home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71393 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #75: 06 Apr 2006, 17:52 »

Lidt sur måned. Bliver en sikker midterplacering og så gerne kval. til Europa næste år Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #76: 06 Apr 2006, 18:43 »

Lidt sur måned. Bliver en sikker midterplacering og så gerne kval. til Europa næste år Wink

Jep at komme ud i Europa er målet med næste sæson Smiley.
Men måske kan jeg nå det med en god sæson afslutning i denne sæson Huh Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 06 Apr 2006, 18:45 af donthomas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #77: 06 Apr 2006, 19:42 »

Hvor meget skal du fører, før du kan vinde ?!?

Prøv evt. at ændre til en lidt mere defensiv formation i slutminutterne (hvis du ikke allrede gør det). f.eks. 4-1-3-1-1.

I øvrigt godt stillet op og fortalt  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #78: 06 Apr 2006, 19:59 »

Hvor meget skal du fører, før du kan vinde ?!?

Prøv evt. at ændre til en lidt mere defensiv formation i slutminutterne (hvis du ikke allrede gør det). f.eks. 4-1-3-1-1.

I øvrigt godt stillet op og fortalt  Thumbs Up

Ja det er et godt spørgsmål??? men det der med at pakke sig til sidst det kan jeg bare ikke.. Min mentalitet er offensivt frem for alt andet. Det giver nok nogen dumme nederlag/ point tab, men har ikke haft held med at spille defensivt i FM før så det ændre jeg ikke på nu. Dog skal du have tak for forslaget.
Det er mere personlige fejl der gør at de andre score  ticked off
Men kan godt vinde hvilket man ville kun se i min næste opdate Hævet Øjenbryn

Og tak Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #79: 06 Apr 2006, 20:05 »

Ja det er et godt spørgsmål??? men det der med at pakke sig til sidst det kan jeg bare ikke.. Min mentalitet er offensivt frem for alt andet. Det giver nok nogen dumme nederlag/ point tab, men har ikke haft held med at spille defensivt i FM før så det ændre jeg ikke på nu. Dog skal du have tak for forslaget.
Det er mere personlige fejl der gør at de andre score  ticked off

Men kan godt vinde hvilket man ville kun se i min næste opdate Hævet Øjenbryn

Og tak Smiley

Hvis du kan få point ud af det, er det vel værd at prøve evt. i en kamp eller to. For at se om det virker Wink
 Shockeret det er da længe siden, sikker funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #80: 06 Apr 2006, 20:06 »

Det er det bestem. Og det er da også taget til efterretning. Nu er jeg jo inde i en prøve fase lige nu med holdet så hvorfor ikke???

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #81: 06 Apr 2006, 20:43 »

Opdate fra Sunderland

Søndag d.4 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (10) Newcastle.

Sunderlands fans gør sig klar til lokal opgøret mod Newcastle

Et lokal brag af de store. Vi vandt kun en ud af fire lokal opgør sidste sæson. Det var dog over dagens modstander fra Newcastle. Vi vandt med 3-0 hjemme og det gjorde at vi blev i PL. Dagens kamp tegner til at blive et tæt opgør med masser af fight og et hurtigt tempo. Vi har nu ikke vundet siden vi slog Everton i års første kamp og vi har spillet de sidste tre kampe uafgjorte så vi kunne faktisk godt bruge en sejr i dag og det ville vi gå efter. GAME ON   

Sunderland - Newcastle
2 - 0

1-0 MÅL Julio Arca (Straffe 7)
1-0 Rødt kort Steven Taylor Newcastle (55)
2-0 MÅL Christoffer Karlsson (69)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 48.961
Dommer: Uriah Rennie

Så skulle vi ikke vente længer. Så smagte vi sejrens sødme igen. Det var så Newcastle der skulle ligge ryk til det. Det er fuldt fortjent at vi vinder vi sidder på hele kampen. Det har vi dog prøvet før uden meget held eller point. Men godt med en sejr i et lokal op gør. Det hjælper på moralen i truppen og hos fansene.

Folk havde en god dag på The Stadium Of Light.

Lørdag d.10 Marts. Kamp i
Optakt til Chelsea (1) - (6) Sunderland. Vel nok sæsons sværeste kamp. Chelsea har været helt suveræne i denne sæson og ligger lunt i svinget til at tage guldet med hjem. Sidste sæson vandt vi med hele 1-4 ude mod Chelsea. Det kan vi nok godt af skrive sker i dag men ville dog ikke af skrive at vi tager point med hjem. GAME ON

Chelsea - Sunderland
3 - 0

1-0 MÅL Fernando Torres (18)
2-0 MÅL Didier Drogba (53)
3-0 MÅL Didier Drogba (60)
MOM: Didier Drogba (Chelsea)
Tilskuer: 42.502
Dommer: Martin Atkinson

Ja i for hold til Chelsea mangler vi rigtig meget over hele banen. Hvis man skal slå Chelsea skal alle spille på til deres bedste og det gjorde vi slet ikke. Og det er skuffende at vi kan se så sløve ud og at de kan komme så nemt til deres scoringer.

Didier Drogba var flyvene for Chelsea i dag med to mål.

Lørdag d.17 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (7) - (4) Liverpool. En svær kamp på hjemmebane. Vi skal igen spille op til vores bedste hvis vi skal have noget ud af denne kamp. Ellers kan den bruges til at spille et nyt system ind så vi kan være top klar til den nye sæson. GAME ON

Sunderland - Liverpool
2 - 0

1-0 MÅL Chris Brown (64)
2-0 MÅL Milenko Acimovic (90)
MOM: Milenko Acimovic (Sunderland)
Tilskuer: 48.913
Dommer: Chris Foy

Sådan. En stor sejr til holdet. Endelig var det os der blev spillet ned og vandt. Det er en sejr som giver en masse selvtillid og jeg tror på en stor frem tid for det her hold. Men vi kan også takke Liverpool for at være med uskarpe foran mål. Men super godt med tre point i dag.

Chris Brown skulle kun bruge 4 min. På bane før han scorede til 1-0.

Søndag d.1 April. Ligaen offentlig gøre Marts måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Barclays Premiership: Didier Drogba (Chelsea)
Marts måneds unge spiller i Barclays Premiership: James Milner (Newcastle)
Marts måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)

Kamp i
Optakt til Bolton (16) - (6) Sunderland. Ja efter en kamp pause på 15 dage er vi nu klar til at spille igen. Vi er taget til Bolton. Det bliver da ikke nogen nem kamp da Bolton er et godt hjemmebane hold. De kæmper også for at skrabe de sidste point sammenfør at overleve så de har meget at kæmpe for. Det har vi dog også da vi kan til spille os en UEFA Cup plads. GAME ON

Bolton - Sunderland
0 - 1

0-1 MÅL Markus Rosenberg (64)
MOM: Robbie Savage  (Bolton)
Tilskuer: 28.683
Dommer Phil Dowd

Uha da da. Der fik vi lige en ufortjent sejr med hjem. Men de tæller jo også. Vi blev presset tilbage i det meste af kampen og kun manglende skarphed fra Boltons side gør at vi står som sejr herre i dag. Og et fint skridt nærmer UEFA Cup.

Karl Svensson kæmpede rigtig godt i dag for at holde Bolton fra at score.

Efter kampen kunne Sunderland offentlig gøre et underskud for Marts måned på 519,000 kr. Det giver et overskud på 127 mio.

Sådan her ser stillingen ud:

Bliver spændene og se om vi kan holde fast ved UEFA Cup pladsen Smiley

Don AA
Manager

« Svar #82: 07 Apr 2006, 15:28 »

Flot at du har fået bygget et hold som var lige ved at rykker ned sidste år op til et hold som ligger i den bedre halvdel sæsonen efter. Kom så tag Sunderland tag den UEFA Cup plads  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #83: 07 Apr 2006, 18:39 »

Flot at du har fået bygget et hold som var lige ved at rykker ned sidste år op til et hold som ligger i den bedre halvdel sæsonen efter. Kom så tag Sunderland tag den UEFA Cup plads  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Ja det er gået lidt overforventning denne sæson. Men det skal jeg jo ikke klage over Opstemt.

Der kommer en opdate her lidt senere i aften hvor i kan læse om den meget spændene sæson afslutning Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #84: 07 Apr 2006, 20:17 »

Lige en opdate fra Sunderland med en spændene sæson afslutning

Lørdag d.7 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (4) Arsenal. En spændene kamp som jeg ser meget frem til. Tror godt vi kan slå Arsenal i dagens kamp. Vi har haft heldet med os her på det sidste. Nemt bliver det ikke for Arsenal har jo et godt hold og ligger og kæmper om medaljer. En god kamp i vente her med to offensive hold. GAME ON

Sunderland - Arsenal
2 - 2

1-0 MÅL Dean Whitehead (2)
1-1 MÅL Tomas Sivok (49)
1-2 MÅL Thierry Henry (76)
2-2 MÅL Stephen Elliot (87)
MOM: Thierry Henry (Arsenal)
Tilskuer: 48.894
Dommer: Chris Foy

Som lovet blev det en rigtig underholdene kamp hvor begge hold ville frem over isen. Et fair resultatet må man sige men vi kunne nu godt have vundet og hvis vi kunne have scoret på en stor chance. I stedet ser det ud som om at vi ikke skal have point da Henry render ned og score men vi kommer flot igen.

En glad fan efter Elliot`s sene scoring som gav Sunderland et point mod Arsenal.

Mandag d.9 April. Kamp i
Optakt til Man Utd (2) - (6) Sunderland. En meget svær udebane kamp. Vi skal virkelig spille godt og udnytte de chancer vi må få hvis vi skal have point med hjem fra Manchester. United skal vinde og håbe at Chelsea sætter til hvis de skal blive mester da de er 10 point efter Chelsea. Igen en god kamp i vente da det er to offensive hold der møder hinanden. GAME ON

Man Utd - Sunderland
1 - 2

1-0 MÅL Wayne Rooney (5)
1-1 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (45)
1-2 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (58)
MOM: Sherman Andrés Càrdenas (Sunderland)
Tilskuer: 75.981
Dommer: Mike Dean.

Uha en vigtig sejr vi tager i dag. Nu begynder det at se rigtig godt ud med henblik på en UEFA Cup billet. Vi var med i kampen og syntes det var fortjent at vi vandt. Det ser også ud til at Càrdenas er ved at vende sig til det engelske og det lover rigtig godt for fremtiden.

Cárdenas var om nogen manden bag den flotte sunderland sejr over United i dag.

Lørdag d.14 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (5) Aston Villa. Placeringerne siger at vi ligger tæt men der er ikke mindre ind 9 point mellem os. Der er 4 kampe igen så hvis vi ville en tand op i tabellen skal vi vinde i dag. Det tror jeg faktisk på med de seneste resultater i mente. Men hente Villa gør vi nok ikke men en sejr skal vi have for at holde holdene bag os væk fra UEFA Cup pladsen som vi sidder på. Vi vinder og Villa da vi skal med i UEFA Cuppen. GAME ON

Sunderland - Aston Villa
1 - 1

0-1 MÅL Giovanni Torre (27)
1-1 MÅL Markus Rosenberg (76)
MOM. Wilfred Bouma (Aston Villa)
Tilskuer: 47.666
Dommer: Mark Clattenburg

Vi skulle have vundet den her kamp. Vi spiller rigtig godt den første halve time men så score de også går vi ellers i stå. Dog for vi fortjent scoret til 1-1 og et meget vigtig point. Det bliver utroligt spændene de sidste tre kamp som der er tilbage nu.

Rosenberg dagens helt på The Stadium Of Light.

Mandag d.23 April. Kamp i
Optakt til Sheff Wed (20) - (6) Sunderland. Sheff Wed er rykket ned efter weekendens resultater. Så de kan spille frit hvilket ikke nødvendigvis gør denne opgave let. Dog skal vi vinde denne kamp hvis vi vil med i UEFA Cuppen. Det kan ikke diskuteres vi skal vinde i dag. GAME ON

Sheff Wed - Sunderland
2 - 0

1-0 MÅL Horour Sveinsson (20)
2-0 MÅL Horour Sveinsson (48)
MOM: Sandy Woods (Målmand Sheff Wed)
Tilskuer: 19.286
Dommer: Andy D`Urso

Jamen det er da bare så ringe. Det skulle være så godt men blev lige det modsatte. Men hvis man ikke kan vinde sådan en kmap her så er man vel heller ikke god nok til at komme ud og spille i Europa? Det her er under alle omstændigheder ikke acceptabelt.

Sunderlands fans kan se UEFA Cup billetten forsvinde mellem deres hænder.

Mandag d.30 April. Kamp i
Optakt til Sunderland (7) - (11) Middlesbrough.

Et lokal opgøre bringer mange følelser frem.

Et lokal opgør på et meget vigtig tidspunkt på sæson. Vi kan med to sejr i de sidste to kampe snuppe den sidste UEFA Cup plads. Denne kamp bliver dog ikke nem og vi skal spille meget bedre ind mod Sheff Wed ellers taber vi i dag. GAME ON

Sunderland - Middlesbrough
2 - 0

1-0 MÅL Lars Jacobsen (64)
2-0 MÅL Chris Brown (68)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 48.971
Dommer: Martin Atkinson

Sådan en meget vigtig sejr og den første sejr over Boro i min tid i klubben. Nu kan vi selv afgøre hvor vi ender henne i tabellen. Det bliver en utrolig spændene sidste kamp vi skal spille nu. Til kampen ville jeg sige at vi åbenbart skal spilles ned under græsset før vi kan vinde.

Sunderlands fans har fået UEFA Cup billetten tilbage i deres hænder.

Onsdag d.2 Maj. Ligaen offentlig gøre April måneds kåringer.
April måneds spiller i Barclays Premiership: Patrice Evra (Man Utd)
April måneds unge spiller i Barclays Premiership: Charles N`Zogbia (Newcastle)  
April måneds manager i Barclays Premiership: Josè Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et overskud for April måned på 9,71 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 140 mio.

Søndag d.6 Maj. Kamp i
Optakt til Portsmouth (8) - (6) Sunderland. Sagen er klar. Vinder vi bliver vi nr6 og der med en billet til UEFA Cuppen. Taber vi går Portsmouth forbi også ender vi nok som nr8. Uafgjort. Så skal vi vende blikket mod Newcastle som har besøg af Southampton som ikke har noget at spille for da de lige har reddet livet i PL. Så vi må nok heller vinde da det gør det hele noget nemmer. GAME ON

Portsmouth - Sunderland
2 - 3

0-1 MÅL Chris Brown (34)
1-1 MÅL Carl Hoefkens (45)
1-2 MÅL Chris Brown (61)
2-2 MÅL Marlon Harewood (63)
2-3 MÅL Steven Reid (75)
MOM: Steven Reid (Sunderland)
Tilskuer: 27.562
Dommer: Graham Poll

Ja tak en pragt præstation af holdet. Vi har gjort det umulige og hentet UEFA Cup billetter til Sunderland. Det er nok lille sensation. Måske ikke et fair resultat da Portsmouth havde mest spil og flest chancer men det har vi også prøvet at have uden at det gav nogen point så fint vi kun udnytte at de ikke kun ramme målet. En god måde at slutte sæson af på med en sejr og nu vel fortjent ferie. På den økonomiske side bliver klubben belønnet med små 97,5 mio for at slutte som nr6. Heller ikke dårligt.

Sunderlands fans virkede rigtig glade og tilfredse med deres heltes præstation.

Såndan her endte det i PL efter alle 38 kampe er spillet:

Onsdag d.9 Maj. Ligaen offentlig gøre de bedste spiller og manager for sæson 06/07
Barclays Premiership Domestic Player Of The Season: Didier Drogba (Chelsea)      
Barclays Premiership English Young Player Of The Season: Wayne Rooney (Man Utd)
Barclays Premiership Manager Of The Season: Josè Mourinho (Chelsea)
Barclays Premiership Overall Player Of The Season: Ruud V. Nistelrooy (Man Utd)
Barclays Premiership Golden Boot Award: Didier Drogba (Chelsea 30mål)
Barclays Premiership Team Of The Season:

UEFA CUP FINALE
PSV - Dinamo Kiev
1 - 0

PSV er Vinder af UEFA CUP 06/07

Lørdag d.12 Maj.

THE FA CUP FINALE
Chelsea - Arsenal
2 - 3
(120 min)

Arsenal er Vinder af THE FA CUP 06/07

Onsdag d.16 Maj.

UEFA Champions League Finale
Inter - Milan
2 - 0

Inter er Vinder af  UEFA Champions League 06/07

Lørdag d.2 Juni. Sunderland kan offentlig gøre et overskud for Maj måned på 72,15 mio. Det betyder at klubben har et overskud på 212 mio.

Sæson er slut og her er et overblik over hvem der vandt hvad og hvem der rykkede op og ned.
Engelske Mester: Chelsea
FA Cup Vinder: Arsenal
FA Commuunity Shield Vinder: Arsenal
Carling Cup Vinder: Liverpool
LDV Vans Trophy: Wrexham
Nedrykker fra PL: Luton, Sheff Wed og Fulham
Oprykker til PL: Sheff Utd, Crystal Plaace og Plymouth
Nedrykker fra Coca-Cola Championship: Hull, Stoke og Swansea
Oprykker til Coca-Cola Championship: Q.P.R, Doncaster og Bradford
Nedrykker fra Coca-Cola League One: Burnley, Tranmere, Notts Co og Southend
Oprykker til Coca-Cola League One: MK Dons, Bristol Rovers, Lincoln og Stockport

Spillerne er sendt på ferie og jeg er begyndt at lede efter nye spiller som kan forstræke holdet op til næste sæson.
Er tilfreds med sæson som er løbet over alt forventning. Vi skal dog arbejde på at holde de dårlige stimer nede. Denne sæson havde vi to dprlige stimer hvor vi ikke vinder en kamp i ca 8 kampe i streg. Det er ikke godt nok. Det skal skæres væk for jeg ville have Sunderland med helt i toppen af ligaen. Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #85: 07 Apr 2006, 20:26 »

Sgu fedt at du fik europæisk kvalifikation. Held og lykke med det Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #86: 07 Apr 2006, 21:44 »

Sådan tillykke med 6. pladsen og din UEFA Cup plads.
Bliver spændene at se om du kan få Sunderland helt op i toppen af ligaen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #87: 08 Apr 2006, 10:19 »

Sgu fedt at du fik europæisk kvalifikation. Held og lykke med det Thumbs Up

Jo tak jo tak.. syntes også selv det er ganske godt gået. Nu skal vi ud og intage europa næste sæson.

Sådan tillykke med 6. pladsen og din UEFA Cup plads.
Bliver spændene at se om du kan få Sunderland helt op i toppen af ligaen

Ja lige et par pladser højer næste sæson også skal vi spille CL bold næste sæson.

Ville gerne høre lidt ris/ros omkring min blog! er der noget som skal gøres anderledes eller er det fint som det er nu??

« Seneste Redigering: 08 Apr 2006, 11:06 af donthomas » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #88: 08 Apr 2006, 13:30 »

Tillykke med en vellykket sæson! Glæder mig til at se hvordan du klarer dig i Europa i næste sæson.

I øvrigt syntes jeg du har en fed opstilling til sæsonafslutning: Fede detaljer med billeder af poklaer osv.

KUTGW!!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #89: 08 Apr 2006, 13:46 »

Tillykke med en vellykket sæson! Glæder mig til at se hvordan du klarer dig i Europa i næste sæson.

I øvrigt syntes jeg du har en fed opstilling til sæsonafslutning: Fede detaljer med billeder af poklaer osv.

KUTGW!! Thumbs Up

Jo tak jo tak.. Ja jeg glæder mig også til at se hvordan det kommer til at hænge samme med den hjemmelige turnering, at jeg lidt overraskene kom med i UEFA Cuppen. Men det skal man jo ikke klage over Grin

Desværre har det ikke været nem at hente nye spiller til. Det hænger også sammen med at klubben er nærig som en i helvede ticked off men har fundet et par stykker. Men alt i alt en meget spændene sæson jeg går imøde med Sunderland.

Jep jeg skal nok prøve at forsætte det gode arbejde Thumbs Up Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010