home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71410 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #45: 02 Apr 2006, 11:01 »

Du har fået nogle fede resultater de sidste par kampe, og de redede dig. Kan specielt godt lide 3-0 sejren over Newcastle - tag den, Hawk1nz  funny

Glæder mig til at se hvordan du griber holdet an i næste sæson.  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #46: 02 Apr 2006, 17:08 »

Så er det tid til en opdate fra Sunderland

Fredag d.12 Maj. Sunderland kan offentlig gøre at klubben har sagt farvel til angriberen Jonathan Stead. Stead er blevet solgt for 11 mio plus 10% af et næste salg. Stead skal en tur til Skotland hvor han skal tørne ud for Celtic.

Lørdag d.13 Maj. Der spilles finale i FA Cuppen. Holdene der er noget hele vej til finalen er: Manchester United og West-Ham United. En rigtig spændene finale er i sigte. West-Ham skal rede æren efter de må en tur ned i Coca-Cola Championship. Man. United skal redde sæson efter mesterskabet røg til Arsenal. Dog har United vandt den lille pokal turnering Carling Cup så en sejr her og sæson ville være godkendt. Det blev til den ventede sejr til Man Utd. En fortjent sejr på 2-1. Det lyder ikke af meget men West-Ham havde kun 2 skud på mål i hele kampen.

Onsdag d. 17 Maj. Sunderland har skrevet kontrakt med Shao Jiayi på en fri transfer. Jiayi kommer til Sunderland fra den tyske klub 1860 München. Samme dag spilles der finale i UEFA champions League. Finalen er et rent engelsk opgør i det de to London hold Arsenal og Chelsea har spillet sig i finalen. Chelsea får også en pokal i hus i denne sæson da de vinder finalen med 0-1 på et mål af Didier Drogba 3 min før tid.
Et SS af Jiayi

Fredag d.19 Maj. Sunderland har hentet en ny spiller på fri transfer. Denne gang er der tale om den defensive midtbane spiller Andrew Sinkala som skifter tyske Køln ud med Sunderland.
Samme dag siger Sunderland farvel til Tommy Miller som skifter til Luton for 6,75 mio.
Et SS af Sinkala

Lørdag d.20 Maj. Sunderland forsætter med at hente spiller ind på fri transfer. Denne gang har klubben hentet United stjernen Ole Gunnar Solskjær. Ole G. skifter fra Manchester United.

Torsdag d.25 Maj. Sunderland forsætter med at opryste til næste sæson. I dag kan klubben meddele at den har hentet Milenko Acimovic. Acimovic kommer fra den franske klub Lille. Acimovic skifter på en fri transfer.

Tirsdag d.30 Maj. En ny spiller skifter til Sunderland. Denne gang tilslutter Steven Reid sig Sunderland truppen. Reid var faldet i unåde hos Blackburn efter deres nedrykning. Reid kommer til Sunderland for 13 mio.

Torsdag d.1 Juni. Sunderland kan offentlig gøre et overskud på 8,53 mio for Maj måned. Det giver klubben et underskud på 6,99.

Søndag d.4 Juni. Et overblik over de engelske hold som skal spille i Europa.
UEFA Champions League: Arsenal, Man Utd, Liverpool og Chelsea.
UEFA Cup: Wigan, Newcastle og West-Ham.
UEFA Intertoto Cup: Aston Villa og Everton.

Søndag d.18 Juni. Sunderland kan offentlig gøre at de har forlænget aftalen med sponser RegVardy så den nu løber frem til 2008. Sunderland står til at tjene ca. 19 mio om året på den nye aftale.

Tirsdag d.20 Juni. Stemmerne er talt op. Fansene har stem om års spiller i Sunderland. Spilleren med flest stemmer blev: Dean Whitehead.
Samme dag bliver det nye program for den nye sæson offentlig gjort. Vi starter hjemme mod ny oprykkede Southampton. Så tager vi en tur til London hvor Fulham venter. Der efter år vi besøg af Everton. Med lidt held så kan vi have 9 point efter de tre kampe. Og er vi uheldige så har vi ingen point efter de tre kampe.

Tirsdag d.27 Juni. Sunderland har sent en meddelelse ud hvor i det står at klubben har skilt med Nyron Nosworthy. Nosworthy er solgt for 5 mio til den tyske klub Karlsruhe.

Lørdag d.1 Juli. Sunderland blev i dag forstærket af disse spiller:
Jonathan Fortune (Hentet i Charlton på fri transfer)
Robbie Fowler (Hentet i Liverpool på fri transfer)
Shao Jiayi (Hentet i 1860 München på fri transfer)
Andrew Sinkala (Hentet i FC Køln på fri transfer)
Ole Gunner Solskjær (Hentet i Man Utd på fri transfer)
Milenko Acimovic (Hentet i Lille på fri transfer)
Steven Reid (Hentet i Blackburn for 13 mio)
Peter Løvenkrands (Hentet i Rangers på fri transfer)

Det giver en meget større brede i truppen at de nye spiller er kommet til og jeg tror ikke vi kommer så tæt på stregen som vi var i denne sæson. Det giver også muligheden for at give pokal turneringerne en god chance. Jeg ser frem med stor optimisme til den nye sæson

Samme dag offentlig gøre Sunderland et overskud på 150 mio for Juni måned. Det giver klubben et samlet overskud på 143 mio.

Lige til sidst et SS af Fowler, Fortune og Løvenkrands.

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 02 Apr 2006, 17:52 »

Det ser spændende ud før næste sæson. Glæder mig til at se hvordan den gode gamle Ole og Fowler klarer skæerne i en mindre klub. Løvenkrands er også et fedt indkøb!  Thumbs Up

Glæder mig til at se næste sæson.  Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #48: 02 Apr 2006, 17:57 »

Hehe, det er god stil, at du ændrer baggrund, når du tager SS af diverse spillere :-)

Gode indkøb. Held og lykke i den nye sæson :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #49: 02 Apr 2006, 17:59 »

Det ser spændende ud før næste sæson. Glæder mig til at se hvordan den gode gamle Ole og Fowler klarer skæerne i en mindre klub. Løvenkrands er også et fedt indkøb! Thumbs Up

Glæder mig til at se næste sæson. Smiley

Ja jeg ser også frem til den nye søson. Håber at Ole G. og Fowler kan score de mål som vi manglede lidt i sidste sæson. Men bredden er blevet større det ser jeg som meget vigtig. Tror vi overlever meget klart. Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #50: 02 Apr 2006, 18:00 »

Ja jeg ser også frem til den nye søson. Håber at Ole G. og Fowler kan score de mål som vi manglede lidt i sidste sæson. Men bredden er blevet større det ser jeg som meget vigtig. Tror vi overlever meget klart. Thumbs Up

Det regner jeg også med. Det ser ud som om du har satset på fight og fysik, og det er vigtigt når man er bundhold.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #51: 02 Apr 2006, 18:05 »

Det regner jeg også med. Det ser ud som om du har satset på fight og fysik, og det er vigtigt når man er bundhold. Smiley

Ja det har jeg. Plus lidt finesse. Men mangler lige en central midtbane spiller. Så er ude efter en hårdhund. Men har sku ingen penge at købe for ticked off. Så det kan godt blive svært  Græder.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #52: 02 Apr 2006, 20:56 »

Yes lige lidt nyt fra mig. Juli måned er gået med lidt træningskampe.

Søndag d.9 Juli. Der er finale ved VM i fodbold. Finalen står mellem Tyskland og England. Det bliver England der vinder med 2-3. Rio Ferdinand score det afgørende mål dybt inde i overtiden.

Mandag d.17 Juli. Sæsons første trænings kamp står for døren. Vi er taget til Rotherham for at spille imod Rotherham. Skal blive spændene at se de nye spiller i aktion for første gang i en Sunderland trøje. GAME ON

Rotherham - Sunderland
0 - 3

0-1 MÅL Shao Jiayi (45)
0-2 MÅL Ole G. Solskjær (49)
0-3 MÅL Stephen Elliot (83)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 8484
Dommer: Kevin Wright

Ja en helt fin trænings kamp og det ser ganske godt ud. Nu er vi under alle omstændigheder i gang med den nye sæson. Så nu tager vi en tur til Tyrkiet for at få spillet nogen træningskampe og for at få rystet hold sammen.

Søndag d.23 Juli. Så er vi landet i Tyrkiet og den første træningskamp skal finde sted i mod Aydinspor. Ikke noget stor hold men vi skal også bare have spillet nogen kampe så det er fint med sådan en her. GAME ON

Aydinspor - Sunderland
0 - 7

0-1 MÅL Shao Jiayi (29)
0-2 MÅL Ole G. Solskjær (41)
0-3 MÅL Stephen Elliot (53)
0-4 MÅL Liam Lawrence (60)
0-5 MÅL Stephen Caldwell (64)
0-6 MÅL Robbie Fowler (Straffe 72)
0-7 MÅL Robbie Fowler (84)
MOM: Liam Lawrence (Sunderland)
Tilskuer: 8530
Dommer: Serder Tatil

En super kamp. Dejligt at se så mange der kommer frem og får scoret. Måske på en billig baggrund men selvtillid ville sådan en sejr her altid give. Super.

Tirsdag d.25 Juli. En ny trænings kamp står for døren. Denne gang imod Izmirspor. Ikke et farligt hold og vi skal nu også bare spille vores eget spil og gøre os klar til den snart for stående sæson åbning i PL. GAME ON

Izmirspor - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Ole G. Solskjær (35)
0-2 MÅL Ole G. Solskjær (37)
0-3 MÅL Robbie Fowler (53)
0-4 MÅL Chris Brown (79)
MOM: Ole G. Solskjær (Sunderland)
Tilskuer: 8537
Dommer: Serder Tatil

Der ser rigtig godt ud. Vi får scoret og især angriberne virker klar til den nye sæson. Lige en træningskamp mere inden sæson står for døren.

Søndag d.30 Juli. Det er tid til at spille sæsons sidste træningskamp. Vi er tilbage i England efter et fint ophold i Tyrkiet. Dagens modstander er ingen ringer ind Crawley fra England. Vi skal vise at vi er ved at ramme topformen for der er nu kun 13 dage til sæson går i gang i PL. GAME ON

Crawley - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Ole G. Solskjær (37)
0-2 MÅL Stephen Elliot (77)
MOM: Ian Simpemba (Crawley)
Tilskuer: 4937
Dommer: Phil Crossley

Jep vi vinder kampen også er der heller ikke mere at sige om den kamp. Det er tydeligt for en hver at vi lyder af Jetlag efter rejsen hjem fra Tyrkiet. Om 13 dage går det løs. En ny og spændene sæson venter for Sunderland i PL.

Onsdag d.2 Aug. Sunderland har offentlig gjort et overskud på 4,42 mio. Det giver et overskud på 148 mio.

Min næste opdate ville indeholde en spændene sæson start på PL.

Zone 43
Manager

« Svar #53: 02 Apr 2006, 21:47 »

Gode "køb" du har foretaget Wink

Gode træningskampe også, det ser godt ud lige nu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 02 Apr 2006, 22:56 »

Hold da op de gamle gutter kan score!  Shockeret

Lover super for den nye sæson!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #55: 02 Apr 2006, 22:57 »

Hold da op de gamle gutter kan score!  Shockeret

Lover super for den nye sæson!  Thumbs Up

Yes det var også det de var købt ind for.

Kan sige så meget at de ikke har sat tempoet ned her i starten på PL.
Men mere om det i min opdate imorgen. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #56: 03 Apr 2006, 19:23 »

Så er der nyt fra min side. Denne opdate indeholder en spændene sæson start i England.

Søndag d.6 Aug.   I dag mærkers den nye sæson åbning med en kamp mellem mester og pokal vinder. Arsenal - Man Utd. Arsenal vinder fortjent med 3-0.

Lørdag d.12 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Southampton. Så er vente tiden over. Den nye sæson går i gang i dag. En hjemmebane kamp mod Southampton. Det skal gerne give tre point og en god start. Det er sådanne kampe her vi skal vinde hvis vi skal have en ny sæson i PL. Jeg ser os lande midt i tabellen når sæson er slut. Vi vinder i dag fordi vi er bedre ind Southampton. GAME ON

Sunderland - Southampton
4 - 2

1-0 MÅL Ole G. Solskjær (18)
2-0 MÅL Shao Jiayi (52)
2-1 MÅL Paul Oyuga (55)
3-1 MÅL Robbie Fowler (73)
3-2 MÅL Louis Saha (83)
4-2 MÅL Robbie Fowler (85)
MOM: Shao Jiayi (Sunderland)
Tilskuer: 31.100
Dommer: Howard Webb

En super kamp fra vores side. Det her hold rykker ikke ned. Ikke hvis vi spiller som vi gjorde i dag. Solskjær og Fowler er købt ind til at score mål og det må man jo sige at de gør. Måske også fordi de får lidt flere bolde at arbejde med ind angriberne sidste år. Men en fin start på sæson og nu er vi i gang. Fodnote: Fowler skulle kun bruge 1min for at score sit første mål for Sunderland.

Onsdag d.16 Aug. Kamp i
Optakt til Fulham - Sunderland. Igen en vigtig kamp her så tidligt på sæson. Et opgør mellem to hold der reddet skindet i sidste sæson i kampen mod nedrykning. Fulham tabte deres første kamp ude mod Portsmouth og det virker ikke særligt smart. Men nu er de på hjemmebane og det er jo anderledes. Vi ligger nr1 og skal følge op på vores første kamp hvor vi spillede rigtig godt. GAME ON

Fulham (19) - (1) Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Ole G. Solskjær (Straffe 69)
0-2 MÅL Johan Absalonsen (91)
MOM: Michael Jakobsen (Sunderland)
Tilskuer: 23.819
Dommer: Martin Atkinson

Ja tak en ny sejr. Hele to i træk. Det må være ny rekord tror jeg. En super start på sæson. En meget lige kamp med få chancer til begge hold. Dog formår vi at score på vores. De havde chancen for at udligne men brændte for tomt mål. Vi forsvar også vores første plads.

Lørdag d.19 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Everton. Ja men tør jo næsten ikke håbe på mere. To kampe og fuldt hus med 6 point. Sidste gang vi mødte Everton vandt vi ude med 2-1 og det var en stor sejr for os da den stort set redde os sidste sæson. Nu er det her jo en ny sæson og Everton er kommet lidt skidt fra start og har kun hentet 1 point i deres første to kampe. Det giver håb om at vi kan tage alle tre point i dag hvilket vi selvfølgelig går efter. GAME ON

Sunderland (1) - (12) Everton
0 - 0

MOM: Tim Cahill (Everton)
Tilskuer: 28.537
Dommer: Mark Clattenburg

Ja så stoppede festen. En kamp vi skulle have vundet men i dag manglede vi lige den sidste skraphed foran mål. Især Solskjær må sove dårligt i nat efter et par kampe chancer. Everton havde ikke meget at byde på. Men 7 point efter 3 kampe er en fint start og jeg er tilfreds.

Onsdag d.23 Aug. Kamp i
Optakt til Wigan - Sunderland. Vi skal forsøge at forsætte den gode start som vi har fået ved at hente point i dagens kamp. Men nemt bliver det ikke da Wigan er rigtig gode hjemme. Vi tabte da også her på JJB-Stadium sidste sæson med 1-0 og faktum er at vi ikke har scoret i mod Wigan i nu. Det skal der laves om på i dag. Vi har en varmt angreb lige nu og jeg tror på at vi kan hente alle point. GAME ON

Wigan (8) - (4) Sunderland
1 - 1

0-1 MÅL Shao Jiayi (4)
1-1 MÅL Leighton Baines (83)
MOM: Milenko Acimovic (Sunderland)
Tilskuer: 22.824
Dommer. Phil Dowd

Holdet spiller rigtig godt i denne kamp og vi får fortjent point med hjem. Med lidt held oh vi taget alle point med hjem men retfærdig nok endte kampen 1-1. Vi virkede trætte til sidst og Wigan her en del chancer efter deres scoring. Men vi holdt stand og havde selv en stor mulighed for at score kort før tid men det blev ved 1-1.

Lørdag d.26 Aug. Lodtrækning til anden runde i
Op af hatten kom Coca-Cola League Two holdet Accrington Stanley. Kampen spilles på Crown Ground i Accrington d.20 September. Så en kamp vi skal videre fra det kan der ikke være nogen tvivl om.

Søndag d.27 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Tottenham. En god og underholdene kamp er i vente her. Vi spiller godt lige nu og har fået en rigtig god start på sæson. Tottenham der imod har tabt 2 kampe ud af fire mulige og har kun 4 point. Vi spiller hjemme og ligesom i sidste sæson forventer jeg at vi får point her og helst ser jeg vi vinder hver gang. GAME ON

Sunderland (6) - (13) Tottenham
0 - 0

MOM: Jonathan Fortune (Sunderland)
Tilskuer: 27.168
Dommer: Rob Styles

En lidt kedelig kamp uden de helt store chancer. Dog med Tottenham som det hold der var tættes på at score. Men vi får point ud af kampen hvor vi nok havde tabt sidste sæson så der er frem gang at spore og er fint tilfreds med den første måned af den nye sæson.

Fredag d.1 Sep. Ligaen offentlig gøre August måneds kåringer.
August måneds spiller i Barclays Premiership: Christian Bessila (Sunderland)
August måneds unge spiller i Barclays Premiership: Michael Jakobsen (Sunderland)        
August måneds manager i Barclays Premiership: Josè Mourinho (Chelsea)

Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et overskud for August måned på hele 33,41 mio. Med i det store overskud skal man lige ligge at klubben solgte Kevin Davis til Brentford for 20 mio den sidste dag transfer vinduet havde åbent. Det giver klubben et overskud på hele 181 mio.

En god måned som bød på point i alle kampene. Ligaen ser sådan her ud efter 5 kampe.

United-styrer
Gæst

« Svar #57: 03 Apr 2006, 19:27 »

Det var da en meget rar start, du fik på sæsonen :-)

Forhåbentlig skal du bruge mere tid i den sjove ende i denne sæson.

Don AA
Manager

« Svar #58: 03 Apr 2006, 20:43 »

Det ser jo ikke så dårligt ud godt start og 5 kampe uden nederlag det er jo ikke dårligt.
Jeg er sikker på det går bedre for dig i denne sæson, du har jo også fået et par ældre herre som ved hvor målet står så det er jo bare med at forsætte den gode start Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #59: 03 Apr 2006, 22:24 »

Så er der nyt fra Sunderland. Min bedste måned i klubben indtil videre Thumbs Up

Lørdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Man City - Sunderland. En på papiret svær ude bane kamp mod City. Dog har City kun vundet en kamp ud af de første 5 kampe. Så tror godt vi kan komme fra Manchester med alle tre point. Vi har spiller rigtig godt fortiden og virker rigtig stærke lige nu. Det skal vi udnytte og med City`s dårlige form i mente så tror jeg på sejr i dag. GAME ON 

Man City (15) - (5) Sunderland
0 - 0

MOM: Lìbis Andrés Arenas (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 47.978
Dommer: Mike Riley

Igen en meget lige kamp. Vi kommer igen under hårdt pres i de sidste 10 min og kun fantom redninger af Arenas gjorde at vi kunne tage hjem med 1 point. Det var så vores 4. Kamp i træk med 1 point. Det var også fjerde gang vi holdet nullet. Nu skal vi så bare lige finde målene frem igen så skal det nok gå. Ser rigtig godt ud.

Søndag d.17 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Birmingham. En kamp som vi skal vinde fordi vi spiller hjemme og fordi vi har et bedre hold ind Birmingham. Vi har spillet fint de sidste par kampe dog uden at score men det har modstanderne heller ikke. Dog syntes jeg godt vi kunne bruge at komme tilbage på sporet med en sejr i dag. GAME ON

Sunderland (7) - (17) Birmingham
3 - 1

1-0 MÅL Stephen Elliot (42)
2-0 MÅL Stephen Elliot (44)
2-1 MÅL Stillian Petrov (59)
3-1 MÅL Ole G. Solskjær (88)
MOM: Stephen Elliot (Sunderland)
Tilskuer: 44.695
Dommer: Matt Messias

En super kamp vi spiller i dag. Til tider udspillede vi Birmingham som slet ikke kom ind i kampen. Dog var de lige ved at få udlignet men Arenas stod igen en super kamp. Plus vi udnyttet vores chancer næsten perfekt. Vi kunne godt have fået scoret lidt flere mål. Men vi er tilbage med en sejr og det ser rigtig godt ud for Sunderland med henblik på at overleve og sluttet højt oppe i tabellen.

Onsdag d.20 Sep. Kamp i
Optakt til Accrington - Sunderland. Der er ikke så meget at sige til den her kamp. Den skal vi vinde. Accrington ligger nr16 i Coca-Cola League Two og vi ligger nr 4 i PL. Det skal kunne ses når kampen er slut at der er så stor forskel som der jo er. Kun sejr tæller her. GAME ON

Accrington - Sunderland
0 - 3

0-1 MÅL Andrew Sinkala (14)
0-2 MÅL Stephen Elliot (38)
0-3 MÅL Robbie Fowler (76)
MOM: Stephen Caldwell (Sunderland)
Tilskuer: 3934
Dommer: Clive Penton

Der er ikke så meget at sige om den kamp. Vi sad på dem fra start til slut og tillod ikke et skud på mål. En sikker sejr som vi kom efter og videre til næste runde i Carling Cup.

Lørdag d.23 Sep. Lodtrækning til 3. Runde i
Op af hatten kom igen et Coca-Cola League Two hold. Denne gang møder vi Bury. Kampen skal spilles på Gigg Lane onsdag d. 25 Oktober.
Samme dag skal vi spille i
Optakt til West-Brom - Sunderland. West-Brom har haft en god start på sæson og finder sig selv placeret på en flot 7 plads. Så denne kamp bliver ikke nem. Vi skal spille op til vores bedste hvis vi skal have point med hjem fra denne kamp. Dog har vi så meget selvtillid at jeg tror at vi løber af sted med alle tre point. Vi ligger på en flot fjerde plads som vi skal ud og forsvar. West-Brom kan smutte forbi os hvis de vinder i dag. Det gør de bare ikke. GAME ON

West-Brom (7) - (4) Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Shao Jiayi (33)
0-2 MÅL Liam Lawrence (Straffe 53)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 30.486
Dommer: Mike Riley

Ja tak. En vigtig sejr da vi holder West-Brom fra at gå forbi os i tabellen. Og ja tak fordi det gode spil forsætter. Det køre der ud af. Vi spiller med stor disciplin over hele banen. Især de fire bagerste spiller utroligt godt hvilket smitter af på resten af holdet. Virkelig en nydelse at se drenge spille lige nu. Super.

Lørdag d.30 sep. Kamp i
Optakt til Sunderland - Luton. Ja tror det eller ej. Luton rykkede op i PL. De har nok ikke de store chancer for at blive oppe men kæmpe for sagen kan man nok godt regne med at de gør. Luton ligger lige nu nr18. Nu må vi se om vi kan finde ud af at være favorit. Det sker ikke så tit vi er det. Hvis vi ville være med hvor det er sjovt så skal vi vinde sådan en kamp her. Jeg forventer også at vi henter alle tre point. GAME ON

Sunderland (3) - (18) Luton
2 - 0

1-0 MÅL Stephen Elliot (5)
2-0 MÅL Stephen Elliot (75)
MOM Stephen Elliot (Sunderland)
Tilskuer: 35.880
Dommer. Alan Wiley

Sådan. Vi vinder igen. Vi har nu vundet hele tre kampe i træk. Det er helt vildt. Vi spiller helt utrolig godt. Det hold her rykker IKKE ned. Vi giver ikke Luton nogen form for chance for at tage point med hjem. Ser det også som meget vigtigt at vi kommer så hurtigt foran som vi gør. Det giver en del ro til holdet. Håber vi kan forsætte det gode spil resten af sæson.

Søndag d.1 Okt. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: Thierry Henry (Arsenal)   
September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Michael Jakobsen (Sunderland)         
September måneds manager i Barclays Premiership: Thomas Westergaard (Sunderland)   Thumbs Up       
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for September måned på 54,62 kr. det giver klubben er samlet overskud på 180 mio.

Denne fantastiske måned sender Sunderland op på en flot anden plads efter 9 kampe.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010