home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71618 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #255: 03 Maj 2006, 11:44 »

Ville dog lige sige til mit forsvar at klubben jo havde spillet 6 kampe hvor de 4 af dem var endt uafgjort og at de sidste to havde de tabt. Men det skal ikke være nogen undskyldning og vi er helt enig om at det skal blive bedre indda meget bedre. Smiley

Nå, ja, bare du ikke rykker ned i første sæson. så skal de nok gå. Forza Sevilla!  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #256: 03 Maj 2006, 15:14 »

Ville dog lige sige til mit forsvar at klubben jo havde spillet 6 kampe hvor de 4 af dem var endt uafgjort og at de sidste to havde de tabt. Men det skal ikke være nogen undskyldning og vi er helt enig om at det skal blive bedre indda meget bedre. Smiley

Så kan de da selv være uden om det  ticked off

Men du har vel en plan, ikke Egon Olsen funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #257: 03 Maj 2006, 21:27 »

Så kan de da selv være uden om det ticked off

Men du har vel en plan, ikke Egon Olsen funny

Jeg har altid en plan og den skal nok holde Sevilla fra at rykke ned. Plus vi bliver godt forstærket her til januar også rykker vi Smiley

Nå, ja, bare du ikke rykker ned i første sæson. så skal de nok gå. Forza Sevilla! Opstemt

Hørt hørt men det bliver ikke et emne kan jeg godt love Wink

Zone 43
Manager

« Svar #258: 03 Maj 2006, 21:37 »

Jeg har altid en plan og den skal nok holde Sevilla fra at rykke ned. Plus vi bliver godt forstærket her til januar også rykker vi Smiley

Hørt hørt men det bliver ikke et emne kan jeg godt love Wink

Det lyder lidt som om der er en update på vej.. Smiley kan det passe Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #259: 03 Maj 2006, 21:45 »

Ja det er der. Men tror desværre ikke det bliver i aften da jeg har haft problemer med nettet. Græder Græder

Så skidt da. Smiley Der kommer lige så hurtigt som det er muligt en update Cool

Zone 43
Manager

« Svar #260: 03 Maj 2006, 21:53 »

Ja det er der. Men tror desværre ikke det bliver i aften da jeg har haft problemer med nettet. Græder Græder

Så skidt da. Smiley Der kommer lige så hurtigt som det er muligt en update Cool

For min skyld kan du da bare vente til på fredag Smiley

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #261: 03 Maj 2006, 22:00 »

NU! IKKE i morgen! Nu Nu NUUUUU! ( skal der komme update )   Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #262: 03 Maj 2006, 22:00 »

Nej nej Zone 43 nu kommer der sku en update ticked off Wink Alt for læserne Smiley  Wink

Onsdag d.4 Nov. Kamp i
Optakt til FC Barcelona (1) - (16) Sevilla FC. Så er der tid til en af de helt store opgør. Barca kamp. En af de sværeste udebane kampe i sæson hvis ikke den sværeste. Men vi vil gøres vores bedste for at tage alle tre point med hjem til Sevilla. Uha klasse hold Barca men er det nok mod os? Næppe. GAME ON

FC Barcelona - Sevilla FC
2 - 1

1-0 MÅL Alberto Gilardino (45)
2-0 MÅL Andres Iniesta (79)
2-1 MÅL Dimitar Berbatov (81)
MOM: Oleguer (FC Barcelona)
Tilskuer: 97.958
Dommer: Alberto Undiano Mallenco

Et hæderlig resultat som vi jo ikke rigtig kan bruge til noget. Havde vi bare score på vores chancer så havde vi nok fået point med hjem. Barca spillede ikke godt og vi skulle nok have udnyttet det bedre men det kunne vi ikke så alt i alt en fortjent sejr til Barca.

Barca fans havde en god dag på det imponerende Camp nou.

Onsdag d.11 Nov. Sevilla har solgt den mexicanske angriber Javier Orozco for 44 mio til Vit. Guimaraes.

Lørdag d.14 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla (17) - (11) Real Betis. Så kan det næppe blive meget større ind dette. Lokal opgør i Sevilla. De røde mod de grønne. De grønne fra Sevilla altså Betis har et overtag da de ligger nr11 og kun har tabt en kamp ud af de sidste 8. Vi skal ud og vise at vi bestemmer her i byen og at vi er langt bedre ind det tabellen viser lige nu. Vi skal ind i en god stime og den kan passende starte her med sejr over de evige lokal rivaler fra Betis. En spænende og dramatisk kamp er i vente med høj intensitet. Glæder mig som et lille barn til juleaften op til denne kamp. GAME ON

Sevilla FC - Real Betis
1 - 1

0-1 MÅL Gomes (41)
1-1 MÅL Enzo Maresca (72)
MOM: Giorgio Chiellini (Real Betis)
Tilskuer: 45.493
Dommer: Miguel Àngel Perez Lasa

Det blev aldrig den kamp jeg havde forventet. Der til ville Betis slet ingen ting og vi kunne ikke. Det lignede længe et nederlag indtil et frisparks mål af Maresca gjorde at vi tog et vigtig point og kom ud af kampen med æren. Men en kedelig kamp og den ville ikke gå over i historien som den bedste nogensinde.

Maresca score et flot frisparks mål i dagens kamp.

Onsdag d.18 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (18) - (15) Valladolid C.F. Så skal vi vinde. Nu er der ingen undskyldning. Vi må og skal væk fra bunden og det mission starter her med en sejr og Valladolid. Vi spiller hjemme og her er der ingen der skal komme og bestemme over os. Tre point er nødvendigt og jeg tror da også vi tager dem i dag. GAME ON

Sevilla FC - Valladolid C.F.
3 - 1

1-0 MÅL Enzo Maresca (4)
2-0 MÅL Matteo Momentè (17)
2-1 MÅL Diego Figueredo (20)
3-1 MÅL Diego Capel (75)
MOM: Enzo Maresca (Sevilla FC)
Tilskuer: 32.986
Dommer: Carlos Velasco Carballo

Sæsons blot anden sejr er i hus. Den kom meget fortjent i hus efter en flot kamp fra vores side. Dog er kampen alt for spænende da vi lukker dem ind i kampen ligesom vi havde lukket dem ude. Det var dumt og kunne havde kostet point i dag men det gjorde det så heldigvis ikke. Vi får lidt luft i bunden men en sejr gør det jo ikke alene og den skal følges op med en sejr i næste kamp.

Maresca var en nu engang den helt store oplevelse hos Sevilla.

Søndag d.22 Nov. Kamp i
Optakt til Real Sociedad (7) - (14) Sevilla FC. Så skal vi en tur til basker landet og her venter et spænende møde mod Sociedad. En kamp som vi går efter at vinde. Der er også gode muligheder for at hente alle tre point i dag. Vi har mødt Sociedad i min korte tid hos Sevilla og der vandt vi det var godt nok hjemme men det skal ikke være nogen hindring for ikke at vinde i dag. GAME ON

Real Sociedad - Sevilla FC
0 - 4

0-1 MÅL Enzo Maresca (25)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (28)
Rødt kort Mikel Labaka (52 Sociedad)
0-3 MÅL Enzo Maresca (Straffe 52)
0-4 MÅL Dimitar Berbatov (68)
MOM: Dimitar Berbatov (Sevilla FC)
Tilskuer: 31.968
Dommer: Luis Medina Cantalejo

Det var helt klart den bedste kamp med Sevilla. Alt var bare super. Flotte mål og opspil til målene. Sådan her skal vi gerne prøve at spille hver gang. Denne indsats fortæller også at vi ikke rykker ned for der til at vi et alt for godt hold. En vigtig sejr også da de andre hold omkring os også fik point så der er ikke langt ned til stregen men nu er vi over den og vi skal ikke ned under igen.

Berbatov spillede den bedste kamp siden den nye manager kom til.

Søndag d.29 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (14) - (8) - Atlètico Madrid. Igen en vigtig kamp og igen vigtig at vi tager alle tre point. Der er alligevel kun tre point ned til stregen og der er ikke meget så en sejr ville gøre rigtig godt. Atlètico Madrid er et godt hold og kampen bliver ikke nem men vi spiller på vores hjemmebane og derfor skal vi vinde og følge op på de sidste to gode kampe. GAME ON

Sevilla FC - Atlètico Madrid
1 - 1

0-1 MÅL Gonzalo Colsa (2)
1-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (50)
MOM: Gonzalo Colsa (Atlètico Madrid)
Tilskuer: 41.638
Dommer: Arturo Daudèn Ibàñez

Ja det var okay den endte med at begge hold fik point. Begge hold havde gode muligheder for at tage alle point men godt målmands spil i begge ender gjorde at der ikke blev scoret mere ind de to mål som blev scoret. Pointet er vigtig og alle point tæller og vi tager det point i dag men med lidt mere held kunne vi godt have vundet.

Fansene var tilfredse med spillernes indsats i dagens kamp.

Tirsdag d.1 Dec. Sevilla kan offentlig gøre et underskud for November måned på 44,75 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 392 mio.

Det er så her at der plejer at komme et SS af ligaen men nu er plejr død Græder
Nej jeg har som sagt haft nogen problemer med at komme på nettet her til aften. Det har betydet at jeg har spillet næsten December måned færdig også men den er ikke klar til at komme op her. Smiley Kan så love at den kommer imorgen aften hvis jeg ikke har de samme problemer som jeg ikke håber ticked off
Håber folk kan leve uden et SS af ligaen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #263: 03 Maj 2006, 22:03 »

Så lad gå da Wink

Det ser da lysere ud for SFC, dog ikke det vilde.. :p

Berbatov virker lidt farlig Opstemt

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #264: 03 Maj 2006, 22:13 »

Så lad gå da Wink

Det ser da lysere ud for SFC, dog ikke det vilde.. :p

Berbatov virker lidt farlig Opstemt

Det ville jeg da godt give dig ret i at det ikke er de vilde lige nu men vil da godt lige afsløre at december måned har været noget fin dog ikke helt super men fin.

Berbatov er altid farlig. En af de oversete angriber i dette spil.

Dusty78DK
Manager

« Svar #265: 03 Maj 2006, 22:41 »

Så, nu rykker Sevilla. Det så ellers ud til nedrykning på et kritisk tidspunkt.

ZhotLog
Gæst

« Svar #266: 03 Maj 2006, 22:53 »

Dejligt at høre om spansk fodbold! Det er efterhånden kun Engelsk fodbold der bliver beskrevet i blogs.. ( udover self Genoa  Wink ) Ikke fordi Engelsk bold er kedeligt at høre om, det er bare lidt trivielt i længden..  Smiley
Jeg er selv vandret til Spanien, dog ikke for at lede Sevilla til storhedstid, derimod Espanyol  Opstemt
Jeg banker Sevilla langt ud af banen  Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #267: 03 Maj 2006, 23:00 »

Så, nu rykker Sevilla. Det så ellers ud til nedrykning på et kritisk tidspunkt.

Jep vi har sagt farvel til nedrykningen og leder nu efter toppen for at sige pænt god dag og ja et spansk mesterskab ville gøre godt Opstemt

Dejligt at høre om spansk fodbold! Det er efterhånden kun Engelsk fodbold der bliver beskrevet i blogs.. ( udover self Genoa Wink ) Ikke fordi Engelsk bold er kedeligt at høre om, det er bare lidt trivielt i længden.. Smiley
Jeg er selv vandret til Spanien, dog ikke for at lede Sevilla til storhedstid, derimod Espanyol Opstemt
Jeg banker Sevilla langt ud af banen Grin

Ja jeg var sku også ved at køre lidt træt i England så da jeg kunne få jobbet hos Sevilla sagde jeg pænt ja tak.
Jamen der kan man jo bare se. Det jo godt og held og lykke her fra med dit Espanyol spil Thumbs Up

men her styre Sevilla og nu ville jeg lige banke Espanyol ud af Copa del rey Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #268: 03 Maj 2006, 23:01 »

Tamuda sænker dig med et Hattrick  Grin

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #269: 03 Maj 2006, 23:04 »

Det kan du læse alt om imorgen når næste update er klar.

Dog håber jeg ikke du får ret Cool

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010