home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencen anno 2008
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen anno 2008  (Læst 102998 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #615: 02 Maj 2008, 18:07 »

Grunden til at der kun ville være to tråde lige nu, er jo netop, at de ikke er på forsiden, hvorfor aktiviteten ikke er helt så ekstrem.

Men crewet kan sagtens se den fra begge sider, og vi arbejder på at finde en løsning, som tilgodeser alle.

Tak for svaret, det var pænt vi fik nogle af dem, der trækker i trådene til at melde ud.

Jeg vil bare lige kommentere at jeg synes at crewet har valgt forkert - ja, jeg vil sige at crewet har overrageret på baggrund af 12 timers aktivitet i forummet.

Jeg mener at ved at fjerne opmærksomheden fra blogkonkurrencen forsøger man at kvæle det initiativ man selv har startet, hvilket jeg synes er dumt. Ja, måske vil der være lidt mere end to tråde i senest aktive hvis man giver konkurrencen lov til at være der igen, men jeg har meget svært ved at se argumentationen når interessen vil være støt faldende fra dag til dag og når andre områder af forummet på andre tider dominerer voldsomt. Det sender signalet til dem, der rent faktisk arbejder seriøst med konkurrenen, gør noget ud af det og gerne vil skabe liv på sitet, at deres arbejde er meget mindre værd end eksempelvis supertipperen.

Det var alt hvad jeg ville sige - håber at United-Styrer eller en anden fra crewet vil tage dette med i deres overvejelser.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 18:10 af Dusty78DK » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #616: 02 Maj 2008, 18:08 »

Jeg synes det er rigtig, rigtig godt at man ikke kan se dem øverst. Det med at det er taget af nu: Shockeret !!! Neeeej! Hvis man går ud på forsiden fylder det jo over halvdelen ! Jeg er helt enig med JG og Gerrarden. Man kan bare lige gå ind i "blogs" og se. Det er ikke så svært. For de som ikke interesserer sig for de er det virkelig irriterende. Jeg følger med i ca. 2 blogs, men når jeg skal ind og finde dem, går jeg bare lige ind i "blog" sektionen. Sværere er det ikke Wink crazy Så synes det er helt fint

EDIT: de fylder 8 ud af 15 pladser
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 18:12 af BenMusalho » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #617: 02 Maj 2008, 18:12 »

Jeg synes det er rigtig, rigtig godt at man ikke kan se dem øverst. Det med at det er taget af nu: Shockeret !!! Neeeej! Hvis man går ud på forsiden fylder det jo over halvdelen ! Jeg er helt enig med JG og Gerrarden. Man kan bare lige gå ind i "blogs" og se. Det er ikke så svært. For de som ikke interesserer sig for de er det virkelig irriterende. Jeg følger med i ca. 2 blogs, men når jeg skal ind og finde dem, går jeg bare lige ind i "blog" sektionen. Sværere er det ikke Wink crazy Så synes det er helt fint

Fint, så skal Supertipperen også fjernes. Det synes jeg er uinteressant på FMFreaks.

Hvorfor er det kun det du synes er interessant som andre skal kunne se?  Rullende Øjne
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #618: 02 Maj 2008, 18:13 »

Fint, så skal Supertipperen også fjernes. Det synes jeg er uinteressant på FMFreaks.

Hvorfor er det kun det du synes er interessant som andre skal kunne se?  Rullende Øjne
Hvornår har jeg sagt det? Huh
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #619: 02 Maj 2008, 18:14 »

Jeg mener at ved at fjerne opmærksomheden fra blogkonkurrencen forsøger man at kvæle det initiativ man selv har startet, hvilket jeg synes er dumt. Ja, måske vil der være lidt mere end to tråde i senest aktive hvis man giver konkurrencen lov til at være der igen, men jeg har meget svært ved at se argumentationen når interessen vil være støt faldende fra dag til dag og når andre områder af forummet på andre tider dominerer voldsomt.

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg kan på den anden side også følge Djævlen (om end jeg ikke bifalder hans måde at kommunikere på).

Holder vi blogkonkurrencen væk fra forsiden, fjerner vi vores egen konkurrence fra rampelyset. Der er dog fortsat rig mulighed for at følge med for de interesserede (man kan jo trods alt stadig scrolle ned og alligevel se dem på forsiden).

Giver vi blogkonkurrencen adgang til forsiden, går vi på sin vis imod sidens præmis. Du er sikkert ved at brække dig over at høre det, men FmFreaks er og bliver et supportsite om Football Manager, og det er essentielt, at folk kan komme herind og få hjælp til deres problemer uden at skulle vente i flere timer, samt at de rendyrkede FM-debatter bevares - og ikke skubbes til side af en konkurrence.

Jeg har det derfor lidt ambivalent, men som sagt arbejder vi på en løsning. Om det er en mulighed for manuelt at fravælge indlæg fra blogkonkurrencen på forsiden (såfremt dette kan programmeres, hvilket tiden (som forhåbentlig ikke er så lang) vil vise), eller om det er at tillade indlæg fra blogkonkurrencen på forsiden efter et par dage, hvor der er lidt mindre damp på kedlerne, ved jeg ikke endnu.

Jeg synes dog, det er forkert at sammenligne det med eksempelvis Supertipperen, da blogkonkurrencen immervæk optager noget mere plads på forummet.

Og så vil jeg atter bede folk om at debattere på et sagligt niveau frem for at opføre sig som små børn (dette er ikke henvendt til dig, Dusty).
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 18:21 af United-styrer » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #620: 02 Maj 2008, 18:15 »

EDIT: de fylder 8 ud af 15 pladser

Ja, men det er kun de øverste syv, der kan ses under "senest aktive" - så det er kun 3 ud af 7. Supertipperen har eksempelvis også haft 3 ud af 7, og det var ikke noget problem.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #621: 02 Maj 2008, 18:17 »

Fint, så skal Supertipperen også fjernes. Det synes jeg er uinteressant på FMFreaks.

Hvorfor er det kun det du synes er interessant som andre skal kunne se?  Rullende Øjne

Se, her er forskellen. 1 tråd i Supertipperen aktiverer alle - 1 tråd i blogkonkurrencen bliver kun brugt af forfatteren. Derfor betyder det, at når der er 30 tippere mod 30 forfattere - hvad fylder så mest?

1. maj > mig først.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #622: 02 Maj 2008, 18:18 »

Ja, men det er kun de øverste syv, der kan ses under "senest aktive" - så det er kun 3 ud af 7. Supertipperen har eksempelvis også haft 3 ud af 7, og det var ikke noget problem.
Mine facts der var egentlig ment som et argument mod dem der havde sagt at der ikke var så meget gang i det mere. Wink Det kan godt være det kun er 3 af 7 så, men der er jo stadig rigtig godt gang i det.

Men hvornår har jeg sagt at det kun er det jeg synes er interessant som andre skal kunne se?
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #623: 02 Maj 2008, 18:19 »

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg kan på den anden side også følge Djævlen (om end jeg ikke bifalder hans måde at kommunikere på).

Holder vi blogkonkurrencen væk fra forsiden, fjerner vi vores egen konkurrence fra rampelyset. Der er dog fortsat rig mulighed for at følge med for de interesserede (man kan jo trods alt stadig scrolle ned og alligevel se dem på forsiden).

Giver vi blogkonkurrencen adgang til forsiden, går vi på sin vis imod sidens præmis. Du er sikkert ved at brække dig over at høre det, men FmFreaks er og bliver et supportsite om Football Manager, og det er essentielt, at folk kan komme herind og få hjælp til deres problemer uden at skulle vente i flere timer, samt at de rendyrkede FM-debatter bevares - og ikke skubbes til side af en konkurrence.

Jeg har det derfor lidt ambivalent, men som sagt arbejder vi på en løsning. Om det er en mulighed for manuelt at fravælge indlæg fra blogkonkurrencen på forsiden (såfremt dette kan programmeres, hvilket tiden (som forhåbentlig ikke er så lang, vil vise), eller om det er at tillade indlæg fra blogkonkurrencen på forsiden efter et par dage, hvor der er lidt mindre damp på kedlerne, ved jeg ikke endnu.

Jeg synes dog, det er forkert at sammenligne det med eksempelvis Supertipperen, da blogkonkurrencen immervæk optager noget mere plads på forummet.

Og så vil jeg atter bede folk om at debattere på et sagligt niveau frem for at opføre sig som små børn (dette er ikke henvendt til dig, Dusty).

Lige dér er jeg hamrende uenig. I sidste uge var der 3 tråde fra supertipperen i "senest aktive". 2 runder og en resultat-tråd, hvis ikke jeg husker meget forkert.

Hvis jeg skal være en lille smule spids - undskyld på forhånd til alle supertippere - så har Supertipperen ENDNU mindre at gøre med sitets formål som du beskriver formålet, end blogs har.

BTW er jeg enig i formålet med sitet  Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #624: 02 Maj 2008, 18:20 »

Se, her er forskellen. 1 tråd i Supertipperen aktiverer alle - 1 tråd i blogkonkurrencen bliver kun brugt af forfatteren. Derfor betyder det, at når der er 30 tippere mod 30 forfattere - hvad fylder så mest?

1. maj > mig først.

Jeg gentager: DER HAR FLERE GANGE VÆRET MERE END EN AKTIV TRÅ FRA SUPERTIPPEEN I "SENEST AKTIVE"
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #625: 02 Maj 2008, 18:21 »

Mine facts der var egentlig ment som et argument mod dem der havde sagt at der ikke var så meget gang i det mere. Wink Det kan godt være det kun er 3 af 7 så, men der er jo stadig rigtig godt gang i det.

Og hvad så om man må spørge? Hvor meget bruger du siden ellers? Hvor tit skal du have hjælp til dit spil? Hvor tit hjælper du en anden bruger med hans problem? Ikke ret tit tør jeg godt påstå, men hvor tit kommer du med et halvintetsigende indlæg? Ganske ofte vil jeg mene.. Undskyld den hårde tone, men det skulle lige ud..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #626: 02 Maj 2008, 18:21 »

Dusty - hvor lang tid var deres forsideperiode så på? Smiley
Et par timer?

Med blogkonkurrencen snakker vi jo nærmest om en konstant fastholdning i toppen i en laaang periode.

Jeg gentager: DER HAR FLERE GANGE VÆRET MERE END EN AKTIV TRÅ FRA SUPERTIPPEEN I "SENEST AKTIVE"

... kig op Wink
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #627: 02 Maj 2008, 18:22 »

Med blogkonkurrencen snakker vi jo nærmest om en konstant fastholdning i toppen i en laaang periode.

... kig op Wink

Nu er Blogkonkurrencen immervæk også en større begivenhed end suppertipperen, derfor er det naturligt den optager lidt mere plads..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #628: 02 Maj 2008, 18:25 »

Nu er Blogkonkurrencen immervæk også en større begivenhed end suppertipperen, derfor er det naturligt den optager lidt mere plads..

 Thumbs Up

Hvis sitet synes det er et problem, må de afholde sig fra at holde en konkurrence. Det andet er at vise manglende respekt for deltagerne.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen anno 2008
« Svar #629: 02 Maj 2008, 18:26 »

I sniger jer stadig udenom problemet - Supertipperen får sin plads en gang om ugen i 15 minutter... Blogkonkurrencen er der konstant i en måned.

Nu er Blogkonkurrencen immervæk også en større begivenhed end suppertipperen, derfor er det naturligt den optager lidt mere plads..

Jeg skriver heller ikke, at det er unaturligt. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010