godt skrevet!   Thumbs Up

August og September er super fede updates. For mig var de updates mere dogme agtige end de andre, og det var rigtig fedt !  Wink

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 23 Maj 2008, 21:04 »

Er jeg for kritisk??

Jeg kan huske Hans Backe det sidste år han var i FCK. en måned inden ligaen sluttede, hvor FCK lå til guld, spillede holdet en ringe kamp og Backe kvitterede med at sige at han anså det for at være umuligt at holdet vandt guldet. Drengene tog sig sammen og fik deres metal.

Det kan godt være jeg er fro kritisk, men jeg har bare svært ved at få holdet til at spille stabilt. Eller måske savner jeg bare de gode gamle FM06 dage, hvor man med garanti kunne slå alle, hvis bare man pillede lidt ved de personlige indstillinger for spillerne.  Wink
nej det synes jeg ikke du er. Jeg synes det viser at du har vinder mentalitet.
Jeg har personligt også problemer med at få stabilitet i mit spil, men jeg kæmper videre og det skal sgu nok lykkedes på et eller andet tidspunkt Smiley Ja det var tider dengang, savner dem også lidt nu Græder

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager

« Svar #179: 23 Maj 2008, 21:13 »

nej det synes jeg ikke du er. Jeg synes det viser at du har vinder mentalitet.
Jeg har personligt også problemer med at få stabilitet i mit spil, men jeg kæmper videre og det skal sgu nok lykkedes på et eller andet tidspunkt Smiley Ja det var tider dengang, savner dem også lidt nu Græder

Hæ, ja, men jeg tror bare man må indse at det med en ubesejret sæson er stort set umulig nu. Der vil altid komme nedture i FM 08 og taktikken skal af og til justeres  Wink

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010