home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71746 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #225: 27 Apr 2006, 19:51 »

Nej ikke lige den bedste måned og især arsenal kampen var hård at komme oven på igen efter sådan et dumt nederlag ticked off

Jamen Clausen han er dansker. En regen spiller fra LFA. Smiley

Specialt den kamp, ser også bitter ud herfra. fra 2-0 føring til 2-3 nederlag.

Ok. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #226: 28 Apr 2006, 12:22 »

Det er gået lidt galt efter exit'en i CL. Har du problemer med holdets moral? Det er altid nederen!

Jeg håber du kan indhente lidt af det forsømte i de sidste kampe, selv om det ikke ser specielt godt ud med 7 point op til Liverpool.  Ubeslutsom

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #227: 28 Apr 2006, 18:53 »

Det er gået lidt galt efter exit'en i CL. Har du problemer med holdets moral? Det er altid nederen!

Jeg håber du kan indhente lidt af det forsømte i de sidste kampe, selv om det ikke ser specielt godt ud med 7 point op til Liverpool.  Ubeslutsom

Nej syntes moralen var god efter CL kampen. Men ingen tvivl om at Arsenal kampen slog noget moral ud af truppen og den var sku en meget svær pille at sluge at vi taber den kamp med 2-3 efter at føre med 2-0. Ikke godt nok men sådan har hele sæsonen været. Op og ned. Skal blive bedre næste sæson og der bliver skifte ud i truppen.
Er gået på indkøb Cool

Men kan ikke sige mere her Hævet Øjenbryn

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #228: 28 Apr 2006, 20:23 »

Så er der nyt fra Sunderland.

Søndag d.5 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (8) Newcastle. Et lokal opgør som skal vindes. Det er nu blevet Liverpool vi jagter på den fjerde plads. Newcastle jagter UEFA Cup billetter og skal derfor også bruge alle tre point. Vinder vi er vi kun 4 point efter Liverpool og der med kan vi ligge et lille pres på dem med en sejr i dag. GAME ON

Sunderland - Newcastle
2 - 2

0-1 MÅL Michael Owen (19)
0-2 MÅL James Milner (33)
1-2 MÅL Chevantòn (45)
2-2 MÅL Markus Rosenberg (77)
MOM: Mounir Chaftar (Newcastle)
Tilskuer: 48.977
Dommer: Martin Atkinson

Ja det er et resultat jeg er tilfreds med omstændighederne taget i betragtning. Bag ud med 0-2 kommer vi godt igen og snupper det ene point. Dog irriterende at vi ikke får alle point da vi har hårdt brug for dem. Bliver svært nu at hente den 4.plads.

Rosenberg redder det ene point til Sunderland.

Lørdag d.11 April. Kamp i
Optakt til Man City (6) - (5) Sunderland. Uha en vigtig kamp. Den her må og vi ikke tabe. Vi kan næsten sikrere os den femte plads vi ligger på lige nu med en sejr i dag. Hvis der imod taber kan det hele ende med at vi slet ikke kommer med i UEFA Cuppen næste sæson. Det skal gerne undgås og derfor vinder vi i dag. GAME ON

Man City - Sunderland
2 - 2

0-1 MÅL Aaron Lennon (32)
0-2 MÅL Chris Brown (49)
1-2 MÅL Salvatore Foti (61)
2-2 MÅL Daniel Sturridge (93)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 47.963
Dommer: Howard Webb

SKANDALE. Vi gør det igen. Giver dem et mål inde i overtiden. I stedet for at banke bolden ud over sidelinjen så vælger man at spille den tilbage til målmanden som er langt ude af sit felt og han holder så for længe på bolden og bliver tacklet og ja så score de jo selvfølgelig. Nej jeg er sku ikke tilfreds for det var sku det samme der skete i Arsenal kampen. Sådan noget pis.

Sunderlands fans var skuffet efter kampen.

Mandag d.13 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (10) Wigan. Ja så skal der meget gerne tre point ind på kontoen. Det er sidste chance hvis vi skal have fat i nogen form for CL billetter. Der er nu 10 point op til det nye hold på fjerde pladsen United. Plus vi mangler en kamp i forhold til Man Utd. Det kan hentes men så skal vi også vinde de sidste 5 kampe. Vi tager sejr nr1 i dag. GAME ON

Sunderland - Wigan
1 - 0

1-0 MÅL Olivier Kapo (18)
Rødt kort Gary Cahill (Wigan (85)
MOM: Cetin Servet (Wigan)
Tilskuer: 26.261
Dommer: Mark Clattenburg

Vi spiller klart bedst i første halvleg og skulle nok have ført med mere ind et mål. Anden halvleg bliver mere nervøst fra vores side og vi er lige ved at lukke dem ind i kampen. Altså give dem et mål. Det gjorde vi så ikke og nu er der øget spænding om den fjerde plads da United kun fik et point hjemme mod City.

Kapo holder liv i drømmen om at nå fjerde pladsen.

Lørdag d.28 April. Kamp i
Optakt til Crystel Palace (17) - (5) Sunderland. Ja 4 kampe tilbage og det skal meget gerne være 4 sejre. Palace har lige undgået nedrykning og spiller kun for æren. Det bliver det dog ikke nemmer af da de også kan spille frit og uden nerver. Vi skal helt klart spille op til vores bedste for at tage alle point med hjem. GAME ON

Crystel Palace - Sunderland
1 - 3

0-1 MÅL Pablo Barrientos (31)
1-1 MÅL Angelos Charisteas (53)
1-2 MÅL Chris Brown (56)
1-3 MÅL Markus Rosenberg (72)
MOM: Pablo Barrientos (Sunderland)
Tilskuer: 17.701
Dommer: Andy D`Urso

Ja en god og underholdene kamp som vi sikkert da vi tager os sammen til at lukke kampen. Der ser fint ud spillemæssigt og end det kommer lidt for sent tror jeg. Men der ved ikke sagt at vi giver op omkring at hente en 4.plads denne sæson.

Barrientos var kampens helt store oplevelse.

Søndag d.26 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (6) Middlesbrough. Ja en sejr er hvad vi skal bruge i jagten på fjerde pladsen. Plus en sejr kan sikrere den femte plads vi ligger. Det er samtidigt et lokal opgør og Boro har vi ikke haft det alt for godt med i de tidligere møder men i dag skal vi vinde. GAME ON

Sunderland - Middlesbrough
0 - 1

0-1 MÅL George Boateng (Straffe 43)
MOM: Dario Veron (Boro)
Tilskuer: 48.978
Dommer: Graham Poll

Ja det var sku godt nok slet ikke godt nok i dag. Nej det var ringe. Den står på UEFA Cup bold næste sæson og det er vel alt i alt fortjent nok når man tænker på hvor meget vi har svinget i denne sæson. Det er den her kamp et tydeligt bevis på. En god kamp bliver afløst af en dårlig kamp.

En skuffet Sunderland fan.

Fredag d.1 Maj. Ligaen offentlig gøre April måneds kåringer.
April måneds spiller i Barclays Premiership: Mèmè Tchitè (West-Brom)        
April måneds unge spiller i Barclays Premiership: Thomas Tranberg (Tottenham)    
April måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et samlet underskud på 7,18 mio for April måned. Det giver Sunderland et samlet overskud på 193 mio.

Samme dag spilles der kamp i
Optakt til Aston Villa (8) - (5) Sunderland. Vi ligger nr5 og der bliver vi resten af sæson. Vi kan ikke komme frem eller tilbage. Så en kamp for æren er hvad der er på spil for os. Vi har ikke slået Villa i nu og der er ikke noget jeg heller ville ind at slå Aston Villa. GAME ON

Aston Villa - Sunderland
0 - 1

0-1 MÅL Chris Brown (32)
MOM: Liam Ridgewell (Sunderland)
Tilskuer: 42.568
Dommer Chris Foy

Jamen så lykkes det endelig. Det tog også kun 7 forsøg at slå Villa. Igen kamp der er synonym med vores sæson. Vi spillede skidt mod Boro og nu spiller vi en top kamp. Det skal forbedres til næste sæson. Nu er der kun en kamp tilbage og den kan vi lige så godt tage og vinde.

Ridgewell spille rigtig godt mod sin gamle klub.

Søndag d.3 Maj. Kamp i
Optakt til West-Ham (14) - (5) Sunderland. Sæsons sidste kamp skal spilles i London og imod West-Ham. En kamp om æren da ingen af holdene har noget at spille for. West-Ham kan ikke nå noget ud over en plads frem eller en tilbage og vi ligger fast på femte pladsen. Derfor tror jeg på en underholdene kamp og håber vi kan slutte af med en sejr. GAME ON

West-Ham - Sunderland
0 - 0

MOM: Johan Audel (West-Ham)
Tilskuer: 35.080
Dommer: Matt Messias

0-0. Jo det var nok ikke lige det jeg havde regnet med inden kampen. Vi blev stort set spillet ud af banen i første halvleg og kun super spil i mål af Fernando Henrique holder dem fra at score. Dog kommer vi lidt bedre med i de sidste 45 min dog stadig med The Hammers i førersædet. Så vi slutter denne sæson med en lidt heldigt uafgjort.

Tilskuerene på Upton Park måtte gå skuffet hjem efter en 0-0 kamp.

Barclays Premiership Vinder 08/09

Chelsea 85 point.

Her er den endelige slut stilling i PL:

Onsdag d.6 Maj. Ligaen offentlig gøre de bedste spiller og manager for sæson 08/09
Barclays Premiership Domestic Player Of The Season: Valeri Bojinov (Liverpool)
Barclays Premiership English Young Player Of The Season: Salvatore Foti (Man City) 
Barclays Premiership Manager Of The Season: Jose Mourinho (Chelsea)
Barclays Premiership Overall Player Of The Season: Fernando Torres (Chelsea)
Barclays Premiership Golden Boot Award: Wayne Rooney (Man Utd 25 mål)
Barclays Premiership Team Of The Season:

Der var kun Olivier Kapo der kom på holdet fra Sunderland.

Samme dag Finale i

UEFA Cup Finale 08/09
Man City - Liverpool
1 - 1
(5 - 4)
(efter straffespark)

Man City er Vinder af UEFA Cup 08/09

Lørdag d.9 Maj. Finale i

Finale i The FA Cup
Man Utd - West-Ham
3 - 1 (120min)

Man Utd Vinder af The FA Cup 08/09

Onsdag d.13 Maj. Finale i

UEFA Champions Leauge Finale 08/09
Inter - Arsenal
0 - 2

Arsenal er Vinder af UEFA Champions Leauge 08/09

Mandag d.22 Maj. Sunderland køber den engelske højreback Glenn Johnson for 47 mio. Johnson kommer fra Aston Villa.

Tirsdag d.1 Juni. Sunderland kan offentlig gøre et samlet overskud for Maj måned på 202 mio. Det giver et samlet overskud på 395 mio.  

Sæson er slut og her er et overblik over hvem der vandt hvad og hvem der rykkede op og ned.
Engelske Mester: Chelsea.
FA Cup Vinder: Man Utd.
FA Community Shield Vinder: Chelsea.
Carling Cup Vinder: SUNDERLAND.
LDV Vans Trophy: Blackpool.
Nedrykker fra PL: Leeds, Bolton og Norwich. 
Oprykker til PL: Everton, Preston og Bradford. 
Nedrykker fra Coca-Cola Championship: Bristol City, Fulham og Nottem Forest. 
Oprykker til Coca-Cola Championship: Bournemouth, Ipswich og Huddersfield.
Nedrykker fra Coca-Cola League One: Lincoln, Darlington, Blackpool og Stoke. 
Oprykker til Coca-Cola League One: Carlisle, Barnet, Stockport og Yeovil.

Alt i alt en okay sæson for Sunderland. Havde dog nok håbet på lidt mere i PL efter vi tog sølv sidste sæson men vi var alt for svingene også er en femte plads okay.
I CL kom vi videre fra puljen som var mål og med lidt mere held så havde vi også slået Lyon ud og der ved være kommet i kvart-finalen. Men en godkendt CL præstation.
FA Cuppen er også sådan nogenlunde godkendt. Vi kom til 6.runde og røg så ud til Bolton og det er ikke godkendt. Dog var 6.runde det længste vi er nået i FA Cuppen i min tid i klubben. Så en den er okay.
Carling Cuppen var helt perfekt efter som vi vandt den og målet var at vinde en pokal i denne sæson og det fik vi. Så Carling Cuppen er godkendt.

Sæsonen er som sådan godkendt og nu venter der en sommer med spænende køb af spiller mens nogen også siger farvel. Men mere om det i næste update Smiley
« Seneste Redigering: 28 Apr 2006, 20:32 af donthomas » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #229: 28 Apr 2006, 20:42 »

Ærgeligt med de uafgjordte kampe. ticked off Men alligevel flot med en 5. plads Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #230: 28 Apr 2006, 20:43 »

Vent lige --- når et engelsk hold vandt Champions League, kommer der så ikke en ekstra plads til dig??  Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #231: 28 Apr 2006, 20:47 »

Ærgeligt med de uafgjordte kampe. ticked off Men alligevel flot med en 5. plads Thumbs Up

Jo tak. Er jeg også fint tilfreds med efter en sæson som var meget op og ned. Håber det blvier bedre næste sæson.

Vent lige --- når et engelsk hold vandt Champions League, kommer der så ikke en ekstra plads til dig?? Rullende Øjne

Ja det var en fin tankegang du har der men sådan fungere det ikke. ticked off men det kunne nu godt være sådan. Jeg tager lige fat i UEFA Opstemt men jeg må nøjes med UEFA Cup bold næste sæson Græder

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #232: 30 Apr 2006, 13:04 »

Så er der lige en update fra Sunderland indeholdene nogen transfers Smiley

Søndag d.7 Juni. Sunderland har skrevet kontrakt med Didier Zokora fra ST. Etienne. Zokora skifter på en fri transfer og det er en spiller jeg længe har ville se i klubben. Han ankommer den første 1 Juli.

Lørdag d.20 Juni. Sunderlands fans har stemt om hvem de syntes der var klubbens bedste spiller i den forgangene sæson. Det blev franske Olivier Kapo der løb med æren.

Kapo spillede 33 kampe i PL og scorede 8 mål og lavede 7 oplæg og blev banens bedste 4 gange

Onsdag d.24 Juni. Sunderland her været ude at bruge 87,5 mio på Christian Ledesma fra italienske Lecce. Super køb og nu skulle der gerne være styr på den centrale midtbane.

Onsdag d.1 Juli. Transfer vinduet åbner igen og der er sket lidt i klubben med til/af gange og her er et overblik. Der er kun SS af de spiller som kommer til klubben.

Spiller der kom til klubben:
Jermaine Defoe. Hentet på fri transfer i Chelsea

Jeg forventer mange mål fra Defoes side i den nye sæson.

Glen Johnson. Hentet i Aston Villa for 47 mio plus 25%.

Jeg håber at Johnson kan være med til at skabe stabilitet i den bagerste kæde.

Didier Zokora. Hentet i ST. Etienne på fri transfer.

En hård og kontant spiller som jeg forventer mig meget af.

Christian Ledesma. Hentet i Lecce for 87,5 mio.

Spænende spiller som skal svinge takt stokken på midtbanen.

Spiller der blev sagt pænt farvel til.
Dean Whitehead. Solgt til Rangers for 25 mio.
Kelvin Davis. Fri transfer til Coventry.
Ronaldo. Solgt til Leeds for 10 mio.
Darijo Srna. Solgt til Bradford for 10 mio.
Pape Diakhatè. Solgt til Hertha BSC for 10 mio.

Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et samlet underskud for Juni måned på 192 mio. Det giver klubben er samlet overskud på 203 mio. 

United-styrer
Gæst

« Svar #233: 30 Apr 2006, 13:09 »

Hold da fest nogle fede spillere du har hentet Shockeret Alle fire bliver jo stjerner.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #234: 30 Apr 2006, 13:16 »

Hold da fest nogle fede spillere du har hentet Shockeret Alle fire bliver jo stjerner.

Det håber jeg da de gør. Det er nemlig rigtig gode spiller til en billig penge syntes jeg selv.

Har dog også prøvet at få Nik Besagno igen igen men han kan ikke få arbejdestilladelse ticked off
Andre der har haft samme problem Huh For jeg har fået Cardenàs igennem og et par andre og syntes sku det er for ringe at jeg kan få Besagno til klubben. Han spiller lige pt for Venezia i italien.

Zone 43
Manager

« Svar #235: 30 Apr 2006, 15:55 »

Kanon spillere du har hentet Opstemt

Står den på Uefa Cup i næste sæson Rullende Øjne

edit : har set at det gør .. jeg må sgu lære at læse ordenligt! Wink
« Seneste Redigering: 30 Apr 2006, 20:03 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #236: 30 Apr 2006, 16:56 »

Meget spændende køb og spillere, der kan udvikle sig. Jeg håber du finder stabiliteten i spillet så du kan vinde nogle flere pokaler.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #237: 30 Apr 2006, 22:10 »

Kanon spillere du har hentet Opstemt

Står den på Uefa Cup i næste sæson Rullende Øjne

edit : har set at det gør .. jeg må sgu lære at læse ordenligt! Wink
Ja der er bestem nogen spiller der gerne skulle kun gøre en forskel.
Det er jo øjene man først bliver blind på Grin

Meget spændende køb og spillere, der kan udvikle sig. Jeg håber du finder stabiliteten i spillet så du kan vinde nogle flere pokaler. Smiley

Det er planen det er planen. Har også ændret i systemet op til den nye sæson. Men det kan jeg fortælle mere om i min næste update. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #238: 01 Maj 2006, 14:26 »

Lige en update fra Sunderland hvor vi er i fuld gang med at varme op til den nye sæson.

Mandag d.13 Juli. Sæsons første træningskamp står for døren. Vi starter med en ude kamp mod Cheltenham. De nye spiller skal spilles ind og systemet er lavet lidt om så der er nok at tage fat om. GAME ON

Cheltenham - Sunderland.
0 - 3

0-1 MÅL Olivier Kapo (19)
0-2 MÅL Didier Zokora (37)
0-3 MÅL Nicklas Bendtner (60)
MOM: Fawcett (Sunderland)
Tilskuer: 7397
Dommer: Nigel Miller

Ja så er sæson da i gang med en sikker sejr. Svært at bedømme de nye spiller og det nye system efter en kamp men det så godt ud og vi holder dem fra at score. Det er et område som skal forbedres i denne sæson. At holde de andre fra at score.

Lørdag d.18 Juli. Vi er taget til det fine land Tyrkiet for at spille for at spille 4 træningskampe op imod den nye sæson. Kampen i dag er imod ingen ringer ind Beylerbeyi. GAME ON

Beylerbeyi - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Jermaine Defoe (3)
0-2 MÅL Pablo Barrientos (21)
0-3 MÅL Aaron Lennon (24)
0-4 MÅL Olivier Kapo (35)
MOM: Pablo Barrientos (Sunderland)
Tilskuer: 14.790
Dommer: Orhan Erdemir

Missede man første halvleg missede man stort set det hele. Vi spillede selv sagt perfekt første halvleg og det er også de spiller jeg regner med skal spille fast. Skiftede hele holdet i pausen og det kunne ses men sådan er det og vi har fået en kamp mere under bæltet.

Mandag d.20 Juli. Det er tid til den anden træningskamp på tyrkisk jord. Formålet med kampen er selvfølgelig at forsætte det gode spil fra de to første kampe og ellers få det nye system på plads. GAME ON

Buyuksehir Bld. Spor - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Olivier Kapo (19)
0-2 MÅL Markus Rosenberg (84)
MOM: Kahraman Mert (Målmand Byuyksehir)
Tilskuer: 6893
Dommer:  Orhan Erdemir

Ja en fin kamp som vi sidder på dog uden et ud nytte de mange chancer vi får. Det trækker lidt ned men at vi holder nullet igen det trækker op plus at vi vinder igen så alt i alt en fin kamp.

Onsdag d.22 Juli. Sunderland har valgt at sælge Javier Ernesto Chevantòn til FC København for små 20 mio. Salget sker da Chevantòns kontrakt udløber til sommer og at han ikke stod til at få den aftale forlænget.

Torsdag d.23 Juli. Tiden er inde til at spille kamp nr3 her nede i det dejlige i vejr som Tyrkiet kan byde på. Vi skal bare forsætte de gode takter fra de andre kamp. Kampen formen er lige ved at være der nu. GAME ON

Kayserispor - Sunderland
0 - 3

0-1 MÅL Didier Zokora (45)
0-2 MÅL Nicklas Bendtner (84)
0-3 MÅL Càrdenas (87)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 9512
Dommer: Orhan Erdemir

Igen en kamp som vi sidder på og der ser godt ud. Spillerne ser ud til at have taget det nye system til sig men skal blive spænende at se om det også virker når sæson går i gang i PL. Det må tiden vise lige nu ser fremtiden i hvert fald lys ud.

Lørdag d.25 Juli. Det er blevet tid til den sidste træningskamp inden sæson går i gang om 14 dage. Så nu skal vi vise at vi er så tæt på at være i form som vi kan komme inden sæson går i gang. Vi lige den her kamp inden 14 dages hård træning i England går i gang, så vi kan være helt klar til den nye sæson. GAME ON

Gõztepe - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Jermaine Defoe (42)
0-2 MÅL Jermaine Defoe (45)
MOM: Christian Ledesma (Sunderland)
Tilskuer: 8723
Dommer:  Orhan Erdemir

En kamp som vi sidder totalt på og vi lader dem ikke kom fra til nogen chancer som er værd at nævne. Så det ser ud til at det defensive er på plads. Angrebsmæssigt kom Defoe endelig lidt i gang med to mål men hvad bare han score lidt flere når det begynder at tælle noget. Er godt tilfreds med de her træningskampe hvor vi ikke lukkede et mål. Skal nu blive spænende og se om det er noget vi kan holde når PL går i gang om 14 dage.   

Torsdag d.30 Juli. Sunderland har været i kamp med flere klubber større klubber omkring denne spiller som netop lige har skrevet under på en kontrakt gældende til 2013. Spilleren der er tale om er Tomas Hübschman som var uden kontrakt efter at han ikke forlængede med Shakthar. Så Sunderland fik Hübschman på fri transfer.

Søndag d.2 Aug. Sunderland kan offentlig gøre et samlet underskud på 16,21 mio for Juli måned. Det giver Sunderland et samlet overskud på 195 mio.

Det nye system 4-4-2.
Det lyder ikke at være meget nyt under solen men kigger man lidt nærmer på formationen så kan man gå godt se at der er sket noget. Jeg har valgt at holde min fire back kæde da jeg ikke har spillerne til at kun køre med tre mand i den bagerste kæde og ej eller troen på at det kan virke.
Det er på midtbanen er der virkelig er sket noget. Jeg startede sidste sæson med en diamant på midtbanen men den holdt ikke længe da jeg lige som blev overrandt. Så gik jeg tilbage til en flad midtbane og det hjælp noget på det resultatmæssige plan og redde nok sæsonen.
Nu er det så at jeg har valgt at spille med to defensive midtbane spiller som skal tage sig af alt der kommer deres vej med hårde tacklinger og fight. Jeg spiller så med en højre og venstre midtbane spiller lige lidt længer fremme ind de to på den defensive midtbane. Jeg har så valgt at kun spille med en angriber så jeg kan få en hænge angriber i en fri rolle. Den ene angriber som starter sæson er det nye indkøb Defoe og lige bag ham ligger Kapo. Disse ændringer betyder at Kapo kommer til at spille på sin ynglings plads og der har han spillede helt utroligt godt for to sæsoner siden hvilket man også kunne se da han blev års spiler i PL 2007/08.

Her er så lige et SS af min nye taktik som gerne skulle bringe guld og grønne skove til Sunderland Smiley

Min næste update ville indeholdene en spænende sæson start og jeg møder disse hold i August måned:
Bradford (hjemme)
Preston (ude)
Arsenal (hjemme)
Birmingham (ude)

Husk at følge med Thumbs Up Thumbs Up Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #239: 01 Maj 2006, 14:46 »

Ja, det er vigtigt at ændre i sin taktik engang i mellem, både så den passer til den aktuelle liga, men også så AI ikke regner éns hold for godt ud.

Held og lykke med sæsonstarten - den bliver nok bedre end sidste år.  Smiley

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010