Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23576
0 Brugere, 678 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kilmenjerAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
972
973
[
974
]
975
976
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1787834 gange)
Gangster_Calle
Ynglingespiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14595:
24 Okt 2011, 21:26 »
Tjaaa, kan kun sige jeg er skuffet..
Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3
fck-drengen
Gæst
«
Svar #14596:
24 Okt 2011, 21:45 »
Puhaaa, en omgang lorte bold... Vi blev spillet ud af banen, FCN vandt fuldt fortjent. Men TK er bare verdensklasse, han kan tackle, heade, aflevere, vinde en duel, skyde... Han løber med sine to hænder foran sig som en lille hund i et bur, neej hvor er han elendig! Hvad skal man bruge ChL indtægter til når man kan sælge TK?
Anyway, N'doye viser endnu engang sin klasse og scorer, thumbs up til ham!
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #14597:
24 Okt 2011, 21:59 »
Nu skal i FCK fans ikke se dette som et angreb mod jer, på nogen måde endda, men hvor er det altså dejligt (for superliga spændingens skyld) at se at de andre hold begynder at turde spille imod jer.
Man har længe snakket om at FCK var flere niveauer over alle andre hold, men dette er jeg ikke enig i, specielt ikke i denne sæson. Desværre så har der bare været en meget kedelig tendens til at pakke sig, og håbe på det bedste når man møder FCK, og så er det med alt respekt ikke svært at vinde, uanset modstander, når det nærmest er rent power play mod modstanderens mål.
Men nu har i endelig mødt nogle hold som har turde spillet offensivt, og prøve at matche jer. OB var reelt set det første hold der gjorde det, og dette udmønstrede sig da også i en uafgjort. Sidenhen har Brøndby også gjort det, og man må vel indrømme at i her var heldige med at få alle tre point. Horsens og FCN er de sidste hold, og dette har nu kostet jer 6 point. AGF er det eneste hold som ellers har taget point mod jer, men lad os blot slå fast at det var mere held end forstand, og at de netop var et af de hold der i høj grad pakkede sig sammen.
Konklusionen må være at FCK slet ikke er så langt foran de andre hold, men at i faktisk er til at spille op med, så længe man bar tør og ikke overlader alt spil og chancer til jer. At de andre hold nu er ved at indse dette er fantastisk, for det giver uden tvivl et langt mere spændende superliga, selvom jeg dog føler mig overbevist om at i nok skal snuppe mesterskabet, for hvem har niveauet og stabiliteten til at udfordre jer på den lange bane..? jeg kan ikke umiddelbart se andre end OB, som så heller ikke engang kan det i år.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14598:
24 Okt 2011, 22:10 »
Er helt enig med dig.. Det er så befriende for mig det her.. For ja nok er Brøndby ELENDIGE pt, og ikke i nærheden af at true FCK rent tabelmæssigt.. Men hvor er det dog fantastisk at se FCK som et menneskeligt hold, der ikke bare pløjer alt og alle midt over..
Det du siger med at " Turde spille med og holde i bolden!" har jeg sagt i årevis.. Jeg har simpelthen kamp efter kamp fået mere og mere ¨måne i r**skæggen, over at stort set alle hold angreb en kamp mod FCK, som om de skulle møde Barcelona på udebane... Det er fantastisk at se diverse hold fjerne sig fra feltet, turde holde i bolden, lægge pres på bagkæden, og bare spille uden nogen form for respekt.. Det virkede som jeg tidligere har påpeget, som om man levede på Ståles koncept og automatismer i starten af denne sæson.. De er forsvndet mere og mere, og i takt med at diverse hold finder mere og mere ud af det, så vil FCK også blive langt mere modtagelige for modstand end tidligere..
Godt for superligaen
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #14599:
24 Okt 2011, 22:26 »
Jeg er enig i at FCK i år har spillet ganske dårligt. Jeg ved efterhånden ikke hvor mange gange jeg har sagt, at Nilsson får det minimale ud af den trup han har til rådighed! Han TØR ikke spille ordentlig angrebsfodbold, og med den offensive styrke vi har (kontra den defensive mangel på samme) er det simpelthen selvmord at overse vores taktiske mangler offensivt.
Jeg mener stadig at FCKs trup er de andre superligaholds overlegen, og vi bør sagtens kunne tromle hold over som vi gjorde det sidste sæson, men så skal der virkelig ske noget med vores taktik! Det kan ikke være rigtigt at Kvist, Antonsson og Zanka gør at vores OFFENSIV spiller så dårligt som den gør. Pospech er i mine øjne fint erstattet af Jacobsen - de minder meget om hinanden, selvom Pospech nok var lidt skarpere rent offensivt. At mangle Zanka kan for mig aldrig være en svækkelse, omend heller ikke en styrkelse. At mangle Antonsson er et tab, ja, men jeg mener at Sölvi fint dækker det tab. Kvist er den eneste jeg ikke kan finde en ordentlig erstatning for. Grindheim er i mine øjne en ok fodboldspiller, men absolut ikke en ny midtbanegeneral. I hvert fald ikke i det jeg har set.
Jeg har ikke set én kamp i denne sæson hvor jeg sad og tænkte 'den her kamp - den sidder vi på'. Jeg har altid haft en nagende følelse af, at trods 2-0 sejre, så kunne de nemt være gået i stikmodsatte retning og endt som nederlag. Sidste år var der kampe vi vandt snævert hvor jeg til gengæld sad med en stensikker følelse af at vi nok skulle vinde, for modstanderen ville da aldrig få noget forbi vores midtbane OG forsvar. I år har jeg det sådan, at modstanderen sagtens skal nå forbi midtbanen og så er forsvaret kun en ringe bastion før Wiland må i aktion.
Men det er som sagt ikke fordi jeg føler at spillermaterialet mangler - det er simpelthen måden vi spiller på, og det falder overvejende tilbage på Roland. Jeg stoler på at han nok skal blive en god træner for os, men for mig at se mangler manden nosser til at slå en spillestil fast. Og før han finder den, så tror jeg ikke på at vi finder sidste sæsons spilovertag - som jeg ellers rigeligt mener vi kan få igen.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #14600:
24 Okt 2011, 22:36 »
Citat af: Guldbrand 24 Okt 2011, 21:59
Nu skal i FCK fans ikke se dette som et angreb mod jer, på nogen måde endda, men hvor er det altså dejligt (for superliga spændingens skyld) at se at de andre hold begynder at turde spille imod jer.
Man har længe snakket om at FCK var flere niveauer over alle andre hold, men dette er jeg ikke enig i, specielt ikke i denne sæson. Desværre så har der bare været en meget kedelig tendens til at pakke sig, og håbe på det bedste når man møder FCK, og så er det med alt respekt ikke svært at vinde, uanset modstander, når det nærmest er rent power play mod modstanderens mål.
Men nu har i endelig mødt nogle hold som har turde spillet offensivt, og prøve at matche jer. OB var reelt set det første hold der gjorde det, og dette udmønstrede sig da også i en uafgjort. Sidenhen har Brøndby også gjort det, og man må vel indrømme at i her var heldige med at få alle tre point. Horsens og FCN er de sidste hold, og dette har nu kostet jer 6 point. AGF er det eneste hold som ellers har taget point mod jer, men lad os blot slå fast at det var mere held end forstand, og at de netop var et af de hold der i høj grad pakkede sig sammen.
Konklusionen må være at FCK slet ikke er så langt foran de andre hold, men at i faktisk er til at spille op med, så længe man bar tør og ikke overlader alt spil og chancer til jer. At de andre hold nu er ved at indse dette er fantastisk, for det giver uden tvivl et langt mere spændende superliga, selvom jeg dog føler mig overbevist om at i nok skal snuppe mesterskabet, for hvem har niveauet og stabiliteten til at udfordre jer på den lange bane..? jeg kan ikke umiddelbart se andre end OB, som så heller ikke engang kan det i år.
Det var vel kun sidste år at folk, korrekt, sagde at FCK var niveauer over alle andre hold i Superligaen. I en sæson hvor spillet i lange perioder var fremragende, der blev sat ny pointrekord i Superligaen og man leverede historisk godt i Europa. I de sæsoner forud har FCK ikke, bortset fra 06/07, været flere niveauer over andre og det har man vist heller ikke hævdet. Tværtimod har man mere været skuffet over at OB med et godt hold ikke kunne true mere. Det har mere været en fornemmelse af, at der ikke rigtigt var andre hold end FCK, der konsekvent kunne "tage sig sammen" til at vinde mesterskabet.
Det er det samme billede i denne sæson. Du skal virkelig finde nogle blåøjede fans hvis de har hævdet at FCK spillemæssigt skulle være niveauer over modstanderne. Der har derimod været dybt forundring over at FCK med skidt spil fik så god en start i Superligaen. I flere kampe i år har modstanderne da også presset også meget, men pga. en skarp Wiland og nogle rigtig gode dødbolde kunne FCK komme smertefrit igennem. Den har ikke gået i de sidste par kampe, men modstandernes approach har ikke ændret sig markant. Horsens udspillede os også mere eller mindre i den første kamp i sæsonen, men der kom sejren i land alligevel.
Du skriver det jo også selv, idet du tror at FCK bliver mestre. I denne sæson bliver det absolut ikke pga. et højt niveau, men nærmere fordi konkurrenterne fejler på stribe.
It's gonna be legendary
verdenskrig
Manager
«
Svar #14601:
24 Okt 2011, 22:38 »
Problemet som jeg ser det pt, er at Grindheim ikke er den samme indpisker som Kvist var..
Noget jeg synes Kvist var god til, var at sørge for at midtbane pressede med når angrebet startede deres pres.. Det gjorde at i selv på modstanderens banehalvdel gjorde rummene små, og derfor erobrede i mange bolde, og skabte chancer pga modstanderen var i ubalance..
Den rolle synes jeg slet ikke Grindheim har indfundet.. Han viste for mig at se samme problem da han kom med Norge i parken.. Synes ganske enkelt ikke at hans evne til at time presspillet er godt nok.. For som jeg ser jeres midtbane, så er det vel ham der skal ind og kontrollere om midtbanen skal falde eller lægge tryk på..
Derudover må jeg bare indrømme at jeg ikke er videre imponeret af de angrebsmakkere N Doye har.. Santin synes jeg er aldeles middelmådig og han er typen der hvis han ikke scorer er værdiløs som angriber ( Andre er nok ikke enige, men det er og bliver min holdning til ham) , og Nordstrand er ustabil, men faktisk den bedste af de to som jeg ser det..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #14602:
24 Okt 2011, 22:57 »
Jeg er helt enig i at det er hos Grindheim aben ligger på midtbanen. Nilsson har gjort mere for at få Claudemir og Grindheim til at dele opgaverne i maskinrummet (nok pga Claudemirs store løbepensum), og det slår dels Claudemirs kreative overskud ned samtidig med at Grindheim ikke er i stand til at fokusere ordentligt på sin opgave. Claudemir skal have frihed til at spille sit spil, mens Grindheim skal ligge bag ham og samle bolde op og spraye dem ud over banen hvor der nu er rum til det. Præcis som Kvist gjorde det før ham. Efter min mening har Grindheim rent fodboldteknisk de samme kvaliteter som Kvist havde - men Kvist var bare en langt større ledertype!
Angående angrebet, så er jeg enig i at Santin ikke er meget værd. Når han scorer jubler folk, og påpeger at han trods alt scorer stabilt hen over sæsonen. Ja, men i de kampe hvor han ikke rammer målet er det som at spille med 10 mand! Han deltager minus i spillet i de kampe hvor han ikke rammer dagen, og her mener jeg faktisk minus. For så er hans eneste formål pludselig at miste bolden i et af sine løb mod mål.
Nordstrand derimod er en fabelagtig spiller at have, idet hans evner som playmaker faktisk er ganske gode! Han har et fantastisk blik for spillet og kan også lægge gode afleveringer til sine medspillere. Derudover er han jo en skarpskytte i topklasse efter danske standarder. Jeg er enig i at han er ustabil i år, men selv da vil jeg til hver en tid foretrække ham frem for Santin, for det er bare et spørgsmål om hvornår Nord genfinder skarpheden.
Zohore venter jeg mig meget af. Han skal udvikle sig meget endnu, men jeg ser faktisk gode muligheder i knægten. Det vigtigste skridt i hans videre udvikling er hans arbejdsindsats i kampene, hvor han er meget stationær imo. Men får han gang i sine løbemønstre, så tror jeg han bliver god.
Diouf tror jeg godt kan være et stærkt kort - men indtil han finder sig til rette på holdet skal han vige pladsen for Absalonsen og Delaney på kanten og Nordstrand og Santin på toppen. Han er ganske enkelt uhyggeligt ringe, og det er ikke bare et spørgsmål om at få hul på bylden. Hans forståelse for vores spil er ganske enkelt for dårlig til at han skal være på banen. Endnu.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #14603:
24 Okt 2011, 23:11 »
Citat af: verdenskrig 24 Okt 2011, 22:38
Problemet som jeg ser det pt, er at Grindheim ikke er den samme indpisker som Kvist var..
Noget jeg synes Kvist var god til, var at sørge for at midtbane pressede med når angrebet startede deres pres.. Det gjorde at i selv på modstanderens banehalvdel gjorde rummene små, og derfor erobrede i mange bolde, og skabte chancer pga modstanderen var i ubalance..
Den rolle synes jeg slet ikke Grindheim har indfundet.. Han viste for mig at se samme problem da han kom med Norge i parken.. Synes ganske enkelt ikke at hans evne til at time presspillet er godt nok.. For som jeg ser jeres midtbane, så er det vel ham der skal ind og kontrollere om midtbanen skal falde eller lægge tryk på..
Derudover må jeg bare indrømme at jeg ikke er videre imponeret af de angrebsmakkere N Doye har.. Santin synes jeg er aldeles middelmådig og han er typen der hvis han ikke scorer er værdiløs som angriber ( Andre er nok ikke enige, men det er og bliver min holdning til ham) , og Nordstrand er ustabil, men faktisk den bedste af de to som jeg ser det..
Enig i at en stor del af forklaringen skal findes centralt i banen. Presspillet fungerer ganske rigtigt ikke. Claudemir og især Kvist var centrale i at etablere det presspil, der gjorde at FCK kunne holde et konstant pres på modstanderen, hvilket betød at de på et eller andet tidspunkt ville få scoret. Kvist har en enorm løbekapacitet og var relativ hurtig. Der er en verden til forskel hvis man ser på den centrale midtbane i dag. Grindheim er måske faktisk en bedre boldspiller end Kvist, men han er meget tung og er ofte for langt væk fra manden. TK er allergisk overfor nærkampe, hvilket gjorde den centrale midtbane fuldstændig potensløs overfor FCN's tre centrale midtbanespillere. Det blev bedre da Delaney blev skubbet derind, men han blev desværre skadet.
Det ligner også en taktisk brøler af Roland at stille med bovlamme TK og Grindheim overfor tre centrale midtbanespillere. Søren Christensen var fri hele tiden og spillede en nøglerolle ved de to første mål. Når FCK netop har spillet sæsonens formentlig bedste kamp i en 4-3-3 opstilling i Hannover, er det håbløst at skifte væk fra den i en kamp, hvor man netop skal møde tre centrale midtbanespillere.
Sidste år kunne man faktisk løse FCN's 4-3-3 med en 4-4-2 da Wendt og Pospech var så gode at de kunne "skubbe" Vingaard og Bolanos ind centralt, så man ikke havde problemer centralt. Rolle må sætte holdet med tanke på at man simpelthen ikke har de samme kvalitetsspillere som sidste sæson og indstille sig noget mere på modstanderen, som han flot gjorde i Hannover.
Både Santin og Nordstrand har vist sig ikke at kunne klare sig europæisk, mens de begge kan score 15 superligamål per sæson. Santin passede bedre ind sidste sæson, hvor man have stort spilovertag og godt kunne bruge en solid målscorer i feltet, der desuden kombinerede godt med N'Doye og Claudemir. Det kan godt være at Nordstrand ville passe bedre ind i år hvor man mangler nogle mere kreative spillere, især hvis man permanent vil forsøge sig med en 4-3-3 hvor Nordstrand kan ligge bagved N'Doye.
It's gonna be legendary
Anders-G
Reserveholdsspiller
«
Svar #14604:
25 Okt 2011, 17:03 »
http://onside.dk/nyheder/superligaen/roland-nu-skal-jeg-vise-hvad-jeg-star-for
Efter min mening skulle han haft vist det fra starten af...
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14605:
27 Okt 2011, 14:51 »
Nu er de blå-gule jo godt igang med at varme op til derbiet med et overdådigt tag-selv-bord af anekdoter og andet, der fremviser deres store passion, som naturligvis hersker ekstraordinært meget i netop Brøndbyernes Idrætsforening, i forhold til, f.eks. dagens modstander fra København. Derfor synes jeg også det ville være på sin plads at der kom lidt derby-stemning ind i denne tråd. Vi virker ikke til at være særligt lidenskabelige i denne tråd, nøjagtig som den gule armé siger.
Det skal ikke være nogen hemmelighed at København ikke har spillet det allermest sprudlende fodbold i de sidste, tja, cirka 20 kampe. Vi har dog indtil videre fået pointene med den klamme Københavnske kynisme, men det ser ud som om at retfærdigheden endelig har vist sit smukke ansigt, og at vi nu bliver straffet for vores destruktive og korrupte tilgang til spillet. Hvem husker ikke sidste derby - som samtidig er sidste sejr for København. Her opstod en urban legend om hvor meget Brøndby havde spillet København af brættet, selvom der velsagtens kun havde været tale om et lille overtag hvis det havde været to andre hold der havde spillet, og kampen havde forløbet på samme måde. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at det var meget pinligt at se et Københavnsk hold der ikke havde 100% styr på Brøndby. Men det havde vi jo så alligevel, eller?
Vigtigheden af denne kamp for Vestegnen kan slet ikke beskrives, og derfor håber jeg i den grad på et gentagelse af sidste derby, da det helt sikkert vil udløse en helt vanvittig bølge af frustration på Vestegnen. Det kvikke menneske vil nok spørge, jamen hvorfor ikke i stedet håbe på at vi spiller Bifferne ud af banen og vinder suverænt, så holdet kommer tilbage på kurs? Tjo, det virker nu også helt klart som det bedste, men lige præcis i dag vil jeg hellere vinde på samme måde som sidst. Det er meget sjovere. Derudover tror jeg slet ikke at det er muligt for os at udspille dem, da spillermateriale og langhåret svensker på bænken ikke går op i en højere enhed pt.
Lige til slut en opfordring/notits som jeg er meget enig i:
http://sidelinien.dk/forums/showpost.php?p=580881&postcount=10
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #14606:
27 Okt 2011, 14:57 »
Jeg vil nu mene, at uanset hvad, er det sjovere at spille et hold ud af banen.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Know112233
Førsteholdsspiller
«
Svar #14607:
27 Okt 2011, 15:32 »
For satan, jeg glæder mig
Legenden
Manager
«
Svar #14608:
27 Okt 2011, 15:57 »
@Ghertesteas
Du er fandeme ægte!
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
NiklasV
Gæst
«
Svar #14609:
27 Okt 2011, 20:54 »
SÅDAN N´DOYE!
HAHA! Iskoldt og stille sig over til Brøndby fansene!
Sider:
1
...
972
973
[
974
]
975
976
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »