home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Pause#26 - AaB -> Champions!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give bloggen? 12-skalaen
12
10
7
4
02
-3

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #Pause#26 - AaB -> Champions!  (Læst 34003 gange)
MadsWiinther
Gæst
 
Sv: #17 - AaB
« Svar #105: 28 Maj 2008, 13:23 »

God update, og dejligt at du kom igang igen Peace Forza de røde!!
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: #17 - AaB
« Svar #106: 28 Maj 2008, 15:11 »

Super god update. Det er rart du er tilbage Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - AaB
« Svar #107: 29 Maj 2008, 23:21 »


Bold.dk

20/04-08
    6
- K. Ellegaard

- M. Pedersen
- M. Jakobsen(c)
- W. Reid
- D. Wass

- A. Due
- A. Johansson
- A. Gaarde
- B. Bjarnason

- T. De Sutter
- N. Andrejev

    0
- M. Raska

- Carlão
- S. Kjær
- M. Troest
- E. Ruud

- C. Poulsen
- O. Ajilore
- M. Thygesen
- C. Madsen(c)

- B. Collins
- F. Kristensen


Et af de nyeste ”derbyer” i dansk fodbold, den nye ”Kampen om Jylland”, det var hvad man kunne forvente af kampen AaB – FC Midtjylland. Det levede kampen imidlertid ikke op til, eller det ville være mere præcist at sige, det levede FCM ikke op til. AaB derimod, var i fantastisk spilhumør, og viste spil, der var guldmedaljer værdigt.


Men alt dette var der ingen der regnede med, da AaB her til eftermiddag kl. 16:00 tog imod FC Midtjylland på et propfyldt Energi Nord Arena. Stemningen på tribunerne var helt fantastisk, og især Spar Nord-tribunen kogede, og det var tydeligt at Kasper Ottesen efterhånden var en populær herre i klubben, flere gange kunne man således hører en taktfast sang der var rettet mod AaB’s sportsdirektør der lød således: ”Lynge, kom nu forlæng med ham!” – en klar indikation af fansenes mening.

Men fansene har god grund til at ville beholde Kasper Ottesen, da han igen i dag formåede, at få spillerne i topform plukket ud til startopstillingen. Allerede fra start blæste angrebene ned mod de forvirrede ulve, der overhovedet ikke kunne følge med i AaB’s vanvittige tempo. Og der gik da heller ikke mere end 10.min. inden jubelscenerne for første gang kunne ses på Energi Nord Arena, det var den belgiske målsluger Tom De Sutter der endnu engang gav prøver på sin målfarlighed ved at hamre bolden fladt ind bag Martin Raska i FCM-kassen efter flot opspil igennem midten.
Så var festen i gang, og præcis 10.min. senere i det 20.min., faldt bolden ned for fødderne af hjemvendte Allan Gaarde efter en hjørnespark, Gaarde kvitterede med at give bolden et ordentligt los i røven, hvorefter den hamrede op i det fjerneste hjørne uden chance for Raska.
Allerede i det 23.min. var AaB igen på spil, Nikita Andrejev løb en bold i dybden op, og udplacerede nemt en modløs FCM-keeper, dybdebolden blev lagt at en storspillende Allan Gaarde. Men AaB var langt fra færdige, i det 34.min. kom forsvaren Michael Jakobsen højest ved et hjørnespark, og headede bolden sikkert i kassen.
Inden pausen skulle føringen dog lige udbygges yderligere mente den unge russer Andrejev, han sprintede derfor fra hele FC Midtjyllands forsvar, rundede overlegent Martin Raska, og driblede bolden ind i det tomme mål, AaB foran 5-0 ved pausen.

Efter pausen gik det meget imod AaB, hvilket seks skud på træværket fint illustrerede. Men det lykkedes da AaB at komme op på tenniscifre, da Michael Jakobsen igen kom højest efter et hjørne, han var lige så sikker som første gang, 6-0 til AaB. Men trods AaB’s uvenskab med træværket, holdt AaB FCM fra at score med det gyldne motto: ”Det bedste forsvar er angreb” – noget som Kasper Ottesen tilsyneladende har stående på tavlen i omklædningsrummet hele tiden. Altså kørte AaB en fantastisk sikker 6-0 i hus.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #18 - AaB
« Svar #108: 29 Maj 2008, 23:25 »

Det lugter langt væk af aftalt spil ticked off Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #109: 30 Maj 2008, 13:33 »

damit et godt resultat Thumbs Up fucking love it
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - AaB
« Svar #110: 01 Jun 2008, 16:39 »


Bold.dk

23/04-08
    2
- J. Christiansen

- Egídio
- M. Gravgaard
- M. Antonsson
- Z. Pospech

- D. Pudil
- R. Würtz
- H. Nørregaard
- J. Grønkjær

- M. Nordstrand
- M. Allbäck

    2
- K. Ellegaard

- M. Pedersen
- M. Jakobsen(c)
- W. Reid
- D. Wass

- A. Due
- K. Risgård
- A. Augustinussen
- A. Gaarde
- B. Bjarnason

- T. De Sutter

Stedet var Parken, parterne var FC København og AaB og på spil var tre vigtige point i mesterskabskampen. Disse var realiteterne inden FCK og AaB stod over for hinanden i en gyser af en kamp.

Parken var ca. ¾ fyldt denne aften grå og kolde aprilaften i hovedstaden, og det kunne også høres. FCK’s fans skulle virkelig holdetungen lige i munden, for at overdøve de medrejsende AaB-tilhængere, og det var ikke altid det lykkedes for de forsvarende mestres fans. Og da kampen startede, fik AaB’s Anders Due hurtigt lukket munden på de FCK-tilhængere der virkelig forsøgte at råbe holdet op. En fikst træk af Anders Due uden for feltet bragte ham i skudposition, og det var han ikke sen til at udnytte, en kontrolleret i det lange hjørne, og så stod det 0-1 til AaB.
Men den unge tjekker Daniel Pudil ville ikke stå tilbage for Anders Dues flotte præstation, og den unge spiller, der ligesom Due er venstre midtbane, gjorde i det 35.min. opmærksom på dette. Talentet afdriblede AaB’s aldrende højreback Allan Olesen der havde fået chancen efter et par svage præstationer af Daniel Wass, Allan Olesen spillede faktisk en habil kamp til trods for at han blev sat af Pudil flere gange. Men efter at være kommet fri af Olesen var Pudil en-mod-en mod Kevin Stuhr Ellegaard i målet, tjekken tøvede ikke og bragede læderet op i det korte hjørne uden chance for den 24.-årige Ellegaard. Denne stilling holdt til halvlegen.

Efter pausen kom hjemmeholdet ud med lyn og torden, og fik straks sat AaB under et enormt pres. Men stille og roligt kom AaB tilbage i kampen, med alligevel var det FCK der i det 59.min. kunne bringe sig foran 2-1 ved Morten Nordstrand. Nordstrand scorede efter en kontra, der kørte helt efter bogen. Gravgaard erobrede bolden i forsvaret, spillede den ud til Jesper Grønkjær på fløjen, der så lagde den i dybden til Morten Nordstrand der løb den op og med et faldt skud scorede sikkert.
Kampen fortsatte med at bølge frem og tilbage, og to gange måtte AaB-keeperen diske op med verdensklasserednin ger, første gang var det på et hovedstød fra Mikael Antonsson efter et hjørnespark, og anden gang var det på et langskud fra den tidligere AaB-stjerne Rasmus Würtz.

De sidste 20.min. af kampen blev styret fuldstændig af de bolsjestribede fra Nordjylland, og flere gange var Tom De Sutter ved at udligne, men Jesper Christiansen såvel som stolpen stod over flere omgange i vejen for den målfarlige hollænder.
Efter 82.min. gav AaB-presset pote. Allan Gaarde scorede direkte på frispark, bolden sad ikke særligt godt, men Jesper Christiansen var uden chance da det skyldes at bolden ramte muren og derved ændrede retning. Stillingen 2-2 holdt kampen ud.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - AaB
« Svar #111: 01 Jun 2008, 17:43 »

Udemærket resultat i parken. det er dejligt med de grundige gennemgange af kampene, her kommer man virkelig i dybden. Jeg er imponeret af denne blog Thumbs Up KUTGW!!
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: #18 - AaB
« Svar #112: 01 Jun 2008, 17:49 »

Det lugter langt væk af aftalt spil ticked off Wink
Ja syntes jeg altså også. Sorry.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #113: 01 Jun 2008, 17:50 »

Ja syntes jeg altså også. Sorry.

Hentyder du til jeg snyder Shockeret? Hvis du gør det så syntes jeg faktisk bare du skal holde din kæft og fucke ud af min blog ticked off
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18 - AaB
« Svar #114: 01 Jun 2008, 17:52 »

Hentyder du til jeg snyder Shockeret? Hvis du gør det så syntes jeg faktisk bare du skal holde din kæft og fucke ud af min blog ticked off
Jeg er ikke den eneste der hentyder til det.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #115: 01 Jun 2008, 17:53 »

Jeg er ikke den eneste der hentyder til det.

Hvis du ligger mærke til det, så hentyder Nicklas ikke til det, eller så er han da dårlig til at bruge smilyer.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Bave
Gæst
 
Sv: #19 - AaB
« Svar #116: 01 Jun 2008, 17:57 »

Hvem hentyder ellers til det?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - AaB
« Svar #117: 01 Jun 2008, 17:58 »

Hvem hentyder ellers til det?

Han mener NicholasKirk hentyder til det, men Nicholas har lige forsikret mig for han at han ikke hentyder til noget.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #118: 01 Jun 2008, 17:58 »

Hvis du ligger mærke til det, så hentyder Nicklas ikke til det, eller så er han da dårlig til at bruge smilyer.
Du kan jo godt sige noget sarkastisk. Nicklas er FCM-fan Wink Så dette faktum spiller nok også ind
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #119: 01 Jun 2008, 17:59 »

Jeg er ikke den eneste der hentyder til det.
Jo du er. Nichlas er bare FCM-fan, hvorfor han lavede lidt sjov med det. Det samme gjorde jeg da Djævlen med Sevilla vandt 6-1 ude over Villarreal i sin blog. crazy
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010