home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1784042 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14625: 30 Okt 2011, 22:33 »

Var selv på stadion og Sölvi lignede en med en muskelskade af en art. Jeg vil næsten afskrive at det kan være knæet den er gal med. Smiley

Ros til Oviedo, Lars Jacobsen, Peter Larsson, TK, Doiuf, N'Doye og Santin. Generelt spillede alle godt, men taget i betragtning at Oviedo ikke har spillet meget førsteholdsfodbold i FCK er jeg imponeret. Lars Jacobsen var fantastisk støtte fremad og Peter Larsson stod solidt da der var brug for ham. TK kunne både aflevere, løbe og tackle idag, mens Diouf var god, løbestærk  og også lavede en fin assist. Smiley

N'Doye og Santin bliver bedre og bedre lige for tiden. Især Santin. Smiley

Man ser åbenbart dårligt på Odense stadion.

TK var direkte elendig igennem hele kampen.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #14626: 30 Okt 2011, 22:50 »

Man ser åbenbart dårligt på Odense stadion.

TK var direkte elendig igennem hele kampen.
Jeg må erklære mig enig i den betragtning - som sådan.
Jeg var langt fra imponeret af TK i dag, jeg synes generelt han er et niveau under resten af holdet, håber snart Claudemir er klar igen og at han så har lært at indstille skoen lidt bedre så han ikke rammer modstanderne i sine afleveringer.

Derudover har jeg kun roser til FCK holdet i dag på trods af det mål vi får i mod os, så spiller vi en super god kamp på alle punkter! Dejligt med en god indsats af Diouf og Oviedo specielt, det var lækkert at se! Og så vores tomåls skytte Santin, let og elegant spil af ham!

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #14627: 30 Okt 2011, 23:23 »

i fck'er skal være glade OB går ned samtidig med i egentligt ikke spiller så godt som i kan. FUCK hvor er jeg træt af OB og Clausen. jeg fatter ikke de ikke bare smider Utaka på porten

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

N17
Manager

« Svar #14628: 30 Okt 2011, 23:34 »

Btw. Er der nogen der ved noget om Sölvi? Det så ikke godt ud. Skuffet

Ifølge FCKs læge var det et spark på benet som lammede musklen i underbenet Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager

« Svar #14629: 30 Okt 2011, 23:35 »

Ifølge FCKs læge var det et spark på benet som lammede musklen i underbenet Smiley
Takker Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14630: 03 Nov 2011, 16:13 »

Så gælder det igen EUROPAPOKAL i aften! Er du så færdig hvor bliver det spændende. Vi spillede en meget ringe 1. halvleg i Hannover, men tabte den alligevel kun med 1 mål, og så hev vi jo et flot point hjem efter en fornuftig anden halvleg, som vi jo også "vandt". Derudover har de sidste to kampe været MEGET opløftende, og har budt på det bedste fodbold vi har spillet i denne sæson. Sølvi er tilbage, og med to solide islændinge, er vi igen stabile bagerst, selvom Zanka har vist sig at være meget mere savnet end hans misundelige kritikkere ville gøre ham til.

Der kommer omkring 8-10000 tyskere i aften, så der er ikke noget at sige til, at vi nok bliver overdøvede i flere situationer. På trods af at det ikke er så fedt, så synes jeg stadig meget godt om at vi får en masse udefans til Parken, da der godt kan være meget dødt foruden Sektion 12. Mit håb er at tyskerne er så mange at de slet ikke kan holde styr på deres stemning, og at den så ender i kage. Men jeg håber virkelig at Nedre C vil synge med, og hjælpe os på S12 med at skabe en solid støtte til vores hold. Når Sektion 12 og Nedre C begge er i hopla, så er det noget unikt, og derfor har vi måske en chance alligevel.

Jeg glæder mig meget til dagens kamp, da det var super fedt at være på stadion til det omvendte møde. Begge fangrupper skabte god stemning, og det var  virkelig en kamp der viste europæisk stemning på bedste vis, og hvorfor den er klasser over den amerikanske. Vi skal levere en præstation ala den mod OB, og nok også lidt til, hvis vi skal vinde i aften. Hannover er for første gang i Europa(eller er det bare første gang i meget lang tid? nå who cares.), og derfor er både spillere og fans helt oppe og køre over det. Vi får intet uden brav kamp i aften!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14631: 03 Nov 2011, 16:16 »

Jeg glæder mig også helt vildt igen i dag Smiley
Blandt andet fordi jeg skal ind og se den Wink
Og har lige fundet ud af, at jeg skal sidde på nedre c Smiley det er første gang, så er lidt spændt nu Wink
« Seneste Redigering: 03 Nov 2011, 17:26 af Know112233 » Logged

Don AA
Manager

« Svar #14632: 03 Nov 2011, 18:32 »

Startopstillingerne til i aftan http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/matches/live/index.html?day=4&session=1&match=2007351

Spændende at Oviedo igen er i startopstillingen, synes bestemt også, at han har gjort det godt i de sidste par kampe.

Forza FCK, og god kamp til alle!

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #14633: 10 Nov 2011, 08:56 »

Christian Poulsen åbner for at tage til FCK på et tidspunkt (fx hvis han ikke forlænger i Evian). Jamen den dør vil jeg da gerne smække i med allerhelvedes brag. Ønsker ikke at se spillere som ham i min klub - uanset hvilke klubber de har spillet for.

Kan godt være at han er en dygtig fodboldspiller - men har aldrig nogensinde brudt mig om ham...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #14634: 10 Nov 2011, 13:55 »

Jeg er så lige omvendt. Jeg vil gerne have en type som ham ind. Jeg synes er den perfekte "skrældemand" på trods af, at han faldet i niveau siden Schalke- og Sevilla-dagene. Han er ikke bange for at slå sig, og tager gerne en fight for holdet.

CP ville være en godt forstærkning til et FCK-hold der mangler ledere.

Legenden
Manager

« Svar #14635: 10 Nov 2011, 23:44 »

Næste Derby i betonen bliver boykottet, som det ser ud lige nu. Så kan vi kun håbe på, at de officielle/trøjefansene støtter op omkring dette. Bliver en spændende weekend, selvom der så ikke bliver en kamp i denne omgang. Ih, hvor bliver jeg irriteret, når et derby skal boykottes. Men omvendt kan det heller ikke være rigtigt, at vi skal fragtes i bus mm. Så må det være sådan. Det ville bare ikke ligefrem hjælpe budskabet, hvis der alligevel dukker nogen op på tribunen...

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14636: 16 Nov 2011, 21:46 »

Nu så jeg godt nok ikke kampen selv, men det lader til at Oviedo har drevet godt gæk med Spanien i den venskabskamp de to lande spillede.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-spiller-hyldes-i-spanien

Det er fantastisk præsteret, også selvom Spanien i en venskabskamp sikkert ikke er helt samme størrelse som i en betydende kamp. Selvom jeg rigtig godt kan lide Delaney, kunne det godt være Oviedo skulle have haft lidt flere chancer på den venstrekant, imens Vingaard var væk. Især fordi Delaneys naturlige plads slet ikke er kanten.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14637: 16 Nov 2011, 22:04 »

Jeg syntes da også helt sikkert at man har set ham udvikle sig markant efter hans retur fra Nordsjælland, og det virkelig er godt set, da han blev hentet!

Men spørgsmålet er også om han skal spille venstre kant uden deciderede defensive pligter, eller om han skal spille venstre back og være et stærkt offensivt kort. Jeg er stadig lidt i tvivl, for mon ikke Bengtsson faktisk er stærkere defensivt og Oviedo er et stærkere offensivt kort.

Jeg syntes i hvert fald godt om ham som spiller, og kan godt se ham blive en succes i FC, hvis han får chacen... og med en mere defensivt tænkende dansk Vingaard på kanten kan det godt blive en farlig venstra kan vi får med Oviedo på backen og Vingaard på fløjen!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

kruse
Lilleputspiller
*

« Svar #14638: 17 Nov 2011, 20:41 »

Håber snart TK ryger af helved til eller ihvertfald fjernes fra den start-elever, for hold da kæft, hvor ser man sjældent en ringere midtbane spiller end ham.

Oviedo er genial, får også stor ros for hans præsentation for Costa Rica i kampen mod Spanien, hvor Costa Rica var foran 2-0 indtil Oviedo blev pillet ud 10 minutter før tid

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

plutonium
Manager

« Svar #14639: 19 Nov 2011, 12:39 »

http://www.bold.dk/nyt/CV-Foeler-mig-privilegeret

Kan man andet end at holde af den mand? Alle hans svar giver mig en følelse af professionalisme, ambition og ikke mindst fokus!

Jeg lægger ikke skjul på at hans første halve til hele år som sportsdirektør var jeg en af de større skeptikere, men derefter har han jo bare vist sig som værende en førsteklasses sportsdirektør. Det er dét jeg vil se i den sportslige ledelse! Han ryster ikke på hånden når han svarer, og forklarer efter min mening rigtig godt klubbens bevæggrunde i forskellige situationer.

In CV I trust! Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 974 975 [976] 977 978 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010