home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71421 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #60: 04 Apr 2006, 00:40 »

September var da en fed måned for dig! Kommer du overhovedet til at spille om nedrykning i denne sæson?  Rullende Øjne

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #61: 04 Apr 2006, 14:36 »

September var da en fed måned for dig! Kommer du overhovedet til at spille om nedrykning i denne sæson?  Rullende Øjne

Nej det er ikke længer noget som jeg ser som aktuelt. Tror mere på at jeg slutter i top 10. Starten på denne sæson minder lidt om sidste sæson. Der er dog en forskel og der er at truppen er blevet breder og bedre.

Men jeg finder ud af hvor godt i virkeligheden er når jeg skal op imod Chelsea (Hjemme) og Liverpool (ude) der er kampe som kan læse om i min næste opdate!!!!. Og snart venter Arsenal og United også og en kamp mod Newcastle er der også snart tid til. Så må spændene at se hvor jeg ligger henne når jeg har mødt dem???

Tror jeg ligger nr1 Opstemt Opstemt Opstemt crazy Shockeret Shockeret Wink Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #62: 04 Apr 2006, 17:03 »

Lige lidt nyt fra England.
Det var en kort måned hvis man tænker på kampe. Vi fik flyttede en kamp på grund af landskampe ticked off

Lørdag d.21 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland - Chelsea. Der er tale om et top opgør imellem de to hold. Det var der ikke mange der havde troede på da sæson gik i gang. Men vi har overrasket positivt og vi har spillet utrolig disciplinært i begge ender af banen og det har gjort at vi ligger hvor vi gør. Chelsea har være ude at invester i en del nye spiller der iblandt kan nævnes Torres, Defoe og Chivu. Så ingen tvivl om at Chelsea går efter mesterskabet i denne sæson. Vi skal overleve og se hvor langt vi kan ende oppe i tabellen. Tror det bliver en god kamp mellem to gode hold og den ender ikke 0-0 det tror jeg bare ikke på. GAME ON 

Sunderland (2) - (1) Chelsea
0 - 3

0-1 MÅL Jermaine Defoe (56)
0-2 MÅL Jermaine Defoe (60)
0-3 MÅL Didier Drogba (86)
MOM: Rafael Van Der Vaart (Chelsea)
Tilskuer: 48.965
Dommer: Steve Dunn

Vi taber til et langt bedre hold mere er der ikke at sige til det. Vi spille nok sæsons dårligste kamp ind til nu. Det er jeg skuffet over at se at vi kan spille så dårligt. Men et tegn på at der stadig er en del at arbejde med.

En tilfreds Mourinho efter kamp hvor Chelsea var klasser bedre ind Sunderland

Onsdag d.25 Okt. Kamp i
Optakt til Bury - Sunderland. En god kamp som der kommer her. En fin kamp hvor vi har muligheden for at rejse os efter den noget dårlige kamp vi levrede i mod Chelsea. GAME ON

Bury - Sunderland
0 - 5

0-1 MÅL Liam Lawrence (Straffe 6)
0-2 MÅL Liam Lawrence (45)
0-3 MÅL Peter Løvenkrands (76)
0-4 MÅL Dave Challinor (Selvmål 81)
0-5 MÅL Steven Reid (90)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 4688
Dommer: Lee Mason

Det bliver en nem kamp da vi hurtigt kommer foran og kan kontroller kampen. Der er ikke så meget at sige om kampen ud over at vi er tilbage på vinder sport og videre i Carling cuppen.

Liam Lawrence som spillede en af sine bedre kampe i denne sæson og scorede to mål

Optakt til Liverpool - Sunderland. Igen en rigtig svær kamp som er i vente her. Håber vi kan tage point i denne kamp da Liverpool ikke har fået en optimal start på sæson og lige nu ligger nr.7 og er kun et point efter os. Så kan vi tage point holder vi Liverpool bag os. Vi skal dog spille op til vores bedste hvis det skal kunne lade sig gøre. GAME ON

Liverpool (7) - (4) Sunderland
3 - 2

0-1 MÅL Stephen Elliot (8)
0-2 MÅL Johan Absalonsen (23)
1-2 MÅL Sinama Pongolle (31)
2-2 MÅL Xabi Alonso (36)
3-2 MÅL Valeri Bojinov (73)
Tilskuer: 45.328
Dommer: Chris Foy

Jeg er dybt skuffet over ikke at få point i denne kamp. Det havde vi fortjent. Men sådan skulle det ikke være. Vi har godt fat på Liverpool men så laver Fortune en fejl og den kommer han aldrig over. Det er jeg virkelig skuffet over. Men nå efter en god start ser det ud til at virkeligheden er tilbage i Sunderland. Men vi kæmper videre.

Rafa Benitez var stærkt tilfreds med sit hold efter de vendte 0-2 til 3-2 i dagens kamp.

Senere samme da blev der fortaget lodtrækning til 4.Runde i
Det kunne ikke være en bedre lodtrækning for Sunderland der fik hjemmebane ud mod Oldham som til dagligt spiller i Coca-Cola League One. Kampen skal spilles Onsdag d.29 Nov.

Onsdag d.1 Nov. Ligaen offentlig gøre Oktober måneds kåringer.
Oktober måneds spiller i Barclays Premiership: Patrice Evra (Man Utd)    
Oktober måneds unge spiller i Barclays Premiership: Lee Croft (Man City)         
Oktober måneds manager i Barclays Premiership: Paul Jewell (Wigan)
Samme da kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Oktober måned på 13,17mio. Det giver Sunderland et samlet overskud på 168 mio.

Sådan her ser stilling ud efter Oktober måned. Ikke lige den bedste for Sunderland Græder

Men vi holder målet om at overleve mere sikkert ind sidste sæson.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2006, 17:05 af donthomas » Logged

Don AA
Manager

« Svar #63: 04 Apr 2006, 19:22 »

Ja det var jo ikke den bedste måned for dig men det var heller ikke de nemeste hold du mødte. Vandt du ikke en del kampe mod de "store hold" sidste år samtidlig med at du tabte til de såkaldte "mindre hold" og "midter hold"?

Måske er der byttet om på de roller i år hvilket sikkert også vil give flere point til dig end sidste sæson!

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #64: 04 Apr 2006, 19:40 »

Jo der er vendt lidt rundt på billedet. Men vandt kun to kampe over de så kaldte stor hold sidste sæson.

Men ja jeg får flere point i denne sæson og rykker ikke ned Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #65: 04 Apr 2006, 20:03 »

Så gik der en måned mere som i lige kan læse om og give en kommentar hvis det lyster Opstemt

Lørdag d.4 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Bolton. En god kamp hvor vi kan komme tilbage på sporet og komme videre fra de sidste to kampe i PL som vi har tabt. Bolton virker ikke særlige stærke i denne sæson og ligger nr14 lige pt. Vi skal som sagt prøve og se om vi ikke kan vinde igen i PL da det næste program ser noget vanskeligt ud. Vi skal så med andre ord vinde i dag. GAME ON

Sunderland (7) - (14) Bolton
3 - 0

1-0 MÅL Milenko Acimovic (22)
2-0 MÅL Johan Absalonsen (29)
3-0 MÅL Christian Bassila (72)
MOM: Michael Jakobsen (Sunderland)
Tilskuer: 45.212
Dommer: Peter Walton

Ja den var igen en super kamp fra vores side. Bolton er aldrig rigtig tæt på at score i kampen. Fremad banen er det også super og vi spiller til tider Bolton ud af banen. En vigtig sejr også skulle vi gerne være tilbage og klar til det noget hårde program der venter nu. De næste kampe der venter er: Newcastle (Ude), Arsenal (ude) og Man Utd (hjemme). Nemt bliver det ikke.

Michael Jakobsen spille med stor disciplin og lukkede godt ned for Boltons angreb. 

Onsdag d.8 Nov. Kamp i
Optakt til Newcastle - Sunderland. Vi starte denne svære periode med et lokal brag. Newcastle var det eneste hold vi vandt over i vores lokal opgør. (Kampene mod Boro er også lokal opgør). Håber vi kan vinde igen da det måske kunne få vital betydning for de to andre kampe vi skal spille. Kampen mod Bolton gav en masse selvtillid til holdet og det skal vi vise i dag. Newcastle har haft en dårlig sæson o skal vinde for at komme væk fra bunden. De ligger pt nr16. Det lyder jo som en nem kamp men lokal opgør er aldrig nemme men vi kunne nu godt bruge de tre point i dag og dem vi ville vi gå efter. GAME ON

Newcastle (16) - (6) Sunderland
3 - 0

1-0 MÅL Albert Luque (3)
2-0 MÅL Albert Luque (32)
2-0 Rødt kort Andrew Sinkala (86 Sunderland)
3-0 MÅL Charles N`Zogbia (92)
MOM: James Collins (Newcastle)
Tilskuer: 52.367
Dommer: Andy D`Urso

Et tåbeligt nederlag. Ikke mindre. Vi laver alt for mange fejl og især personlige fejl er skyld i at vi ikke få lukket af bagude og ikke får scoret. Det var meget ringe det vi leverede i dag. Er slemt skuffet. Der er noget som der skal arbejdes med især det personlige. Folk må sku tage sig sammen. Uha det var ringe.

Albert Luque udnyttede koldt Sunderlands fejl.

Lørdag d.18 Nov. Kamp i
Optakt til Arsenal - Sunderland. En svær ude bane kamp imod de forsvarene mester. Der har være landshold kampe siden vores miserable kamp mod Newcastle så man kan håbe der er en hjælp. Hvis vi skal have noget med hjem skal alle spille 100% også måske lidt held også.  Vi kan komme 1 point efter Arsenal hvis vi vinder. Arsenal er nød til at vinde hvis de skal følge med Chelsea. Så en god kamp kan vi godt forvente her. GAME ON

Arsenal (2) - (7) Sunderland
4 - 1

1-0 MÅL Emmanuel Adebayor  (9)
1-1 MÅL Christian Bassila (37)
2-1 MÅL Emmanuel Adebayor (60)
3-1 MÅL Emmanuel Adebayor  (71)
4-1 MÅL Emmanuel Adebayor  (90)
MOM: Emmanuel Adebayor (Arsenal)
Tilskuer: 49.180
Dommer: Uriah Rennie

Ja vi kan ikke imod de store hold. Det er vi ikke gode nok til. Især ikke når vi spiller som vi gjorde i dag. Vi har nogle chancer men vi scorer ikke på dem som vi gjorde i starten på sæson. Plus at  Emmanuel Adebayor spillede noget af en kamp. Sådan en kamp her fortæller mig at der er rigtig meget at arbejde med før vi kan være med helt i toppen af engelsk fodbold.

Emmanuel Adebayor var selv tilfreds min sin flotte præstation i dagens kamp som bød på hele 4mål fra hans side.

Lørdag d.25 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Man Utd. Denne måned har ikke givet de point jeg havde håbet på. Så det kunne være rart med en sejr i dag. Men lige nu er min til tro til at det sker ikke særlig stor. Vi kan åbenbart ikke rigtig spille godt med de store hold eller også er de bare bedre. Men nu en hjemme kamp mod United. Sidste sæson vandt vi med 2-0. Håber på en gentagelse af den kamp. GAME ON

Sunderland (8) - (4) Man Utd
1 - 2

0-1 MÅL Ruud Van Nistelrooy (3)
1-1 MÅL Chris Brown (25)
1-2 MÅL Giuseppe Rossi (Straffe 90)
MOM: Ruud Van Nistelrooy (Man Utd)
Tilskuer: 48.974
Dommer: Steve Dunn

Nok er det fortjent at United vinder i dag. Men vi stod til at tage det ene point indtil Julio Arca laver et dumt straffespark. Så er slet ikke tilfreds. Spillet køre ikke lige nu og som vi spiller kan man heller ikke forvente at hente point. Håber vi kommer i gang med at hente point når holdene ikke er så skrappe som dem jeg lige har mødt.

Sir Alex Ferguson var tilfreds med sejren selvom han syntes den godt kunne have været større.

Onsdag d. 29 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Oldham. Ja en god mulighed for at finde tilbage på vinder sporet. Det er kun en sejr der tæller i dag og for venter vi går videre til kvart finalen i Carling Cup. GAME ON

Sunderland - Oldham
0 - 1

0-1 MÅL Allan Walter (Straffe 40)
MOM: Marc Tierney (Oldham)
Tilskuer: 11.620
Dommer:Andy D`Urso

Nej det var sku lige i overkanten af ringe det her. For anden gang i træk taber vi på et tåbeligt straffespark. Vi må sku ikke tabe sådan en her kamp. Der skal sku andre boller på suppen og det skal ske lige nu. Det her var sku dårligt.

Gary Breen som lavede det tåbelige straffespark.

Fredag d.1 Dec. Ligaen offentlig gøre November måneds kåringer.
November måneds spiller i Barclays Premiership: Rio Ferdinand (Man Utd)    
November måneds unge spiller i Barclays Premiership: Gabriel Paletta (Liverpool)
November måneds manager i Barclays Premiership: David O`Leary (Aston Villa)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et overskud for November måned på 918.000. Det giver Sunderland et overskud på 168 mio.  

Det begynder at minde lidt om sidste sæson hvor vi også kom godt fra start også gik vi lige 18 kampe i træk uden sejr. Tror dog ikke det sker i denne her sæson men vi skal til at spille noget bedre ind vi har gjort idenne måned. De dårlige resultater betyder vi er røget lidt ned i tabellen som ser sådan her ud:

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #66: 05 Apr 2006, 19:11 »

Så er der nyt fra Sunderland og denne opdate inderholder det hårde engelske juleprogram.

Søndag d.3 Dec. Kamp i
Optakt til Aston Villa - Sunderland. Det her kan godt blive mere ind svært at hente point her. Villa spiller rigtig godt lige nu mens vores form syntes ned ad gående. Vi ville selvfølgelig gøre hvad vi kan for at vinde i dag det kræver dog at vi undgår personlige fejl som har være et sort problem den seneste måneds tid. Men en underholdene kamp tror jeg godt det kan blive med en del mål. GAME ON

Aston Villa (5) - (9) Sunderland
4 - 2

0-1 MÅL Steven Reid (6)
1-1 MÅL Milan Baros (12)
2-1 MÅL Shao Jiayi (18)
2-2 MÅL Milan Baros (22)
3-2 MÅL Michael Svensson (32)
4-2 MÅL Milan Baros (Straffe 48)
MOM: Milan Baros (Aston Villa)
Tilskuer: 42.558
Dommer: Martin Atkinson

Forsvar sejler rundt lige nu. Personlige fejl vælter frem fra de bagerste rækker. Er det ikke forsvaret så er det målmanden. For satan det er skidt. Og angriber mangler skraphed oppe foran. Nej det køre ikke rigtig for os lige nu. Så fuldt fortjent at Villa vinder i dag. Vi har noget at arbejde med.

Milan Baros sagde pænt tak for de gaver det gavmilde Sunderland forsvar bød på i dag.

Søndag d.3 Dec. Der er lodtrækning i
Lodtrækning formede det så ledes at Sunderland har hjemmebane i 3.runde af FA Cuppen mod Stoke fra landets næste bedste række. En fin lodtrækning og gode muligheder for at gå videre. Vi skal dog spille noget bedre ind vi gør lige nu hvis vi skal videre.

Lørdag d.6 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland - Sheff Wed. Nu skal det være. Vi skal have alle point i mod onsdags drengene. Der er ikke så meget andet at sige til det. Vi har spillet utroligt skidt det sidste stykke tid hvilket jeg håber at vi laver om på i dag. Sheff Wed ligger nr18 og har haft en sværd sæson indtil nu og den skal ikke bliver letter efter i dag. GAME ON

Sunderland (10) - (18) Sheff Wed
0 - 0

MOM: Allan McGregor (Målmand Sheff Wed)
Tilskuer: 39.193
Dommer: Mark Clattenburg

De tilskuer der var mødt op fik helt sikkert indhentet noget søvn som de ikke fik natten op til den her kamp. For der skete slet ingen ting i denne kamp. Der er ikke meget at sige at havde modstanderne været en anden så havde vi tabt. Så er vel fint tilfreds med 1 point nå det nu ikke kan være anderledes.

Det var ikke alle fans der følte sig lige godt underholdt i dagens kamp.

Lørdag d.16 Dec. Kamp i
Optakt til Middlesbrough - Sunderland. Det andet lokal opgør i sæson. Igen på udebane. Denne kamp bliver ikke nem ej heller lidt. Boro har lidt mere gang i det ind vi har men så igen der skal jo heller ikke så meget til. Vi skal til at vise tænder nu og vise at vi er bedre ind de sidste to måneders resultater. GAME ON

Middlesbrough (7) - (10) Sunderland
3 - 2

1-0 MÅL Souleymane Youla (4)
2-0 MÅL Fàbio Rochemback (7)
2-1 MÅL Dean Whitehead (47)
3-1 MÅL Souleymane Youla (56)
3-2 MÅL Stephen Elliot (65)
MOM: Souleymane Youla (Boro)
Tilskuer: 35.032
Dommer: Mark Clattenburg

En lang bold fra målmanden Yakubu vinder en hoved støds duel og så lobber Youla bolden over min målmand som står for langt ude. Det er alt alt alt alt alt for nemt at score i mod os. Også ved 3-1 mål står forsvaret koger. Plus at når man heller ikke kan score på et tomt mål ja så er det sku ikke nemt at vinde fodbold kampe.

Souleymane Youla havde en god dag i den venlige Sunderland forsvar og scorede to mål i dagens kamp.

Søndag d.17 Dec. Sunderland har været ude at hente forstærkning til forsvaret. Der er tale om Svenske Karl Svensson som Sunderland har hente i spanske Osasuna for 20 mio plus 50% af næste slag. Svensson skifter til Sunderland d.1 Januar 2007.

Lørdag d.23 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland Portsmouth. Vi nærmer os bunden af ligaen efter nu 6 kampe uden sejr. Den stime skal vendes i dag mår vi møder Portsmouth. Vi spillede okay til tider i kamp mod Boro så tror vi er på vej mod nogen resultater som vi kan bruge så vi kommer væk fra bunden. GAME ON

Sunderland (11) - (10) Portsmouth
1 - 1

0-1 MÅL Andrés DŽAlessandro (31)
1-1 MÅL Chris Brown (32)
MOM: Carl Hoefkens (Portsmouth)
Tilskuer: 35.494
Dommer: Phil Dowd

Det var dejlig at se holdet spille i dag. Det var virkelig godt. Nu mangler skrapheden bare. Vi brænder alt for meget. Især temmelig store chancer. Men nu ser det ud til at spillet er på vej tilbage så kommer resultaterne lige straks.

Chris Brown helt og skurk med et mål og et par kæmpe afbrænder.

Tirsdag d.26 Dec. Kamp i
Optakt til Southampton - Sunderland. Så er tiden kommet til det årlige juleprogram i England. Den bedste tid på året. Hvor der næsten er kampe hver dag. Vi starter dette hårde program med en udebane kamp mod Southampton. Vi mødte dem i sæson åbningen hvor vi vandt 4-2. Nu har vi ikke vundet i lang tid så det ville være en fin julegave at give fansene og os selv ved at vinde i dag. GAME ON

Southampton (19) - (13) Sunderland
0 - 3

0-1 MÅL Stephen Elliot (6)
0-2 MÅL Dean Whitehead (14)
0-3 MÅL Stephen Elliot (58)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 20.491
Dommer: Mike Riley

Endelige en sejr. Efter 7 kampe uden kom den i dag. Vi spillede mindst lige så godt som i Portsmouth kampen denne gang fik bare scoret på vores chancer. Plus vi holder nullet. En sejr der giver selvtillid også skal vi ellers til at gøres os klar til næste kamp. Vigtig at få en god start på juleprogrammet.

Stephen Elliot spillede en god kamp og scorede to mål i Sunderlands første sejr i 7 kampe

Lørdag d.30 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland - Fulham. Efter de sidste to kampe vi har spillet er jeg blevet optimist igen omkring en høj placering i ligaen. Vi skal møde Fulham som ligger nr20 og sidst. Det skal med andre ord være tre point til Sunderland. GAME ON

Sunderland (10) - (20) Fulham
3 - 1

1-0 MÅL Chris Brown (47 1.halvleg)
2-0 MÅL Stephen Elliot (72)
2-1 MÅL Christian Grindheim (83)
3-1 MÅL Shao Jiayi (87)
MOM: Kelvin Davis (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 39.657
Dommer: Mark Halsey

Sådan en perfekt måde at sluttet af på i 2006. Vi har nu fået 7 point i de sidste tre kampe og der kan jo ikke være meget bedre. Vi har til med også spillet rigtig godt. Dog ville Fulham ikke meget og vi må vente til 2 min. Inde i overtiden før vi kan få scoret i første halvleg. Det gør jo selvfølgelig at Fulham skal frem og de straffe vi.

Kelvin Davis kom ind i stedet for en små skadet Arenas og gjorde det rigtig godt.

Mandag d.1 Jan. Ligaen offentlig gøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Barclays Premiership: John Arne Riise (Liverpool)  
December måneds unge spiller i Barclays Premiership: Rok Buzeti (Aston Villa)  
December måneds manager i Barclays Premiership: Rafa Benitez (Liverpool)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på hele 28.68 mio. Der giver klubben et overskud på 140 mio.
Det er også dagen hvor Karl Svensson støder til truppen. Dog er han skadet i op til to uger så der går lidt tid inden han kan forstærke holdet. Càrdenas støder også til truppen men han er med sit lands ungdomshold til en tuningen så der går også lige lidt tid inden vi kan se hans kvaliteter på banen.
Et SS af Càrdenas:

Kamp i
Optakt til Everton - Sunderland. Vi har spillet godt de sidste 3 kampe og ser ud til at være på vej tilbage til de gode resultater som vi havde i starten af sæson. Nemt bliver det ikke i dag mod de blå fra Liverpool. Everton ligger nr11 og vi ligger nr9 så det tyder til at blive en meget lige kamp og jeg tror godt vi kan trække det længste strå i dag. GAME ON

Everton (11) - (9) Sunderland
2 - 3

0-1 MÅL Chris Brown (9)
0-2 MÅL Chris Brown (29)
1-2 MÅL James McFadden (71)
1-3 MÅL Chris Brown (85)
1-3 Rødt kort David Wier (88 Everton)
2-3 MÅL Alexander Kerzhakov (93)
MOM: Chris Brown (Sunderland)
Tilskuer: 30.699

Så den kommer man godt i gang i det nye år. En igen en rigtig flot kamp fra vores side. Syntes dog der er dumt at vi lader dem score tre minutter inde i dommerens over tid det er unødvendigt. Men det kan ikke ændre på at vi tog ni point af ni mulige i det hårde jule program og det er meget tilfredsstillende.

Sunderlands fans havde en god dag på Goodinson Park.

Et godt juleprogram fra vores side har gjort at vi er rykket et par pladser op i tabellen:

Beholder vi den gode from er der måske en UEFA Cup billet i vente

United-styrer
Gæst

« Svar #67: 05 Apr 2006, 19:27 »

Det ser godt nok noget bedre ud i år end sidste år. Godt klaret, KUTGW.

Dusty78DK
Manager

« Svar #68: 05 Apr 2006, 19:50 »

Ja, det gik bedre ved juletid denne sæson end sidste.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #69: 05 Apr 2006, 20:03 »

Det ser godt nok noget bedre ud i år end sidste år. Godt klaret, KUTGW.

Ja det ser rigtig fint ud. Og arbejder hårdt på at komme med i UEFA Cuppen. Thumbs Up

Ja, det gik bedre ved juletid denne sæson end sidste. Smiley

Ja der skulle jo heller ikke så meget til før at det blev bedre. Vandt jo ikke en kamp sidste sæson ved juletid Græder
Men nu ser der rigtig godt ud.. Håber vi holder formen

Don AA
Manager

« Svar #70: 05 Apr 2006, 20:40 »

Det ser jo rigtigt godt ud for dig donthomas du ender helt sikkert ikke i bunden denne sæson.
Bare klø på og forsæt det gode arbejde  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #71: 05 Apr 2006, 22:39 »

Ja så gik der lige en måned mere som i kan læse om her:

Lørdag d.6 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Stoke. En kamp som vi skal vinde men en kamp som godt kan blive svær at vinde da Stoke nok ville spille defensivt og prøve at fremtvinge en ny kamp på deres hjemmebane. Dog spiller vi rigtig godt lige nu og jeg tror bestem at vi vinder dagens kamp og kommer videre i FA Cuppen. GAME ON

Sunderland - Stoke
0 - 1

0-1 MÅL Tarik Oulida (41)
MOM: Clint Hill (Stoke)
Tilskuer: 11.926
Dommer: Phil Prosser

Det er bare for ringe at vi allerede nu skal sige farvel til FA Cuppen. Det er bare ikke godt nok. Vi spillede fint og skabte mange chancer dog ikke nogen som blev rigtig farlig også scorede de på et hjørnespark. Men det tæller jo også.

Der var en trist steming på The Stadum Of Light efter kampen.

Lørdag d.13 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Wigan. Vi skal rejse os efter vi tabte dumt til Stoke i FA Cuppen. Det skal så meget gerne gå udover Wigan. Wigan har haft en okay sæson og ligger nr10. 2 point efter os. Så en vigtig kamp for begge hold som gerne ville slutte i den bedre halvdel af ligaen. Vi vinder fordi vi har hjemmebanefordel. GAME ON

Sunderland (6) - (10) Wigan
2 - 2

1-0 MÅL Chris Brown (6)
2-0 MÅL Dean Whitehead (24)
2-0 Chris Brown Brænder straffe (34)
2-1 MÅL Vicente Sànchez (43)
2-2 MÅL Vicente Sànchez (51)
MOM: Vicente Sànchez (Wigan)
Tilskuer: 43.321
Dommer: Andy D`Urso

Vi må under ingen omstændigheder smide en 2-0 føring væk på den måde som vi gør. Vi laver to fejl afleveringer som er helt unødvendige. Og det straffer de selvfølgelig. Nej er skuffet selv om Wigan nok spillede bedst. Men vi skal lukke kampen og det gør vi ikke. Set med neutrale øjne er det et fair resultatet.

Lars Jacobsen udgik med en skade i en underholdene kamp.

Lørdag d.20 Jan. Kamp i
Optakt til Tottenham - Sunderland. En svær udebane kamp venter her. De sidste to kampe har ikke været de bedste for os. Derfor er vi nød til at tage os sammen her. Tottenham har et godt hold men har ikke rigtig fået det til at køre og de ligger og roder rundt i bunden af ligaen. Sådan nogen kampe her har vi haft det svært ved i denne sæson og ville gerne sælge kampen for et point. GAME ON

Tottenham (15) - (7) Sunderland
2 - 1

0-1 MÅL Stephen Elliot
1-1 MÅL Jack Tuyp (32)
2-1 MÅL Jack Tuyp (76)
MOM: Jermaine Jenas (Tottenham)
Tilskuer: 35.678
Dommer: Peter Walton

Typisk Sunderland. Altså en kamp hvor vi ligger til point og hvor det ender med ingen ting. De score på to lange bolde op i midten det er bare for dårligt. Igen brænder vi for meget og er da også i gang med at hente forstrækninger til den post. Ole G. Solskjær er blevet træner efter en ny kontrakt og Fowler stopper til sommer. Men ellers har vi jo nok med at arbejde med.

Tottenhams fans var glade og sagde pænt tak til deres manager Gary Megson.

Tirsdag d.23 Jan. Sunderland har været ude at handle og med hjem fra den tur har de svenske angriber Markus Rosenberg. Rosenberg er henter i Ajax for 8,5 mio.

Nu skal der scores mål. Rosenberg.

Onsdag d.31 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Man City. En svær kamp at spå om. Det er to hold som spiller lidt som vinden den blæser. Vi har ikke rigtig spillet godt her i Januar måned og skal i gang igen med en sejr i dag. City ligger i den tunge ende af ligaen uden dog at være i fare for at rykke ned. Vi skulle meget gerne vinde da jeg gør mig håb om at snuppe en billet til Europa. GAME ON

Sunderland (9) - (13) Man City
0 - 0

Tilskuer: 47.534
Dommer: Barry Knight

Det var da alligevel en kedelig kamp. Vi havde kampens største chance da Elliot kommer alene igennem men brænder også var det lige som det. Ellers skete der ikke meget i kampen. Udover at vi mistede Arenas i en måneds tid.

Det var nogen som mente kampen var kedelig

Torsdag d.1 Feb. Ligaen offentlig gøre Januar måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Barclays Premiership: Zat Knight (Portsmouth)
Januar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Wayne Rooney (Man Utd)
Januar måneds manager i Barclays Premiership: Harry Redknapp (Portsmouth)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et overskud på små 3,83 mio. Det giver klubben et overskud på hele 144 mio.

Sådan her ser ligaen ud. Det svinger en del med mine resultater lige nu så svært at spå om hvor jeg ender lige nu.

Til sidst ville min gode ven komisek Ali lige sige sin menig om hvad der ikke sker med Sunderland Smiley
« Seneste Redigering: 05 Apr 2006, 22:41 af donthomas » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #72: 05 Apr 2006, 23:26 »

Svigende resultater, men jeg tror sgu' heller ikke du rykker ned. Kan du bruge mig som PR chef?  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #73: 06 Apr 2006, 15:28 »

Svigende resultater, men jeg tror sgu' heller ikke du rykker ned. Kan du bruge mig som PR chef?  Opstemt

Jeg kan altid bruge gode folk. Så se dig selv som ansat i Sunderland som PR chef Thumbs Up

Men hvad resultaterene angår bliver det nok lige så svingene sæson ud da jeg allerede nu vil til at se frem mod næste sæson hvor vi skal være med i toppen. Det kræver da også at jeg får lidt penge til at købe ind for. Op til denne sæson fik jeg helt utrolige 2,2 mio at købe for. Ikke meget. Så håber på mindst 150 mio. Det ville sige at tv pengene går til indkøb. Lyder meget fair Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #74: 06 Apr 2006, 17:46 »

En ny måned er gået og den kan i læse om her:

Lørdag d.10 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (13) West-Brom. Der kan ikke være så meget at sige om denne kamp. Den skal bare vindes. West-Brom er et hold vi skal kunne slå. Vi er lidt flade på selvtilliden men med en sejr i dag kan vi få lidt igen og måske opbygge en god stime og slutte sæson af med maner. GAME ON

Sunderand - West-Brom
2 - 2

0-1 MÅL Rudi Skacel (30)
1-1 MÅL Shao Jiayi (33)
2-1 MÅL Markus Rosenberg (46)
2-2 MÅL Neil  Clement (86)
MOM: Tomasz Kuszczak (Målmand West-Brom)
Tilskuer: 41.833
Dommer: Phil Dowd

Nej nej. Det er bare ikke godt nok. Vi må ikke smide sådan en sejr væk. Det er under alt kritik. Bare ikke godt nok at vi står og sover på en død situation 4 min før tid. Skandale.

Neil Clement var stærkt tilfreds med det ene point i dag.

Onsdag d.21 Feb. Kamp i
Optakt til Birmingham (15) - (8) Sunderland. En svær ude bane kamp vi skal spille i dag. Men rammer vi dagen så tager vi alle point med hjem. Men har dog lidt svært ved at se hvor det skulle komme fra lige nu. Birmingham ligger dog og kæmper imod ned rykning så vi skal vel vinde. De ville nok kæmpe en hvis del ud af bukserne for at vinde. Det skal vi matche så vi kan vinde. GAME ON

Birmingham - Sunderland
1 - 1

0-0 Julio Arca brænder straffe (19)
0-1 MÅL Markus Rosenberg (30)
1-1 MÅL Marek Krejic (62)
MOM: Orlando Engelaar (Birmingham)
Tilskuer: 29.998
Dommer Uriah Rennie

En kamp ligesom den sidste. Vi spille igen bedre ind modstanderen men vi kan bare ikke lukke kampen også skal det jo ende sådan. Det er bare irriterende og det kan få en op i det røde felt. Det bliver en større udskiftning i truppen til sommer. Det kan jeg allerede sige nu.

Steve Bruce arbejde hårdt for at få den ene point ude på side linjen i dagens kamp.

Lørdag d.24 Feb. Kamp i
Optakt til Luton (19) - (7) Sunderland. Ja der er ikke så meget at sige andet ind at der skal tre point med hjem. Vi skal kunne slå Luton også selvom vi er på udebane og selvom vi ikke har fandens meget selvtillid. Der er med andre ord ingen undskyldning for at sætte point til i dag. GAME ON

Luton - Sunderland
2 - 2

0-1 MÅL Chris Brown (12)
0-2 MÅL Markus Rosenberg (42)
1-2 MÅL Kevin Nicholes (44)
2-2 MÅL Sànder Torghelle (55)
MOM: Chris Brown (Sunderland)
Tilskuer: 10.453

Igen igen igen. Så lykkes det os igen at smide tre point på gulvet. Det er bare ikke godt nok. Vi er uskarpe i begge ender af banen også kan man ikke vinde fodbold kampe.

Lutons tilhænger var godt tilfredse med holdet i dag.

Lørdag d.3 Marts. Ligaen offentlig gøre Februar  måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Barclays Premiership: Ruud Van Nistelrooy (Man Utd)
Februar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Rok Buzeti (Aston Villa) 
Februar måneds manager i Barclays Premiership: Mike Newell (Luton)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Februar måned på hele 13,52 mio. Det giver klubben et overskud på 130 mio.

Sådan ser ligaen ud og der mangler små 10 kampe i nu. Er tilfreds med at slutte der hvor vi ligger nu.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010