Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23576
0 Brugere, 644 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kilmenjerAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
971
972
[
973
]
974
975
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1787569 gange)
Yessir
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14580:
25 Sep 2011, 16:14 »
Fantastisk sejr i går, jeg glæder mig til at se hvad det kan blive til når holdet en gang begynder at spille godt.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #14581:
25 Sep 2011, 16:22 »
Halkjær for President.
Tak for kampen igår - vi må se om vi kan vende kampen til sejr næste gang
I er bare bedst når det gælder.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Don AA
Manager
«
Svar #14582:
26 Sep 2011, 22:17 »
Rigtigt god runde set med vores øjne, 10 point ned til nummer 2, 14 point ned til OB, som jo var dem der skulle truer os i år, og så hele 19 point ned til Brøndby, alt dette på ”kun” 10 kampe. Man skulle jo tro vi havde oppustet vores point, ligesom der åbenbart er blevet gjort med tilskuertallene, men vi køber jo til tider også dommeren, så i teorien har vi vel også det
Så selvom det er meget tidligt på sæsonen, så lugter det allerede af guld og en lille bonus på 100 mio. kr. +
Jeg græder lidt med det ene øje og griner lidt med det andet. Nu skal jeg passe på med hvad jeg siger, men det er da lidt sjovt, at man allerede nu kan lægge champagnen på køl. Nå det så er sagt, så er det også træls, at der ikke er mere spænding om guldet, speciel OB skuffer rigtigt meget. Sidste år sagde man at 3. pladsen var billigt til sælg, i år kan det godt se ud som om 2.pladsen også er det, som jo giver en ”gratis” mulighed for at komme i CL, men som sagt det er tidligt på sæsonen.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
patrick J
Manager
«
Svar #14583:
26 Sep 2011, 23:25 »
Efter den store skuffelse har lagt sig, må jeg simpelthen rose jeres kynisme. Hold kæft hvor er i dog irreterende effektive. Især Damen er giftig. Han kan jo skabe chancer ud af ingenting. Virkelig en klasse spiller, som har niveau til en meget bedre liga. Det samme kan siges om jeres anfører i lørdagens kamp, Wiland. Nøj hvor er han dog god. Er ked af at indrømme det, men i har virkelig 2 guldkorn i de 2 herrer.
Når det så er sagt, så synes jeg faktisk ikke jeres hold er så skide godt. Self gør de det godt nok, og hiver de point 3 point hjem (næsten hver gang), men synes alligevel i er flere længder efter sidste sæsons hold. Som i mine øjne var langt, langt bedre. Men tak for kampen i hvert fald, og vil næsten også sige tillykke med mesterskabet. Kan ikke se hvem der skal true jer.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Anders-G
Reserveholdsspiller
«
Svar #14584:
27 Sep 2011, 02:28 »
Citat af: patrick J 26 Sep 2011, 23:25
E
Når det så er sagt, så synes jeg faktisk ikke jeres hold er så skide godt. Self gør de det godt nok, og hiver de point 3 point hjem (næsten hver gang), men synes alligevel i er flere længder efter sidste sæsons hold. Som i mine øjne var langt, langt bedre. Men tak for kampen i hvert fald, og vil næsten også sige tillykke med mesterskabet. Kan ikke se hvem der skal true jer.
Men på trods af at vi har svækket hold i forhold til sidste sæson har vi formået at slå point rekord for de 10 første kamp i år.. og selv tak
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
plutonium
Manager
«
Svar #14585:
27 Sep 2011, 02:42 »
Helt ærligt, så må jeg desværre konstatere at det siger mere om de øvrige hold end vores egen styrke. Det kan godt være at vi vinder kampene, og det kan godt være at vi scorer mere end ét mål pr. kamp, men det er ikke mange kampe i år jeg har set, hvor jeg har ment at vi var 'good value for money'. Ofte sidder jeg og tænker, at kampene lige så godt kunne være blevet tabt eller endt uafgjort, ganske enkelt fordi vi ikke spiller ordentligt.
Jeg mener stadig at Rolle skal have chancen for at vise, at han kan få FCK op i gear. Men min vurdering er at han mangler mod til at blæse til angreb. FCKs spil er LANGT fra den offensive slagkraft som vi havde sidste år, til trods for at det primært er defensive spillere der er røget ud! Kvist var en god balancespiller, der bandt forsvar og midtbane sammen, og forstod at brede spillet ud med stor sikkerhed. Men en offensiv spiller var han ikke. Grønkjær var selvsagt offensiv, men han spillede jo langt fra 90 minutter pr. kamp, så det burde ikke være det der ødelagde rytmen.
Rolle har udtalt at han først vil have forsvaret 100 % på plads, før han vil få styr på det offensive. Efter min mening er det selvfølgelig et klogt valg, men det lader til at han halvt har glemt angrebet. Vi spiller ikke som et mesterhold i min optik, og det på trods af at vores offensive kræfter er lige så stærke som sidste år - muligvis styrket med en Nordstrand i god form og en Bolanos der mere stabilt leverer på et højt niveau end han gjorde sidste sæson (efter min mening).
Men jeg giver det først til nytår og siden til sæsonafslutningen at stemple Rolle for alvor. Lige nu er han en forsigtigper, men Ståle var jo også en lidt usikker Backe-klon i starten, før han langsomt fik tilpasset holdet sin egen stil. Han må jo siges at have gjort det godt siden hen
Konklusionen for mig er dog stadigvæk, at den målrekord vi har sat mere skyldes en generelt svag og ustabil liga end et stærkt FCK-hold. SÅ godt har vi ikke spillet, og det er en katastrofe at der faktisk er en liga, hvor 8-10 hold alle spiller så ustabilt som de gør!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Don AA
Manager
«
Svar #14586:
29 Sep 2011, 23:29 »
Av ikke nogen god kamp i dag. Synes ellers vi spiller en taktisk god 1.halvleg, hvor vi har godt styr på dem, og også får et mål annulleret, synes nu ikke at Delaney påvirker målmands udsyr så meget, men dømt er dømt. At vi så går sådan ned i 2.halvleg, efter de kommer foran er næsten til grin, troede kun det var en Brøndby sygdom.
Vi skal møde Hannover de næste 2 kampe i gruppen, og det skal nok blive svært, regner desværre ikke med mange point der, så håbe at Vorskla kan drille Standard Liege. Vi kan jo risikerer at være ude, efter de 2 møde med Hannover, hvis vi taber begge og Standard Liege vinder begge deres over Vorskla. Men der er ingen grund til at male en hvis person på væggen, vi lærer forhåbentlig af denne 2.halvleg, og giver Hannover hård fight.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14587:
03 Okt 2011, 17:09 »
Vi spiller en, alt i alt, lidt skidt kamp nede i Belgien, og vi får ikke rigtig rettet op på det i går. Vi mangler virkelig sammenhængen i vores spil, da jeg absolut ikke kan få øje på en rød tråd, hvilket er meget frustrerende. Vi mangler offensive og idéfyldte initiativer, og vi har jo egentlig spilmaterialet til det, hvis man kigger på papiret. Bolaños er en spiller som kan skabe splid med sin offensive og tekniske kvaliteter, men han træffer ikke altid de rette beslutninger, hvilket også spolere vores spil til tider.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af det med Roland. Javist, han er da en fremragende træner, som har gjort det godt i Malmø, men han udarbejder nogle forkerte taktiske dispositioner, i min optik. Det virker ikke til, at han har fundet balancen mellem en organiseret defensiv og kreativiteten og kynismen i offensiven. Det er mission impossible at tage over efter fantastiske Ståle, især med det lidt slidte spilmateriale, sammenlignet med sidste år. De nyankomne spillere skal først tilpasses systemet og konceptet i København, hvilket jeg også viste inden sæsonen blev fløjtet i gang i Juli. Dog er jeg forbavset over, at det blev så svært.
Irriterende med Jørgensens straffespark i sidste minut, men vi må op på hesten igen, og så må vi slå os fast i Europa, og komme videre fra den gruppe.
For her, regér FCK!
verdenskrig
Manager
«
Svar #14588:
03 Okt 2011, 18:09 »
Jeg må da selv erkende, at jeg ser store muligheder for os andre hvis i bevarer Roland Nilsson som træner
.. Bevares han er stadig relativt ny i klubben, og skal stadig til at indkøre sit system..
Men hans stil virker langt fra så faretruende som Ståles.. Han spiller alt for meget med livrem og seler, selvom i på papiret har et fint offensivt hold.. Pt spiller i uden det tempo og det presspil som kendetegnede jer under Ståle, og man kan fristes til at tro at Roland Nilssons stil ganske enkelt er mere henholden end Ståles.. For nok har han været hos jer kort tid, men efter 3 måneder begynder man da så småt at se hva retning træneren vil med sit hold
..
Jeg må være ganske ærlig og sige at jeg synes jeres nuværende succes skyldes N Doye.. Han er virkelig en fantastisk angriber, og når tingene ikke lige fungerer for jer som det ikke gør ofte pt, kan i bare hælde den ind i hovedet på ham og så afgører han tingene på egen hånd..
Jeg er virkelig spændt på at se hva i kan gøre, hvis/når N Doye bliver solgt.. Først der tror jeg at Nilsson skal stå sin egentlige prøve, for så skal i til at begynde at spille jer til tingene.. Pt behøver i egentlig ikke spille godt offensivt, i behøver nærmest bare hælde den ind i feltet til jeres store mand.. Men heldigvis for Roland Nilsson er alle andre hold i superligaen groteskt ustabile, og alle de ting in mente har gjort hans start i FCK nem, på trods af at jeg ikke synes han selv har imponeret
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14589:
03 Okt 2011, 22:54 »
Vores succes skyldes ikke N'Doye - slet ikke.
Vores succes skyldes vores fastgroede og bearbejdede spilkoncept. Hele vores opbyggede struktur er årsagen til vores store succes, især sidste sæson. Ståle har været medvirkende til et langvarigt og hårdt projekt, som virkelig har båret frugt i sidste sæson, hvor vi slog os fast på den store europæiske scene.
Jeg er dog enig i, at vi ikke er så faretruende og dominerende, men det skyldes altså ikke kun Roland. Han er en yderst kompetent træner, som har styr på sit håndværk, ingen tvivl. Vi har mistet nogle vigtige stamspillere, som var en magtfaktor for vores europæiske storsucces, og samtidig har vi fået nogle nye kræfter ind, som først skal tilpasse sig, og det tager tid. Ståle havde virkelig også sine dårlige perioder, men klubben foretog det rigtige valg, nemlig at give ham tid og plads, hvilket altså gav pote i sidste ende. Det er ikke ens betydende med, at det er det samme tilfælde med vores kære ven Roland, men vi må stadig give tid og plads til hans projekt, som er at han skal videreføre vores røde tråd, som desværre er svær at få øje på nuværende tidspunkt.
Vi skal videre fra den gruppe, og vi skal vinde ligaen komfortabelt, da vi absolut har spilmaterialet til det, og så må vi ellers give Nilsson tiden og frem for alt, tilliden.
Don AA
Manager
«
Svar #14590:
20 Okt 2011, 20:32 »
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/matches/live/index.html?day=3&session=1&match=2007327
Ikke de store overraskelse i startopstillingen, måske lige Diouf, som indtil videre har været en stor skuffelse, men lad os da håbe, at han giver os noget at jubel over i dag.
Det bliver meget svært i dag mod Hannover, og med det spil vi viser så bliver det endnu svære. Men Ståle viste jo vejen i søndags
, så lad os da håbe på det bedste.
FORZA FCK
Madrid888
Ynglingespiller
«
Svar #14591:
20 Okt 2011, 20:35 »
Hvad kanal kommer kampen på?
Don AA
Manager
«
Svar #14592:
20 Okt 2011, 20:35 »
Citat af: Madrid888 20 Okt 2011, 20:35
Hvad kanal kommer kampen på?
3+
volvos40
Lilleputspiller
«
Svar #14593:
24 Okt 2011, 20:29 »
Ja når selv Pape Diouf begynder at vise noget så står det sløjt til. Nej du. Lad Pape Diouf tage Nilsson i hånden og rejse hjem igen.
De to kan sgu stå ude på landevejen og sælge bananer og lemonade.
Don AA
Manager
«
Svar #14594:
24 Okt 2011, 21:10 »
Hold da en kamp! De første 35 var det værste lort jeg længe har set, jeg fik flashback til en hvis kval. kamp til CL i 2004. Resten er kampen blev lidt bedre, men i alt i alt var det bare ikke godt nok. Stor ros til FCN som vandt fortjent.
Kampen om det mest værdifulde DM nogensinde, er igen helt åben.
Sider:
1
...
971
972
[
973
]
974
975
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »