home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #Pause#26 - AaB -> Champions!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give bloggen? 12-skalaen
12
10
7
4
02
-3

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #Pause#26 - AaB -> Champions!  (Læst 33978 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - AaB
« Svar #120: 01 Jun 2008, 18:00 »

Du kan jo godt sige noget sarkastisk. Nicklas er FCM-fan Wink Så dette faktum spiller nok også ind

Ved jeg. Ville bare forsøge at forklare Dasmessi det Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #19 - AaB
« Svar #121: 01 Jun 2008, 18:05 »

Nu hedder jeg NicHlas ikke Nicklas eller Nicolas Wink
Men ja, jeg hentyder ikke han snyder! Det var ment som sakasme da jeg er FCM dan Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - AaB
« Svar #122: 01 Jun 2008, 18:11 »

Tak for du slog det fast Nichlas Wink
Nå, det var vist nok off-topic i denne omgang - Er glad for det kun er Dasmessi der har fået den idé at jeg snyder, da det er noget jeg aldrig vil gøre!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #19 - AaB
« Svar #123: 01 Jun 2008, 18:16 »

Tak for du slog det fast Nichlas Wink
Nå, det var vist nok off-topic i denne omgang - Er glad for det kun er Dasmessi der har fået den idé at jeg snyder, da det er noget jeg aldrig vil gøre!

Jeg synes også du snyder 2-2 mod FCK - hva faen sker der??  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Hævet Øjenbryn

- Jeg vi lige være med i OT. :b
- rigtig god Aab-blog du har gang i her,
og flotte flotte resultater. Måske savner jeg noget grafik.
Men det er 100% i orden hvis du er ligesom mig, overhovedet ikke kan de med grafik Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18 - AaB
« Svar #124: 01 Jun 2008, 19:31 »

Jo du er. Nichlas er bare FCM-fan, hvorfor han lavede lidt sjov med det. Det samme gjorde jeg da Djævlen med Sevilla vandt 6-1 ude over Villarreal i sin blog. crazy
Jeg er selv FCK fan?. Så det spiller da også en rolle.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: #19 - AaB
« Svar #125: 01 Jun 2008, 19:35 »

Og jeg vil gerne sige, at jeg IKKEhentyder til du snyder. Jeg siger bare det ser ud som om du snyder, så fastslår jeg det heller ikke, vel?.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - AaB
« Svar #126: 02 Jun 2008, 22:17 »


Bold.dk
26/04-08
    1
- S. Andersen

- M. Von Schlebrügge
- J. Berthelsen
- Alev Bruno
- M. Spelmann

- K. Lorentzen
- S. Gislason
- M. Ericsson
- S. Holmén
- J. Peguero

- M. Vuoso

    5
- K. Ellegaard

- M. Pedersen
- S. Olfers
- K. Risgård
- D. Wass

- A. Due
- T. Augustinussen
- A. Gaarde
- B. Bjarnason

- T. De Sutter
- J. Curth


21.501 forventningsfulde tilskuere havde taget plads på Brøndby Stadion, hvor kampen mellem Brøndby IF og AaB skulle stå. Kampe mellem to ærkerivaler er tit omgivet med store forventninger, stor spænding og stor stemning, og denne gang var ingen undtagelse. Dog begrænsede den store spænding sig til kun at vare indtil selve kampen, da styrkeforholdet hurtigt blev sat på plads. Med på Brøndby Stadion var ca. 1000 medrejsende AaB-fans, hvilket gjorde, at disse og kunne høres i den fremragende kulisse som Brøndby-tilhængerne ellers skabte.
Den store spænding inden kampstart havde dog, desværre, førte til at 2-3 Brøndby-fans blev anholdt for forsøg på vold mod et par tilrejsende AaB-fans.

Nede
i omklædningsrummene var der ingen tvivl om hvem der var mest nervøs, det var Brøndby-træner Tom Køhlert uden tvivl, da ledelsen i Brøndby havde udtalt, at kun en sejre talte, ellers skulle der skiftes ud på trænerposten.

Men det var tydeligt ingen af spillerne tænkte over det, alt kørte som det plejer op til en normal kamp, men da dommeren fløjtede kampen i gang, ophørte alt normalt.
Allerede fra kampens start kørte et ualmindeligt velspillende AaB-mandskab rundt med de blå-gule fra Vestegnen. Den første rigtige chance tilfaldt da også AaB, det skete efter flot opspil af de bolsjestribede. Anders Due tryllede ude på kanten hvor han snød et par spillere, derefter lagde han en bold ind på midten af banen hvor Allan Gaarde stod klar, han prikkede den i dybden til Tom De Sutter der hakkede på kassen første gang, lige over hovedet på Stephan Andersen i Brøndby-målet, 0-1 til AaB efter 5.min.
6.min. var Anders Due selv på spil, da han tog frispark lige uden for feltet, han skruede flot bolden over muren og op i det nærmeste hjørne, altså stod det 0-2 til AaB allerede efter 11.min.

Efter 0-2-scoringen var det som om AaB gik lidt ned i kadence, hvilket gjorde at Brøndby fik lidt bedre fast, dette udmøntede sig i et par løse chancer, men ingen der rigtig blev farlige. Det skete dog efter 24.min. hvor Stefan Gislason nemt kunne pille et godt sparket hjørnespark fra Martin Ericsson ned, og nærmest spadsere bolden i mål. AaB-forsvaret lignede mest af alt en flok nordjyder, der havde set en nøgen dame, så uopmærksomme var de.
Reduceringen vækkede dog til gengæld nordjyderne i sådan en grad, at Brøndby måske havde haft bedre af ikke at score. I det 33.min. kunne Tom De sutter nemlig score sit andet mål, da han løb en bolden i dybden fra angrebsmakker Jeppe Curth om, og fladt hamrede bolden ind til stillingen 1-3. Denne stilling holdt til pausen.

Efter pausen fortsatte AaB de flotte takter hvilket gjorde, at AaB’s hollandske forsvarer Steve Olfers i det 62.min., løbe lige ind i et flot sparket frispark næsten fra baglinjen i venstre angrebsside, dermed var AaB foran 1-4 på det mange kalder Danmarks sværeste udebane. AaB var dog ikke tilfreds endnu. Thomas Augustinussen manglede nemlig at score, og det fik han gjort i det 77.min. Daniel Wass afleverede til Tom De Sutter lige uden for feltet, der med en fiks hælaflevering mellem benene på gode gamle Per Nielsen, spillede Augustinussen helt fri, en chance han ikke lod gå forbi. Han sparkede med den største selvfølgelighed bolden i en blød bue rundt om Stephan Andersen med en kontrolleret inderside, derfor måtte Andersen for femte gang hente bolden ud af nettet efter en AaB-scoring, 1-5.

Denne stilling hold kampen ud, dog tillod ellers så sikre Allan Gaarde sig i et 90.min. at brænde et straffespark ved ganske simpelt at sparke forbi.
I denne ellers fantastiske kamp var der også triste nyheder, AaB’s bedste spiller i foråret Anders Due måtte forlade banen efter 61.min. spil med en overrevet lægmuskel, denne skade holder ham formentligt ude i 3-4. måneder, altså resten af sæsonen.
Men også Brøndby fik skadet en af deres profiler, da Stefan Gislason måtte udgå efter et vrid i foden, den stærke islænding er højst sandsynligt ude 1. måneds tid.

« Seneste Redigering: 03 Jun 2008, 19:27 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #127: 02 Jun 2008, 22:18 »

I anledning af bloggens 20'ende update, har Cesc lavet lidt nyt lækkert grafik til bloggen, et stort tak herfra skal der lyde for hjælpen!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #128: 02 Jun 2008, 22:28 »

Nice updates. Jamen, hold op hvor snyder jeg meget så . Har slået fck to gange i træk nu. Og vandt senest 5-0 over OB. Jeg snyder åbenbart også så.
Alle kan sgu da få en stime med gode resultater. Eller ramme en god kamp. Snød han, så havde han vel også vundet over fck.
Men igen igen - god update. Følger så godt med som jeg kan Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #129: 03 Jun 2008, 23:03 »

"der havde set en nøgen dame, så uopmærksomme var" funny Klasse !

Det var da et helt igennem fænomenalt resultat over Brøndby, det er lige sådan vi kan lide det. Sutter virker jo som en ren bomber, måske man skulle håbe Lynge læste med her Wink I så fald ville han opleve en rigtig god blog, med et utroligt højt niveau. Den flotte grafik sætter så ligesom prikken over i´et Thumbs Up

Stor ros herfra !
« Seneste Redigering: 03 Jun 2008, 23:04 af John Spurs » Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #130: 03 Jun 2008, 23:21 »

John Spurs .. Ved godt sproget er til  debat herinde. Men et øgenavn til en klub er der vel ikke noget forkert i ? Det er jo en AaB blog.
Logged

[Min signatur er for stor]

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #131: 03 Jun 2008, 23:23 »

Holmo: Havde jeg ikke ændret det, så havde jeg pludselig stået med en masse PBs, hvor jeg ville blive spurgt om de godt mål, når andre ikke må skrive "øgenavne" til FCK og BIF. Så nej - der er ingen grund til de øgenavne til klubberne.
Desuden tror jeg heller ikke ligefrem det giver flere læsere for Gerrarden
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #132: 03 Jun 2008, 23:29 »

Okay. Hvis det er en regel. Så fair nok. Så skal du vel også ind og ændre når folk skriver AAB, aab eller ÅB. Det er jo også at rakke ned på vores klub. Det staves jo AaB. Mener lidt vi er ude i det samme her. Det er rimelig små sko i vil gå i hvis man nu ikke må kalde en klub det man vil. Sproget er vel mere det man bruger overfor hinanden. Selvfølgelig kan man svine en klub. - Hvor sproget ikke er pænt og det er ikke ok. Men et såkaldt "øgenavn" ville jeg ikke mene der var noget galt i.

Og undskyld til dig Gerrarden. Vi bruger din blog til den snak her. Den burde vi have taget over PB Wink
« Seneste Redigering: 03 Jun 2008, 23:32 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #133: 03 Jun 2008, 23:30 »

JS: Jeg må give Holmo ret. Hvorfor skal forummet synke så lavt, det er hvad dette efterhånde viser vi er på vej til. Dvs. at når AaB spiller mod Brøndby på hjemmebane i bloggen, må jeg ikke have lidt anti-Brøndby stuff med i updaten? Må man ikke lave lidt sjov med vores ærkerivaler? Hvis ikke, må jeg indrømme, at jeg syntes vi skal til at passe på hvor forummmet bevæger sig hen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20 - AaB
« Svar #134: 03 Jun 2008, 23:34 »

Okay. Hvis det er en regel. Så fair nok. Så skal du vel også ind og ændre når folk skriver AAB, aab eller ÅB. Det er jo også at rakke ned på vores klub. Det staves jo AaB. Mener lidt vi er ude i det samme her. Det er rimelig små sko i vil gå i hvis man nu ikke må kalde en klub det man vil. Sproget er vel mere det man bruger overfor hinanden. Selvfølgelig kan man svine en klub. - Hvor sproget ikke er pænt og det er ikke ok. Men et såkaldt "øgenavn" ville jeg ikke mene der var noget galt i.
Jeg er helt enig, det er en svær balancegang. Kan godt se det er hårdt for dig, at skulle lege pædagog på siden, og det er fair, at man ikke bruger øgenavne i klubtråden, men i dette tilfælde er det jo mellem 2 AaB-fans, hvilket ændrer en del. Jeg provokerer ikke bloggens indehaver og kommer ikke med andet end en overfladisk kommentar om den klub vi hader. Må siden ikke være mere nuanceret end Brøndby, FCK og AaB?

[Back To Topic]
« Seneste Redigering: 03 Jun 2008, 23:39 af Søren91 » Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010