home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 103499 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #585: 02 Maj 2008, 17:42 »

Nøj, hvor der bliver bitchet fra en bestemt lige nu....... Kan vi ikke lukke den her, ved at konstatere at du er den eneste lige nu, der har dit synspunkt, og så lade være med at være en gavflab herinde Skuffet

ja tak, lær det  ticked off
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #586: 02 Maj 2008, 17:43 »

Nøj, hvor der bliver bitchet fra en bestemt lige nu....... Kan vi ikke lukke den her, ved at konstatere at du er den eneste lige nu, der har dit synspunkt, og så lade være med at være en gavflab herinde Skuffet

Kære ven altså.. åh gud. suk.

Jeg er den eneste, der har dette synspunkt - derfor har et crew valgt at gøre det på den måde. jow jow, jeg havde mere magt end jeg troede. :-)
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #587: 02 Maj 2008, 17:43 »

Djævlen er ikke den eneste. Jeg deler hans holdning. Syntes ikke det kan være rigtigt at "Senest aktive emner" skal fyldes op med tråde fra en konkurrence her på sitet. Konkurrencen er en rigtig fed ide, men den er simpelthen for alt overskyggende i forummet, hvilket tager fokus væk fra alt andet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #588: 02 Maj 2008, 17:45 »

Kære ven altså.. åh gud. suk.

Jeg er den eneste, der har dette synspunkt - derfor har et crew valgt at gøre det på den måde. jow jow, jeg havde mere magt end jeg troede. :-)

Så må jeg desværre konstatere at du ikke kan læse ordentligt dansk, kære ven.

DU er den eneste herinde (Denne tråd) der deler synspunkt med dig LIGE NU....... Se, var det så svært at forstå Huh

Djævlen er ikke den eneste. Jeg deler hans holdning. Syntes ikke det kan være rigtigt at "Senest aktive emner" skal fyldes op med tråde fra en konkurrence her på sitet. Konkurrencen er en rigtig fed ide, men den er simpelthen for alt overskyggende i forummet, hvilket tager fokus væk fra alt andet.

Igen..... Det er en måned ud af 12, hvor dette sker.... I de 11 resterende måneder er det grafikken der fylder mest..... VIL i bare ikke bukke under for en konkurrence i enten ikke vil være med i, eller er det fordi i ved i ikke har en jordisk chance for at vinde at i bitcher på den måde Huh
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #589: 02 Maj 2008, 17:46 »

Djævlen er ikke den eneste. Jeg deler hans holdning. Syntes ikke det kan være rigtigt at "Senest aktive emner" skal fyldes op med tråde fra en konkurrence her på sitet. Konkurrencen er en rigtig fed ide, men den er simpelthen for alt overskyggende i forummet, hvilket tager fokus væk fra alt andet.
Jeg kan ikke være mere enig i den udtagelse, igår så jeg at "Senest aktive emner" var overfyldt med blogkonkurrencen. Så kan sagtens følge Djævlen, i at det skræmmer brugere væk, hvis der kun er blogkonkurrencen. Synes det er fint at man skal ind under blogs for at finde konkurrencen, dem der læser/skriver blogs, ved godt hvor det er at finde..
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #590: 02 Maj 2008, 17:47 »

Djævlen er ikke den eneste. Jeg deler hans holdning. Syntes ikke det kan være rigtigt at "Senest aktive emner" skal fyldes op med tråde fra en konkurrence her på sitet. Konkurrencen er en rigtig fed ide, men den er simpelthen for alt overskyggende i forummet, hvilket tager fokus væk fra alt andet.

Det bliver heller ikke "fyldt ud" mere end når der er resultater oppe i supertipperen eller de skal taste nye tips ind. De kan også sagtens have 3 pladser i senest aktive

Lige nu ville der være tre pladser ud af syv fra konkurrencen i "senest aktive". UUUUUHHHHAAAAA!!!!
Ja, der var meget gang i den natten til d. 1. maj og noget af dagen i går. Og hvad så? Det dør ud, stille og roligt, det kan man se allerede nu.

Jeg er dog mest utilfreds med at der INGEN debat har været forud, og at konkurrencedeltager ne ikke har kunnet komme med gode argumenter INDEN dette tiltag blev gjort.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #591: 02 Maj 2008, 17:48 »

Jeg kan ikke være mere enig i den udtagelse, igår så jeg at "Senest aktive emner" var overfyldt med blogkonkurrencen. Så kan sagtens følge Djævlen, i at det skræmmer brugere væk, hvis der kun er blogkonkurrencen. Synes det er fint at man skal ind under blogs for at finde konkurrencen, dem der læser/skriver blogs, ved godt hvor det er at finde..

OMG, de var fyldt ud den første dag, men ikke mere...  funny funny
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #592: 02 Maj 2008, 17:48 »

Jeg kan ikke være mere enig i den udtagelse, igår så jeg at "Senest aktive emner" var overfyldt med blogkonkurrencen. Så kan sagtens følge Djævlen, i at det skræmmer brugere væk, hvis der kun er blogkonkurrencen. Synes det er fint at man skal ind under blogs for at finde konkurrencen, dem der læser/skriver blogs, ved godt hvor det er at finde..

 Græder
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #593: 02 Maj 2008, 17:48 »

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #594: 02 Maj 2008, 17:49 »

Djævlen er ikke den eneste. Jeg deler hans holdning. Syntes ikke det kan være rigtigt at "Senest aktive emner" skal fyldes op med tråde fra en konkurrence her på sitet. Konkurrencen er en rigtig fed ide, men den er simpelthen for alt overskyggende i forummet, hvilket tager fokus væk fra alt andet.

Jeg må også erklærer mig enig. I går var 'Seneste aktive emner' propfyldt med blogge fra konkurrence, og mit indlæg i Træningsbanen blev hurtigt fjernet. Dette er en skam for dem, der ikke gider at læse bloggene og gerne vil have noget hjælp til diverse FM relaterede ting - Ergo, du opretter en tråd/et indlæg, men det bliver hurtigt fjernet og for ikke den respons man nu ellers plejer at få herinde.

EDIT: Og så synes jeg altså, at man skulle tage at få en ordentlig debat ud af dette, istedet for den ondskabsfulde tone.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #595: 02 Maj 2008, 17:49 »

Jamen, det gør vi sku da heller ikke? Som Djævlen siger er grafikken samlet i ganske få tråde, mens blogkonkurrencen er fordelt på over tredive? Det vil jo selvfølgelig gøre at det er det er er fuldstændig i fokus. Det syntes jeg bare ikke kan være rigtigt, da det skubber alle de FM-relaterede tråde væk.

Det bliver heller ikke "fyldt ud" mere end når der er resultater oppe i supertipperen eller de skal taste nye tips ind. De kan også sagtens have 3 pladser i senest aktive

Lige nu ville der være tre pladser ud af syv fra konkurrencen i "senest aktive". UUUUUHHHHAAAAA!!!!
Ja, der var meget gang i den natten til d. 1. maj og noget af dagen i går. Og hvad så? Det dør ud, stille og roligt, det kan man se allerede nu.

Jeg er dog mest utilfreds med at der INGEN debat har været forud, og at konkurrencedeltager ne ikke har kunnet komme med gode argumenter INDEN dette tiltag blev gjort.

Ud fra Jeres holdning, ville en debat da ikke have hjulpet, det ser ikke ud til i kan se det fra vores side af?

Jeg kan sagtens forstå i syntes det er uretfærdigt, og vis man kunne lave en kompromis ville det da self. helt klart være at foretrække.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #596: 02 Maj 2008, 17:49 »

Jeg må være ærlig at sige at jeg også synes det er trælst at de er blevet fjernet, MEN jeg forstår også godt hvorfor den er blevet det.
Det er jo trælst for dem som ikke er interesseret i Blog konkurrencen at sidde og se at den fylder det hele.
Kan folk ikke bare Agree to disagree? og så bare indse at tingene er som de er??
Og synes tonen er blevet lidt dårlig og ond til tider, behøver den det.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 17:51 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #597: 02 Maj 2008, 17:50 »

Jeg må også erklærer mig enig. I går var 'Seneste aktive emner' propfyldt med blogge fra konkurrence, og mit indlæg i Træningsbanen blev hurtigt fjernet. Dette er en skam for dem, der ikke gider at læse bloggene og gerne vil have noget hjælp til diverse FM relaterede ting - Ergo, du opretter en tråd/et indlæg, men det bliver hurtigt fjernet og for ikke den respons man nu ellers plejer at få herinde.

Man kunne også gøre sådan at der var flere pladser oppe i senest aktive emner, evt.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #598: 02 Maj 2008, 17:50 »

Nej, det er ikke et problem mere. Jeg var selv med den første nat, hvor det gik helt amok, men det er da gået over. Der sker knap så meget derinde - det er imo, ligesom når det normale blogforum er kørende, for alle de, som normalt har en blog, har deres på pause lige nu, mens konkurrencen kører. At der så er lidt flere med skader vel ingen, og hvad er der blevet af den gode gamle menu? .. Shockeret

Enig med dusty. Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #599: 02 Maj 2008, 17:51 »

Nej, det er ikke et problem mere. Jeg var selv med den første nat, hvor det gik helt amok, men det er da gået over. Der sker knap så meget derinde - det er imo, ligesom når det normale blogforum er kørende, for alle de, som normalt har en blog, har deres på pause lige nu, mens konkurrencen kører. At der så er lidt flere med skader vel ingen, og hvad er der blevet af den gode gamle menu? .. Shockeret

Enig med dusty. Smiley

Pas på, ellers lukker de også for senest aktive på de almindelige blogs  Wink
Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010