Så er der nyt igen fra Sunderland
Lørdag d.3 Jan. Kamp i

Op
takt til Sunderland - Hull City. Skal det blive 8 kampe i træk med ene af sejr? Det kun godt se sådan ud. Jeg forventer kun en sejr i dagens kamp. Og meget gerne til os. GAME ON
Sunderland - Hull City
5 - 0
1-0 MÅL Chevantòn (18)
2-0 MÅL Chevantòn (40)
3-0 MÅL Chris Brown (51)
4-0 MÅL Markus Rosenberg (59)
5-0 MÅL Olivier Kapo (63)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 13.932
Dommer: Clive Penton
Ja en meget sikker sejr som der ikke kan pilles ved. At min målmand så bliver kampens spiller har jeg ikke meget forståelse for men okay. Så er vi også videre i FA Cuppen.
Lige nu kan man være stolt af at være Sunderland fan.Mandag d.5 Jan. Lodtrækning i

Lodtrækning formede sig så ledes at Sunderland fik hjemmebane imod Coventry.
Tirsdag d.6 Jan. Sunderland har været ude og sikrere sig en ny spiller til sommer. Der er tale om den engelske angriber Jermaine Defoe. Defoe skifter fra Chelsea på en fri transfer.
Onsdag d.7 Jan. Kamp i
Optakt til Liverpool - Sunderland. Der er tid til den første semi-finale. Vi møder op til denne kamp i super form og med masser af selvtillid. Der for tror jeg godt vi kan få et godt resultat ud af kampen. Vi har dog revanche til gode efter de snød os for point i starten af sæson med et mål langt inde i overtiden. GAME ON
Liverpool - Sunderland
1 - 2
0-1 MÅL Christoffer Karlsson (6)
0-2 MÅL Markus Rosenberg (10)
1-2 MÅL Matty Fryatt (22)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 45.337
Dommer: Nigel Miller
Vi kom vi så vi sejrede. Super resultat. Det står ikke til at klage over. Vi har nu et ben i finalen dog venter der stadig 90 mins fodbold. Men det ser unægtelig godt ud nu. Også var det svenskerne der trak læsset i dag med to scoringer og Svensson som MOM. Det er bra.
Svensson havde en rigtig god kamp i det centrale forsvar.Lørdag d.10 Jan. Kamp i
Optakt til Birmingham (14) - (5) Sunderland. Vi kan hente sejr nr10 i træk i dag. Det var der ikke meget der tyde på bare for et par måneder siden. Der er dog gået den rigtig vej heldigvis da vi ramte en stime. Det jo super. Dog skal vi passe på ikke at snuble her for det ville være godt dumt. GAME ON
Birmingham - Sunderland
1 - 0
1-0 MÅL Mikael Forssell (45)
MOM: Maik Taylor (Birmingham Målmand)
Tilskuer: 29.880
Dommer: Andy D`Urso
Ja så sluttede den flotte stime brat. Vi spillede slet ikke hurtigt nok og være uden idéer om hvordan vi skulle komme igen Birminghams defensiv. Vi får dog annulleret et mål ca 5min før tid for en tynd offside. Men sådan er det vi må op på hesten igen efter dette.
Forssell scorede kampens eneste mål.Søndag d.11 Jan. Sunderland har været ude at hente en ny spiller til klubben. Sunderland har været et smut i London for at finde den nye spiller. Der er tale om den ny tidligere Tottenham spiller Tom Huddlestone. Huddlestone koster Sunderland 57,5 mio.
Mandag d.12 Jan. Et uventet jobtilbud kommer ind af døren. Det er franske Auxerre som gerne ser at jeg overtager klubben med omgående virkning og redder dem fra nedrykning. Dette tilbud har jeg sendt tilbage med svar om at vi kan snakke sammen igen efter sæson eller at jeg først ville skifte efter sæson. Dette kunne de ikke accepter så jeg bliver hvor jeg er.
Tirsdag d.13 Jan. Sunderland kan meddele at du har solgt den højre midtbane spiller Liam Lawrence til West-Ham for 30 mio plus 20% af et eventuelt videre salg af spilleren.
Lørdag d.17 Jan. Kamp i
Optakt til Liverpool (4) - (5) Sunderland. Den første af to meget vigtige kampe mod Liverpool. Den første i Liverpool og den forgår i PL. Havde vi vundet over Birmingham kunne vi have været sølle 6 point efter guldet. Nu er det så 9 point i stedet for. Derfor skal vi ud og vinde denne kamp. Vi har en frisk sejr over Liverpool ude i vores hoveder men det her er en nu kamp og jeg håber vi vinder. GAME ON
Liverpool - Sunderland
3 - 1
0-1 MÅL Nicklas Bendtner (7)
1-1 MÅL Valeri Bojinov (17)
2-1 MÅL Djilbril Cisse (38)
3-1 MÅL Djilbril Cisse (45)
MOM: Valeri Bojinov (Liverpool)
Tilskuer: 45.336
Dommer: Andre Marriner
Ja vi tabte til et bedre hold i dag og det er der ingen skam i. Vi får ellers en ønske start med et hurtigt mål men det var også det eneste positive man kan sige om vores del af kampen. Vi skal spille langt bedre på onsdag hvis vi skal i Carling cup finalen.
Cisse havde en god dag med to mål.Onsdag d.21 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Liverpool. Så er det tid til den anden semi-finale i Carling cuppen. Vi føre med 2-1 og det skulle vi meget gerne holde så vi kan komme i finalen. Nemt bliver det ikke og vi har dog også kun lige tabt med 1-3 til Liverpool. Håber hjemmebanefordelen kommer til at spille ind til vores fordel. Vi SKAL i den finale. GAME ON
Sunderland (2) - (1) Liverpool
4 - 3
(6 - 4)
1-0 MÅL Nicklas Bendtner (7)
2-0 MÅL Olivier Kapo (10)
2-1 MÅL Mark Gonzalez (14)
3-1 MÅL Ronaldo (27)
3-2 MÅL Valeri Bojinov (53)
3-3 MÅL Valeri Bojinov (59)
4-3 MÅL Markus Rosenberg (68)
MOM: Valeri Bojinov (Sunderland)
Tilskuer: 48.995 (Ny Rekord)
Dommer: Andy D’Urso
SÅDAN. VI ER I FINALEN. Det var sku dejligt. Uha en kamp. Troede lige vi var godt i gang med at smide det hele væk da de kom op på 3-3 men så får vi heldigvis målet til 4-3 og det lukker kampen. Nu venter der en kamp på Wembley hvilket bliver en kæmpe oplevelse for alle i Sunderland. Modstanderen i finalen blev Arsenal. Finalen skal spilles d.22 Febuar.
Sunderlands fans var i højt hunør efter kampen.Lørdag d.24 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Coventry. En kamp som skal vindes. Det her er det længste vi er kommer i FA Cuppen og det skal meget gerne forbedres med en sejr i dag og selvtilliden er i top efter vi blev finale klar i Caling Cuppen midt på ugen. Coventry har ikke chance. GAME ON
Sunderland - Coventry
2 - 0
1-0 MÅL Nicklas Bendtner (65)
2-0 MÅL Christoffer Karlsson (90)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 11.793
Dommer: Andy Penn
Ja så er vi videre også i FA Cuppen. Det er så det længste vi er noget i denne turnering. Sejr var fortjent og den kan der ikke pilles ved. Dog er det træls vi ikke for lukket kamp noget før da det er lige før vi lukker dem ind i kampen men skønt vi er videre.
Bendtner scorede kampens første mål i Sunderlands 2-0 sejr.Mandag d.26 Jan. Lodtrækning i

Der blev fortaget lodtrækning til FA Cuppens 5.runde og Sunderland skal hjemme møde liga rivalerne fra Tottenham. Der er en fin lodtrækning det kunne have været bedre men bestem også meget være. Vi spiller hjemme og skal slå Tottenham.
Onsdag d.28 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (2) Man Utd. En meget svær kamp hjemme mod United. Vi skal dog vinde for at hænge på top 4 og for at holde holdene bag os væk fra femte pladsen. Der er en fin stemning i truppen som har masser af selvtillid efter de seneste resultater. GAME ON
Sunderland - Man Utd.
0 - 2
0-1 MÅL Darren Fletcher (21)
0-2 MÅL Wayne Rooney (30)
Rødt kort Karl Svensson (88 Sunderland) MOM: Wayne Rooney (Man Utd)
Tilskuer: 48.932
Dommer: Peter Walton
Vi var alt for dårlige i dag også kan man ikke forvente at vinde sådan en kamp. Nogen dumme personlige fejl bliver straffet at United og ja det er jo bare for dumt. Vi har ikke råd til at tabe disse kampe mod top 4 holdene hjemme. Træls men ikke noget at gør ved lige nu vi må bare op på hesten igen.
Rooney scorede kampens sidste mål efter en forsvars fejl.Lørdag d.31 Jan. Kamp i
Optakt til Bolton (18) - (6) Sunderland. Ja en kamp der skal vindes. Hvis vi ikke kan slå holdene over os så må og skal vi slå dem der ligger under os. Bolton ligger til at rykke ud og vi hjælper dem da gerne på vej ved at tage alle tre point i dag.
Bolton - Sunderland
1 - 3
0-1 MÅL Olivier Kapo (3)
0-2 MÅL Cardenas (28)
0-3 MÅL Markus Rosenberg (46)
1-3 MÅL Roman Bednar (67)
MOM: Pablo Barrientos (Sunderland)
Tilskuer: 22.694
Dommer: Graham Poll
Vi fik hvad vi kom efter. Tre point. Vi spillede til med en rigtig god kamp og lod ikke Bolton komme frem til ret meget. Så dejligt at sultte denne måned af med en sejr.
En glad Sunderland fan efter sejr over Bolton.Søndag d.1 Feb. Ligaen offentlig gøre Januar måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Barclays Premiership: Scott Parker (Newcastle) Januar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Steven Defoe (Southampton) Januar måneds manager i Barclays Premiership: Thomas Schaaf (Newcastle)Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Januar måned på
43,8 mio. Det giver klubben et samlet overskud på
208 mio. Lige til sidst et SS af stillingen i PL:

Der vil komme et SS af Defoe når han ankommer til klubben.