home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71681 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #210: 25 Apr 2006, 22:22 »

det står i toppen under d6 januar. lige efter den første kamp. det står med små og jeg kan godt se man lige kan komme til at over se den fine transfer jeg fik i hus.. hvis jeg selv skal sige det Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #211: 25 Apr 2006, 23:00 »

Godt i Liga-cup og CL, men ikke så godt i PM. Det er sikkert bare fordi du spiller en del kampe. I hvert fald er det flot arbejde du har gennemført ved at bringe Sunderland så langt.

Jeg tror på du sætter en slutspurt ind for at få fat i CL pladserne til næste sæson!  Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #212: 25 Apr 2006, 23:02 »

Tillykke med finalen i Carling cuppen bliver spændene at se om du før hentet din første pokal der held og lykke skal det lyde herfra  Thumbs Up Thumbs Up
Og også et tillykke med har du har sikret dig Jermaine Defoe til næste sæson på en fri transfer

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #213: 25 Apr 2006, 23:05 »

Godt i Liga-cup og CL, men ikke så godt i PM. Det er sikkert bare fordi du spiller en del kampe. I hvert fald er det flot arbejde du har gennemført ved at bringe Sunderland så langt.

Jeg tror på du sætter en slutspurt ind for at få fat i CL pladserne til næste sæson!  Thumbs Up

Jo tak jo tak.. Ja det kan godt være alle de kampe sætter sig et eller andet sted. Og det så er PL kampene det går galt i men et eller andet sted skal det jo gå galt. Det er bare træls med nogen af de tabte kampe som har været unødvenigt (er alle nederlag nu) havde jeg vundet dem havde jeg været med helt fremme. Men sådan kan man jo altid sidde bagefter.

Slutspurt??? Nej det bliver ikke nødvendigt Smiley Jeg vinder da CL Cool

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #214: 26 Apr 2006, 21:00 »

Så er der nyt fra Sunderland med en spænende måned indeholdene en Carling Cup finale og en flot udebane sejr.

Onsdag d.11 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (14) Southampton. En kamp som der skal vindes. Vinder vi så hopper vi op på femte pladsen igen og det lyder som en god idé. Vi har mødt Southampton to gange i denne sæson og det har budt på en sejr til begge hold. Vi snupper lige nr2 i dag. GAME ON

Sunderland - Southampton
0 - 0

MOM: Liam Ridgewell (Sunderland)
Tilskuer: 33.562
Dommer: Peter Walton

Hmm. Ikke godt nok med et point i dagens kamp. Vi havde chancerne til at score men ind ville bold altså ikke også spiller vi uafgjort for kun 2 anden gang i denne sæson i PL.

Ridgewell var banens bedste i dag.

Lørdag d.14 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland - Tottenham. En spænende kamp om en plads i 6 runde i FA Cuppen. Det er noget jeg meget gerne ser vi deltager i. Det kræver en noget bedre indsats ind mod Southampton men det skulle da også være muligt. Vi skal vinde denne kamp. GAME ON

Sunderland - Tottenham
3 - 1

1-0 MÅL Nicklas Bendtner (25)
2-0 MÅL Chris Brown (40)
2-1 MÅL Andy Reid (66)
3-1 MÅL Chevantòn (78)
MOM: Aaron Lennon (Sunderland)
Tilskuer: 15.390
Dommer: Kevin Wright

En rigtig flot kamp og meget bedre spil ind vores sidste kamp. Måske dette er en pokal sæson for Sunderland. Det går i hvert fald godt for os lige nu i diverse pokal turneringer vi deltager i. Plus en fin general prøve til vores CL kamp mod Lyon på onsdag.

Lennon var en evig trussel på højre kanten i dag.

Mandag d.16 Feb. Lodtrækning i
Der blev i dag fortaget lodtrækning til 6.runde i The FA Cup. Det endte med følgende kampe.
Man Utd - Newcastle (Forsvarende FA Cup mester)
Bolton - SUNDERLAND
Hartlepool/Liverpool - Aston Villa/Colchester
West-Ham - Norwich

Vi har næsten lige mødt Bolton ude og der vandt vi sikkert 3-1. Så sådan nogenlunde lodtrækning. Regner og håber på at vi komme i kvart-finalen.

Onsdag.18 Feb. Kamp i
Optakt til Lyon - Sunderland. Så starter CL op igen. Vi er tager til Frankrig for at spille mod Lyon. En meget spænende kamp som jeg ikke ved jeg skal forvente af. Håber dog vi tager et godt udgangs punkt med tilbage til England så der bliver en spænende retur kamp. GAME ON

Lyon - Sunderland
2 - 1

1-0 MÅL Sidney Govou (13)
2-0 MÅL John Carew (46)
2-1 MÅL Cárdenas (70)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 40.909
Dommer: Herbert Fandel

En utrolig underholdene kamp. Vi får et fint resultat med hjem. Det kunne have været et meget bedre resultat ind det blev hvis vi havde forstået at udnytte de store chancer som vi fik. Det kunne da også have været være hvis Lyon havde udnyttet deres store chancer.

Cárdenass mål holder liv i Sunderlands CL drøm.

Søndag d.22 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland - Arsenal. Det er i dag det sker. Der er finale i Carling Cup.

Finalen spilles på det imponerende stadion Wembley.

Det er første gang siden 1985 at Sunderland er i Carling Cup finalen. Den gang tabt holdet til Norwich. Og det er den første finale side 1992 hvor holdet var i FA Cup finalen mod Liverpool. Den kamp blev også tabt. Så det skal vi lige vaske væk med en sejr i dag. Det bliver dog ikke nemt da dagens modstander hedder Arsenal. Det er blevet til 8 kampe mod Arsenal og det er ikke just gået godt. Det er blevet til 5 nederlag og 2 uafgjorte og en enkelt sejr til os. Og målscoren hedder 12-20 i Arsenals favør. Sidste gang der var kamp mellem de to hold vandt vi med 1-2 ude men nu er det en finale og alt kan ske. Det er en fin mulighed for at få masser af selvtillid banket ind i truppen ved at vinde i dag og vi ville gøre alt for vinde og glæde de mange fans som har taget den lange vej til London fra Sunderland.
De to hold op stillinger til Carling Cup finalen 2009/10.
Sunderland - Arsenal

Fernando Henrique                                                                              Mart Poom
Lars Jacobsen    Karl Svensson    Michael Jakobsen    Fawcett                Lauren    Kerrea Gilbert  Sol Campbell  Ashley Cole

Cárdenas    Gregory Bourillon    Olivier Kapo    Pablo Barrientos        Aliaksander Hleb Gilberto Silva Tomas Sivok Gael Clichy 

Ronaldo    Chevantòn                                                                Arturo Lupoli    Jose Antonio Reyes

Som de skrappe nok kan se så spare Arsenal deres super stjerne Thierry Henry i denne kamp da han ikke er skadet og ej heller sider i karantæne. Et lille plus til os men stadig et godt hold Arsenal stiller til start. Wembley er klar så det er tid til Kick-Off. GAME ON

Sunderland - Arsenal
 3 - 3
5 - 3 120 min.

1-0 MÅL Chevantòn (18)
1-1 MÅL Lauren (Straffe 21)
Rødt kort Sol Campbell (25)
2-1 MÅL Ronaldo (Straffe 26)
3-1 MÅL Ronaldo (29)
3-2 MÅL Jose Antonio Reyes (48)
3-3 MÅL Jose Antonio Reyes (85)
4-3 MÅL Christoffer Karlsson (106)
5-3 MÅL Chevantòn (120)
MOM: Cárdenas (Sunderland)
Tilskuer: 89.970 (Wembley)
Dommer: Andy D`Urso

We Are the Champions. Sådan skal det gøre. En helt igennem fantastisk finale som havde det hele. Man var hele turen igennem. Fra at være helt oppe til at komme helt ned igen. Jamen jamen. De første 18 min er ikke værd at skrive om der skete der ikke noget, men så gik det da også løs efter vi kom foran. Sol Campbell ryger ud for at være sidste mand så den er god nok. Faktisk så sidder Arsenal på det meste i anden halvleg efter de får deres hurtige mål og til sidst virker vi meget nervøse også score de selvfølgelig også skal kampen ud i 30 min ekstra fodbold. Lige omkring de 89.min må Gilberto Silva forlade kampen med en skade så Arsenal spiller de ekstra 30 min med to mand i undertal og det bliver helt sikkert udslags givende. For til sidst er de for trætte til at kan følge med også score vi heldigvis et hurtigt mål i anden halvleg i ekstra tiden og det sidste mål er på en kontra hvor de smider det hele frem. Det var en finale som nok ikke lige vil gå i glemme bogen lige med det samme. Helt sikkert ikke i Sunderland hvor der skal festes igennem. Bestyrelsen ville også gerne udtrykke den store glæde og den store betydning det var at vinde Carling Cuppen.

Fansene nød den fantastiske kamp og at Sunderland vandt.

Finale i Carling Cup 2009/10
Sunderland - Arsenal
3-3
5-3 (120 min)

Sunderland er Vinder af Carling Cup 2009/10

Onsdag d.25 Feb. Kamp i
Optakt til Chelsea (1) - (6) Sunderland. Nu skal vi se om det gav noget at vinde finalen over Arsenal. Dette er et hold som vi kun har slået engang. Vi har ikke fået et ben til jorden siden da mod Chelsea. Dog forventer jeg ikke at vi vinder da Chelsea bare er et super hold. Men vi ville da gøre et hæderligt forsøg for at vinde og tage alle tre point med hjem til Sunderland. GAME ON

Chelsea - Sunderland
0 - 1

0-1 MÅL Markus Rosenberg (92)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 42.511
Dommer: Martin Atkinson

Ja så vandt vi sku alligevel. En helt igennem ufortjent sejr men sådan nogen tæller jo også. Vi holder Chelsea godt væk i de første 45min dog kommer vi under hårdt pres i løbet af de første 15 min i anden halvleg men det modstår vi også score vi et flot mål på kontra inde i overtiden og vores blot anden sejr over Chelsea var hjemme. Og igen på udebane.

Rosenberg blev helten med målet 2 min inde i dommerens overtid.

Lørdag d.28 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (10) West-Brom. Ja nu kommer der så en kamp hvor vi er favoritter. Kan vi så leve optil det efter to meget imponerende sejr over Arsenal og Chelsea. Det skal vi. Der ser dog noget sort ud med henblik på at nå top 4 men en sejr kan jo altid bruges og kan vi ikke komme i top 4 må det jo blive top 5. GAME ON

Sunderland - West-Brom
2 - 0

1-0 MÅL Rang Shawkat (Selvmål 38)
2-0 MÅL Markus Rosenberg (86)
MOM: Frank Queudrue (West-Brom)   
Tilskuer: 28.210
Dommer: Graham Poll

Ja ikke lige et brag af en kamp i dag. Men vi kommer igennem den med tre point. Det var en kamp jeg var noget bange for at vi skulle tabe efter to super kampe men vi gjorde lige det der skulle til uden at bruge alt for mange kræfter inden vores alt af gørende CL kamp mod Lyon.

Sunderlands fans har det godt fortiden.

Søndag d.1 Marts. Ligaen offentlig gøre Februar måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Barclays Premiership: William Gallas (Chelsea)      
Februar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Fredrik Fredriksson (West Ham)  
Februar måneds manager i Barclays Premiership: Ståle Solbakken (Liverpool)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et samlet overskud for Februar måned på 6,8 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 216 mio.

Sådan her ser stillingen ud i PL lige nu:

Ja måske der kommer en slut spurt alligevel (@Dusty78DK) Wink
« Seneste Redigering: 26 Apr 2006, 21:05 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #215: 26 Apr 2006, 21:27 »

Hvilken finale .. Bare der kommer sådan en i år, også i FA Cuppen.

Godt resultat du fik i Frankrig, 1-0 sejr hjemme og du er videre Smiley

Hvordan ser slutkampene ud i PL, for dig og de hold som er bedre placeret end dig Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #216: 26 Apr 2006, 21:37 »

Sådan du er tilbage på sporet igen og tillykke med pokalen i Carling Cuppen glæder mig til at se hvordan retur kampen mod Lyon går efter du fik et flot resultat på udebane

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #217: 26 Apr 2006, 22:02 »

Hvilken finale .. Bare der kommer sådan en i år, også i FA Cuppen.

Godt resultat du fik i Frankrig, 1-0 sejr hjemme og du er videre Smiley

Hvordan ser slutkampene ud i PL, for dig og de hold som er bedre placeret end dig Rullende Øjne

Ja den var ganske underholdene den finale. Dog lidt trist at vi lader dem komme tilbage på 3-3 men det vidste sig jo bare at det var kattens leg med musen Rullende Øjne

Som du ønsker skal du få de sidste 9 kampe i PL for top 5 holdene: Det bliver på et SS da jeg ikke kan få det til at se godt ud når jeg selv skal skrive det. Det ville ikke som jeg vil ticked off Græder Græder Græder Græder

Det ser faktisk slet ikke umuligt ud med at snuppe 4.pladsen fra Arsenal. Dog skal vi nok vinde når Arsenal kommer på besøg.

MisterFCK
Gæst

« Svar #218: 26 Apr 2006, 22:32 »

Kan man få lov at se et ss af din trup Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #219: 26 Apr 2006, 22:39 »

Kan man få lov at se et ss af din trup Rullende Øjne

Jeps det skulle der ikke være nogen problemer i Cool

cube
Manager

« Svar #220: 26 Apr 2006, 23:48 »

Haha.. Solbakken Liverpool træner Opstemt SÅDAN

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #221: 27 Apr 2006, 00:48 »

Hey, tillykke med pokalen. Godt klaret, UEFA pladsen er sikret til næste år. Men måske kan du nå en CL plads ...  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #222: 27 Apr 2006, 19:30 »

Så er der nyt igen fra Sunderland Shockeret Wink

Onsdag d.4 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (1) - (2) Lyon. Vi skal prøve at hente den et måls føring som Lyon har med fra Frankrig. Som vi spiller lige nu er det absolut en fin mulighed for at det kan lade sig gøre. Vi skal dog passe på deres farlige kontra angreb og så skal vi være meget tålmodige når vi har bolden for det er jo kun et mål vi skal bruge. GAME ON

Sunderland - Lyon
0 - 1

0-1 MÅL John Carew (76)
MOM: Arouca (Lyon)
Tilskuer: 46.989
Dommer: Guido Wildhaber

Det var slet ikke godt nok det vi levrede i dag. Og lige som vi skal til at sætte de sidste kræfter som vælger vores målmand Henrique at gå ud af sit mål og uden for feltet at tage bold og sparke den lige en til Carew som godt ved hvor målet står og så er den kamp slut. En skam men det var da sjovt at være med i CL helt sikkert noget vi skal prøve igen.

Carew slukkede lystet på The Stadium of Light.

Søndag d.8 Marts. Kamp i
Optakt til Leeds (19) - (5) Sunderland. Hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at slutte som nr4 skal denne kamp vindes. Det kan der slet ikke herske tvivl om. Vi fik et gok i nøden af Lyon og det var skuffende. Det skal vi revancher her med en sejr og tre vigtige point. GAME ON

Leeds - Sunderland
 1 - 2

0-1 MÅL Chevantòn (18)
0-2 MÅL Chevantòn (20
1-2 MÅL Rob Hulse (84)
MOM: Michael Jakobsen (Sunderland)
Tilskuer: 30.627
Dommer: Andre Marriner

Jeps en vigtig sejr selv om vi var slemt på hælene til tider. Leeds spillede friskt til og havde mange store chancer især efter deres mål. Dog fik de ikke det sidste mål og det kan vi jo så være glade for. En vigtig sejr og vi ligger pres på Arsenal.

Chevantòn scorede to flotte mål i dag.

Lørdag d.14 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (5) - (4) Arsenal. Kampen om 4.pladsen. Kampen om deltagelse i næste sæsons CL turnering. Der er tale om mange millioner. Så vi skal meget gerne vinde denne kamp. Vi er kun 4 point efter Arsenal og det skal ikke blive mere ind det. Vinder vi tror jeg helt sikkert vi går forbi med en uafgjort se det stadig ganske godt ud og taber vi ja så bliver det rigtig svært. Men nu vinder vi i dag så vi kan komme med i CL næste sæson. GAME ON

Sunderland - Arsenal
2 - 3

1-0 MÅL Markus Rosenberg (24)
2-0 MÅL Gregory Bourillon (31)
2-1 MÅL Jose Antonio Reyes (43)
2-2 MÅL Thierry Henry (46)
2-3 MÅL Thierry Henry (51)
MOM: Thierry Henry (Arsenal)
Tilskuer: 48.906
Dommer: Phil Dowd

SKUFFENDE. Vi må under ingen omstændigheder smide en 2-0 føring overstyr. Hvad sker der. Nej det er ring. Vi ligger og kæmper om en 4.plads også giver man sin direkte modstander til den plads ja dem giver man mål. Ja men det er sku bare for ringe.

Henry sagde tak for de fine gaver som blev uddelt i Sunderlands forsvars.

Onsdag d.18 Marts. Kamp i
Optakt til Bolton - Sunderland. Det er tid til at vi skal spilles os videre i FA Cuppen. Det skal så gå udover Bolton. Vi skal også rejse os efter vores alt for dumme nederlag mod Arsenal og det skal også gå udover Bolton. Det er en kamp om at komme i semi-finalen og det er en mulighed som vi ikke skal lade glide os af hænde. Det kommer til at gå udover Bolton. GAME ON

Bolton - Sunderland
2 - 0

1-0 MÅL Thomas Clausen (55)
2-0 MÅL Thomas Clausen (76)
MOM: Alan Morgan (Bolton)
Tilskuer: 18.932
Dommer: Steve Tanner

Der er ikke meget som lykkes lige nu. Vi brænder alt for meget. Der er bare så ringe. Ja nu er der så kun PL at tænke på resten af sæson. Vi skal sku tage os sammen nu. Det her var ringe. Ingen tvivl om at der kommer en stor vask af denne trup som jeg råder over lige nu. Der skal andre boller på suppen. Den her indstillingen gider jeg ikke at se på. Alle spiller for deres chance resten af sæson.

Boltons fans havde en fin dag på Reebok Stadium.

Onsdag d.1 April. Ligaen offentlig gøre Marts måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Barclays Premiership: John Kennedy (Southampton)      
Marts måneds unge spiller i Barclays Premiership: Theo Walcott (Arsenal)    
Marts måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på 20.32 mio. Det giver Sunderland et samlet overskud på 200 mio.

Sådan her ser stilling ud i PL inden de alt afgørende kampe:

Ikke en umulighed at nå 4.pladsen men det bliver ikke nemt.

Zone 43
Manager

« Svar #223: 27 Apr 2006, 19:45 »

Synd med CL Skuffet

Ikke den bedste måned, men god nok Smiley

Hvilken nationalitet er Thomas Clausen fra Rullende Øjne

edit : tak for SS Smiley
« Seneste Redigering: 27 Apr 2006, 19:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #224: 27 Apr 2006, 19:48 »

Synd med CL Skuffet

Ikke den bedste måned, men god nok Smiley

Hvilken nationalitet er Thomas Clausen fra Rullende Øjne
Nej ikke lige den bedste måned og især arsenal kampen var hård at komme oven på igen efter sådan et dumt nederlag ticked off

Jamen Clausen han er dansker. En regen spiller fra LFA. Smiley

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010